برنامه یاد بعضی نفرات
 
یک نفر به من پاسخ بدهد!
گلایه های حمید حامی در آستانه انتشار آلبوم جدیدش؛
یک نفر به من پاسخ بدهد!

موسیقی ما- مینا آتشی: با وجود اینکه نزدیک زمان انتشار آلبومش است اما مدت‌هاست از او خبری نبوده. در تماسی که با حامی داشتیم گلایه ها و اعتراض های زیادی داشت از بی عدالتی هایی که به نظر خودش درباره آلبوم جدیدش لحاظ شده است. حامی در این گفت و گو به خبرنگار سایت موسیقی ما گفت: «آلبومم را خیلی وقت هست که به پایان رساندم و مجوزهای مربوطه هم صادر شده، اما متاسفانه به علت ممنوع الکار بودن یک ترانه سرا و آهنگساز، آن هم به دلایل نامعلوم، با وجودی که آنها هیچ گونه ارتباط یا همکاری با هنرمندان خارج از کشور نداشتند باز هم دچار مشکل شده ام.»

حامی افزود: «این پروسه با وجود خارج کردن آن قطعات باز هم یک سال و نیم طول کشید. به راستی که خیلی خیلی جالب است! ترانه سرا و آهنگسازی که خدمتگذار فرهنگ و موسیقی ایران هستند و خط قرمز‌ها را رد نکرده‌اند حق استفاده از اسم خود برای تولید آثار هنری فاخر را ندارند و دقیقا در همین زمان دو تن از کسانی که اصولا فعالیت خود را بصورت غیر قانونی و با هنرمندان خارج از ایران آغاز کرده‌اند و هنوز ادامه می‌دهند و نیز کار سیاسی نیز تولید می‌کنند آزادانه و با اسم و مشخصات خود در داخل ایران هم فعالیت می‌کنند.»

حامی در ادامه گفت: «کسانی که ادعای این را دارند که مافیا یعنی هوادار جوابگو باشند، چطور می‌شود که خوانندگان دیگر حق استفاده و درج اسم این آهنگساز و ترانه سرا را ندارند ولی جلد آلبوم شما مزین به اسم مقدس این دو، آن هم با اندازه‌ای بزرگ‌تر از حد معمول می‌شود؟! اینکه قانون برای همه و نه برای یک عدهٔ خاص باشد را بعد از پانزده سال فعالیت در موسیقی ایران را بخوبی درک کرده‌ام، آنچنان که هر لحظه انتظار هر اتفاق غیر ممکنی در مورد خودم و موسیقی خودم را دارم. به راستی اگر قانونی هست باید مشمول همه بشود! »

وی در مورد آلبوم «یک لحظه عاشق شو» که به زودی منتشر می‌شود گفت: «باید بگویم که این آلبوم ۱۰ قطعه داشته و مریم اسدی و پویا ربیعی هر کدام سراینده یک قطعه بودند مابقی سروده بابک صحرایی است و موسیقی آن هم ساختهٔ رضا تاجبخش، علی موثقی، نیکان، علیرضا قرائی منش، ستار اورکی و مهران خلیلی است، همچنین باید اعلام کنم که در این آلبوم افتخار همکاری با دوست قدیمی و عزیزم نیما مسیحا را در قطعه‌ای به نام پرواز ممنوع داشتم که جزو افتخارات من است.»

وی همچنین در پایان در ارتباط با تفاوت این آلبوم با دیگر آلبوم‌هایش گفت: «این آلبوم بر عکس دیگر آلبوم‌ها از کارهای اکتیو بیشتری برخوردار است.»

عکس:بهنام دریانی
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 آذر 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

کاملا با آقای حامی موافقم، واقعا این سوال همیشه تو ذهن من بوده که این ممنوع الکاری ها بر چه اساسیه که آدم همیشه وقتی به روندش تو ایران فک می کنه یه پارادوکس میرسه!
مرسی از آقای حامی که حرف دل مارو زد.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

درود بر حامی عزیز و دوست داشتنی. منتظر آلبوم هستیم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

دق مرگ شدم بس که انتظار این آلبوم رو کشیدم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

منظور حامی آلبوم احسان خواجه امیریه !

