برنامه یاد بعضی نفرات
 
موسیقی پاپ، آبروی موسیقی ایرانی را برده است
حمید حامی در گفت‌و‌گو با سایت موسیقی ما:
موسیقی پاپ، آبروی موسیقی ایرانی را برده است
موسیقی ما - لی‌لا رضایی: قرار بود آلبوم جدید حامی اواخر سال 90 منتشر و به دست علاقه‌مندان برسد اما این اتفاق نیفتاد و هنوز که هنوز است آلبوم این خواننده خوش صدا و با تکنیک موفق به انتشار نشده است. حمید حامی در این رابطه به سایت موسیقی ما گفت: «این آلبوم به دلیل شیطنت‌ یکی از اهالی موسیقی و ممنوع الکار شدن دو دوست هنرمندی که در آن با من همکاری داشته‌اند، فعلا مجوز نگرفته است. به همین دلیل انتشار آن به تاخیر افتاده است. »

این خواننده در ادامه با اشاره به اینکه ممنوع الکاری این دو دوست موزیسین متذکر شد: «این دوستان اصلا ممنوع الکار نبودند و نمی‌دانم به چه دلیلی و با چه سندی ممنوع الکار شدندمن دیگر ناامید شده‌ام از کار کردن و ادامه دادن در زمینه موسیقی! با این وضعیت به هیچ وجه نمی‌شود کار کرد و ادامه داد. »

وی در ادامه گفت: «شاید کسی باور نکند که من حتی تهدید به مرگ شده‌ام و تهدید به شکایت از من در ارگان‌ها نیز شده است. این کار‌ها اصلا به نفع موسیقی نیست. اخیرا خواننده‌های دیگر به دنبال پاپوش درست کردن برای من هستند و حدود ۴-۵ ماه است که درگیر این گونه از مسایلم ولی خدا را شکر می‌کنم که دستشان به جایی بند نیست و نمی‌توانند کاری از پیش ببرند. دقیقا سری قبل نیز همین کار را کردند و خوشبختانه موفق به انجام هیچ کاری نشدند. »

حامی تاکید کرد: «هر روز که می‌گذرد بیشتر از پیش کمبود و فقدان استاد بابک بیات را حس می‌کنم. حس می‌کنم دیگر آن حس پدرانه نیست که تکیه گاهم باشد. الان احساس می‌کنم خیلی تنها هستم. نه با جایی وابسته‌ام و نه به ارگان خاصی و... این روز‌ها بیش از هر چیز به یک جمله از استاد بابک می‌اندیشم که می‌گفتند "هر چه بزرگ‌تر باشی، دشمنانت بیشتر است". همیشه می‌گفت "آسه برو آسه بیا". اگر در گذشته من این موضوع را درک می‌کردم، شاید حالا این بلا‌ها سرم نمی‌آمد. »

وی ادامه داد: «متاسفانه به قدری سطح سلیقه مردم پایین رفته که فکر نمی‌کنم تا دو سه سال دیگر، اثری از موسیقی خوب و تفکر آمیز نباشد. فکر نمی‌کنم با وجود چنین شرایطی اهالی متفکر موسیقی بتوانند بیشتر از این‌ها دوام بیاورند. مگر اهالی موسیقی سنتی که پرچمدار این عرصه هستند و به جدیت کار می‌کنند. خوانندگانی مثل سالار عقیلی، علیرضا قربانی و... که خود در این مقوله پرچمدارند و آبروی موسیقی ایرانی بعداز انقلاب هستند.
متاسفم که این را می‌گویم ولی موسیقی پاپ، آبروی موسیقی ایرانی را برده است. »

خواننده دو نیمه رویا در ادامه از انتشار آلبوم خود ابراز ناامیدی کرد. گفت: «با وجودی که فکر می‌کنم مشکلات بسیاری سر راه دارم، ولی مصرانه دنبال انتشار آلبومم هستم و به دنبال مجوز آن هستم. قطعه‌ای که توسط آن دوستان ممنوع الکار ساخته شده بود را از آلبوم خود حذف کرده‌ام. باید دید که بازهم قرار است قطعه‌ای حذف یا اضافه می‌شود یا نه؟! باید منتظر بمانم و ببینم چند قطعه نهایی باقی می‌ماند و بر اساس ان‌ها برنامه ریزی کنم. »

گفتنی است، ترانه‌های این آلبوم توسط بابک صحرایی، اهورا ایمان، مریم اسدی، پوریا ربیعی و... سروده شده است.

آهنگسازی و تنظیم‌های آن را نیز رضا تاجبخش، پدرام کشتکار، مهران خلیلی، علیرضا قرایی منش، ستار اورکی، علی موثقی و... به عهده داشته‌اند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 فروردین 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

رضا صادقی محسن یگانه

خواجه امیری بهنام صفوی

بنیامین فرزاد فرزین اصحابی فلاحی و.................

این همه خواننده پاپ خوب وخوش صدا تازه سعید شهروز جهانبخش یادم رفت

البوم بهنام صفوی وخشایار اعتمادی کی میاد ؟؟؟؟؟؟؟

m.g
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

موافقم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

واقعا خندم میگیره وقتی کامت های کسایی رو می بینم که اینقدر راحت بهترین خواننده های این مرز و بوم و شاگرد های مرحوم بیات رو زیر سوال میبرند.امثال حامی .مانی رهنما،نیما مسیحا تکرار نشدنی اند،و واقعا تو این ابتذال موسیقی بودن این ها دل گرمی بزرگی واسه کساییه که ارزش هنر رو درک می کنن!!!!

یکشنبه 28 مهر 1392 - 17:19
میلاد

کاملا" با نظرت موافقم مهران جان ... همونطور که خود حمید حامی عزیز هم گفته فقط 5 درصد خواننده ها، داخل ایران خواننده واقعی هستن و رو اصول وقاعده می خونن ... برای موسیقی می خونن نه برای پول!!!
این قضیه در مورد هوادارا و شنونده های موسیقی پاپ هم صادقه (5 در صدو می گم ;-) )

2.180.9.87
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

ایشون خودش رو تافته جدا بافته میدونه!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

اصلا ما موسیقی پاپ ایرانی نداریم که آبروش بره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

hamid hami kheyli khanandeye herfeieyeeeeeeee
man kheyli dosesh daram

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

بعضی افراد آنقدر با شعر بیگانه هستند که حتی آهنگ های خارجی را بدون فهمیدن حتی یک کلمه از آن گوش می دهند!!!
بعد ما میایم راجب آبرو صحبت می کنیم ...
خلایق هر چه لایق...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

معذرت میخوام این رو میگم ولی این خواننده خیلی مغروره ، بعضی اوقات حرفایی میزنه که جنجال راه میندازه ، تویی که آبروی موسیقی پاپ رو بردی نه بقیه این همه کار خوب داره منتشر میشه توسط بچه های موسیقی که از اون طرف آبی ها هم بهتر دارن کار میکنن واقعا میگم دمشون گرم ، بزرگانی الان داریم تو موسیقی پاپ که تو اصلا بینشون هیچی محسن یگانه . محسن چاوشی . احسان خواجه امیری و ... لطفا حسادت نکن اینقدر
از موزیک ما خواهش میکنم این کامنت من رو تایید کنه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

خیلی دوست دارم زودتر آلبوم رو گوش کنم مخصوصا اون تراک به خدا گلایه ای نمی کنم . امیدوارم اون حذف نشده باشه .

اما حمید جان اینم بدون که تو هیچ وقت قدیمی نمیشی و اهنگ هات تا ابد ماندگار هستند .

روزی نیست که پرستش رو گوش نکنم و برم سرکار .

اگه توی اتوبوس یا مترو باشم اولین آهنگی که پلی میکنم سفر و کوچ

هست . وقتی دلتنگم ماه دلگیر رو گوش میکنم .

وقتی احساس تنهایی دارم یاد من باش مرحمی میشه رو زخم هام .

خلاصه توی هر لحظه از زندگیم توی خوشی و ناخوشی با تو زندگی

میکنم و همین .

