برنامه یاد بعضی نفرات
 
NOT COMING SOON….!
آلبوم‌هایی که با گذشت مدت زمان زیادی از ارائه‌شان برای اخذ مجوز، هنوز موفق به کسب مجوز نشده‌اند
NOT COMING SOON….!
موسیقی ما - بهمن بابازاده: سوژه این گزارش آلبوم‌های موسیقی‌ای هستند که علیرغم گذشتن مدت زمان زیادی از ارائه آن‌ها به دفتر موسیقی وزارت ارشاد، هنوز مجوز انتشار نگرفته‌اند و همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برند. آلبوم‌هایی که بواسطه همین جار و جنجالهای یکی دو سال اخیر، ولع دوستدارانشان را برای شنیدن آن‌ها بالا برده‌اند و قطعا در صورت انتشار فروش بالایی را از آن خود خواهند نمود. آلبوم‌هایی که هر از چند گاهی خبری کوتاه از حل و فصل مشکلاتشان در رسانه‌ها منتشر می‌شود ولی به مرور همه چیز باز هم فراموش می‌شود و تا چند ماه خبری از آن آلبوم و زمان دقیق انتشارش نیست و دوباره پس از چند ماه یک خبر کوتاه و دوباره همین رویه و...
اما اصل قضیه چیست و چرا این آلبوم‌ها در بازار موسیقی کشور منتشر نمی‌شوند؟ کجای کار می‌لنگد که باعث عدم انتشار این آلبوم‌ها شده است؟ در این گزارش جزء به جزء ماجراهای پشت پرده این آلبوم‌ها را مورد کنکاش قرار خواهیم داد.

  • «دوست دارم» گروه هفت (SEVEN BAND)
بی‌اغراق این گروه را باید بی‌حاشیه‌ترین و بی‌سر و صدا‌ترین گروه موسیقی پاپ همه این سال‌ها دانست. با اعضایی خوش اخلاق و تحصیل کرده که موسیقی را بر خلاف بسیاری از ستاره‌های این روزهای پاپ، به صورت آکادمیک خوانده‌اند و آرام آرام خودشان را بالا کشیده‌اند. گروهی که به رغم گذشت بیش از سه سال از ارائه آلبومشان برای اخذ مجوز، هنوز هیچ جواب درست و شفافی از سوی دفتر موسیقی وزارت ارشاد نگرفته ولی با این حال در همه این سه سال و خرده‌ای، حتی یک جمله هم علیه این ارگان دولتی و تصمیمات و اعمال سلیقه‌هایشان، در رسانه‌ها صحبت و اظهار نظری نکرده‌اند. با هر کدام از اعضای این گروه برای مصاحبه و خبر دار شدن از چند و چون کار‌ها و اتفاقات جدید که تماس بگیری فقط با یک جمله مشترک رو به رو خواهی شد: «به لطف دوستان مشکلات در حال حل شدن است و به زودی مجوز‌های لازم صادر خواهد شد». اما ظاهرا گذشت سه سال و نیم زمان برای رسیدگی به پرونده این آلبوم کافی نبوده و این اثر همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد. صحبت‌ها و حرف و حدیث‌های فراوانی هم در همه این سال‌ها درباره دلایل این موضوع و دلایل عدم اعطای مجوز به این آلبوم ارائه شد که در هیچکدام از سوی مراجع ذیصلاح تائید یا تکذیب نشد. دلایلی مثل همکاری اعضای این گروه با برخی خواننده‌های خارجی، برخی اتفاقات ناخواسته در ترکیه و ماجراهایی در سالن‌های کنسرت این گروه. صحبت‌ها و نقل قولهایی که همیشه در اکثر رسانه‌ها منتشر شد و هیچوقت مورد تائید قرار نگرفت. هیچ یک از اعضای دفتر موسیقی و حراست وزارت ارشاد هم در هیچکدام از اظهار نظر‌هایشان حاضر نشدند در این باره صحبت کنند تا حسرت انتشار این آلبوم برای دوستداران این گروه چهار ساله شود. نکته عجیبی که در این سال‌ها گروه هفت با آن دست و پنجه نرم کرد این بود که علیرغم عدم اعطای مجوز به این گروه برای انتشار آلبوم، آن‌ها تا مقطعی اجاره برگزاری کنسرت در تهران و شهرستان را داشتند تا نوع جدیدی از قانون ممنوع الکاری را در کشور شاهد باشیم. این رویه ادامه داشت تا زمانی که «صدر الدین حسین خانی» (مدیر شرکت ایران گام، شرکت طرف قرارداد با گروه هفت) در گفتگو با برخی رسانه‌ها از این موضوع، یعنی ممنوعیت انتشار آلبوم و اجازه داشتن برای برگزاری کنسرت اعتراض کرد تا مهر ممنوعیت روی اجراهای زنده این گروه هم زده شود.

با این حال آخرین پیگیری‌های ما برای پی بردن به زمان انتشار این آلبوم به جایی ختم نشد و ظاهرا هیچ مجوزی هنوز به این آلبوم اعطا نشده و بلاتکلیفی محض آخر و عاقبت آلبومی است که یکی از بی‌حاشیه‌ترین گروه‌های تاریخ موسیقی ایران آنرا تولید کرده ولی هنوز امکان انتشارش را به دست نیاورده است.

  • «جاده رویا‌ها» و سیروان خسروی
داستان این روزهای سیروان خسروی هم از آن داستانهای عجیب و غریبی ست که این روز‌ها به طرز عجیبی کشدار و تمام نشدنی به نظر می‌آید.

