برنامه یاد بعضی نفرات
 
فواد حجازی از کمبود سالن گلایه کرد
در گفت‌و‌گو با سایت موسیقی ما:
فواد حجازی از کمبود سالن گلایه کرد
موسیقی ما- لی‌لا رضایی: فواد حجازی در حالی خبر از آماده‌سازی خود و گروهش برای برگزاری کنسرت علیرضا عصار خبر داد که معتقد است در حال حاضر امکان برگزاری کنسرت بسیار کمتر از گذشته است.
این آهنگساز در این باره به سایت موسیقی گفت: «بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، بعد از این که آلبوم های‌مان وارد بازار شدند، برگزاری کنسرت را در راس کارهای خود قرار داده ایم. ولی از آنجایی که اغلب سالن‌ها پر هستند، امکان برگزاری کنسرت به این زودی‌ها برای ما وجود ندارد.

این آهنگساز که در واقع زمانی یکی از پرکارهای عرصه موسیقی به شمار می‌رفت، این روزها را باید مانند بسیاری از خوانندگان، گروه ها و آهنگسازان دیگر در صف انتظار بماند و منتظر خالی شدن سالن برای برگزاری کنسرت باشد.

حجازی در ادامه صحبت‌هایش در این راستا گفت: «بسیاری از خواننده ها از پیش به رزرو سالن‌ها اقدام می کنند. در واقع هر که زودتر اقدام کند و پول بیشتری بدهد، می‌تواند کنسرت بدهد. فرقی هم ندارد که آن خواننده چه کسی باشد و چقدر طرفدار دارد. مهم این است که هزینه بالای پرداخت کرده است.»

حجازی همچنین گفت: «تعداد بسیار زیاد خواننده‌ها، موجب ترافیک در امر کنسرت‌گذاری شده است. البته برای ما فرق چندانی نکرده است. ما همیشه در سالن همایش‌های برج میلاد کنسرت برگزار می‌کردیم و شنیده‌ام که اخیرا نیز مجوز اجرا در این سالن صار شده و می‌توانیم مجددا آن جا را محل برگزاری کنسرت خود کنیم. به هر حال سالن برج میلاد بهتر از سالن وزارت کشور است که گنجایش آن 3هزار نفر است و برگزاری کنسرت در آن به مراتب سخت‌تر از سالن میلاد است.»

وی تاکید کرد: «به هر حال صدابرداری برای 3 هزار نفر به مراتب سخت‌تر از دو هزار نفر است. مشکل صدا گرفتن یکی از عمده مشکلات سالن‌های موسیقی است که در میلاد این مشکل حداقل است. »

وی این امر را در نرخ‌گذاری بلیت و قیمت کنسرت موثر دانسته و گفت: «در برج میلاد دست برای قیمت‌گذاری بازتر است و مثلا برای ردیف‌های مختلف که به جهت صدایی با هم متفاوتند می‌توان قیمت‌های مختلف در نظر گرفت.»

گفتنی است فواد حجازی پس از مدت‌ها عدم همکاری با علیرضا عصار اخیرا در آلبومی تحت عنوان «بازی عوض شده »، همکاری خود با این خواننده را از سر گرفت. حجازی در کنسرت‌ های عصار علاوه بر رهبری ارکستر، ساکسیفون نیز می‌نوازد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 فروردین 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

یه خبر کار کردید با 3-4 تا اشتباه و غلط .
1- منظور آقای حجازی سالن میلاد نمایشگاه بین المللی بود نه مرکز همایشهای برج میلاد . کلا عصار تو سه تا سالن برنامه اجرا کرده . میلاد ، وزارت کشور ، فرهنگسرا بهمن
2- قبل از آلبوم بازی عوض شده آلبوم محتسب اومد و از سه سال قبلش یعنی اسفند 87 هم دوباره با هم همکاری کردند با اجرای کنسرت
3- آقای حجازی به جر اینکه رهبر ارکستر هست ، تنظیم کننده کلیه کارهای عصاره و به جز ساکسیفون ، پیانو و کلارینت هم در کنسرت ها می زند و اتفاقا در کنسرت ها بیشتر پیانو می زند تا ساکسیفون !
یه کم دقت کنید در تنظیم خبر . از سایت خوب موسیقی ما بعیده واقعا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

ishoon bishtar pianist khoobi hastan ta saksifonist too concerta ham bishtar piano mizanan na saksifon

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

واقعا که این روزا جای امثال فواد حجازی توی موسیقی خالیه.پاینده باشی فواد جان.کاش بیشتر کار میکردی.امیدوارم همچنان با وسواس و تفکر همیشگی کارهاتو بشنویم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

نظر آقا احسان را کاملا تایید میکنم. عصار خواننده محبوب خیلی هاست از جمله خود من که از سال 1382 بصورت پیوسته در تمامی کنسرتهای ایشان شرکت کرده ام. سال 82 در سالن نمایشگاه میلاد، سال 83 فرهنگسرای بهمن، و از سال 87 تا کنون در سالن وزارت کشور کنسرت علیرضا عصار برگزار شده است.
آقای عصار خواننده برگزیده دهه هشتاد معرفی شد که اخیرا طی نظر سنجی از سوی مجله موسیقی ترانه ماه برگزیده شد که به ایشان تبریک عرض میکنم.
برای علیرضا عصار و فواد حجازی عزیز و همچنین گروه کوچ آرزوی موفقیت دارم.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود فواد حجازی از کمبود سالن گلایه کرد | موسیقی ما