چه آلبومت بیاد و چه نیاد دوست دارم تا ابد .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

اقای حامی هیچوقت برای اثبات خودت سعی نکن به دیگران توهین کنی مردم از صدات خوششون نمیاد زوره مگه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

من نمیدونم طرفدارای جناب چاووشی چه اصراری دارن تو هر پستی که بهشون مربوطه یا مربوط نیس نظر بدن؟عزیزمن الان دعوا سره حامیه اونوقت تو میگی آبرو ایران محسن چاووشی؟؟؟؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

به نظر من آبروی موسیقی مدرن ایران سیروان خسروی هست.
آقایان ایکس و وای و ... بیشتر کاراشون شبیه آبروریزیه !
حالا تا کی می خوان با این آهنگهای ... سر مردم رو گرم کنن خدا میدونه !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

من اصلا نظرسنجی ترانه ماه راجب بهترین های دهه رو قبول ندارم.
راجب این موضوع تو پست مربوط یه کامنت مفصل هم نوشتم که موزیک ما لطف کرد و تایید نکرد!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

دوست عزیز به خدا یکم مجله بخونی و... متوجه فروش البوم حامی میشی. البوم آخدا چارمین البوم پر فروش سال 89 شد من نمیدونم غرض تا این حد؟ مگه میشه کسی گوش نده و بهترین البوم 10 سال البوم دو نیمه رویا بشه؟ مردم خواننده های بد همه میدونیم گوش میدن اما خواننده های با علم مثل حامی کمه ولی امثال من که تو موسیقی هستیم و تو سنتی که پاپ گوش نمیدن دوستان ما اما حامی گوش میدن. موسیقی اول ما هم سنتی هست. من اصلا به حامی علاقه ندارم اما باید ادم بی طرف باشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

ارزش چاوشی به همینه که هر کسی کارشو گوش نمیده.
قشر فهمیده جامعه با کاراش ارتباط برقرار می کنن.آقای خاص موسیقی پاپ ایران.البته نگیم پاپ بهتره چون popular نیست و هر کسی نمیفهمه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

من طرفداره رضا صادقیم و معتقدم بی شک ساطان پاپ ولی خوب یه واقعیتیه اکثر اساتید موسیقی کسایی که واقعا میفهمن به ترتیب تو پاپ حامی و خواجه امیری و صادقی قبول دارن بین نظرات تغییر هست ولی بین نظراته همه حامی به عنوان بهترین مشترکه و جز این 3 نفر هیچ کس دیگه مورد تایید نیست ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

من با نظر negara کاملا موافقم.
اما اصلش تو پست بالا هم گفتم؛مسئله اینجاست که آقای حامی خیلی ناجور کلی حرف زدن و همه رو به یه چوب زدن!
تمام خواننده های پاپ ما که مجاز هستن و همه اونارو میشناسیم عالییییییی هستن و این رو از فروش آلبوم ها و بلیت های کنسرت هاشون میشه به خوبی فهمید.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

به نظر من آقای حامی واقعا تعریف موسیقی پاپ رو فراموش کرده .خواننده ای میتونه انقد مغرور باشه که بیشتر کاراش محبوب باشه ایشون مردم رو به طور کامل فراموش کرده و همه مردم ایران رو نا آگاه فرض کرده ولی مردم خودشون بهتر از هر کسی میدونند که چی رو باید گوش کنند و چیو گوش نکنند.هنرمندی موفقه که مردم کاراشو بپسندند.اگه ایشون طرفداراش اندازه محسن چاوشی یا رضا صادقی بود اونوقت تازه میتونست راجب موسیقی پاپ صحبت کنه.
در ضمن مردم آدمای مغرورو اصلا دوس ندارن.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

صدای حامی رو دوست ندارم و گوش نمیدم .
حرف ایشون هم بی ربط هست ، موسیقی پاپ ما بهتر از هر زمانی داره اوج میگیره.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

دوست عزیز غزل ماله سیروان؟ اگه منظورت ترک جدید که مثلا تکنو فرو رو میگی که رضا تاجبخش تنظیم کرده سیروان رو از کجا اوردین؟ تا حالا این 2 فرد با هم کار نکردن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

کسی که موسیقی کار کرده باشه موسیقی بفهمه خوب میفهمه حامی چی گفته معنی حرفش چیه ...حامی جان پیر شدیم اما هم چنان دوست داریم منتظریم داداش نبینم خسته بشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

حمید جان یه سوال فنی داشتم
آبروی موسیقی را آلبوم های کم فروش تو می برد یا آلبوم هایی که فروش لا اقل متوسط دارند؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

ببینید من نه به کاور و دزدی (که شما خیلی هم دربارش اغراق کردین)کاری دارم نه به حاشیه هایی که بعضی دوستان می سازن برای خواننده هامون.ولی چه بخوایم و نخوایم 2 تا چیز رو نمیتونیم نادیده بگیریم حتی اگر اینقدر مثل شما سطحی نگاه کنیم:
1- اکثریت مردم خواننده های داخلی رو خیلی بیشتر گوش میدن.
2-موسیقی های اخلی روز به روز بیشتر پیشرفت میکنن.(کنسرت.آلبوم ها و...
3- خوانندگان داخلی اعم از اون کسایی که نام بردم امکان ارتباط با مردم رو دارن و به همین دلیل هم مردم خیلی بیشتر با هاشون احساس نزدیک دارن تا خواننده های خارج از کشور.

من خودم به شخصی از پیشرفت مویسقی داخلی مخصوصا پاپ افتخار میکنم چون پیشرفتشون عالی بوده و اینو از پر بودن سالن های کنسرتشون و عشق هواداران بهشون هم فهمید.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

حامی عزیز
راهت رو ادامه بده
استاد منی
بنده 90% آهنگ های شما رو کاور کردم و خوندم
یکیشو تو سایت هوادارنت گذاشتم و امیدوارم شنیده باشی
دوستدار تو

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

به دوستان حق میدم انقدر آهنگهای ضعیف گوش دادن که گوش موسیقیشون نابود شده و از کارهای ضعیف فلان خواننده دفاع میکنند و بعد از کارهای حامی عزیز که از لحاظ آهنگ و تنظیم در رده بسیار بالاتری قرار داره بد میگن ...!! به نظر من از نظر تکنیکی و جنس صدایی ما خواننده ای به خوبی حامی عزیز در داخل کشور نداریم به جز چند مورد به اندازه ی انگشتان یک دست...! امیدوارم آلبوم ایشون به زودی وارد بازار بشه ... در پایان باید بگم ما ایرانی ها کارمون همینه که قدر هنرمندان و... نمیدونیم! ممنون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

کاملا اشتباه میکنین این پست درباره ی آبروی موسیقی پاپه نه حامی!
آبرویی که به خاطر سکوت خواننده هاش هرکسی میخواد به خودش اجازه میده ببردش زیر سوال.اگه دقت کنین میبینید که خیلی ربط داره.
خواننده ها چیزی نمیگن!
هوادارا که خواب نیستن!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

همچین می گه تحدید به قتل انگاری کیه؟بعدشم چون آلبومش و تک آهنگش امسال رتبه نیووردو حرفی ازش نبود موسیقی پاپ آبروی ایرانه برده؟مگه تو جزو یکی از کسایی که تو موسیقی پاپ هستند نیستی؟پس تو آبروی ایرانو بردی دیگه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

آبروی موسیقی پاپ بعد از انقلاب هم شما و مانی رهنما و امثال شما هستن......

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

حمید حامی هم شده مایلی کهن موسیقی!!

چپ میره راست میره به همه گیر میده!!

خب برادر من کسی مجبورت نکرده پاپ کار کنی!!

برو همون سنتی بخون برت بهتره!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

حمید حامی چطور تا زمانی که خودش کار بیرون میداد و همکاری میکرد با اکثر خوانندگان اون موقع پاپ آبرو دار بود ؟! الان که مجوز نگرفته بی آبرو شده و آبروی ایران رو داره میبره ؟! نظر ... بود ایکاش یکم تو مصاحبه کردن توجه میکرد تو چه جایگاهی هست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

حمید حامی همیشه یکی از خوب هایی بوده که میشد با افتخار اون و آلبومش رو به دیگران معرفی کرد و احساس غرور کرد از اینکه طرفدارش باشه آدم. بازم منتظر کارات هستیم حامی جان.. GO MAN

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

Baba bikhiyal hame badan faghat shoma khobi? Shoma mifhmi ? In tarze harf zadan rajebe hamkaraton aslan ghashng nist

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

عزیزم اوج نگیر

عزیزم اوج نگـــــــــــــــــــــــیر

عــــــــــــــــــــــزیــــــــــــــــــــــــــــزم اوج نــــــــــــــــــــــــگـــــــــــــیــــــــــر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

آبروی موسیقی پاپ ایران: محسن چاوشی.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

با یه حرفش عجیب موافقم! اونم اینه که سلیقه مردم خیلی پسرفت کرده!

ملت با یه آهنگا و خواننده هایی حال میکنن که آدم شک میکنه این همون موسیقی پاپیه که کسایی مثل شادمهر و سعید شهروز به اوج رسوندنش؟!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

خدارو شکر یکی حرف دل ما رو زد. مرسی حامی عزیز که زبون باز نیستی و الکی از چیزی تعریف نمیکنی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

خیلی دوست دارم حامی. منتظر کارات هستم.

حامی جان به آدم هایی که شعور موسیقی ندارند اهمیت نده ... بیخیالشون باش.

حسود زیاده، تو تحویل نگیر ...

