برنامه یاد بعضی نفرات
 
لغو کنسرت شهرداد روحانی در کرمان و استعفای یک مسوول
کنسرتی که قرار بود ۱۵ و ۱۶ تیر ماه برگزار شود؛
لغو کنسرت شهرداد روحانی در کرمان و استعفای یک مسوول
موسیقی ما- رئیس انجمن موسیقی کرمان در پی لغو کنسرت شهرداد روحانی که قرار بود ۱۵ و ۱۶ تیر ماه در این استان برگزار شود، ‌ حکم استعفای خود را نوشت.


ابوعامری درباره دلایل استعفای خود از این سمت گفت: یکی از دلایل استعفای بنده، بی‌برنامه‌گی دوستان در بخش‌های مختلف است و یکی دیگر لغو شدن همین اجرا است.


وی یادآور شد: بنده ۲۰ روز پیش برای تهران، نامه‌ای نوشتم تا مجوز اجرای شهرداد روحانی را دریافت کنم و آن زمان در رابطه لغو این کنسرت چیزی به من نگفتند این در حالی است که سه روز قبل از اجرا درخواست لغو اجرا را از من داشته‌اند.


او با اشاره به برگزاری کنسرت یکی از خوانندگان پاپ در همین تاریخ در استان کرمان گفت: نکته جالب این است که من با سمت مدیر انجمن موسیقی ایران باید ۲۰ تا ۴۰ روز قبل از اجرای یک کنسرت موسیقی برای نامه نگاری‌ها اقدام کنم، اما یک خواننده پاپ روز سه شنبه هفته پیش نامه نگاری خود را انجام داده و در همین تاریخ کنسرت خود را برگزار کرده است بنابراین وقتی ضابطه و قانونی در کار نیست ترجیح می‌دهم فعالیت‌هایم را ادامه ندهم.


ابوعامری درباره دلیل لغو اجرای شهرداد روحانی نیز به ایسنا گفت: ‌ دلیل لغو این کنسرت عدم هماهنگی بین سیستم‌های نظارتی بود که برگزاری این کنسرت از نظر تهران بلامانع و از نظر مسئولان کرمان نامناسب بود.


مدیر انجمن موسیقی کرمان با اظهار تاسف از این موضوع افزود: این امر برای من خیلی ناراحت کننده است و دیگر از خدمت کردن در این سمت بریده‌ام، هیچ چیز بد‌تر بی‌قانونی نیست. در حالیکه قانون هم باید برای همه یکسان باشد اینکه بعضی از هنرمندان ظرف ۲۴ ساعت مجوز اجرا می‌گیرند برایم قابل تحمل نیست.
منبع: 
ایسنا
تاریخ انتشار : جمعه 16 تیر 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

من شاگرد استاد ابوعامری هستم . وقتی گفتند در کرمان قراره کنسرت شهرداد روحانی برگزار بشه من باورم نمی شد. رزرو بلیط در طی 1 ساعت و نیم تکمیل شده بود و همه منتظر برگزاری کنسرت بودند که در عین ناباوری خبر دادند مجوز کنسرت لغو شده و دقیقا فردا شبش بدون اینکه کسی خبر داشته باشه یکدفعه کنسرت یکی از خواننده های مطرح پاپ در کرمان برگزار شد. حالا پیدا کنید پرتغال فروش را!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

واقعا چیزی نمیشه گفت جز اینکه برای کسانی که باعث لغو کنسرت به این بزرگی شدن متاسفم، کاش یه روزی برسه که همه وظایفشون رو درست انجام بدن. در ضمن آفرین به آقای ابوعامری ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

این موضوعات در کرمان به فراوانی دیده میشه ، به طوری که اگر کنسرتی برگزار شد بسیار جای تعجب داره ، کنسل شدن یه کار روتین شده برای مسئولین ، چون هر کسی میخواد خودی نشون بده . واقعا متاسفم ،‌خیلی از دوستان نباید پشت این میزها بشینن . دارن به موسیقی ظلم میکنن.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود لغو کنسرت شهرداد روحانی در کرمان و استعفای یک مسوول | موسیقی ما