ماجرا از خبری که یکی از خبرگزاری‌ها روی خروجی‌اش فرستاد آغاز شد. خبری که زود از طرف خود سیروان تکذیب شد و حتی کار به شکایت از خبرگزاری هم رسید. هیچ واکنشی از سوی نهاد رسمی به این خبر نشد اما یک ماه بعد مشخص شد که این خواننده تا اطلاع ثانوی نمی‌تواند در تهران و شهرستان روی صحنه برود. این در حالی بود که برنامه‌های سیروان به شدت پر بیننده و پر مخاطب بود و همین باعث شده بود قراردادهای خوبی برای برگزاری کنسرت‌های این خواننده از سوی برنامه گذاران پبشنهاد شود. این انتهای کار نبود و به مرور مشخص شد که صدور مجوز جدید‌ترین آلبوم این خواننده هم با مشکلاتی رو به رو شده و امضای حراست را کم دارد. کار به جایی رسید که خود این خواننده پیگیر کارهای آلبومش شد و در جلسه‌ای رو در رو با مسئولین دفتر موسیقی سعی در حل و فصل مشکلات کرد. اما گویا اتفاق نظری در آن جلسه بین دو طرف صورت نگرفت. باز هم این وسط «صدر الدین حسین خانی» (مدیر شرکت ایران گام) بود که وظیفه پیگیری آلبوم جدید سیروان را بر عهده گرفت. اما هر چقدر زمان بیشتر جلو می‌رفت کارهای اخذ مجوز سیروان سخت‌تر و پیچیده‌تر می‌شد. کار به جایی رسید که دیگر سیروان به سیم آخر زد و در گفتگویی مفصل از دست اندرکاران و مسئولین انتقاد کرد. همین صحبت‌های این خواننده باعث شد که فشار رسانه‌ها روی دفتر موسیقی بیشتر شود و ظاهرا مشکلات این آلبوم تا حدود زیادی حل شده و ظرف چند ماه آینده وارد بازار موسیقی کشور خواهد شد. گفته می‌شود این آلبوم از ساختاری مدرن و قوی برخوردار است که در صورت انتشار قطعا مورد توجه مخاطبان موسیقی قرار خواهد گرفت.

  • محسن چاوشی و آن ۱۳ مرموز
آلبوم «من خود آن سیزده‌ام» محسن چاوشی مدت هاست که به عنوان آلبوم جدید این خواننده معرفی می‌شود ولی هنوز وارد بازار نشده تا نحسی این رقم به جان این خواننده افتاده باشد. این بار دفتر موسیقی در عدم انتشار این آلبوم هیچ نقشی ندارد و جنگ دلال‌ها باعث شده که این آلبوم به رغم دریافت همه مجوز‌های لازم وارد بازار موسیقی کشور نشود. این آلبوم خاص که در ان از اشعار شعرای قدیمی و کلاسیک ایرانی استفاده شده، چندین و چند بار در بین فعالین بازار موسیقی دست به دست خرید و فروش شده و هنوز هم نتوانسته وارد مرحله توزیع و انتشار شود. از تاجر چای گرفته تا صاحبان یک کمپانی جواهر سازی، این آلبوم را خریده‌اند و سپس با قیمیت بالا‌تر آن را به دیگری فروخته‌اند تا همچنان دو آتشه‌های آقای خاص در حسرت شنیدن این آلبوم باشند. اما گفته می‌شود اواخر شهریور این آلبوم پس از دو سال بلاتکلیفی در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد.

  • دیگران
آلبوم‌های زیاد دیگری هم هستند که می‌شود در این گزارش نامی از آن‌ها برد. آلبوم «جیغ» امیر تاجیک، «سکوت خیس» قاسم افشار، «رویای روزهای بارانی» روزبه نعمت اللهی و... حتی نام‌هایی مثل «حبیب» و «جهان» هم در این بین چندان بی‌ربط نیستند و صحبت‌ها و حرف و حدیث‌های فراوانی درباره آن‌ها گفته می‌شود. در بخش دوم این گزارش که در روزهای آینده منتشر خواهد شد، به ماجراهای این آلبوم‌ها نیز خواهیم پرداخت.
منبع: 
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 شهریور 1391 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

خب اینا تو ایران طرفدار داره.برای اینکه مردم دانش و سلیقه موسیقیاییشون تو همون 40 سال پیش مونده!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

تبلیغات اینترنتی و رسمس آلبوم سیزده از پنج شنبه شروع خواهد شد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

بد جور منتظر آلبوم سیروانم !!!
خدا کنه سریع تر بیاد ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

متاسفم برای سایتتون که الان اگه حرف دلمون رو بنویسیم یا سانسور می کنید یا رو لیست نظرات قرار نمیدید.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

ضمن احترام به بقیه باید بگم تنها آلبومی که عدم انتشارش مهمه و ضربه میزنه به موسیقی پاپ ایران، البوم 13 هنرمند بزرگ موسیقی پاپ ایرانه.