موفق و سلامت و سر بلند باشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

"موسیقی پاپ آبروی موسیقی ایران را برده است..." جناب حامی!شما رو درک میکنیم و متاسفیم،اما نمیشه که این طور درمورد موسیقی پاپ اظهار نظر کلی کنید. فراموش نکنیم که موسیقی پاپ پرطرفدار ترین سبک موسیقی هست،ودر ضمن؛موزیک کشورما اصلا" مطرح نیست که حالا آبروش بره.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

به شدت باهاش موافق هستم ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

من خیلی حامی رو دوست دارم و جزو خواننده های مورد علاقمه ولی به نظر من تقصیر خودشه اگر این همه به کار همه کاری نداشت و در مورد مافیا و اینا صحبت نمی کرد کار به اینجا نمی کشید . خب عزیز من شما کارتو بکن . این مردمن که همیشه تصمیم گیرنده ی نهایی ان . منم قبول دارم سلیقه ی مردم اومده پایین تر ولی با مصاحبه و اینکه بگیم موسیقی پاپ آبروی موسیقی ایرانی را برده است نمی تونیم چیزی رو درست کنیم حامی عزیز . خیلی ها هستند که در پاپ شرافتمندانه کار می کنن و به سلیقه و مردم احترام میزارن . مشکلات خودتون رو به تمام موسیقی پاپ و خواننده هاش ربط ندید لطفاً . امیدوارم همیشه موفق باشی و مشکلاتت رفع باشه چون یکی از نرمال ترین و بهترین خواننده های ایران هستید .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

ای کاش میتونستیم کاری کنیم پشتت گرم شه
من هنوز البوم "حامی" رو گوش میدم
هنوز با رهگذر و کیمیاگر و ترانه،سکوت می کنم
عاشقتم حامی عزیز

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

ایشون از جایگاه بعضی خواننده ها که خیلی موفق و بالا هستن حسادت میکنه و نمیتونه خوب کار کنه که موفق باشه اشکال کاراشو گردن اینو اون میندازه....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

بعضی ها توهم دارن که از بقیه برترند اما هیچی نیستن-دست گربه به گوشت نمیرسه میگه....بگذریم آقا حمید هم که خوب از استعداد نداشتت حرف میزنه شما متوهم اید آقای خواننده-گیرم که سلیقه ی مردم توبدترین وضعه-اما مسلمااین وضع از کار شما بالاتر هست.موزیک ما تند بود اما توهین نداشتم لذا درخواست تایید دارم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

آقای حامی بنده اگه جای شما بودم به جای اینکه بشینم هرزگاهی یه مصاحبه انجام بدم و خواننده های جوان موسیقیو که الان مطرح هستنو زیر سوال ببرم یه چندتا کاره خوب جمع میکردم که خودمو بالا بکشم نه اینکه دیگرانو پایین بکشم که شاید منم اندکی دیده شم ...

کسایی مثل محسن یگانه و امثال ایشون خون دل خوردن و با تمام جان مایه گذاشتن که راه پاپ برای حتی افرادی مثل شما هم فراهم بشه که کاراشونو بهتر عرضه کنن خوب بودن و مدعی بودن به قدیمی بودن شما نیست و فک نکنین چون یه زمانی با زنده یاد بابک بیات کار کردین پس همه چی رو بلدین و میتونین اینجوری دیگرانو زیر سوال ببرین

واقعا متاسفم واسه موسیقی ایران ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

چرا سطح سلیقه مردم رفته پایین؟ چون "حامی" گوش نمیکنن؟!
به گواه نظرسنجی شبکه ایرانیان که با جامعه آماری 1 میلیون نفر انجام شد این خواننده ها در حال حاضر پرطرفدارترین و محبوب ترین خواننده های کشور هستند:
1. محسن چاوشی
2. محسن یگانه
3. احسان خواجه امیری
4. رضا صادقی
5. بنیامین بهادری
6. مازیار فلاحی
7. فرزاد فرزین
8. بابک جهانبخش
9. حمید عسکری
10. علی لهراسبی
ده هنرمندی که بسیار خوش صدا خوش قریحه و بااستعداد هستند و انصافا موسیقیشون حرف برای گفتن داره. با گوش کردن به آثار این خواننده ها میتونیم پی به سطح سلیقه مردم ببریم و این که بدونیم مردم ما موسیقی خوب گوش می کنند.
اصولا افرادی که در متن موفق نمیشن به حاشیه و مصاحبه های جنجالی روی میارن که متاسفانه این مورد برای آقای حامی کاملا اتفاق افتاده!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

پاپ از کجا اومده؟ از غرب دوست عزیز. موسیقی اصیل ایرانی رو همه میشناسن اینا رو ما نمیگیم صحبتهای بازیگران و... که میگن معلومه. اتفاقا پاپ در ایران هیچ جا خواننده های داخل و خارج رو نمیشناسن بر عکس موسیقی اصیل. یگم تحقیق بد نیست. موسیقی پاپ ایرانی نگو پاپ غربی با یه عالمه کاور. پاپ مثلا ایرانی رو فقط ایرانی ها میشناسن نه خارجی ها اگه ایرانی هم کسی بشناسن مثل استاد شهداد روحانی و انوشیروان روحانی و... ماله کلاسیک نه پاپ غرب

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

خنه دار حرف نزنید خواهشا تو آواز و سنتی باشی متوجه میشی کی بهترینه تو پاپ غربی داخل ایران با کاور از اشخاص دزد. اخه خواننده افتضاح حسودی میخواد؟ اون که دیگه من نیستم بگین داره کاری میکنه معروف شه. حامی انقد معروف و کار بلد هست و سندش کار با مجید انتظامی بزرگترین آهنگسازه ایران. 99% خواننده پاپ غربی داخل ایران میدونم که با پول معروف شدن و حتی کلاس موسیقی هم نرفتن دوست عزیز.البته من اصلا طرفدار حامی نیستم ولی از حرف حق دفاع میکنم حالا میخواد هر کی باشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

آقای حامی خواننده ی خوبیه و برای کارش وقت میزاره و همه کاراشو ارکسترال ضبط میکنه ولی.............
ولی با نظرش مخالفم که میگه سطح سلیقه اومده پایین الان همه از پینک فلوید بگیر تا آدله که اخیرا گرمی گرفته گوش میدن دلیل اینم که خواننده های داخل درسته سطح بین المللی ندارن ولی شنیده میشنم اینه که به احساس خیلی توجه دارن و استاد بیات هم نمونه ی بارز احساسه ولی من از آقای حامی فقط یک قطه شنیدم که خیللی احساسی بوده اونم ساخته ی آقای بیات بوده
شما البوم آخرتون به نام آخدا کار خوبی بود اما صدای کاغذی و صاف درام تو بیشتر قطعات تو ذوق میزد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

مسعود جان کاملا باهات موافقم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

ولی مردم اینا رو گوش نمیکنن!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

"متاسفانه به قدری سطح سلیقه مردم پایین رفته که فکر نمی‌کنم تا دو سه سال دیگر، اثری از موسیقی خوب و تفکر آمیز نباشد."
جناب حامی مردم موسیقی گوش نمیکنند که تفکر کنند. اگر بنا به تفکر باشه خیلی راه های دیگه برای تفکر هست و در موسیقی هم مطمئنا کسی که میخواد به قول شما موسیقی تفکرآمیز گوش بده سراغ موسیقی کلاسیک و ... میره
اما موسیقی پاپ بیشتر یه موسیقی حسیه یعنی با حس آدمها درگیره و به همین دلیله که بیشتر مخاطبین این نوع موسیقی جوانها هستند. جوانی که موزیک پاپ گوش میده هدفش اینه که حس و حالش عوض بشه حالا این حس میتونه غم - شادی یا هیجان باشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

کاملا موافقم با نظر حمید عزیز
حمید حامی بهترین خواننده ی تاریخ موسیقی ایرانه
که متا سفانه هیچ کس ارزش واقعی ایشون رو درک نکرد جز استاد بابک بیات...
حمید جان دوستت داریم...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

نه شخصیتش و دوست دارم نه صداشو کسی که دیگه کارش خریدار نداره به زمین وزمان گیر میده عشق اول واخرفقط احسان خواجه امیری .(حیف استاد بیات.)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

شما اگه سواد موسیقیایی داشتی میفهمیدی سبک حامی پاپ-کلاسیک هستش!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

جناب حامی از بهترین های موسیقی ایران هستن....که قطعا" از شاگرد استاد بزرگوار بیات هم نباید کمتر از این انتظار بره...ولی با وجود همه اینها "از نظر من"زیاد صحیح نیست که در مورد موسیقی پاپ یک همچین نظری و مهمتر از همه یک چنین نظر "کلی" ای بده...انصافا" الآن آبروداری موسیقی پاپ روی دوش عده ی معدودی از خوانندگان پاپ مثل محسن یگانه،محسن چاووشی،احسان خواجه امیری،رضا صادقی،بنیامین و ....هست. و انصاف نیست در مورد این هنرمندان توامند موسیقی کشورمون یک همچین نظری بدیم...
من فقط با این یه وجه از حرفاش موافقم....البته در صورتی که همونطور که گفتم در مورد موسیقی پاپ نظر "کلی"نده...
هرچند احساس میکنم حرفای حامی و رفتارش این روزا بوی "غرور" میده..که امیدوارم اشتباه کنم!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

