برنامه یاد بعضی نفرات
 
همکاری نیما وارسته با بنیامین، حمید عسکری و سهراب پاکزاد
در گفتگو با موسیقی ما عنوان شد
همکاری نیما وارسته با بنیامین، حمید عسکری و سهراب پاکزاد
موسیقی ما- لی لا رضایی: نیما وارسته از همکاری‌های تنگاتنگ خواد با سه خواننده پاپ خبر داد و در این باره به موسیقی ما گفت: اخیرا به پایان آلبوم بنیامین بهادری رسیده‌ایم و آلبوم جدید این خواننده کم کم می‌رود که راه بازار را در پیش بگیرد.

به گفته وی این آلبوم هنوز عنوان مشخصی ندارد اما آنچه معلوم است این است که قطعا نام آن بنیامین ۹۱ نخواهد بود. در این آلبوم چند قطعه جذاب، شنیدنی و متفاوت داریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در حالی تنظیم آهنگهای آلبوم بنیامین مراحل پایانی خود را طی می‌کند که تنظیم قطعات آلبوم جدید حمید عسکری را آغاز کرده‌ام که این آلبوم نیز هنوز عنوان ندارد.

وی با اشاره به اینکه همکاری با خواننده‌های دیگر را در برنامه کاری خود دارد، افزود: از این میان می‌توان به همکاری با سهراب پاکزاد اشاره کرد. همکاری با او تاکنون منجر به ساخت یک تک قطعه شده است که قرار است به زودی منتشر شود. این همکاری در قالب کنسرت با این خواننده ادامه خواهد داشت.

وارسته ادامه داد: همکاری من با حمید عسکری و بنیامین نیز به آلبوم‌هایشان منتهی نشده و در کنسرت‌ها نیز با همدیگر همکاری خواهیم داشت. در کنسرت بنیامین که درروزهای ۱۱و ۱۲ آبان ماه برگزار می‌شود، رهبری گروه ارکس‌تر را به عهده دارم. کنسرت حمید عسکری نیز در تاریخ ۲۱ مهرماه بوده و من نیز با وی همکاری دارم. کنسرت سهراب پاکزاد نیز که در آن حضور دارم، ۱۳ آبان ماه برگزار خواهد شد.

وی گفت: برای برگزاری کنسرتهای بهتر با این خوانندگان بخصوص حمید عسکری که نزدیک‌تر است، تمرینات خود را آغاز کرده‌ایم.

رهبر ارکستر بنیامین در پایان خاطر نشان کرد: من نمی‌توانم درباره زمان انتشار آلبوم این دوستان خواننده اظهار نظر کرده و زمان دقیق را مشخص کنم اما تا جایی که بشود انتشار آن‌ها به امسال تا پایان اسفند و یا بعداز ماههای محرم و صفر موکول خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 مهر 1391 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

درود بر بهترین موزیسین ایران .....اقای وارسته خسته نباشید ...شدیدا منتظر شنیدن البوم ها هستیم ...موفق باشید ..ممنون موسیقی ما ....هوادار نیما وارسته...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود همکاری نیما وارسته با بنیامین، حمید عسکری و سهراب پاکزاد | موسیقی ما