از آقای سیروان -که انصافا تنظیم کننده ی درجه یکی هست- هم انتظار میره با خوندنشون خاطره کارای خوبشون رو خراب نکنن.
آخه برادر من صدای من از شما بهتره بااین صدای معمولی مجبور که نیستید.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

13که قرار بود سال 86 به عنوان اولین آلبوم رسمی پخش بشه و هنوز نشده...
گروه سون هم که از بهترین های ایران هستن باید اینجوری بشن...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

Sir1:-X

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

البوم گروه سون سال 87 منتشر شد و البوم جدید یک سال نیم تو ارشا د مونده نه سه سال نیم

و ب اسمای دیگری مانند داریوش شهریاری امین رستمی محمد علیزاده علی عبدالمالکی می توان اشاره کرد

و ب زودی شاهد انتشار البوم خشایار اعتمادی و محسن یگانه خواهیم بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

پس البوم استاد خواجه امیری چی اونم 5 ماه پیش به ارشاد سپرده شد

ش
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

پس آلبوم حامی چیه میگن چن تا شو باید حذف کنه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

فقط استاد سیروان با اون تنظیم هاش
سیروان صدا نداره؟اگر سیروان صدا نداشت 2 تا آهنگش تو سایت رادیو هلند اول نمی شد فقط به سیروان امید دارم که در سطح جهانی بتونه آهنگ بده که داده و میده
حتما آلبومش بازهم در سطح جهانی رتبه میاره
خسته شدیم از این آلبوم های تکراری
فقط سیروان
حالا هی بگید چاووشی با اون آهنگ های تکراری
با تشکر از موسیقی ما

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

آلبوم 13 ضربه به موسیقی پاپ می زنه؟مثلا آهنگ مترو ماهی کوچولو اومد چی شد؟نمی یومد موسیقی پاپ ضربه می خورد با اون شعر های ضعیف تنظیم های دو هزاری
سیروان در حد جهانی کار می کنه معلوم شما ها نمی فهمید خوب

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

آلبوم 13 ضربه به موسیقی پاپ می زنه؟مثلا آهنگ مترو ماهی کوچولو اومد چی شد؟نمی یومد موسیقی پاپ ضربه می خورد با اون شعر های ضعیف تنظیم های دو هزاری
سیروان در حد جهانی کار می کنه معلوم شما ها نمی فهمید خوب

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

امیدوارم هرچه سریعتر مشکل سیروان عزیز وبقیه هنرمندان حل بشه .

منتظر آلبوم امین رستمی و ماهان بهرام خان هستیم . موسیقی ما لطفا پیگیری کنید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

سلام
منتظر آلبوم 13 هستیم...
ولی چرا محسن هر سال 2 تا آلبوم میده؟؟

89:ژاکت و حریص
90:سنتوری و پرچم سفید
91:سیزده و نمیدونم امسال هم 2 تا میده؟؟؟
هنوز پرچم سفید داره میتازه
به نظرم نباید به این زودی 13 رو روانه ی بازار کنه.

ولی هیچی حریص نمیشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

آلبوم خواجه امیری که 5 ماهه که تو ارشاد خاک می خوره مهم تر از آلبوم این کسایی که گفتین هست که بهش اشاره نشده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

سلام لطفا در گذارش بعیدتان از امین حبیبی و عدم انتشار البومش بنویسید.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

دوست خوبم، اولا اینکه سلیقه ی شما اینه و این دلیل نمیشه که صدای سیروان خوب نباشه. سیروان به مراتب صداش پخته تر شده نسبت به چند سال گذشته و به مراتب تکنیکی تر میخونه. برو پیش 2 تا کارشناس تا بهت بگن این موضوع رو. انقدر متعصبانه برخورد نکنین. وقتی نظرای بی ارزش میدین هم خودتون و هم هنرمند مورد علاقتون رو هم میبرین زیر سوال که همچین طرفدارایی داره.
دوما شما هم اگه مثل سیروان قابلیتی در این حد توی زمینه آهنگسازی تنظیم و میکس و مستر داشتی وسوسه میشدی واسه خودت کار ببندی عزیزم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

خیلی وقته که منتظر البوم سیروان عزیز هستیم امیدوارم مشکل گروه سون حل بشه و البوم جدید منتشر بشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

یادتون رفت اقای حامی رو اضافه کنید ما که بیشتر از یک ساله که منتظریم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

خدای من
چاووشی باز داره میاد

چاوووووشییییییییییییییییییییییییی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

سطح جهانی:دی
خندیدم
منتظر البوم محسن یگانه باشید
کسی خبر نداره کی میاد؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

ضمن احترام به اون دوست عزیزی که اسمتو ننوشتی ولی سیروان صدا نداره...؟
من خودم طرفدار دوآتیشهی محسن چاوشی هستم و از نفرین تا ماهی کوچولو همرو از حفظ واست میخونم ولی نمیام اینجا و بقیه خواننده هارو خراب کنم...کار تو اشتباهه و داری شخصیت خودت و محسن چاوشی رو با اینجور نظر دادن خراب میکنی..فکر خودت نیستی قکر محسن چاوشی باش...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

میگه سون 3سلاه منتظره و محسن چاوشی رو آلبومش 6 سال داره کار میکنه بعد تو میگی خواجه امیری(لقب استاد واسش یکم زوده)5 ماهه سپرده به ارشاد...؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

همه میدونن تنها کسی که تو ایران کار تکراری بیرون نمیده محسن چاوشیه...واسه تخریب بهتره از راه دیگه ای وارد بشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

ژاکت سال 88 منتشر شد و سنتوری رو هم خود محسن چاوشی منتشر نکرد و انتشارش به عهده ی اردوان کامکار بود...بعد شمایی که میگی نباید به این زودی 13 رو منتشر کنه باید بگم که 13 قرار بود سال 86 به عنوان اولین آلبوم رسمی پخش بشه و هنوز نشده...پس نگو نگو زوده...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