که در کمال تعجب اسم دو نفر اصلی ِ البومش رو بزرگ درج کرده !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

کسانی که ادعای این را دارند که مافیا یعنی هوادار جوابگو باشند، چطور می‌شود که خوانندگان دیگر حق استفاده و درج اسم این آهنگساز و ترانه سرا را ندارند ولی جلد آلبوم شما مزین به اسم مقدس این دو، آن هم با اندازه‌ای بزرگ‌تر از حد معمول می‌شود؟!
!!!!!!!!!!آقای محترم از مسئولین ارشاد این سوالو بپرسید!!!!!!!
بعد از چندین بار طرح کردن این مطالب بازم وقتی آلبوم شما بیاد ما گوش میکنیم بدون هیچ غرض ورزی بر خلاف شما

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

به احترام هنرت کامنت گذاشتم
خوب بود با شهاب اکبری همکاری میکردی مسلما خیلی نتیجه خوبی میداد
هرچند این عزیزان هم هنرمندانی هستن که امتحانشونو پس دادن
موفق باشید با آرزوی توفیق
یا علی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

اقای حامی به جای اینکه پشت سر این و اون حرف بزنی و لقب مافیا رو بدی به دیگران یه برو تلاش کن و کار کن و بدون چطور رفتار کنی و احلاقت چطور باشه که مردم دوست داشته باشن و اثارتو گوش بدن.در ضمن خیلی مونده که بخوای برسی به اونی که منظورته.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

مشکل تو از جای دیگس برادر/ایرادت برو ببین چیه ببین مشکلت چیه /احسان کی اومده در مورد تو حرف بزنه /مگه البومش شش ماه تو ارشاد نبود اون هم به این راحتی نتونسته مجوز بگیره /ولی چون مردم دوستش دارن ارشاد مجبوره بهش مجوز بده/ ارشاد به هنرمندان قوی و تاثیر گذار بین مردم مجوز میده نه به فردی مثل شما که اینقدر حسودین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

حامی صدای خوبی داره ولی هیچگاه نتونسته از صداش به درستی استفاده کنه.همچنین ترانه هایی که از بابک صحرایی میگیره خیلی ضعیف هستن و به دل نمیشینن.بابک صحرایی ترانه سرای خوبی نیست و حامی بهتره از اشخاصی چون روزبه بمانی یا حسین صفا یا مونا برزویی در امر ترانه استفاده کنه.همچنین مشکل دیگر اثار حامی اهنگسازی ها و تنظیمهای قطعاتش هست که فوق العاده تکراری و ضعیف هستش و باز هم بهتره حامی از اهنگسازان و تنظیم کنندگان باهوش و کاربلد استفاده کنه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

دم حامی بزرگ گرم
حامی بزرگ تو یدونه ای
اون دو نفر نورچشمی بعضیا هستن و مردم بیچاره ما که انقدر بی خودی هوادارشون هستن واسشون دارن سوت می زنن
دو سل پیش استاد گلرویی راجب یکدومشون واقعیتهارو نوشت

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

بخشی از نظرات ایشون برای تبلیغ آلبوم جدیدشون هست و ایشون هم حق اینو دارن تو مصاحبشون در مورد آلبوم جدیدشون حرف بزنن
پس دوستان نیان اینجا بگن جنجال میکنه تا آلبوم جدیدشو بشنون
واسه همه تو مصاحبه در مورد آلبوم جدیدشون حرف زدن و دادن اخبار جدید پیرامون آلبوم خوبه فقط واسه آقای حامی بده!!؟
با بخشی از حرفای ایشون کاملا موافقم اونم ممنوع کار بودن بعضی ها که نباید حتی اسمشون تو کاور آلبوم باشه ولی تو آلبوم یکی دیگه اسم همون افراد با فونت 20 میان رو کاور آلبوم!!!
به ایشون حق میدم چون در متن کارهاست ما که تو حاشیه هستیم فقط یه چیزی می شنویم ایشون خواننده ی با سابقه ای هستند همینجوری حرفی نمیزنن!
هرچند که من اصلا نمیتونم با صدای ایشون ارتباط برقرار کنم اما براشون احترام خاصی قائلم چون داره واسه موسیقی این کشور زحمت میکشه!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

حامی یکی از خواننده هایی هس که تو ایران قدرشو نمیدونن
کاری با مصاحبش ندارم
ولی صداشو خیلی دوس دارم
از این دس خواننده ها زیاده تو ایران که زیاد بهشون بها داده نمیشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

فقط احسان خواجه امیری

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

صبور باشید...

