برنامه یاد بعضی نفرات
 
آلبوم جديدم «آيريليق» نام گرفت
رشيد وطن دوست در گفت و گو با موسيقي ما :
آلبوم جديدم «آيريليق» نام گرفت
موسيقي ما-لي لا رضايي: رشيد وطن دوست كه مدتي است توليد آلبوم جديد خود را آغاز كرده است، از به پايان رسيدن مراحل ساخت اين آلبوم خبر داد و در اين باره توضيح داد: پيانوهاي اين آلبوم اپرا را رامين جمال پور در كانادا نواخته و براي من ارسال كرده است.

وي ادامه داد: در اين آلبوم و ديگر آلبومم دوستان ديگري نيز با من همكاري كرده اند كه از اين ميان مي توان به چنگيز صادق اف پيانيست معروف باكو اشاره كرد كه نوازندگي پيانو را به عهده دارد. نام اين آلبوم را «آيريليق» گذاشته ام كه پيش از اين عنوان «عزيز دوست» را براي آن انتخاب كرده بودم.

وي ادامه داد: آهنگسازي اين آلبوم شامل كارهايي است از مرحوم علي سميعي كه 3 سال پيش فوت كرد واشعار آن نيز از سروده هاي فرهاد ابراهيمي است. اين دو آلبوم مراحل ساخت خود را به پايان رسانده و فقط ميكس و مسترشان باقي مانده است كه اين مرحله نيز به زودي انجام خواهد شد. ممكن است اين دو آلبوم را براي پخش به آقاي مجيد قنبري واگذار كنم.

اين اپرا خوان همچنين افزود: آلبوم اپراخواني هايم نيز «به او بگوييد» نام دارد كه قطعاتي آلماني، ايتاليايي و اسپانيايي و به زبان اصلي و ارجينال است كه اپراهاي آن را من اجرا كرده ام.

وطن دوست پيش از اين گفته بود: تمامی اشعارآلبوم «آريليق» به زبان ترکی آذری است و ملودی‌ها همگی ملودی‌های باکویی هستند که از میان آهنگهای آهنگسازان باکو انتخاب و گلچین شده‌اند. این قطعات به صورت کاور بازسازی و بازخوانی شده‌اند و 12 قطعه را در بر مي گيرند.

گفتني است؛ در این آلبوم دو سه قطعه فارسی وجود دارد که بهاردلکش از معینی کرمانشاهی و آهنگسازی علی تجویدی و نیز قطعه شوق بهار از این دسته است.

این آلبومها قرار است تا پایان امسال وارد بازار موسیقی شده و به دست علاقه مندان برسد.

رشید وطن‌دوست سولیست ارکستر سمفونیک تهران به رهبری حشمت سنجری بود كه حدود ده سال سولیست ارکستر ملی ایران به رهبری فرهاد فخرالدینی و همچنین سولیست ارکسترهای دیگر بوده است و ضبط صدا با ارکستر‌ رادیو تلویزیون ملی ایران را انجام داده است. اپراي «داناي توس» از اجراهاي معروف اين خواننده خوش صداست.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آبان 1391 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم جديدم «آيريليق» نام گرفت | موسیقی ما