بالاتر هم یکی همین حرف شمارو زده بود و گفتم اگه این 5 ماهه داره خاک میخوره(که اونم احتمال زیاد به خاطر اینه که دیگه تیتراژ نمیخونه)واسه محسن چاوشی 5 ساله داره خاک میخوره...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

اونایی که میگن واسه احسان 5 ماهه داره خالک میخوره لازمه بهشون بگم که هنرمند محبوبشون تاحالا مثل محسن چاوشی 5 سال دنبال مجوز واسه آلبومای مختلفش ندوییده و آخرش هم دستش بمونه تو حنا...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

آلبوم استاد که منتشر شد,اگه منظورت آلبوم پسرشه,که گفتن تا یه ماه دیگه میاد,در ضمن هوادران اصلی موسیقی به استاد ایرج میگن استاد خواجه امیری,و احسان عزیز( باینکه الان بهترینه) اما خیلی مونده تا لقب استادو بگیره ,بزارین وقتی به کسی میگیم استاد حرمت داشته باشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

من واقعاً نمیدونم بعضی دوستان با چه معیاری به هنرمند محبوبشون میگن "استاد" آخه عزیز دلم خواننده محبوب شما تا حالا چند بار اجرای زنده داشته که بهش میگی استاد؟ نمیدونم طرفداری این هنرمند محبوب! چرا انقدر تعصبی هستند والا به خدا این بنده خدا از آلبوم متاسفم و فیلم سنتوری به اینور هیچ کار خوبی نخونده شعراش ضعیفه موسیقیش اعصاب خردکنه صداشم که دیگه کم از ناله نداره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

salam. bayad begam ke mohsen chavoshi az in had gozashte ke bekhaiid irad az karesh begirid....album sabki digeri hast onem (pop sonaty) ...ye chize digehem begam ba shenidane ye albome kamele jadid az yeganeh ya harkase digeii be ye lengeye (train) nemirese

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

راجب تنظیم و میکس و مسترینگ و آهنگسازی که هیچی نمیگم چون خیلی وقته این به همه ثابت شده. اما راجب صدا هیچ صدایی خاص تر و منحصر به فردتر از سیروان (و تا حدود زیادی هم زانیار) در حال حاضر نداریم.صدای سیروان مال خودشه و پر از تکنیک های ناب که باعث تعجبه که تو خودت متوجهش نشدی.خب لابد شنونده ی حرفه ای موزیک نیستی دیگه.تو هم یکی از اون ... هایی! البته وقتی از این جنبه بهش نگاه میکنم که تو طرفدار چه صدایی هستی خیلی هم تعجبی نداره.با حرص و حسادت تمام رفتین و به "نه نرو" رای منفی دادید.طرفدارای این خواننده که البته خودم میدونم که خودش بنده خدا هیچ تقصیری نداره ... زنده باد "سیروان"

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

salam, bayad begam ke on este'dadi ke aqaye chavoshi daren hamon este'dade jahani ya shayadem......! hamishe rotbeye aval (mohsen chavoshi) jaye bahsam nadare

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

faqat mohsen chavoshi >>>the return of the king

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

به امید رسیدن به جاده ی رویاهای ما عاشقای سیروان ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

بی صبرانه منتظر البوم 13 هستم
زنده باد محسن چاوشی عزیز

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

بسیار عالیه که پیگیر انتشار آلبوم ها هستید ... اگه ارشاد سنگی ننداره امسال یه سال جون دار میشه و از همه خوشحال کننده تر برای موسیقی ایران بازگشت ماهان بهرام خان با آلبوم 01:11 است... بد جور میلرزونه پایه های موسقی ایران رو ...
ان شا الله استاندارد های موسقی پاپ رو یه تکون اساسی میده و میبره به سمت جهانی شدن... ضمنا سیروان خسروی هم ماهان رو همراهی میکنه و همینطور محسن یگانه با صدای زیباش مخصوصا الان که مهران عباسی رو کنارش داره... آلبوم خواننده های خوب دیگرمون مثل احسان خواجه امیری و محسن چاووشی هم یه فضای رقابتی و داغ رو در موسیقی ایران حاکم خواهد کرد ...
خواهش ملتمسانه از ارشاد که با دست دست کردن و تاخیر در انتشار آلبوم ها بازار موسیقی روراکد نکنه...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

بسیار عالیه که پیگیر انتشار آلبوم ها هستید ... اگه ارشاد سنگی ننداره امسال یه سال جون دار میشه و از همه خوشحال کننده تر برای موسیقی ایران بازگشت ماهان بهرام خان با آلبوم 01:11 است... بد جور میلرزونه پایه های موسقی ایران رو ...
ان شا الله استاندارد های موسقی پاپ رو یه تکون اساسی میده و میبره به سمت جهانی شدن... ضمنا سیروان خسروی هم ماهان رو همراهی میکنه و همینطور محسن یگانه با صدای زیباش مخصوصا الان که مهران عباسی رو کنارش داره... آلبوم خواننده های خوب دیگرمون مثل احسان خواجه امیری و محسن چاووشی هم یه فضای رقابتی و داغ رو در موسیقی ایران حاکم خواهد کرد ...
خواهش ملتمسانه از ارشاد که با دست دست کردن و تاخیر در انتشار آلبوم ها بازار موسیقی روراکد نکنه...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