عمر کارهایی که به ناحق مطرح میشن، کوتاهه....
خدا با شماست...
فقط ایمانتون رو از دست ندید و همون خطی مشی همیشگیتون رو حفظ کنید. سلیقۀ موسیقیایی شما، متد شما، در ثباتشه که تونسته هوادارش رو با خودش همراه کنه و کنارتون نگهش داره.
پیروز باشید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

یم حامی و بابک صحرایی همیشه فوق العاده بوده چون حامی بهترین خواننده ایرانه و بابک صحرایی هم بهترین ترانه سرای ایرانه

همکاری های حامی و بابک صحرایی بی نظیره.کارایی مثل فقط نگاه می کنم، مهتاب با شب، خداحافظ، گل مینا، شبها که بغض می کنی، با من حرف بزن، ماه دلگیر، کوچ و این کار دو صدایی با نیما مسیحا به اسم پرواز ممنوع که همشون عالی و شاهکار هستن.ترانه های عالی بابک صحرایی و صدای بی نظیر حامی.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

واقعا ارشاد به به شخصی که مردم بیشتر دوستش دارند مجوز میده !!
برای همینه که اوضاع موسیقی ما اینقدر آشفته است .
حامی جان شما ناراحت نباشید مسلما 40سال پیش طرفدارای مرحوم آقاسی بیشتر از مرحوم فرهاد بوده ولی همه میدونند کدوم یکیشون آثار ماندگاری تولید کرده.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

ای بابا
این آقا که بازم شروع کرد به این کارا، قشنگ نیست این کارا آقای هنرمند
اگه هنری داری و حرفی برای گفتن داری در عمل اثبات کن، نه با این حرفا که چند وقت یه بار هی بیای این و اون و هنرمندای دیگه رو متهم کنی به خاطر عدم موفقیت خودت
خوبه که آلبوم احسان خواجه امیری 5 ماه تو وزارت ارشاد گیر کرد
خوبه که آهنگ نابرده رنج که تو صدا و سیما پخش شد با یه اسم دیگه نام خالقین اون اثر تو تیتراژ پخش شد
اما وقت انتشار آلبوم که رسید حسان 5 ماه جنگید و زحمت کشید برای آوردن اسامی درست و کامل خالقین اون اثر، که این تاخیر دل هوادارا رو هم حتی یکم آزرد ، ولی به شیرینی بعدش چسبید، وقتی همه تقدیر کردن از احسان خواجه امیری که نام کامل خالقین آلبومش رو روی کاور آورد
یه اتفاق خیلی خوب بود که باید احسان رو تحسین کرد که نام هنرمندای خوب کشورمون رو بالاخره بعد از کلی کش و قوس و کلی انتظار روی آلبوم آورد
مثل شما نیومد به همه گیر بده و اینقدر جوسازی کنه، حتی احسان تو اون 5 ماه اعتراض هم کرد، تو خود صدا و سیما تو برنامه دستان اعتراض کرد، اما مثل شما به هنرمندای دیگه نپرید، خیلی متشخصانه حرفش رو زد و گفت : وزارت ارشاد سلیقه ای عمل میکنه که این حرفش یکم گرون براش تموم شد، اما جرئت به خرج داد و حرفش رو زد به کسانی که باید بگه ، نه که بیاد به فلان هنرمند گیر بده
شما هم دفعه اولت نیست و دفعه آخرت هم نخواهد بود و مطمئن باش با این جوسازیا به حایی نمیرسی و امثال احسان خواجه امیری با آوردن اسم کامل روزبه بمانی و علیرضا افکاری روی کاور آلبومش روز به روز محبوب تر خواهد شد
شما هم به حای این کارا یه فکر دیگه بکن و در عمل هنرت رو اثبات کن !
قشنگ نیست این کارا و این حرفای تکراری !

