برنامه یاد بعضی نفرات
 
علیرضا قربانی در آبان ماه روی صحنه می‌رود
با اجرای اشعاری از بزرگان عرصه ادبیات؛
علیرضا قربانی در آبان ماه روی صحنه می‌رود
موسیقی ما - لی لا رضایی: علیرضا قربانی از برگزاری کنسرت خود در آبان ماه خبر داد و در این باره به سایت موسیقی ما گفت: این کنسرت همراه با ارکستر ملی بوده و اشعاری از سهراب سپهری، حضرت مولانا، حسین منزوی در آن اجرا خواهد شد.

قربانی تاکید کرد: علی قمصری رهبری این کنسرت را به عهده داشته و قطعات مختلفی را در دستگاه راست پنجگاه، نوا، مایه یا مد شوشتری را برای علاقه مندان اجرا خواهیم کرد.

وی درخصوص همکاری مجدد خود با علی قمصری گفت: ما بعداز چندین سال مجددا همکاری با یکدیگر را در فضایی متفاوت‌تر تجربه می‌کنیم. این تجربه پیش از این خیلی خوب جواب داده بود. چرا که ما به لحاظ روحی و تفکری همدیگر را می‌شناسیم و ببا روحیات همدیگر آشنا هستیم. می‌توانیم خواسته‌های یکدیگر را از موسیقی و در زمینه کاری هم برآورده کنیم.

وی افزود: علی قمصری را به جرات می‌توان یکی از آهنگسازان خوب و با استعداد دانست که به خوبی می‌تواند موسیقی ایرانی را به مردم بشناساند. من تا کنون همکاری‌های بسیاری با وی داشته‌ام که همه این همکاری‌ها موفقیت آمیز بوده است. ما نقاط مشترک بسیاری طی این همکاری‌ها با هم پیدا کرده‌ایم که به لحاظ فرهنگی و تفکری می‌تواند بسیار موثر باشد.

قربانی ادامه داد: آهنگسازی‌های علی قمصری و فرم آن‌ها به گونه‌ای است که ایجاد فضای خاص می‌کند همین طور طعم و رنگ موسیقی‌های ساخته او به گونه‌ای خاص و دلنشین است که همین‌ها او را از دیگر موزیسین های اطرافش متمایز و متفاوت می‌کند.

خواننده ارکستر ملی خاطر نشان کرد: استعداد، تجربه و همین طور موسیقی خوب علی قمصری موجب شده تا من همیشه به فکر همکاری با او باشم و از قدیم تا کنون با او همکاری کنم. امیدوارم این کنسرت نیز مانند دیگر همکاری‌های من و علی قمصری همکاری خوبی شود و مردم از آن لذت ببرند.

قربانی زمان اجرای این کنسرت را ۱۹ و ۲۰ آبان ماه و محل برگزاری آن را سالن میلاد نمایشگاه اعلام کرد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1391 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

پس بردیا کیارس کجاست؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

رهبری علی قمصری؟ داره موسیقی ایران رو فتح می کنه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود علیرضا قربانی در آبان ماه روی صحنه می‌رود | موسیقی ما