چرا به همین زودی آلبوم میده؟این آلبومش که خیلی وقت پیش بسته شده بوده ولی کلا دیگه واسه آلبومش دیگه وقت نمیذاره که هرچی میاد دستش میده بیرون
آهنگ ساز خواننده ترانه تنظیم از چاووشی
من نمی دونم کی ترانه سرا شد کی تنظیم کننده شد کی آهنگ ساز شد
با چه پشتوانه رفت سبک راک؟
چاووشی رو به عفول

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

فقط استاد سیروان با اون آلبوم قبلش ساعت 9 که آهنگ ساعت 9 تو رادیو هلند چند هفته پیا پی رتبه اول رو آورد فقط سیروان

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

دوست عزیز معلومه شما پرچم سفید رو گوش ندادی که این جوری حرف میزنی. به خدا حرف زدن در مورد تکرار برای محسن خنده آوره !!! تنها خواننده ای که نمی ذاره به تکرار بیفته همین محسن چاوشیه. تو خود همین پرچم سفید خوبه ۴ الی ۵ تا سبک داشت. شما چطور وقتی از موسیقی سر در نمیاری نظر میدی؟!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

دوست عزیز از شما که عاشق محسن چاوشی هستی بعیده که این قدر بی اطلاع باشی!!!
با اجازت اطلاع رسانی کوچکی بکنم:
آلبوم ژاکت: سال ۸۸
آلبوم حریص: سال ۸۹
آلبوم پرچم سفید: سال ۹۰
دوست عزیز آلبوم " سنتوری" آلبوم نبود مجموعه ای بود از کار های قدیم محسن که تونست براشون پس از چند سال مجوز بگیره. کار هایی بود که قبلا هم شنیده بودیم.
آره عزیزم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

اون سیوانه که تکراریه هر وقت تونست مثل محسن چیلوت بخونه بعد دور و ور محسن ما به پلکه تو به این آهنگای میگی تکراری به نظر من اولین کسی که سبک چیلوتو با متن وارد کرد اونم فارسی فکنم محسن بود الان دارم باون حرف محسن میرسم روزی میرسه حسودا کم بیارن از حسودی آرین خان اینقدر خشم محسنو در نیار چون فردا پس فردا اگر محسن آهنگ فوقالعاده داد کم میاری پس اینقدر خودتونو جوش نزنین سیزده میاد خوبشم میاد و دهنه خیلیا باز بمونه میگی نه نگاه کن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

مترو در کارنامه با شکوه محسن کار ضعیفی بود حق با شماست ولی کدوم خواننده ایه که تمام کاراش در سطع عالی باشه؟
اصلا وجود نداره.
محسن با "متاسفم" "سنتوری" "یه شاخه نیلوفر" و "حریص" و خیلی تک آهنگ ها مثل دیوار بی در و... تا همین جای کار هم تاریخ ساز شده و موسیقی پاپ ایران رو چند گام به جلو برده.
این حرفای احساسی تون هم که جواب نداره!
تنظیمای شما دوزاری مال ما جهانی!!!!!!!!!!! آخه اینم حرفه برادر من؟
خوشم میاد خودتون هم قبول دارید سیروان وسوسه شده بخونه که بیشتر دیده بشه. خدایی اگه سیروان با این صداش خواننده ست نپس همه میتونن خواتننده بشن!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

بابا جو گیر نشو، من که میدونم شما طرفدار هیچ خواننده ای نیستی
فقط قصدت تفرقه بین طرفدارای موسیقیع
نکن اینکارو

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

راستی
از همه ی اینا بدتر اولین آلبوم پویا بیاتی هست که 2 3 ساله هنوز منتشر نشده
فقط یه دمو و دیگر هیچ همین
لطفا ازین خواننده هم خبر بزارین
مرسی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

بهمن جان این رو بررسی کن که چرا به بعضیا راحت مجوز میدن و به بعضیا اصلا نمیدن !!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

اریان عزیز . کجای شعر ماهی کوچولو ضعیف بود ؟ در ضمن مترو هم آهنگ ساده ای بود .

سیروان هم عالیه .

لطفا به دیگر خواننده ها توهین نکنید وقتی سلیقتون فرق می کنه .

همه می دونن پر طرفدار ترین خواننده فعلا محسنه .
پس توهین نکنید . الکی محبوب نشده .
به جای قدر دانی از زحماتش باید توهین کنید ؟

موسیقی ما چرا اینگونه نظر ها و تایید می کنی ؟

در هر پستی که چاوشی هست بعضیا میان توهین می کنن و می گن شعر های ضعیف و فلان و فلان .

بعد تا بیای جوابشون رو بدی موسیقی ما تایید نمی کنه .
با تشکر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

آقای ب.ب حدداقل لطف میکردید و همه ی آلبوم هارو میگفتید
آلبوم محمد علیزاده هم مدتها قراره واراد بازار باشه
این وسط من خیلی نگران آلبوم گروه سون هستم
اگه بیشتر از اینا بمونه در ارشاد ممکنه آلبوم یکم قدیمی بشه
همون آهنگ دوست دارم منو به شنیدن یه آلبوم متفاوت و دوست داشتنی امیدوار کرد
ولی حیف...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

میشه بگی چاوشی کجاش تکراریه ؟ چاوشی که داره ریسک می کنه و سبک عوض می کنه بعد تو میگی تکراریه ؟

مگه ندیدی پرچم سفید چقدر با بقیه ی آلبوم ها فرق داشت و چقدر از فضاهای جدید استفاده شده ؟

آلبوم سیزده که از اشعار مولانا و شهریار و ... استفاده کرده بازم میگی تکراری ؟ میدونی تبدیل این اشعار به موسیقی پاپ چقدر سخته ؟
در ضمن سیروان هم خیلی عالیه من ترانه هاشو خیلی دوست دارم . مثل قطعه ی نه نرو . خیلی عالی بود .

