برنامه یاد بعضی نفرات
 
هيچكس پاسخگو نيست ...
محسن شريفيان و گلايه هايش درباره برخي سوء رفتارها درباره «ليان»:
هيچكس پاسخگو نيست ...
موسیقی ما - بهمن بابازاده: همه آنهايي كه حتي شده براي يك بار در سالن اجراي زنده گروه «ليان» حاضر شده اند، متفق القول به شور و انرژي فراوان اعضاي اين گروه هنگام اجراي برنامه صحه گذاشته اند و با يك انرژي بالا سالن اجراي را ترك كرده اند.

اجراي اين گروه در جشنواره موسيقي فجر دو سال پيش و استقبال عجيب اهالي موسيقي از اجراي آنها، باعث شد كه نگاه ها بيشتر و بيشتر به سمت آنها بچرخد . ولي با تمام اين موفقيت‌ها و حتي كسب رتبه هاي برتر جشنواره هاي خارجي ، هنوز هم برخي نامهرباني ها با اين گروه صورت مي گيرد و از آن جمله مي توان به شرايط سخت فعاليت «ليان» در بوشهر (زادگاه شان) اشاره كرد.

عليرغم نگاه مثبت دفتر موسيقي ارشاد و شخص «شاه آبادي» به اين گروه و فعاليت هاي آنها، محدوديت هاي فراواني متوجه ليان براي اجراهاي بوشهر وجود دارد و همين باعث شده كه سرپرست اين گروه عطاي فعاليت در شهرش را به لقايش ببخشد و تصميم بگيرد دوباره در تهران به ادامه فعاليت هاي هنري اش بپردازد.

محسن شريفيان (سرپرست گروه ليان) در اين باره و درباره مشكلات عديده اين گروه در بوشهر  مي گويد :‌« من علاقه زيادي براي فعاليت در حوزه موسيقي بومي بوشهر داشته و دارم ولي متاسفانه برخي محدوديت ها باعث شد نتوانيم به فعاليت هايمان ادامه دهيم. متاسفانه محيط هاي كوچك شهرستانها نمي تواند پذيراي برخي فعاليت هاي هنري باشد و در شرايطي كه دفتر موسيقي وزارت ارشاد همكاري خوبي با ما براي فعاليت دارد، در حوزه بوشهر به دليل عدم همكاري دوستان ارشاد منطقه نتوانستيم فعاليت هايمان را پيش ببريم. ما حتي اجازه تمرين در شهر خودمان را نداشتيم و علاوه بر ممنوعيت كنسرت هاي عمومي، از اجراهاي ارگاني و خصوصي هم منع شده بوديم. هر وقت هم كه خواستيم پيگيري كنيم و مشكلات را حل كنيم با يك جمله تكراري و كليشه اي مواجه مي شديم:‌«در حال بررسي هستيم». اين بررسي ها هنوز هم كه ما به تهران آمده ايم ادامه دارد و هنوز نتوانسته اين پاسخي قانع كننده بابت اش دريافت كنيم. متاسفانه مدير ارشاد از هرگونه مواجهه با ما و حتي رسانه ها و جرايد محلي سر باز مي زد كه مجبور به پاسخگويي نباشد. همين رويه به كليت هنر غني اين منطقه ضربه مهلكي را در طول اين سالها وارد نموده است و در صورت ادامه مي تواند لطمه هاي بيشتري نيز بزند.».

اين هنرمند در مورد فعاليت هاي جديد «ليان» نيز گفت :« در حال كار روي آلبوم جديد خود هستيم و به مراحل نهايي آن نزديك شده ايم. با همكاري نوازنده ها و چهره هاي شاخص كه قطعا حضورشان روي كيفيت آلبوم تاثيري فراوان خواهد داشت».

شريفيان در انتهاي صحبت هايش نيز درباره اجراهاي خارج از كشور اين گروه اظهار داشت :« آخرين بار در جشنواره «وومكس» يونان شركت كرديم و و ديپلم افتخار انجمن دوستي ملل در اتن را گرفتيم. دعوتنامه هايي هم از برخي كشورها براي حضور در جشنواره هاي خارجي به دستمان رسيده كه به محض قطعيت، اخبار آنها را در اختيار رسانه ها قرار خواهيم داد.»
منبع: 
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 آذر 1391 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود هيچكس پاسخگو نيست ... | موسیقی ما