دوست عزیزم میشه لطف کنید بگید کی چنین لقبی رو به ایشون داده ؟ کسی که تا بحال اجرای زنده نداشته ... حتی یکبار هم اجرای پلی بک حتی نداشته آبروی موسیقی پاپ این کشور هست ؟! کجای دنیا میشناسنش ؟ بازخورد آلبومای ایشونم فقط توی اینترنته و بیرون کسی چاوشی گوش نمیده !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

ای حامی جان، کاش میشد ما که پشت درای بسته ی این موسیقی ی موندیم و گرفتار مافیای بی تعهد شدیم هم حرفای دلمون رو یه جایی بگیم و که گوش شنوایی باشه و بهش اهمیت بده ، از مردم هم نگو که سطح سلیقه ی موسیقیشون رو میشه از موزیکایی که تو ماشیناشون گوش میدن تشخیص داد.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

سلیقه مردم پایین نرفته خواننده های بد و افتضاح سلیقه مردم رو پایین آورده خواننده خوب تو ایران نداریم چه برسه عالی غیر چند تا دونه که با اطمینان و افتخار میگم این 10 تا نیستن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

پویا دیدی چه اوجی گرفت؟!! :d

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

متاسفم برای مردمی که هیچ شناختی از این خواننده ندارن و ندونسته بهش توهین می کنن!
شاید یکم لحن تندی داشته ولی حرف درستی زده!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

حمید حامی بی نظیره.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

صد رحمت به حامی !!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

محسن چاوشیه که داره آبروداری میکنه با آهنگای فوق العادش

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

"تو پاپ غربی داخل ایران با کاور از اشخاص دزد."!!!!!!!!!!!!!
99% خواننده پاپ غربی داخل ایران میدونم که با پول معروف شدن!!!!!!!!!

دوست عزیز شما اول برو جمله بندی و دستور زبان فارسی رو یاد بگیر بعد بیا کامنت بنویس!
موزیک ما لطفا تایید کن قصد توهین نداشتم ولی من هر چی به خودم فشار میارم از این جمله های بی سر و تهی که ایشون نوشته سر در نمیارم!
فکر کنم خیلی با عجله می نویسن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

میشه بگید پس اینی که مردم گوش میکنن الان اسمش چیه؟!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

نمیفهمم که چرا آقای حامی

دوس دارن سابقه خودشون رو خراب کنن
و نمیفهمم که چرا نمی خوان قبول کنن بابا هرکسی یه دوره ای داره
هر دوره سلیقه های عوض میشه،آقای حامی بخواید نخواید باید باور کنید
دوره شما و دوستان گرامی تون که بدون شک زحمت های فروانی هم واسه موسیقی کشیدین تموم شده

بابا الا مردم محسن چاوشی گوش میدن،محسن یگانه گوش میدن،رضا صادقی،احسان خواجه امیری اینا رو گوش میدن
اینو من و امثال بنده نمیزنم جامعه آماری داره میگه خودتون نگاه کنید خوب
همه نظر سنجی محسن چاوشی،محسن یگانه پشت همن با آماره بالا
خوب اینه سلیقه امروز اینه شاید یه دوره دیگه کسی اینا رو هم گوش نکنه.
از شما که شخصیت بزرگ واسه موسیقی هستی و زحمت های فروان کشیدی بعیده که باور ندارین این موضوع رو
به نظره من شما که علم این کارو دارین خیلی بهتره وقتتون رو بزارید به وارد کردن استعداد های خوب توی موسیقی علمتون رو بزارید در اختیار دیگران این خیلی بهتره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

دوستان یکی منو توجیه کنه! الان مثبتای کامنتای موافقان سخنان آقای حامی به تعداد مثبتای مخالفاشونه! یعنی چی؟ یعنی همه با محتوای این پست هم موافقن هم مخالف؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

اگر روزی دشمن پیدا کردی ، بدان که در رسیدن به هدفت موفق بوده ایی.

اگر روزی تهدیدت نمودند، بدان که در برابرت ناتوانند.

اگر روزی خیانت دیدی، بدان قیمتت بالاست.

اگر روزی ترکت کردند ، بدان با تو بودن لیاقت می خواهد.

- مهاتما گاندی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

اقا ی نوری شما میدونید که مافیای موسیقی وجود داره اگه میدونید که این مافیاست که جلوی پیشرفت حامی و امثال حامی میگیرن
اگه نمیدونید یه ذره بیشتر جست و جو کنید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

من واقعا کارهای شما رو می پسندم. تکیه گاهت هم خدا باشه و دلگرم باش به بودن طرفدارات که هنوز لحظه شماری می کنن برای اومدن آلبومت....
یک سوالی هم که پیش میاد اینه که چرا دوستانی که نظرات مخالف دارند، اینقدر لحنشون خشنه؟؟؟ با هم که جنگ نداریم دوستان! داریم توی یک فضایی تبادل اطلاعات می کنیم....همین..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

همیشه خواننده بزرگ و خوش صدایی بوده ..
ترک هاشو هرچه باشند به خواننده های بد صدایی که تبلیغات پشتشونه ترجیح دادم و میدم ...
هر کسی از غذای ظهر مامانش بدش اومد خواننده شده تو این مملکت ..
فراموش نکنیم خوانندگی صدا میخواد .. نه قیافه نه محبوبیت ( برخی بازیگران ) و نه تبلیغات زیادی ...
برخی هم صدای ضعیفشونو می خوان با ملودی و تنظیم های قویی بپوشونن .. ولی به نظر من هر کسی نمی تونه خواننده باشه ..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

من واقعا عذر میخوام ازهوادارای محترم ایشون
کارای اقای حامی خوب هستن
ولی سلیقه ها عوض شده مخالفم موسیقی پاپ ابروی موسیقیو برده!
اینهمه خواننده ی خوب!احسان خواجه امیری،محسن چاووشی محسن یگانه سیروان خسروی علی لهراسبی بهنام صفوی رضا صادقی مازیار فلاحی چین پس؟
موسیقی پاپ میتونه سطحش بالاتر بره اما پایین هم نیست!
مردم سبک حامیو الان نمیپسندن!میتونین کارهای خودتونو سطحشونو بالاتر ببرین مثل کاری که همه ی خواننده ها میکنن
اقای حمیدرضا یزدانی
چی میگین شما؟اینهمه خواننده ی باسوادو تحصیل کرده!که موفقم هستن!
مگه غیراز اینه که آقای احسان خواجه امیری رفتن امریکا کنسرت دادن
یا اقای محسن یگانه رفتن مالزی
یا رضا صادقی رفت المان
این سه نفر نمونه ی بهترینان
پرچم سفیدمحسن چاووشی عالی بود
منورها کن
شلیک
تصمیم
دیگه مشکی نمیپوشم!
اینا سطحشون عالی بود
نابرده رنج و.....عالین!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

شما یکبار دیگه صحبتهای جناب حامی رو بخون ببین لحن ایشون چطوره؟!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

حامی جان دلم میسوزد از باغی که میسوزد داداش .... فدای قلب پاکت ....تاریخ نشون داده که یک ملت با بزرگانشون چطوری رفتار کردن ...همیشه تشنه ی شنیدن صدات بودم و اینبار تشنه تر مخصوصا تشنهی شنیدن ترانه احساسم اینبار پیر شدیم کی میاد داداشششششش؟؟؟؟؟؟؟

با من از احساست بگو/منتشنه ی شنیدنم
دلگیرم از سکوت تو/اماده ی باریدنم

حامی افتخار میکنم که معنی موسیقی رو با صدای تو فهمیدم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

آقای حامی فرمایشات شما کاملا درسته ولی هر حرفی جایی داره شما تو جایی این حرفا رو زدید که مخاطبانش کوچکترین اطلاعی از علم موسیقی ندارن ، جایی که ...بشه بهترین خواننده اصلا نباید راجه به موسیقی صحبت کرد . همونطور که گفتید سطح سلیقه مخاطبان موسیقی داره پایین میاد و کاملا هم درسته و تنها چیزی که واسه خوب بودن معیار نیست موسیقیه ! به قول یکی از همین خواننده ها که البته به ظاهر محبوب هم هست الان توی هر کوچه که بری دو تا خواننده پیدا میشه ! به نظر شما علتش چی می تونه باشه !!! ؟؟ البته باید به این نکته هم توجه داشت که کاری ارزشمنده که نه تنها ارزش موسیقیایی داشته باشه بلکه به دل عوام هم بشینه !! کار شما هر چقدر هم که سطح بالا باشه ولی اگه به دل مردم مخصوصا عوام نشینه نمیتونه اثر خودشو بذاره !!! توی جامعه تعریف خواننده داره تغییر می کنه !!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

یه طرفدار رضا صادقی:
محسن چاوشی واقعا آبروی موسیقی ایرانه خود سلطان مشکی هم بارها گفته محسن یگانه هم گفته همه میگن...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

"موسیقی ما" کامنت های این ملت ما رو ببین...
داری به رشد این مسمومیت و سطح سلیقه پایین این بشر کمک میکنی.
.
.
یا از اینجا به بهبود این وضع کمک کن یا کلا این تشکیلات رو جمع کن...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

عزیزم شما میدونی دموکراسی یعنی چی؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

برادرم موزیک ما یک رسانه است و وظیفه اش فقط اطلاع رسانیه، همچنین مفهومی وجود داره به نام دموکراسی,یعنی در یک بحث هم موافق هم مخالف حق ابراز عقیده دارن,وظیفه ی موسیقی ما بالا بردن یا پایین آوردن سطح سلیقه مردم نیست,

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

منم موافقم باهاش!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

بعضی حرفاش که واقعا حقیقت داشت اما به قول دوستمون خیــــــــــــــلــــــی اوج گرفت!!!