M
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

اول از هرچیز ســـــــــلام! دوستانی ک نظرات ب نسبت غیرمنصفانه ای گذاشتین، لطفا اینجوری نگین آخه.... من فکر نمیکنم آقای حامی منظور بدی داشته باشن از این حرف! شما چرا اصل مطلبو نمیچسبید آخه؟؟؟!! ب نظرم ایشون فقط ناراحتیشون رو ابراز کردن از مشکلاتی ک براشون ایجاد شده!! همین... نه قصد تخریب و مشکل ایجاد کردن برای آقای خواجه امیری! آقای علی... باز به نظر من این درست نیست که معیار ارشاد برای مجوز دادن، تعداد طرفداران و تاثیرگذاریشون تو بین مردم باشه!! ارشاد باید مطابق اسمش رفتار کنه! شما برای یه لحظه فکر کنید این همه تلاش کنید، زحمت بکشید، بعد ب خاطر یه تفکر غیرمنطقی این چنین مشکلاتی براتون پیش بیاد!!! واقعا آدم اذیت میشه.... آقای حامی من میتونم تنها براتون آرزو کنم که زودتر این مشکلات حل شن که طرفداراتون بدجور منتظرن!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

در اینکه در این زمینه عدالت رعایت نمیشه با آقای حامی کاملا موافقم.ولی چند نکته رو باید بگم:ا
ول اینکه روی جلد آلبوم یه نفر نام اون دو نفر ذکر شده،خب تقصیر اون بنده خدا چیه؟این که عدالت در مورد آقای حامی رعایت نشده تقصیر مدیران موسیقی کشوره نه اون شخص.باز هم بحث مافیا نیست.
دوم هم اینکه اگر یه کم منصف باشیم آقایان صحرایی و نیکان هم با خواننده های اونور آب همکاری داشتن.پس در مورد خود آقای حامی هم سلیقه ای برخورد شده،یعنی بعضی از کسایی که با خواننده های اونطرف همکاری داشتن،اجازه ی کار گرفتن و بعضی نگرفتن.

به هر حال مشکل از جای دیگه ای آب می خوره و ما هم از این برخوردهای سلیقه ای ناراحتیم.امیدوارم آلبوم خوبی رو از حامی بشنویم.یا حق.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

آقای حامی صدای بسیارزیبا وپرحجمی داره ،ولی باید کار خودش را انجام بده نباید هنرمند دیگه ای را تخریب کنه
در ضمن آقای علی موثقی یکی ازاهنگسازان آلبوم جدید شما جدیدا قطعه ای را برای هلن آهنگسازی وتنظیم کرده است که در حال پخش ازشبکه های ماهواره ای می باشد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

واقعا آدم اگه بیکار بمونه همین میشه دیگه...

هی حسادت میکنه به کار این و اون...

واقعا که..آقای حامی شما اگه میتونی خودت خوب و درست و پسندیده کار کن که انقدر به دیگران حسادت نکنی ...

البته مطمئنم که همه اینجا میدونن منظورم از دیگران چه کسی هستش..

آقای حامی ما هممون افتخار میکنیم که طرفدار همچین هنرمند متین و فروتنی هستیم که با این همه اعتراضات الکی شما بازهم سکوت کرده.

زنده باد.....!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

hamid hami bozorgtare ounei ke niaz ba reghabat ba kasi dashte bashe pesare khob

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

نوشتۀ منصفانه ای نبود....
شما از کجا فهمیدید که ایشون با خوانندۀ محبوب شما بوده اند؟؟؟؟؟
چرا تا امری بر شما مسلم نشده به خودتون اجازه میدید از زشت ترین و زننده ترین الفاظ استفاده کنید؟
این به دور از انصاف و به دور از ادبه.......

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

اقای حامی فقط جواب یه سوالو بدو.اقای بابک صحرایی.نیکان.خانم مریم اسدی با خوانندهای غیر مجاز و اونوری کار نکردن که تو البوم شما هستنو مجوز گرفتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تا کجا اخه حسادت؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

آفرین رها ، همیننننننهههههههههه!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