منـــتظر من خود آن سیزدهم هستم .
هر کسی یه سلیقه ای داره . لطفا به خواننده ها توهین نکنید . این همه زحمت می کشن بعدش به خاطر اختلاف سلیقه ها توهین می شنون . آخه این چه کاریه ؟

با تشکر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

سیزده که خیلی وقته قرار بود بیاد .
در ضمن چون بقیه ی خواننده ها مشغول کسنرت گذاشتن هستن دیر به دیر آلبوم می دن . ولی چاوشی چون کنسرت نمیذاره سعی می کنه آلبوم بده بیرون .

حریص هم خوب بود ولی بدون که سیزده می ترکونه . از فضاهای جدیدی استفاده شده . ممکنه از متاسفم هم عالی تر باشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

سیزده به زودی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

من نمیدونم اونایی که هیچی از موسیقی نمیفهمن چرا نظر میدن چاووشی کجا و استاد سیروان کجا!
Only sir1

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

همینه داداش
اینجا باید از خواننده های خودشون مثل سلطان چاوشی و خدای پاپ ایران یگانه تعریف کنی تا نظرت تایید شه.
واقعیت حذفه
الان واسه منم حذف میشه :))

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

نمیدونم چرا کسایی که اصن موسیقی نمیفهمن میان نظر میدن.
چاووشی کجا و استاد سیروان کجا!
مثلا محسن چاوشی صدا داره؟
تنظیم بلده؟
شعرایی که میخونه محتوا داره؟!!!!!!!!
sir1 = number1

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

بله دیگه،جناب خسروی مصاحبه میکنند و به هرکس که دلشان بخواهد اتهام میزنند و دست آخر هم به خاطر همان مصاحبه شان باعث میشود تا کارشان راه بیفتد.
سیروان خسروی در این مدت نشان داد که چقدر نازک ، نارنجی ست و چقدر افکار بچگانه ای دارد.واقعا متاسفم،اگر کار خواننده های ما از این به بعد بخواهد با این حرکات پیش برود باید فاتحه ی موسیقی را بخوانیم
در هر صورت برای تمامشان آرزوی موفقیت دارم
از سایت موسیقی ما به خاطر این مطلب کمال تشکر را دارم

ali
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

به شدت منتظر آلبوم سیروان هستم ، تو رو خدا پیگیری کنید ، آخه چرا مجوزشون رو نمیدن ؟!!
گروه سون هم همینطور

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

آقا کی گفته 13 نحص من از بچگی تو کلاس شماره ی 1 بودم و نر اول کلاس اقای چاوشی میخواد ثابت کنه که 13 نحص نیست بازم شما میگین نحص؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

امیدوارم اونایی که جلوی انتشار البوم هارو میگیرن از موسیقی درک و اطلاعاتی داشته باشن وگرنه که وای به حال هنرمندامون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

علمای موسیقی چاوشی میتونن برن چاوشی گوش کنن تا جایی که میدونم سیروان یه نیمچه شهرت خارج ایران داره

همه منتظر سیروانن و دیگر هیچ

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

مهمتر از آلبوم سیروان برای من وجود نداره خسته شدم بس که تو مغزم صدای ترسن شنیدم دلم یه آهنگ ملو از سیروان میخواد حتی ترنس هاشم به آدم حس خاصی میده و از شنیدنش خسته نمیشی خیلی منتظرم ببینم تو جاده رویاها چیکار کرده خوشم میاد مثل بعضیا سالی 2 آلبوم یا سالی یه البوم بیرون نمیده بین کار قبلیشو اینم 1 سال تفاوت بود که سال دوم هم نیومد امیدوارم امسال دیگه نا امید نشم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

لطفا توهین نکین به چاوشی وگرنه بد میبینین مخصوصا تو آرین فهمیدی کجای ماهی سیاه کوچولو تکراری بود اصلا محسن تا حالا سبک آذر داشته نه اتفاقا جاله خوانندهای خودشون دارن تکرار میکنن به محسن ما گیردن واقعا راست میگن موقعی که محسن ما آلبوم میده همه میشن موزیسن درجه یک و موقعی خوانندهای خودشون میگن وای چه قدر عبدالمالکی خوب میخونه بهبه چه چه بزارین سیزده بیاد به قول محسن انهایی که پشت سرم حرف میزنن پشیمان میشون اگه از کنسرت میسوزین نگران نباشین بزودی یک کنسرتی بزاره که سیروانشم تو خواب ببینه حالام کامنتای بیمفهوم تایپ نکنین فعلا یا حق

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

حق سون نیست اینجوری باهاش برخورد بشه

Ali
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

سیروان زودتر بیا که طاقت ندارم....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

میشه یه خبری هم از آلبوم آقای هژیر مهرافروز بدید؟
مرسی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

یه شاخه نیلوفر سال 87 اومد
ژاکت سال 88
حریص سال 89
پرچم سفید هم 90
آلبوم سنتوری هم همه ترکاش بر میگرده به قبل از یه شاخه نیلوفر
امسال هم فقط سیزده میاد

M.r
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

در مورد حمید عسکری و آلبوم سرنوشت حمید عسکری هم مطلبی بنویسید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

baradare man inja az nabood va montasher nashodan albom hayee harf mizanand ke 2ya3sale daran khak mikhoran
dige 5mah chizi nist