مثلا هنوز هیشکی نمیدونه واقعا شرایط مجوز گرفتن یه آلبوم تو ایران چیه!!!

راستی دوستان چرا نمیخواید بفهمید این مطلب فقط راجب حمید حامی هستش؟؟؟

چرا الکی اسم خواننده های مورد علاقه تنون رو پیش میکشید؟!

تو هر مطلبی میری همه سر خواننده ها باهم کل کل میکنن!!!

(((کسی که بزرگ باشه نیازی به کوچیک کردن دیگران نداره که خودشو بزرگ نشون بده)))

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

نمیدونم این چه مدلشه
خب وقتی مردم صداتو گوش نمیدن مجبوری بخونی
بعدش بگی مافیا و این حرفا
بهتره سبکت رو تغییر بدی داقل
این کارا اصلا حرفه ای نیست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

متاسفم برای هنر ایران زمینم که عاشقانه دوستش دارم . انحطاط این موسیقی کاملا مشهوده ! وقتی آقای X و y و امثال این افراد از نظر شنوندگان موسیقی میشن بهترین ، هر کسی که تنها در حد سطحی از الفبای هنر و موزیک اطلاع داشته باشه متوجه میشه چه فاجعه ای در حال اتفاق افتادنه !
دیگه خیلی دیره که بگیم این ره که ما میرویم به ...
ما الآن دقیقا وسط هیچستان قرار داریم . درصد بسیار بسیار بالایی از افراد مثلا خواننده ای که اسمشون تو نظرات گفته شده اجرای داخل استودیوشون فالشه ، چه رسد به اجرای زنده !
اجراهای مضحک شب عید رو فراموش کردید ! یکی از همین اساتید که عاشقشونید (!!!) تو اجراهای شهرستانش اصلا نت های بالا و سخت رو اجرا نمیکنه اگه هم بخونه فالشی داره !
هموطن منطقی نگاه کنید ! حامی دنبال طرفدار نیست ! طرفدار بی سواد به چه دردش می خوره ، جز این که باعث سرافکندگیش باشه ! ایشون بارها و بارها و بارها گفته که فن اهل موسیقی ارزشمنده و به هوادارهاشم افتخار میکنه !
بله حامی داره اشتباه میکنه برای این مردم نباید دلسوزی کرد چون سطحشون همین موزیک دو ریالی و به درد نخوره ...
متاسفم ، همین ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

حمید حامی یکی از محدود کسانی هست که به موسیقی فاخر اهمیت میده و واقعا ترانه ها و ملودی های زیبایی تو آلبوماش هست مطمئن باشین خیلی از همین خواننده های پاپی که داریم اگه صدابردار پشت پرده افکتها رو حذف کنه...طرف ابروش میره...حامی بدون افکت حامی شده....

من خودم عاشق محسن چاووشیم

اما متاسفم که چرا این همه هوادار متعصب و بدون دانش موسیقی داره
که فقط کلمه سلطان رو یاد گرفتند و میچسبونن به چاووشی

اگه یه کم موسیقی بلد بودین میفهمیدین که سبک حمید حامی با سبک چاووشی خیلی متفاوته و نمیشه دو سبک متفاوت رو با هم مقایسه کرد...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

حمید رضا با نظرت موافقم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

امیدوارم روزی رو نبینیم که مانند کنسرت های لس آنجلسی ها کنسرت های پاپ داخل هم خلوت شوند...
بوی تکرار که می دهند...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

امسال ابشون نه آلبوم جدیدی داده بود و نه تک آهنگی .... در ضمن ترانه دلم گرفت و آلبوم دونیمه رویا بهترین های دهه 80 شدن که تو همین سایتم نوشته ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

موسیقی ما عزیز چرا بنده هر کامنت عادیی میدم تایید نمیشه؟کامنت بنده توی این پست کجاست؟کامنت من توی پست پرچم 700 رنگ که خواب بعد از ظهر رو بررسی کرده بودم کجاست؟بنده بیکارم اینهمه بنویسم تایید نشه؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

حسودی ازین واضح تر ،ایشون به شکل عجیبی به احسان حسودی می کنه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

تهدید نه تحدید عصبانی جان. حامی امسال آلبومی نداشت عصبانی جان

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

من موسیقی سنتی کار می کنم. و به تنها خواننده ی غیر سنتی که گوش میدم، حامی هستش. خیلی از حرفای حامی درست بود. بدون شک حامی از بهترین هاست. و بارها به دوستام هم پیشنهاد دادم که کارهای حامی رو گوش بدن..
اونایی که پاپ گوش میدن هم تحمل اینو ندارن که آلبوم ها رو کامل گوش بدن. یکی دوتا تراک از آلبوم رو انتخاب می کنن و یه سره همونارو گوش میدن. چرا؟؟ برو حرفای حامی رو بخون..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

آقای مهران رحیم زاده به نظر شما چرا هیچکس یادی از نیما مسیحا/مانی رهنما/ یا همین حامی خود شیفته نمی کنه و با اینجور اظهار نظرا هرچند وقت یه بار مطرح میشن؟
چرا کسی از رهنما غیر از پرنده دیگه یادش نیش یا از همین حامی سام و نرگس؟
ولی تک تک اهنگای چاووشی/یگانه/بنیامین/فرزین/امین رستمی رو مردم همه حفظن؟
من می گم چرا
بچه های که امروز کار می کنن هم با انگیزن هم ذائقه مردم رو می شناسن هم به ذائقه احترام می ذارن در واقع واسه دل خودشون نمی خونن
یگانه رو ببینین با چه تلاشی کار می کنه
چاووشی رو ببینین چقد پرکاره
بنیامین
سیروان...
کی می تونه ادعا کنه اینا بی سوادن؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

کسانی چیزی از نت موسیقی نمی دونند میگن حامی خوب نیست از نظر موزیسین ها داخل کشور حامی بهترین هم زنده خوندن هم تحریر هم احساس

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

من با اینکه پاپ کم گوش می دم ولی قبول دارم
تیم سیروان زانیار و مهدی یراحی رو

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

آقای حامی بدون شک یکی از بهترین خواننده های ایرانه.
دلیلی وجود نداره حامی سبکی که توش موفقه: سبک پاپ کلاسیک رو عوض کنه.
تو موسیقی پاپ ایران مافیا وجود داره و این حرف درستیه.
آقای حامی طرز فکرشون اینه و ما نباید بهشون ایراد بگیریم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

آقای حامی از شما بعیده که به قول یکی از دوستان اینطور "کلی"نظر بدید!انصافا هنرمندانمون عالی کار می کنن؛گرچه واقعا هستن کسانی که آبروی موسیقی ایران رو بردن اما تعداد اونها در برابر هنرمندانی که باعث افتخار ما و موزیکمون هستن یک به دهه.با این لحن تند وجهه و موقعیتتون رو در برابر مردم خراب نکنین.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

ولی میتونید یه جهت گیری مثبت و نامحسوسی داشته باشید به طوری که حداقل یکم جلوی این وضع رو بگیرید.
.
.
تو اینترنت واقعا جو خوبی برای موسیقی پاپ نداریم،همونطور هم که آقای حامی گفتند سطح سلیقه مردم خیلی پایین اومده،که من بهش میگم مسموم شدن گوش مردم بوسیله این همه کارهای ضعیف و بد که راحت بین مردم انتشار پیدا میکنه.
.
.
شما میتونید سیاست هایی تو سایت اعمال کنید که حداقال گوشه ای از این بی فرهنگی رو بگیرید.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

وای گفتی پرستش قلبم لرزید
کی می فهمه ما چی میگیم
ای خدا
حامی عاشقتم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

دوست عزیز شما تو ایران اگه خواننده ای با تکنیک تر و حرفه ای تر از حامی پیدا کردی به ما هم نشون بده . اهالی موسیقی و کسانی که سر رشته دارند و اهل فن هستند میدونند جنس کار و صدای حامی چه کیفیتی داره .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

ببخشید ها ولی ایشون خیلی خودشو دست بالا گرفته!
از این بهتر هم خیلی هست! بعدشم کسایی که الآن دارن توی ایران پاپ میخونن علاوه بر اینکه آبروی موسیقی ایرانی رو نبرده باعث شده به ایرانی بودنمون افتخار هم بکنیم چون کارهاشون از خواننده هایی که خارج از کشور فعالیت دارن هم بهتره!مردم کار هاشون رو خیلی دوست دارن!
کسایی مثل:حمیدعسکری. محسن چاووشی. احسان خواجه امیری. علی لهراسبی. محسن یگانه.فرزاد فرزین. رضا صادقی و خییییییلی های دیگه!
واقعا که!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

