برنامه یاد بعضی نفرات
 
آوا پازوکی:  آثار بزرگانی چون فضل الله توکل و استاد بنان را اجرا می کنیم
کنسرت موسیقی سنتی ویژه بانوان گروه آوای شورانگیز؛
آوا پازوکی: آثار بزرگانی چون فضل الله توکل و استاد بنان را اجرا می کنیم
موسیقی ما - گروه موسیقی آوای شورانگیز به سرپرستی آوا پازوکی کنسرتی را ۱۲ و ۱۳ شهریور ماه جاری، ویژه بانوان در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه خواهد برد. آوا پازوکی  ضمن بیان این مطلب گفت: در این اجرا که از ساعت 17:30 روزهای یاد شده آغاز می‌شود گروه آوای شور انگیز به اجرا و باز خوانی قطعات خاطره انگیزی از موسیقی ایرانی خواهد پرداخت.

سرپرست گروه آوای شورانگیز در ادامه افزود: این گروه اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۹ تشکیل شد و این برنامه سومین کنسرت ما محسوب می‌شود که طی آن قطعاتی را در دو بخش و در دستگاه شور و آوازهای دشتی، ابوعطا و اصفهان اجرا خواهیم کرد.

وی همچنین تصریح کرد: آثار انتخاب شده نیز بر اساس موسیقی ایرانی و گلهایی است که از آثار بزرگانی چون فضل الله توکل و استاد بنان قطعاتی را اجرا می‌کنیم؛ از جمله این قطعات می‌توان به «پیک سحری»، «بت چین»، «سبکبار»، افسون سخن» و «آتشی ز کاروان به جا مانده» اشاره کرد.

پازوکی همچنین گفت: در این کنسرت که بلیت فروشی آن در گیشه فرهنگسرای نیاوران و آموزشگاه ظهیرالدینی انجام می‌شود نوازندگانی چون پدیده احرار‌نژاد (تار)، آوا ایوبی (عود و تار باس)، شیما بلوکی فر (کمانچه)، صدا سدیفی (قانون)، نازنین پدرثانی (تنبک و دف) و خود من به عنوان خواننده و سرپرست، گروه آوای شورانگیز را همراهی خواهیم کرد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 شهریور 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 14 مهر 1394 - 22:40

ازشماخواننده موسیقی اصیل ایرانی فرزنددواستاد که هردوخود راعمله هنرمیدانندوانسانهای بی نظیری هستندتشکر وقدردانی می کنم چون من ازنزدیک شمارامی شناسم وهمیشه ارزوی پیشرفت درکاروزندگی وسلامتی برای خودوخانواده محترم می کنم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آوا پازوکی: آثار بزرگانی چون فضل الله توکل و استاد بنان را اجرا می کنیم | موسیقی ما