برنامه یاد بعضی نفرات
 
«بهروز صفاريان» كه مي آيد، همه چيز به هم مي ريزد!
«فريدون آسرايي» درباره كنسرت 24 شهريور و آلبوم جديدش گفت:
«بهروز صفاريان» كه مي آيد، همه چيز به هم مي ريزد!
موسیقی ما - بهمن بابازاده: آلبوم «خاطرات گمشده» فريدون آسرايي سال گذشته در اكثر نظرسنجي‌هاي رسانه هاي موسيقي كشور به عنوان بهترين آلبوم سال انتخاب شد تا خواننده خوش صدا و خوش اخلاق بازار پاپ بتواند به موفقيت هاي آلبوم اولش (غريبه) نزديك شود.اين خواننده كه پس از انتشار و موفقيت آلبومش مورد توجه كنسرت گزاران قرار گرفت و با پيشنهادات فراواني براي اجراي زنده رو به رو شد، گزيده كاري و اجراهاي محدود را برگزيد و به ندرت حاضر به اجراي كنسرت شد.

اما طبق اخبار رسيده اين خواننده روز 24 شهريور در سالن ميلاد نمايشگاه بين المللي روي صحنه خواهد رفت تا این بار طرفدارهای به صورت زنده پای عاشقانه های فریدون کیف کنند. برنامه اي كه ظاهرا با غافلگيري هاي زیادی همراه است.

يكي از برنامه گزاران اين كنسرت درباره قطعيت اين برنامه گفت : « همه چيز قطعي شده و آقاي آسرايي حاضر شده اند روي صحنه بروند و گلچيني از بهترين قطعات آلبوم هايشان را اجرا کنند. رهبر اركستر ايشان در اين برنامه «امير عليزاده» است و بليت فروشي اين برنامه هم از روز دوشنبه هفته بعد آغاز خواهد شد. ايشان قرار است گزيده اي از قطعاتي را كه در اين سالها براي راديو و تلويزيون خوانده اند را نيز در اين برنامه براي اولين بار اجرا كنند كه قطعا مي تواند براي حاضرين جالب توجه باشد. »

  • شايد فرزاد حسني هم بيايد
اين كنسرت گذار درباره بقيه جزئيات اين برنامه هم گفت : « برخي برنامه ريزي هايي را داريم كه به مرور زمان مي توانيم در مورد قطعيت آنها صحبت كنيم. از جمله اينكه تصميم داريم از گروه هنري«فرزانه كابلي » برای اجرای حرکات نمایشی در اين برنامه استفاده كنيم. صحبت هايي را هم با فرزاد حسني انجام داده ايم كه به عنوان مجري در اين برنامه حضور داشته باشد. همه اين موارد زماني قطعي مي شود كه به زمان برنامه نزديك تر شويم و بتوانيم نتيجه همفكري هايمان را جمع بندي نمائيم. »

  • آسرايي: اقاي صفاريان هم هستند
براي پيگيري خبر با خود آسرايي تماس گرفتيم و اين خواننده كه در خارج از تهران به سر مي برد در اين باره گفت :‌« قراردادي براي اين برنامه منعقد شده و طبيعتا در همان تاريخ و زمان اعلام شده انجام خواهد شد. من در حال حاضر تهران نيستم و به محض بازگشت مراحل مختلف اجرايي شدن را پيگيري مي كنم و در اختيار رسانه ها قرار مي دهم. »

اين هنرمند درباره برنامه هايش براي اين اجرا نيز گفت : « حضور آقاي صفاريان يكي از برنامه هايي است كه قرار است در اين كنسرت داشته باشيم و آقاي مهرزاد اصفهاني پور هم همينطور. البته همه اين صحبت ها در حد پيشنهاد است. هر چند بسيار دوست دارم اين اتفاقات و پيشنهاد ها عملي شوند و ما بتوانيم برنامه متفاوت با گذشته را برگزار کنیم. درباره انتشار قطعات آلبوم جديد هم بايد بگويم كه ما تا اين قطعات را براي اخذ مجوز به ارشاد نفرستاديم نمي توانيم از آنها در اين برنامه استفاده کنیم و انشاالله پس از انتشار آلبوم جديد در برنامه هاي آينده از آنها استفاده خواهيم كرد. »

  •  آلبوم جديد
آسرايي درباره جزئيات آلبوم جديد خود نيز گفت : « در آلبوم جديد باز هم قرار شد كه با آقاي صفاريان كار كنيم. هر چند من حدود يك سال است كه خودم به تنهايي روي اين آلبوم كار مي كنم و كار تقريبا آماده بود ولي ديگر حضور اقاي صفاريان باعث شد برخي تصميمات جديد بگيريم. كار ايشان به قدري خوب است كه پس از قطعيت حضورشان به اين نتيجه رسيديم كه برخي كارها را بايد دور بريزيم و از نو سراغ ساخت آنها برويم. البته هميشه همين طور بوده. بهروز صفاريان كه مي آيد، همه چيز به هم مي ريزد! پيش بيني ما براي اسفند و بهمن است ولي با توجه به اينكه آقاي صفاريان در كارشان هيچوقت درگير پروسه زمان نمي شوند، من بعيد مي دانم آلبوم بعدي به امسال برسد. ولي همه سعي مان اين است كه خاطرات آلبوم «غريبه» را براي همه تداعي نمائيم و با توجه به صحبت و تصميم گيري هايي كه شده، به نظرم اين اتفاق چندان هم دور از ذهن نيست. »
منبع: 
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مرداد 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

بهروز صفاریان فوق العادست. کارهای بهروز با صدای فریدون عزیز بی نظیر میشه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

احتمالا البوم بعدی فریدون سال1400 بریون بیاد از بس خوش قولن ایشون!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

صداى پر احساس فریدون آسرایى + تنظیم بهروز صفاریان + فرزاد حسنى چه شود
ایشالا که فرزاد حسنى هم قطعى مجریش باشه !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

هر 2 فوق العاده هستند

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

بهروز صفاریان غول ترین تنظیم کننده ایران و خاور میانه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

یعنی آقای صفاریانم تو کنسرت هستن؟!!!!وایییییی خدای منننننن اگه من نتونم بیام که میمیرمممم... چه شبی بشه...چه آلبومی بشه...چه خاطره ای بشه....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

وای خدا چه خبر بی نظیری بود!بینهایت خوشحالم
کاش میتونستم کنسرتش برم با وجود بهروز واقعا از دست دادنش حیفه!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

مرسی بهروووووز!!! یه دونه ای بهروز جان!!! ممنون از موسیقی ما

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «بهروز صفاريان» كه مي آيد، همه چيز به هم مي ريزد! | موسیقی ما