با عرض سلام وخسته نباشیدحمید جان باید این و بگم که واقعا آدم های بزرگ دیر شناخته میشن حرف خیلی خوبی زدی شما چرا باید غصه بخوری اینم که تهدید به مرگ شدید باید بگم هیچ کسی نمیتونه کاری بکنه چون جراتشو نداره نمیتونه البته باید یه تلنگری هم به ارگان های مربوطه بزنم که چرا باید سیستم ما طوری باشه که افراد بزرگ به راحتی تهدید بشن وکسی هم چیزی نگه این واقعا درسته ؟ بگذریم درضمن حمید جان از نظر من بهترین خوانندس چرا شم به همه شما میگم 1 چون سمفونی خلیج فارس و پیامبر وخوند چون هرکسی رو تو سمفونی نمیبرن نمیدونید برید بپرسید 2 تو تمام ملودی هاش از بیشتر از ترانه های استاد صحرایی استفاده میکنه و این نشون میده که چقدر ترانه رو میشناسه 3 آهنگاش یه طوری که اصلا کهنه نمیشه و من خیلی کم فضای سینتی سایزرو تو کاراش احساس میکنم و این جای قدر دانی داره واینم بگم فروش بالای آلبوم دلیلی بر بهترین بودن خواننده نیست اونم تو کشورمون که مردمشون اکثرا موسیقی رو نمیشناسن باید بگم حمید جان شما به قله های بالای موسیقی رسیدی فقط انقدر اینجا باند بازی و مافیا وجود داره که راه برای درخشیدن وجود نداره هر چند از نظر من شما واقعا درخشیدی این و به اونایی میگم که از یه مشت خواننده تقلید کار بد صدای حسود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

عزیز من گوش نکردن به آهنگهای حامی یعنی بی فرهنگی؟!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

با عرض سلام و خسته نباشید اول بگم حامی جان واقعا آدمای بزرگ دیر شناخته میشن دیر من همیشه به این حرف اعتقاد داشتم و خواهم داشت. دوم این که من با صحبت حامی جان کاملا موافقم واقعا یک عده که به ظاهر خودشونو هنرمند جا زدن آبروی موسیقی ایران و از دم بردن اونم ایرانی که همیشه بهترین هنرمندای تاریخ و در دنیا داشته مگر غیر از اینه؟ ایران انقدر عظمت و فرهنگ و تمدن در طول تاریخ بشریت داشته که ما نباید بزاریم به راحتی به خاطر یه عده به ظاهر هنرمند از بین بره مگر غیر از اینه ؟ ما باید به افراد اصیل و بزرگ در زمینه موسیقی یا هر هنر دیگه ای بها بدیم بزاریم این یک عده واقعا هنرمند بیان بالا تا نام ایران بیشتر جاودان بشه مانباید بزاریم که موسیقی ارزشمندمون خیلی راحت از بین بره اونم بازم میگم به دست یه عده بی هنر .میخوام یه سوال از همه بپرسم کی بود که سمفونی خلیج فارس و پیامبرو خوند؟هیچ میدونید برای خوندن در سمفونی باید چه قابلیت هایی داشته باشی نه هیچ میدونید؟ از نظر من حامی جان ترانه و به نوعی موسیقی و خیلی خوب میشناسه واسه این که بیشتر تو ملودی هاش ترانه های استاد صحرایی رو میخونه واین واقعا جای افتخاره بعدشم اون یک عده ای که حامی رو تهدید میکنن باید به دنبال این بود که از کی خط میگیرن و کی چنین اجازه ای رو بهشون داده که به راحتی همچین تهدید بزرگی رو بکنن به نظر من که حامی جان حرف خوبی رو زد این کارا اصلا به نفع موسیقی ما نیست اصلا.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

دوست عزیز ما که ابرویی تو موسیقی نمیبینیم چون خودم تو موسیقی هستم میگم خواننده هایی که نام بردین در اینده معلوم میشن ماندگار هستند یا نه یعنی چی؟ یعنی استاد بنان ترک الهه ناز و... هنوز مردم گوش میدن بعد مرگشون یا خیلی اساتید دیگه. الان اره عشقو عاشقی رو یاد گرفتن خواننده ها معضل تنها جوونای احساسی ایرانی که نون خونه خوبی شده واسه خواننده ها. حالا کاور یعنی دزدی و... هم بماند. خواننده ها خودشون با هم درگیر و انگ دزدی میزنند بهم کسی فکر البوم خوب نیست غیر چند تا. البته جو ساز باشی تو ایران پول پارو میکنی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

مردم رو قبول نداری - دکترای موسیقی رو قبول نداری تو سایت مجله ترانه ماه من نمیدونم کی رو قبول داری فقط حتما نظر خودت رو قبول داری بعضی وقتها کنسرت فروش البوم و... نگاه کنید متوجه میشید حامی کیه. بپرسید از اهالی موسیقی مخصوصا از سنتی ها که پاپ گوش نمیدن بر عکس من میگن حامی و مانی کی هستند از لحاظ موسیقی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

واقعا متاسفم برای کسانی که در مورد هنرمندای کشورمون این جوری قضاوت میکنندو نظر میدن-به نظر من هر هنرمندی بعد از این همه مطالعه وفعالیت هنری کلی تجربه کسب میکنه و اون موقع هست که میتونه مصاحبه و اظهار نظر کنه چون قطعا سواد هنریش از من وشما بیشتره پس انقدر راحت هنرمندامونو تحقیر نکنیم و اجازه بدیم هر کس کار خودشو بکنه -چون هر هنرمند صددرصد یک سری هوادار پرو پا قرص داره -من با صدای حامی زندگی میکنم و دوست ندارم کسی به ایشون و سایر هنرمندا مون توهین کنه -کاش هممون یاد بگیریم به سلایق همدیگه احترام بذاریم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

موافقم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

حامی جان ما امیدمون به شماهاست اگه شماهام بخواید جا بزنید که نمیشه.بخدا انقدر واسه آلبومت انتظار کشیدیم مردیم دیگه. یه رایزنی کن ایشالله میاد تو بازار.
خودت میدونی من چقدر صداتو شخصیتتو کاراتو دوست دارم.
ناامید نشو درست میشه . حق همیشه پیروزه اونیکه نمیمونه و شکست میخوره باطله.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

یزدانی خداوکیلی یه پست به من نشون بده که تو تلبیغ خودتو نکرده باشی,درباره لبوم سنتی باشه,میگی من که سنتی کار میکنم...,در مورد پاپ باشه میگی منکه پاپ کارکردم....,درمورد تنظیم باشه میگی من که خدای تنظیمم...,احتمالا یه پست در مورد راکئ باشه میگی من که الویس پریسلی ام! خودت حس نمیکنی واقعا رو نرو ملتی؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

بخدا دست من نیست بیا بگرد!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

آحه واقعا" من نمیدونم چرا حامی یکدفعه انقدر افت کرد!!واقعا" در عجبم...از شاگرد استاد بیات بعیده...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

دوست من تبلیغ زمانی میشه که کار بدی بیرون و با پول تبلیغ کنی و اسم در کنی که من اهلش نیستم. من که تو همه این چیزا که گفتم بدترین منو ول کن نظر و انتقادام رو گوش کن همین. من بدترین ترک 1 من هم افتضاح خوبه؟ من اگه بحثه خودم باشه نیاز نیست اینجا تبلیغ کنم جاهایی هست که تو رو الکی میکنن محمد اصفهانی. گوشه صفحه کنسرت حمیدرضا نوربخش برو میپرسن حرفه من رو منم میگم. فکر کن من وجود ندارم بحث رو بخون یا نقد رو شخص رو ول کن. من میتونم همیشه بی اسم و فامیلی بیام مثل خیلی ها اما با قدرت و اطمینان راجب نظرام و اسم و فامیلی خودم میام که بدونن من نظرم اینه و...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

yes

m.g
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

اتفاقا سیروان واسه حامی کار هم ساخته
که اسمش غزل بود
ولی من فک کنم منظور اینه بچه های پاپ خیلی میزنن تو سرو کله ی هم.
ولی سیروانو همیشه عشقه
در کل حامی عصبی بوده معلومه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

چون مردم اهنگهای مزخرف حامی رو گوش نمیدن واسه همین سلیقشون عوض شده!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

آقای یزدانی فکر نمیکنید دارید به سلیقه یمردم توهین میکنید؟آدم باید نظر شخصی خودشو ابراز کنه ولی نظر بقیه رو نباید ببره زیر سوال.
حالا هرکی با شما موافق نیست بد سلیقه س؟
وقتی اکثریت اینو میگه شما باید به سلیقه ی همه توهین کنی؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

مودب باش،ادب مرد به ز دولت اوست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

دوست عزیز!منظور شما از ((کسی))کیه؟اگه کسی ظرفدار پاپ کلاسیک باشه خیلی از آهنگهای نیما ،مانی و حامی رو حفظن بر عکس براش خیلی سخته که به آهنگاهای هنرمندان محبوب شما گوش بده!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

