برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت رویایی، ۱۵ سال بعد
اولین اجرای زنده «اوهام» ۲۷ و ۲۸ تیر در تهران برگزار می‌شود
کنسرت رویایی، ۱۵ سال بعد
موسیقی ما - بهمن بابازاده: خیلی سال‌ها از تولد اتفاقی به نام «اوهام» می‌گذرد. اتفاقی که خیلی زود همه گیر شد و نوای موسیقی و لحن و سبک خاص‌اش، دوستداران فراوانی را به خود جلب کرد. «اوهام» خیلی زود به انتخاب اول اکثر دهه ۸۰‌ای‌ها تبدیل شد و تب اوهام خیلی زود باعث شد «شهرام شعرباف» در صدد رسمی کردن فعالیت‌های خود و گروهش شود و روزگار طوری پیش رفت که این سعی و تلاش نزدیک به ۱۵ سال طول بکشد. بعد از این همه وقت خبر پرهیجان برای دوستداران «راک مدرن فارسی»، کنسرت رسمی اوهام در تهران است که قرار است در روزهای ۲۷ و ۲۸ تیر برگزار شود.


با اعطای مجوز فعالیت رسمی و اجرای کنسرت به گروه «شهرام شعرباف» از سوی وزارت ارشاد، شهرام اولین کنسرت خود را طی دو شب در تهران برگزار خواهد کرد. به این ترتیب موسس اوهام ۱۵ سال پس از آغاز به کارش می‌تواند اولین اجرای زنده‌اش را در تهران برگزار کند و قرار است پس از اجرای تهران، شهرستان‌های مختلف نیز شاهد اجرای برنامه این گروه باشد.

  • جزئیات برنامه
قیمت بلیت‌های این برنامه ۳۵ هزار تومان پیش بینی شده و کنسرت قرار است در تالار فارابی برگزار شود. سالنی که کمتر در آن شاهد برگزاری برنامه‌های پاپ هستیم. با این حال پیش بینی می‌شود شعرباف برای این برنامه غافلگیری‌های فراوانی را در نظر گرفته و با توجه به اینکه او تجربه‌های خارجی فراوانی را در کارنامه‌اش داشته، باید منتظر برنامه‌ای با همه استانداردهای فرا ایرانی بود.

  • استقبال عجیب
با وجود اینکه خبر برگزاری این کنسرت تازه منتشر شده است ولی با این حال اکثر بلیت‌های این برنامه به فروش رفته و همین روزهاست که مهر SOLD OUT روی پوس‌تر بلیت فروشی این برنامه بخورد. شیوه جالب بلیت فروشی این کنسرت هم از نکات جالب توجه آن می‌تواند باشد. شعرباف فقط و فقط از طریق صفحه شخصی‌اش در شبکه‌های اجتماعی، اقدام به بلیت فروشی این برنامه کرده و جالب اینکه این ایده به شدت مورد توجه قرار گرفته و دوستداران اوهام به خوبی از آن استقبال کرده‌اند.


  • توضیخات اوهام درباره نحوه رزرو بایت:
رزور بلیط کنسرت "شهرام شعرباف" (اوهام): Ticket_1391@yahoo.com
لطفا نام , شماره تماس و تعداد بلیط را ذکر کنید تا به محض آغاز فروش بلیط ها با شما تماس بگیریم. در حال حاضر بلیط های شب دوم (28 تیرماه) تقریبا به طور کامل رزرو شده اند و برای شب اول (27) بلیط ها رزرو خواهند شد.
منبع: 
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تیر 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

khabare besiar khoobi bood.omidvaram ejraye zendeye hamchin goroohayi bishtar beshe ta tanavoe musice ma ham bishtar beshe.chon moteasefane alan faghat esme khanandeha avaz mishe vali concertha hamash ye sabke...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت رویایی، ۱۵ سال بعد | موسیقی ما