برنامه یاد بعضی نفرات
 
وحید تاج به نفع بیماران می خواند
همراه با گروه موسیقی نی داوود به سرپرستی پویان بیگلر؛
وحید تاج به نفع بیماران می خواند
موسیقی ما - کنسرت وحید تاج و گروه موسیقی نی داوود به سرپرستی پویان بیگلر با عنوان "خانه غریب" در تالار وحدت برگزار می شود.این برنامه شامل دو بخش است که قسمت نخست به بداهه نوازی و بداهه خوانی اختصاص دارد و در بخش دوم نیز قطعاتی از آلبوم "خانه غریب" در دستگاه شور اجرا می شود .

قطعاتی که در این برنامه اجرا خواهند شد، شامل : پیش درآمد، چهار مضراب، ساز و آواز، تصنیف رقص ، ضربی شیدایی همراه آواز ، ساز و آواز کرد بیات ، تصنیف قصه دل در کردبیات، ساز و آواز دشتستانی و تصنیف خانه غریب است.

پویان بیگلر ( سرپرست، آهنگساز و نوازنده تار ) ، سهراب رحیمی ( تار ) ، سهیل صادقی ( کمانچه ) ، علیرضا دریایی ( کمانچه ) ، مهیاراسدی ( عود ) ، بهناز بهنام نیا ( عود ) ، امیر رحمانی ( سنتور ) ، زمان خیری ( نی )، امین یگانه (دف) و سینا خوش بیجاری ( تنبک ) از اعضا و نوازندگان این گروه هستند که وحید تاج را همراهی می‌کنند .

مراکز فروش بلیط شامل سایت اینترنتی (www.sigozar.com) سی گذر ققنوس (22728007)، دارینوش (22000400) کافه سیاه و سفید (66971603-66952497)، گیشه تالار وحدت (7-66705101) و آموزشگاه ساز خورشید(77601860) می باشند.

این کنسرت 28تیر، ساعت 21 در تالار وحدت برگزار می شود.تمام عواید این کنسرت به معلولان ذهنی و جسمی موسسات توانبخشی آفرینش و امام علی (ع) اختصاص پیدا می کند.
منبع: 
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 تیر 1391 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود وحید تاج به نفع بیماران می خواند | موسیقی ما