احمد خان شما برطبق شعور وسواد خودت موسیقی گوش بده ،فیلم ببین ،کتاب بخون و.....
کسی شما رو مجبور نمیکنه به ترانه خوب ،تنظیم استاندارد وصدای عالی گوش بدی.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

دوست من نوشته رو خوب بخون من نوشتم خواننده بد و افتضاح ربطی به مردم نداره که گوش میدن خواننده با کارهای خیلی بد کاری میکنه گوش مردم مسموم بشه.واقعا فکر کردی من طرفدار خواننده ای هستم؟ اگه این فکر رو کردین من رو نشناختین و گرنه یه سر به نظرات من تو این سایت برید متوجه بی طرفی من میشید. اکثریت سن های بالا چیزه دیگه گوش میدن فقط سن 20 تا 30 شاید چند تا خواننده عشق و عاشقی گوش کنند که 75 میلیون جمعیت نیستن. تحمیل نکنید نظرتونو. من حق میدم تنها کشوری که اول بحث مهم جای درس و... عشق و عاشقی 3 روزه هست ایرانه اما شعر اینجوری ربطی به خوب بودن خواننده نیست. همین خواننده ها شعر رو عوض کنند همین شما و من میگیم این چی بود معضل ما خواننده نیست شعر عشق و عاشقیه که متاسفانه همه رفتم سمت عشقای 3 روزه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

رضا یزدانی سرور همه خواننده هاست...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

از خنده مردم جونه داداش اینقدر نخندمون .توی اجراای زنده خواننده باید خودشو نشون بده .نه تو استدیو

موفق باشی حامی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

شعور حامی اینه که خواننده های دیگرو تخریب کنه تا یه ذره جلب توجه کنه.فکر کنم طرفداراشم مثل خودشن.خواننده هم اینقدر خودخواه!!!حالا کسی حامی گوش نمیده یعنی سلیقش بده؟؟!!شما هم تو همین توهم باش که تنظیم و ترانه صدای حامی خوبه!!!اگه همه چیش خوب بود که الان تمام مردم حامی گوش میدادن!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

به جرات می گم حامی و مانی رهنما کسایی هستند که آبروی موسیقی پاپ را حفظ کردند.اگه امثال اونها رو نداشتیم فاتحه ی موسیقی پاپ خونده بود.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

حامی جان من و همه ی طرفدارات تا آخرش باهات هستیم.
خداراشکر که آلبومت هم داره منتشر میشه و روی خیلی ها را کم میکنی.
تو میتونی حتی توی همین فضا مقتدرانه به کارت ادامه بدی و آبروی موسیقی پاپ را بازگردونی.
ما فقط با صدای تو زنده ایم. تو همیشه بهترین بودی و میمانی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

شاید حمید حامی عالی نباشه ولی یکی از بهترینهاست ضمنا چاووشی یا یگانه شاید معروف و محبوب باشن و یا خیلیهای دیگه مثل اون 10 تا ولی ماندگار هرگز حامی شاید از شرایط عصبانیه چون سبکش خاصتره پس باید قبول کنه که طرفداراش کمتر باشن ولی موسیقیش عالیه از ترانه تا اهنگ تنظیم البته بجز البوم اخرش (اخدا)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

بازم سلام بازم میگم تمام صحبت های حامی جان درسته تمامش ما تو موسیقیمون مثل خیلی از چیزای دیگمون تو زمینه های دیگه مافیا داریم .باند بازی داریم .هزار جور خلاف داریم هزارجور مگه غیر از این هستش اعضای مخالف؟ مگه غیر از اینه احمد خان ؟ نه مگه غیر از اینه؟ یکی نیست به این آقا احمد بگه شما تو کدوم دانشگاه بین المللی موسیقی تحصیل کردی که در مورد موسیقی و حامی جان اینجوری حرف میزنی الآن شما با خودت فکر میکنی خیلی موادبی مثلا که با بزرگتر از خودت که حامی جان میشه اینجوری صحبت میکنی منظور شما از آدم مغرور کیه؟ وقتی آدم حرف حق بزنه حتما میشه مغرور و خودخواه از نظر شما دیگه درسته؟ یا این هرکسی که همه برن سمتش و ملودی هاشو گوش بدن و ازش تعریف بکنن اون میشه بهترین خواننده دیگه حتما از نظر شما؟ نکنه شما هم از اون دسته افراد هستی که رفتی دو سه تا ازاین مجله های موسیقی 3000 تومنی خوندی که نمیخوام اسمشو فاش کنم بعد خیلی معذرت میخوام این و میگم جو گیر شدی بعدشم پیش خودت شدی کارشناس موسیقی و با خودت گفتی بیام حالا بیانیه صادر کنم و نظر بدم و از اونی که بدم میاد انتقاد کنم و خرابش کنم. بون این که فکر کنم طرف مقابل چه شخصیتیه حتما اینجوری دیگه درسته ؟ البته قصد توهین به کسی رو من ندارم و فکر نکنید من سینه چاک کسی هستم ولی نمیزارم با شخصیت برجسته ای مثل حامی جان این جوری صحبت بشه شما رو که نمیدونم احمد خان ولی من چون که ویولون میزنم وتجربه چندین ساله موسیقیایی دارم میدونم که حامی جان چه عجوبه ای در خوانندگی هستش شماچه طور میتونید در مورد حامی جان اینجوری قضاوت کنید ؟ اینم بگم قابل توجه همه مخافا ی حامی استاد من چون با این استاتید برجسته موسیقی رفت و آمد داره به من همیشه میگه نمیدونم چرا ولی وقتی در مورد حامی میخوام صحبت کنم همه اساتید به من میگن واقعا حامی صدای بینظیری داره واقعا بسیار باشخصیته میگه همه به من میگن این عجوبه صدا چرا باید انقدر مطرح نباشه؟وجاش باید عده ای بیان بالا و مطرح بشن که اصلا جایگاهشو تو موسیقی ندارن ؟ چرا؟ شما برو در زمینه موسیقی یه کم مطالعه کن تا متوجه حرف من بشی دوست گرامی شما برو یه کم بکلاسهای تنظیم صدا و آهنگسازی تا بازم یه ذره شاید متوجه بشی البته شاید چون فکر نمیکنم متوجه بشی در ضمن این روزا مردم چون از نظر حامی جان سلیقشون خیلی پایین اومده یا میشه گفت خیلی بد سلیقه شدن نمیرن سمت بهترین هایی مثل حامی وگرنه تاریخ این و ثابت کرده همیشه مردم بیشتر سمت منفیگرا ها هستن مثلا اکثر مردم میرن رپ و متالیکا گوش میدن جز عده ای معدود و باشعور اما شما جز کدوم دسته هستی به نظرت دوست گرامی؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

ببینید میگید طرفدارای حامی مغرورن ، باشه مشکلی نیست . ولی یه چیزی که باید هم شما و هم دیگران بدونید اینه که طرفدار از هنرمند محبوبش الگوبرداری میکنه و محض اطلاع حامی چون همیشه مسیر درست رو در موسیقی طی کرده ، گوش کردن به آهنگاش باعث آموزش و تقویت گوش موسیقایی شنونده میشه و مطمئن باشید شخص اگه یه کم از شعور موسیقایی بهره مند باشه به مرور زمان می تونه فالش رو از استاندارد تمییز بده . مطمئنا نه ما و نه حامی عزیز نمیگیم ملت ایران فقط پاپ کلاسیک گوش کنید و فقط عاشق حامی باشید ، حرفمون اینه : موسیقی سلیقه ایه اما زمانی که شما یه مجموعه تماما استاندارد در مقابلت باشه . چرا نمیگیم سیروان بده ؟ مگه سیروان سبکش با حامی یکیه ؟! کی میتونه بگه آقای اصفهانی فوق العاده نیستن !
الگو و معیار وقتی صحیح باشه ، تصمیم گیری سلیقه ای و احساسی سرزنش نمیشه ...
در ضمن کسایی که این جوری دارید از اوضاع موجود حمایت می کنید ، موسیقی یه زبان جهانیه ، نرم و استاندارد و اصولش در تمام دنیا یکیه . فکر میکنید اگه یه خارجی این موزیک به دردنخور رو گوش کنه چی میگه ؟ محض اطلاع نیما مسیحا خارج از کشور به شدت توسط حاضرین کنسرت ارکستر سمفونیک (که فارسی هم نمی دونستن)تشویق شد چون اصول رو رعایت میکنه و واقعا خواننده است ، کسایی که شما عاشقشونید کجای دنیا موسیقی ایستادن ؟! اصلا به عنوان موسیقی دان پذیرفته میشن ؟ یا یه عده آدمن که به خاطر بیماری مزمنی که گریبان هنر ایران رو گرفته به یه جایی رسیدن و فکر میکنن واقعا خبریه ؟!
یه کم فکر کنید ، قول میدم بابتش لازم نیست هزینه ای متقبل بشید ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

وااااای که من بگم 200 بار البومت رو گوش کردم دروغ نگفتم!!!!!!!
مخصوصا اهنگ کوچ که ادم باهاش پرواز میکنه!!!
صدا و موسیقی خاص و منحصر به فرد!
یکی از بهترین خوانندگان داخلی پاپ بدون شک!
احسنت و درود بر شرف بابک بیات که اگه خودش نیست یکی هست که وقتی میخونه ادم و یادش میندازه و پیش خودش میگه شاگرده استاد بیاته ها!

