برنامه یاد بعضی نفرات
 
می‌خواهم حرف‌هایم را با موسیقی‌ام بزنم
امید حجت:
می‌خواهم حرف‌هایم را با موسیقی‌ام بزنم
موسیقی ما- محمد عبداللهی: امید حجت از آهنگسازی برای چندین خواننده خبر داد و در رابطه با فعالیت‌های اخیر خود گفت: «مهتدا یکی از خواننده‌های خوش صدایی است که در واقع می‌توان او را جزو امیدهای آینده موسیقی ایران دانست. او به تازگی آلبومی را در دست تولید دارد که چندین قطعه آن از ساخته‌های من است. عنوان این آلبوم هنوز مشخص نیست اما از قرار معلوم تا فصل تابستان منتشر و وارد بازار موسیقی خواهد شد. »

وب همچنین افزود: «آهنگسازی برای خواننده‌های دیگر از جمله مهرداد سرفراز را نیز در دست دارم. با این آلبوم‌ها حرف‌های بسیاری برای گفتن خواهم داشت. »

وی در ادامه یادآور شد: «همچنین برای یک تله فیلم آهنگسازی کرده‌ام. کارگردانی این فیلم را آقای توکل به عهده دارد و بازیگر اصلی آن مهدی ماهانی است. کلیه کارهای آهنگسازی این فیلم را من انجام می‌دهم از تیتراژ ابتدایی و پایانی گرفته تا موسیقی متن و... »

وی همچنین گفت: «ترانه‌های این تیتراژ‌ها را از ترانه‌های زهرا کلاته، فریبا رخصتی، و پگاه موسوی انتخاب خواهم کرد که مضامینی اجتماعی-عاشقانه دارند. ضمن اینکه آهنگ‌های این فیلم را می‌سازم تنظیم آن‌ها را نیز به عهده دارم و خود نیز در ضبط آن‌ها نوازندگی خواهم کرد. »

این موزیسین در اسفندماه گذشته در بزرگداشتی که به مناسبت اسفندیار قره باغی در تالار وحدت برگزار شده بود، به همراه ارکستر بزرگ خواند. او در این اجرا یک قطعه را خواند و یک قطعه نیز برای صدای اسفندیار قره باغی تنظیم کرده بود که به اجرای عموم در آمد.

گفتنی است این اجرای زیبا و شنیدنی توسط رضا تاجبخش تنظیم شده بود و قطعه انگلیسی زبان آن توسط امید حجت به اجرا در آمد.

این نوازنده-آهنگساز همکاری‌های دیگری را با خواننده‌ها آغاز کرده که به زودی خبر آن‌ها را منتشر خواهد کرد.
وی در این رابطه گفت: «امسال سال خوبی برای من خواهد بود و با دست پر به دنیای موسیقی و به مردم موسیقی دوست سلام خواهم گفت. »

در حالی امید حجت ازهمکاری با خواننده‌های دیگر می‌گوید که پیش از این اعلام کرده بود: «فعلا جز آلبوم خودم با هیچ کس همکاری نمی‌کنم و همه انرژی خود را به ساخت قطعات آلبومم اختصاص داده‌ام. »

به گفته این آهنگساز «عشق بی‌آزار» عنوان این آلبوم است که حاوی ۹ قطعه موسیقی خواهد بود. این آلبوم یک آلبوم با کلام است که ترانه‌های آن را پرویز بیگی، پگاه موسوی، زهرا کلاته، افشین سیاهپوش و سعید امیراصلانی سروده‌اند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 فروردین 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

سلام خسته نباشید در متن مصاحبه امید حجت یک اشتباه تایپی وجود دارد اسم خواننده ای که امید مشغول تهیه البوم اوست مقتداست که به اشتباه مهتدا نوشته شده ممنون از پیگیری که میکنید

یکشنبه 10 فروردین 1393 - 16:08

سلام و خسته نباشید
من چطوری میتونم با این هنرمند خوب کشورمون ازتباط برقرار کنم...
عاشق آهنگسازی و صدای ایشون هستم
دوست دارم صدای من رو هم تست کنن

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود می‌خواهم حرف‌هایم را با موسیقی‌ام بزنم | موسیقی ما