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

کاش سیروان نمی خوند فقط تنظیم می کرد.صداش واقعا هیچ حسی به ادم نمیده.داداش خوانندگی کار هر کسی نیست.الان برید تو خیابون به صورت رندم از مردم سوال کنید ببینید تا حالا اصلا اسم سیروان به گوششون خورده؟میدونم الان بعضی میگن چون موزیکش خاص!!!کلا هر کسی جز خودش و خونوادش طرفدار نداشته باشه موزیکش می شه خاص!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

لطفا از البوم امین رستمی بیشتر بگید. کی منتشر میشه.مگه تا الان تو ارشاد مونده؟خواهشا پیگیری کنید.با استعداد تریت خواننده ایران امین رستمی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

با سلام خدمت طرفداران عزیز محسن چاوشی.امیدوارم این البوم خوب از اب در بیاد.از سال 87 گرفتگی و خش خش های صدای اقای چاوشی شروع شد.از البوم یه شاخه نیلوفر.تا این که تو حریص به یاری ریمیکسر های جدید این مشکل برطرف شد.اما برسیم به پرچم شفید.به نظر من که پرچم سفید کاری نبود که بتوان از کار های تاپ محسن چاوشی قلمداد کرد.امید وارم با ابروی شاعر هایی چون باباطاهر بازی نشه.البوم برای 86 پس هنوز صدای البوم متاسفم توش هست و شعراش هم که احتمالا عالیه.باید دید نحسی 13 کار میکنه یا نه!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

بی صبرانه منتظریم.طوفان موسیقی ایران در راه است.من خود ان سیزدهم...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

امیدوارم مشکل بزرگ موندنی حامی شریف حل بشه تا بازم اهنگ های قشنگ شو گوش کنیم با اهنگسازی وتنظیم بهترین های ایران

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

شوخی نکن عزیزم...
هر وقت فروش حریص رو کردید بیاین حرف بزنین...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

نه عزیزم صدای قدیم محسن توش نیست . همه ی آهنگ ها باز خوانی شده و همه صدای نهایتا یک سال پیش محسن هستند.
ضمنا محسن چاوشی هیچ وقت با آبروی هیچ شاعر و ترانه سرایی بازی نکرده که دفعه ی دومش باشه. قبول دارم پرچم سفید از کار های تاپ محسن نیست اما یاد بگیریم اگر از کاری خوشمون نیمده نگیم ضعیف بود یا کار اشکال داشت بگیم ما خوشمون نیو مد. چون پرچم کار های قوی داشت ولی در سبک های غیر از پاپ. هر چند من هم مثل شما دوست نداشتم!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

سیروان حرف اول رو تو ایران و دنیا می زنه.
حالا حالاها باید بقیه بدون تا بهش برسن.این رو خودت هم خوب می دونی!!!
پس جو الکی نده داداش.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

فقط حامی با مانی رهنما حامی احساس همگریه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

باز از اون حرفا زدیا؟کسی سیروان نمیشناسه؟مثل اینکه کنسرت های سیروان نرفتی ببینی چقدر طرفدار داره؟
اینقد که خدا وکیلی سیروان به موسیقی خدمت کرد هیچکس نکرد بهترین تنظیم ها
مال سیروان بوده و هست
برو آهنگ ساعت 9 گوش کن بعد ببین حس میده یا نه
بهنام صفوی سیروان گنده کرد علیرضا قمیشی الانم که آلبوم بهترین خواننده ایران احسان خواجه امیری تنظیم کرده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

سلام منم منتظر البوم من خود ان سیزده هستم کاشکی زود تر بیاد دارم میمیرم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

ولی به نظر من آلبوم چاوشی بیرون نیاد بهتره
کاملا مشخصه که ملودی های ایستای محسن با شعر های قدیمی و کلاسیک نتیجه اش آلبومی خواب آلود میشود.
کاش محسن تغییر جهت بده .. کاش

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

همچین میگی سیروان خسروی ماهان رو همراهی می کنه که انگار ماهان سیروانه و سیروان ماهان!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

در سبک های غیرپاپ هم آهنگی نداشت!!!
اصلا ایشون المان های سبک رو رعایت نمی کنه که بخوایم اسم سبک رو کارهاش بزاریم!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

بزارین سیزه بیاد کسایی که میگن خواب آلود خودشون از خواب پامیشن حالا مسخره کنین انقدر مسخره کنین تا زیر پاتون کلوچه سبز شه چه کامنتایی آدم خندش میگره ...اون روز نزدیکه وایسین یک روز غبطه میخورین کاش طرفدارش بودین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

یه رندم هم بگیرین ببینین اسم ماشین بوگاتی تا حالا به گوش چند نفر خورده؟ لابد ماشین بدیه دیگه.
چی میگی رفیق ؟!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

Salam ye khabari arian 5 begid chi shod album? Lotfan peygiri konid

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

پیروز جان محسن چاوشی از روز اول آهمگسازی میکرد و تمام کارای خودشو ،خودش ملودی میزاره روش....در مورد شعر هم بگم که از آلبوم نفرین که اولین کار بود محسن خودش شعر میگفت...مثل خشخاش.هفته های تلخ من.لحظه ها و چنتا دیگه...در مورد سبک راک رفتن هم بگم که تغییر همیشه خوبه و محسن چاوشی داره کار درستی میکنه که سبکشو عوض میکنه...کاری که محسن چاوئشی انجاو داد رو شادمهر عقیلی هم تو آلبوم طرفدارش انجاو داد و سبک عوض کرد...کاری که خیلی ها نمیکنن...موسیقی تیم فوتبال نیست که دست به ترکیسب تیم برنده نزنیم...باید متفاوت بود...کاری که بهنام صفوی نکرد.کاری که یگانه نمیکنه...کاری که خواجه امیری نمیکنه...ولی محسن و سیروان دارن این کارو میکنن...حالا اگه شما به تغییر میگی عفول دیگه مشکل خودته