!!Like you!!
آلبوم احسان شیش ماه و خرده ای ارشاد بود نه پنج ماه.احسان و هواداراش کم انتظار نکشیدن.احسانم کم زحمت نکشیده.حالا بهش میگن مافیا.اگه حداقل یه بار به کسی چیزی گفته بود یا بی احترامی کرده بود باز آدم دلش نمیسوخت.ولی احسان همیشه سرش تو کار خودش بوده و حتی به کسانی که بهش بی احترامی کردن یا بهش لقب مافیا دادن هم چیزی نگفته و همیشه بهشون احترام گذاشته و متین بوده.واقعا خیلی تحمل کرده.هر کی جاش بود تا حالا...
یه ذره انصاف تو رو خدا...
موسیقی ما تایید کن لطفا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

milla،اگه نیازی به رقابت نداره،پس خودشم با دیگران مقایسه نکنه و انقد از دیگران گله گذاری نکنه.کسی که نیاز به رقابت با کسی نداره،نیاز به مقایسه کردن و این که ببینه بقیه چطور باهاش رفتار میکنن هم نداره.پس آقای حامی نباید ببینه که به کی اجازه میدن اسم اون شاعر و آهنگسازو بزنه و به کی نمیدن.
که البته رقابت این دو نفر هم خیلی قابل تصور نیس،چون فاصلشون خیلی زیاده!
تایید کنید لطفا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

اقای بابک صحرایی.نیکان.خانم مریم اسدی با خوانندهای غیر مجاز و اونوری کار نکردن که تو البوم شما هستنو مجوز گرفتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تا کجا اخه حسادت؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

سرکار خانم خاطره!
ببخشید تفاوت کی با کی زیاده؟! جدی می گم! بفرمائید که همه بدونیم! حامی از کی اسم برده اند؟! شما انسانهایی هستید کاملا اهل توهم که با ذهنیتهای درونی خودتون و قضاوتهای یک جانبه ای که کاملا بسته به سلایق درونی و بدون اشراف و اطمینان کامله صحبت می کنید...واقعا متاسفم که می بینم همیشه پی بند صحبتهای آقای حامی، برخی هوادارن متعصب با توهم اینکه حامی حالا الزاما به هنرمند اونها چیزی گفته، گارد می گیرید. توهین می کنید و پرخاش می کنید و بیشتر درونیات خودتون رو هویدا می کنید......

ادب و انصاف در نوشته های شما جماعت متعصب گمشده.....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

هر کس یه سلیقه ای داره و با توجه به سلیقه اش خواننده ی مورد علاقه اشو انتخاب میکنه،دلیل نمیشه چون من از سبک فلان خواننده خوشم نمیاد هر جور دلم میخواد راجع بهش حرف بزنم ونظر بدم وراجع به مصاحبه حامی بگم که این یه واقعیته که قوانین و ضوابطی که ارشاد برای هنرمندای عرصه موسیقی میذاره برا همه یکسان اجرا نمیشه،نمونه اش خواننده هایی که تو شبکه های ماهواره ای کلیپ دادن گفتن نمیتونن تو ایران به صورت مجاز کار کنن،حالا میبینیم که مثلا مهدی مقدم مجوز گرفت و البوم داد ولی به حمید طالب زاده مجوز ندادن و ایشونم از ایران رفت.... به هر حال منظور حامی این بی عدالتیه که نسبت به هر کس یه جور رفتار میشه ودوستانی که حامی رو نمیشناسن میتونن البومش رو بخرن کنسرتش بیان تا ببینن چه صدایی داره وچون سبک حامی پاپ کلاسیکه ممکنه هر کسی نپسنده این خیلی واضحه و من نمیدونم چرا همچین خواننده ای نزدیک 2 سال نه البومش مجوز میگیره نه کنسرتش پس لطفا بدون اطلاع نظر ندید.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

درسته ، 6ماه
من خودم از کسایی بودم که انتظار آلبوم احسان رو خیلی کشیدم و خیلی انتظار بهم چسبید و بعدش با کنسرت که مصادف شد با تولد احسان خیلی خاطره های خوبی رقم خورد
فکر کنم سوء تفاهم شده، حرفام در حمایت از احسان بود و از شخصیت بالای احسان که مثل این آقای حامی نیست، وقتی کارش گیر میکنه به این و اون کاری نداره احسان، شخصیتش خیلی بالاست احسان عزیز

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

آقای حامی اسمی از کسی بردن که شما اینجوری جبهه میگیرین؟؟؟
به نظرم حامی توی سبک خودش حرف اول و میزنه و دیگه کسی پیدا نمیشه که مثل ایشون این حجم و وسعت صدارو داشته باشه..
حامی شما بهترینی و همچنان منتظر آلبومتون هستیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

Moteaasefam vase sitetoon ke nazare mano sabt nakardin...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

حرف خوبی زدی پریسا خانم ..طرفدارای احسان زیاد احساسی برخورد میکنن ..
اوائل میگفتند احسان از اصفهانی بهتر میخونه ..الان میگن احسان از معین هم بهتر میخونه ..