درود و رحمت خدا به استاد بابک بیات

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

دوستان میشه بگین رضا کیانیان فیلم جدیدی داره یا نه؟
کارگردان های کار بلد چی؟
پرویز پرستویی کجاست؟
داستان موسیقی نیست. اصل هنر این مملکته.
تو هیچ شاخه ای از هنر کار خوب نیست.
حامی یکی از بهترین خواننده های این مملکته هم علم موسیقی داره هم خوب از صداش استفاده میکنه.
اگه برگردیم به تاریخ موسیقی پاپ خواننده ها یا رنج صدای خوبی داشتن یا تکنیک خوبی بعضی ها هم هر دو رو باهم مثل فردی مرکوری.

بله همه جای دنیا خواننده های زیادی هستند که کار میکنند ولی کیا از نظر موسیقیایی و هم مردمی طرفدار دارند اونا که کار بلدن استانداردها رو تو موسیقی رعایت میکنند. ولی اینجا کاملا برعکسه هر کی بیخودی داد بزنه و بخواد یه نتو به زور بخونه طرفدارش بیشتره.

هر نوع موسیقی ساخته میشه و شنیده میشه اما چی جز فرهنگ میشه ؟ که میشه بهش افتخار کرد.
الان اگه یه جشواره ی پاپ جهانی برگزار بشه از ایران حامی و امثال حامی جایزه میگیرند یا اون خواننده که خودشم نمیدونه چی میخونه؟ فقط کاور کارهای قبلی بدون علم.

در آخر حامی در سبک پاپ کلاسیک و تلفیقه کلاسیک با راک بسیار عالی کار میکنه و بهترینه .
اگه تحقیق کنید متوجه میشید که بهترین سبک دنیا و گروه های ماندگار تاریخ موسیقی کسانی بودند که از تلفیقه کلاسیک و راک استفاده کردند.
همه ی سبک های موسیقی خوبند اگه بهترین باشی در اون سبک.
بازم میگم حامی تو سبک پاپ کلاسیک بهترینه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

احمد
هرکی مردم بهش بیشتر گوش بدن موسیقیه عالی میسازه؟
در جایی که گوش مردم رو به فالش کوک کنی بله . ولی تو دنیا موسیقیه مولف و پیشرو هنوزم موسیقیه کلاسیک و موسیقی هایی هست که تو هر سبکی با علم به موسیقی ساخته شود. راک و جز و بلوز و...
گاهی هم تلفیقی از این ها.
ولی ولی طرف یایه و اساس نت نویسی و نوازندگی رو میدونه بعد میره آهنگ میسازه.
نه اینجا که هر کی میرسه آهنگ میسازه بعدم بدونه هیچ معیاری میشه بهترین خواننده. اسمشم میذارند خلاق.
طرف ور میداره ملودیه یه آهنگ ساز غربی رو کپی میکنه کاش درست کپی میکرد بعدم یه شعر میذاره روش موسیقیسم میشه جدید.
زود قضاوت نکن احمد جان.

بعدم این که میگی کسی حامی گوش نمیده مسئله حامی نیست مسئله حامی ها هستن و سبک موسیقیه حامی که تو ایران نادیده گرفته شده.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

دوست عزیز ما نفهمیدیم حالا خوبه مردم پینک فلوید گوش میدند یا نه؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

حامی همیشه بهترین بوده و هست ....
میتونم بگم یکی از بهترین خواننده های داخل ایرانه که همیشه به داشتنش افتخار کردم...
من نمیدونم اصلا حامی تو این مصاحبه اسمی از کسی نبرده , به کسی ام توهین نکرده, پس مشخصه کسایی که کامنتای عجیب و غریب میذارن به شدت به خواننده ی مورد علاقشون شک دارن که انقدر زود از کوره در میرن و ...
چه خوبه که به علایق همدیگه احترام بذاریم
حامی عزیز ما همیشه حامی تو هستیم و خواهیم بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

کی گفته مردم از صدای حامی خوششون نمیاد؟؟؟؟؟؟؟
چرا نظر خودتونو کلی میگین؟
دوست دارم یه بار کنسرت حامی بیاین و ببینین که مردم از 2 ساعت قبل کنسرت پشت درای بسته وایمیستن فقط به عشق شنیدن صدای حامی...موقع اجراها انقدررر قدرت صداشون بی نظیره که باور نکردنیه !
الان 2 ساله که ما طرفداراش برای اومدن آلبومش لحظه شماری میکنیم چون واقعااا با آهنگاش زندگی میکنیم
حامی عزیزم بهترینییییییی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

کاملا موافققققققققققققم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

من نمیدونم مگه حامی اسمی از کسی برده که شما انقدر جوش اوردی؟؟؟؟
هر وقت حامی به کسی توهین کرد ,اونوقت شما بیا و اینجوری با این لفظ ... کامنت بذار
واقعاااا آدم اگه تو هر کاری بهترین باشه همیشه مخالف و دشمنم زیاد داره!!
در ضمن مگه میشه همه ی آدما نظراشون شبیه به هم باشه که شما میگین اگه صداش خوب بود همه حامی گوش میدادن !!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

آقا ایمان باز خوبه شما 200 بار گوش کردی ..
من که فکر کنم هر کدوم از آهنگاشو بالای 500 بار گوش کردم :)
واقعا با آهنگاشون زندگی میکنم و بهشون افتخار میکنم
بی صبرااااااااااااااااانه منتظر آلبوم جدیدشونم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

چرا آقای یزدانی
ریمیکس این آهنگ رو سیروان انجام داده
به نظرم حامی تو سبک خودش (پاپ کلاسیک ) اوله و سیروانم تو سبک خودش حرف اول و میزنه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

سلام حمید حامی اگه نظر من رو خوندی بدون خونه ی کوچیک بابا بهتر از خونه بزرگ همسایست ا امید نباش امید وارم و دعا می کنم مشکلاتت حل بشه و این رو بدون من اگه یه رو ز حداقل یکی از کاراتو نشنوم روزم شب نمیشه.کارای تو یه تفکر پشتشه که اگه من یه روز خواننده میشدم حتما سبک و تفکر تو رو ادامه می دادم.دوست دارم . دوستدار تو بابک زبردست از رودهن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

hami behatrin seda to irano dare vaghean jaye ostad babak bayat hich vaght por nemishvad hichvaght

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

حامی بهترین بهترین هاست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

اونایی که از حمید حامی انتقاد می کنن معلومه کیا هستن دیگه. همونایی هستن که دکتر واسشون قهرمانه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

حیف که این ارشیو زمانش گذشته ایکاش جوابش رو همون زمان میدادم....

یه اقایی به اسم میثم که اصلا معلوم نیست چه وبی رو معرفی کرده بعد از دیگران ایراد هم میگیره !
پس فریدون آسرایی و محمد اصفهانی کجا هستند ؟؟
بخدا حرفهای حامی پر بیراه نبود !!!!
2 تا از خوانندگانی که بالاترین تاثیر رو تو موسیقی بعد انقلاب گذاشتند و البومهاشون هنوزم که هنوزه پرفروش ترین و پرسروصداترین البومها بود بین این 10 تا جایی نداره ..

لابد محمد اصفهانی و فریدون اسرایی یه حرفی بزنند با بابک جهانبخش و حمید عسگری حسودی میکنند !!!!

شنبه 3 فروردین 1392 - 16:32

آقای حامی!
صدای بعضی خواننده ها برام دلنشین تر از صدای شماست
اما برای شما فوق العاده احترام قائلم و عاشق منش شما توو دنیای موسیقی هستم و میدونم برای موسیقی ما خیلی زحمت میکشید
اگه امروز بابک بیات نیست شما باید راه اون عزیز رو ادامه بیدن
خدا پشت و پناهتون باشه

دوشنبه 20 خرداد 1392 - 11:09

خوانندهایی نظیر حامی.مانی رهنما.وکسایی که زیر نظر استاد بیات پرورش یافتند ابروی موسیقی پاپ ایران هستن مردم عامه فقط تحت تاثیر جنس صدای خواننده قرار میگرن و کاری به اصولی خوندن خواننده ندارن من همه حرفهای حامی رو تایید میکنم اگه مردم میدونستند فالش خوندن یا خارج خوندن چیه شاید دیگه داخل ایران کسی کنسرت نمیرفت

پنجشنبه 4 مهر 1392 - 12:16

جزو معدود خوانندگانی هستی که از ثانیه ثانیه صدات حس میباره..آرزوی موفقیت دارم برات.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود موسیقی پاپ، آبروی موسیقی ایرانی را برده است | موسیقی ما