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

باشه بابا...ت. درست میگی.....محسن چاوشی صدا نداره...تنظیم هم بلد نیست...شعراش هم محتوا نداره...فقط نمیدونم چرا کل ایران با آهنگ سنگ صبورش گریه میکنن...نمیدونم چرا کل ایران ترک قطارشو جاودانه میدونن...نمیدونم چرا هنوز خیلی از موزیسین ها متاسفم رو بهترین میدونن...محسن چاوشی تنظیم بلد نیست...؟هر روز پاییزه رو گوش دادی..؟دلتنگ رو گوش دادی..؟نخلای بی سر رو که شعرشو هم خودش گفته گوش دادی...؟دیوار بی در رو گوش دادی..؟
به قول رفیقمون هر موقع سیروان یا اصلا هر کس دیگه ای تونست فروش آلبوم حریص رو داشته باشه طرفداراش بیان کری بخونن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

آهنگ توبه نامه رو گوش دادی...؟
یکی از ترک های آلبوم سیزدهه که 4.5 سال پیش منتشر شد...گوش کن ببین خواب آلوده...؟مو به تن آدم سیخ میشه...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

همیشه کسانی که احساس ضعف و ناتوانی می کنن به تخریب طرف مقابل میرن.حق دارن ، چون حرفی برای گفتن ندارن در برابر سیروان!!!
همش دارم فکر می کنم چه چیز بدی نوشتم که سایت نظرمو تایید نکرد.واقعا که!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

حالا شما میگی المان های سبک غیر پاپ و رعایت نمیکنه بقیه خواننده ها که همون سبک پاپ هم بلد نیستن چه برسه غیر پاپ در ضمن تو اسم سبکارو نمیدونی که ننوشتی برو 6/8 گوش کن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

خوب چه ربطی داره؟ماشین بوگاتی شاید به اسم بعضی ها نخورده باشه چون خیلی کم تو ایران وجود داره!ولی سیروان خواننده مجاز همین مملکته و داره می خونه!!!نکنه ایشون کلا خارجی هستن و ما خبر نداریم!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

خود احسان نمیدونه آلبومش کی میاد اونوخت میگی ماه بعد میاد؟؟؟

ali
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

لطفا توهین نکنن حد خودتون بدون همه خواننده ایران دوست دارند با سیروان کارکند دوما اقای چاوشی من بهشون تهمت نمی زنم چون بالاترین گناه ولی اقای سیروان ویگانه بالاترین دستمزد را برای اجرای کنسرت دارند خود همین سایت نوشت دوما من تهمت نمی زنم به اقای چاوشی ولی اقای سیروان تا حالا ده تا کنسرت گزاشته که صداش معلوشه واقعیه ولی اقای چاوشی چی که تا حالا کنسرت نزاشته که صداش معلوم شه افکتیه یا واقعی هروقت کنسرت داد بیا در موذد صدا هاشون بحث کنیم دوما تو صدات بهتره برو بخون کسی جلوتو نگرفته ولی بااین حرفت توهین می کنی به صدا وطرفدارن سیروان شما حق نداری به حریم دیپران کار داشته باش نه شما ونه من می تونیم دوما اگه حداقل سیروان تو هلند میشناسند

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

سلام محسن عزیز ( چاووشی ) جدا از همه بی ادبی ها نسبت به شما متاسفم امیدوارم روزی با اجرای کنسرت سکوت رو به همه یاد بدی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

سلام . چاوشی خیلی گلِ سیروانم خیلی گل
بابا شکی نیست که همه خوبن همه عالی هستن اما اینا از کجا انقدر مهم شدن؟ خوب خود ما ها اون ها رو کردیم محسن چاوشی و سیروان خسروی به کسایی که دوست دارید احترام بزارید بد نیست هرکسی طرفدار یکی هست من خودم 2 تا از کنسرت های سیروان بودم اولین کنسرتش تو کرج سال 89 که گفت آلبوم دوم بزودی میاد که گره خورد و نیومد . صدای سیروان عالیه من دوسش دارم و کار هاش رو دونبال می کنم و البته یکی از طرفدار های متعصب چاوشی هم هستم و سخت منتظر آلبو 13 هستم .مخلص کلام به جای این همه کوبیدن بیاید تعریف کنیم تا کار بهتر بشنویم الکی هم تو حاشیه نبریم این خواننده ها رو

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

... چاووشی کجاش تکراریه سیروان فقط تنظیمش خوبه نه صداش با احترام به علاقه ی همه ولی به نظرم یگانه و چاوشی تو ایران ازهمه بهتزینن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

سلام محسن عزیز خیلی زیاد دوست دارم و بی صبرانه منتظر البوم جدیدت هستم...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

تو رو خدا تنها بخون التماس میکنم ازت

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

سلطان پاپ ایران فقط محسن یگانه است و بس....
با احترام به همه هنرمندان عزیز
امیدوارم حباب مهر ماه منتشر شه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود NOT COMING SOON….! | موسیقی ما