مگه حامی کم خوانندیه ؟؟
خیلی از اثازتش تو هنر ما ماندگتر میمونه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

رها خانم آقای حامی برای بار چندم این حرفای تکراری و دور از شان یه خواننده رو میزنه، حالا بدهکار هم شدیم ؟
آقای حامی پرخاشگره یا ماهایی که از خواننده مورد علاقمون دفاع میکنیم ؟؟؟
خیلی جالبه، یه چیزم بدهکارشدیم
متاسفم که هر کی واسه خودش تعریفی از شخصیت و توهین و پرخاش و این چیزا داره
برای بار چندمه که این آقای حامی به خاطر عدم موفقیت خودش میاد این حرفای تو خالی رو مطرح میکنه که خودشو بالا ببره با این حرفا
این دفه اول نبود، دفه آخر هم نیست این کارای آقای حامی
واقعا شخصیت احسان انقدر بالاست که یه بار هم جواب این آقا رو نداده و ما افتخار میکنیم به خواننده مورد علاقمون، افتخار میکنیم به شخصیتش
با این حرفا چیزی کم نمیشه از خواننده های دیگه ، فقط آقای حامی با این حرفای تکراری خودشو هی زیر سوال میبره !
در ضمن نظری که خودم گذاشتم رو هم بخونید حتما یه ذره پایین تر تا بهتر متوجه شید چی میگم !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

ببخشید میشه بگید کدوم آثار حامی ماندگار شدن ؟ اشکال ما ایرانی ها اینه که تا یک نفر پیشرفت میکنه و محبوب میشه سریع میخوایم هرجور شده ایراد بگیریم و تهمت بزنیم تا عقده های درونی خودمون رو خالی کنیم حکایت آقای حامی هم از این سرچشمه میگیره که چون فکر میکنه خواننده ی بهتری هست نسبت به خیلی از ستارگان پاپ پیش خودش فکر میکنه ای دل غافل من که بهتر از اینهام چرا به کارم مجوز نمیدن ولی به اون یکی میدن پس بیام جوسازی کنم تا بلکه فرجی بشه از هر راهی که شد باید دیگران رو تخریب کنم تا خودم بهترین باشم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

دردناکه...

ما مردم بلد نیستیم با هم بدون توهین و پرخاش صحبت کنیم....
اعتراض کردم که چرا هواداران هر خواننده ای که اصلا مهم هم نیست کی باشه، از الفاظ رکیک استفاده می کنند، در پاسخم زشت تر و زننده تر نوشتند......

خانه از پای بست ویران است!

این که محیط فرهنگیه، اینطوری توش صحبت میشه، از ورزشگاه و کوچه و بازار چه انتظاری داشته باشیم.....
آقای مهدی گرامی ؛ قصدم تلطیف لحن شما و خانم خاطره بود، اما...

مرا به خیر تو امید نیست، شر مرسان!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

دوست نداشتم اینو بنویسم، آخه از صحبتهای بی فایده پرهیز دارم و از مقایسه هم خوشم نمیاد اما... به حامی حق می دهم.
خدا رو خوش نمیاد خوانندگان تک اکتاوی که چه عرض کنم 5 پرده ای شاید! با تحریر یکنواخت غنه (انتقال هوا به بینی)، اینطور مطرح بشن...... موسیقی ما نیاز به تکنیک و احساس درونی توامان داره. نه تکنیک خالی به درد می خوره و نه صرفا احساس که ای کاش احساس هم می بود، گاه به زجه مویه های تئاتری و نمایشی شبیهه تا احساس درونی....

خدا رو خوش نمیاد دستهایی با بی شرمی، آسانسور بعضی جماعت پول دوست بشن....کسایی که نه برای گوش مخاطب احترام قائلند و نه شعورشون....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

به نکتۀ خوبی اشاره کردید...

وقتی اجرای زندۀ سمفونی ایثار رو دیدم، وقتی متوجه شدم حامی وسعت صداش چقدر زیاده برام مسلم شد که بنا به تواناییهای منحصر به فردشه که برای این قبیل اجراهای زنده انتخاب میشه... اونوقت، به قول مانی رهنما توی برنامه دستان، به امثال ایشون حتی بیل بورد تبلیغاتی داده نمیشه و سایرین... سالی 50 تا کنسرت دارن.....

اصلا نمیشه این مسائل رو پذیرفت... این اجحافه، ظلمه، ضایع کردن حقه... نه تنها برای آقای حامی که برای هر خواننده ای که تا میخوادحرکت کنه، میخوره به بن بستی به نام "سرمایه گذاران بی درد" که حامی اسمشون رو گذاشته "مافیای موسیقی".

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

به جای این حرفا شما به خواننده مورد علاقت بگو توهین نکنه هر روز به این و اون
خوب نیست با قشنگ حرف زدن بیاید اصل مطلب رو 180 درجه برگردونید
اصل مطلب این کارای زشت آقای حامی بود ، یادتون نره اینو
ما هم در دفاع از خوانندمون هیچ توهینی نکردیم و الکی با کلمات قصار سعی نکنید جوری جلوه بدید که شما خیلی با فرهنگید و بقیه بی فرهنگن
هوادارای احسان همه جا نشون دادن از فهمیم ترین و با ادب ترین ها هستن و اینو همه میدونن و با این مغلطه های شما چیزی از احسان و هواداراش کم نمیشه
امیدوارم دوباره شاهد این حرفا از آقای حامی نباشیم که فقط خودشونو زیر سوال میبره با این حرفا، هر چند بعید میدونم که دوباره شاهد نباشیم!

XP
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

حامی جان بیخیال اون دوتا آهنگ، اصن بیخیال موسیقی کلاسیک و سواد موسیقی، چرا دامبولی کار نمیکنی که مردم دوست داشته باشن؟
چرا تمام شعرای آلبومتو خودت نمیگی؟ اینجوری هم ارزونتره، هم اسم در میکنی! میگن طرف هم خوانندست هم شاعر...!
اصن چرا تو حرص میخوری؟ نگو... بزا همینجوری تو جهالت بمونیم... واقعا ناراحت میشم وقتی میبینم نوشتن "حسود"!
آخه حسودی به چی؟
به ........!!!! ؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

عالی بود ..........

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

بله کاملا موافقم.

خالتورها، بیسوادها بازار موسیقی رو در دست دارند....
آقای حامی، شما هم بیایید قاطی نان به نرخ روز خورها تا دیگه همین یکی دوتا متعهد کار هم توی مملکت نباشن....... !

(شعرهاتون رو هم خودتون بگید) اینم فوق العاده نکتۀ ظریفی بود که این دوستمون اشاره کرده اند و هرگز فراموشش نکنید!!!!!
یه چیز دیگه، پشت مو، لباس زنانه، نمایش و ژانگولر قبل از اجرا، دعوت از فوتبالیستها زمان اجرا(البته اگر بهتون اجازۀ کنسرت بدهند چون دور دورِ این خالتوریاست فعلا و گمون نکنم به شما زمان بدهند!) هم فراموشتون نشه! اینا خیلی به بلند شدن نام خواننده بدون کوچکترین توانایی اجرایی کمک می کنه!
در ضمن، توی هر آلبوم شیش و هشتهای غیر اصولی رو هم استفاده کنید. چون شیش و هشت علمی و به درد بخور هم میشه ساخت....
عکس روی آلبوم: ابعاد یقه تا میشود باز! رژ لب، سایه و خط چشم و زیر ابرو نیز فراموش نشود!

دیگه یادم نمیاد!
:)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

رها خانوم،و بقیه کسانی که میگید ما از کجا میدونیم منظور جناب حامی به احسانه:
ما به دلیل اینکه طرفدار سر سخت احسان عزیز هستیم،تمام گفتگوها و مصاحبه هاش رو دنبال میکنیم.چند وقت پیش احسان تو یکی از مصاحبه هاش در جواب به این که بهش لقب مافیا دادن،گفت "مافیا یعنی هوادارها" و کس دیگه ای هم این حرف رو نزده و از این جمله استفاده نکرده.پس طرف صحبت جناب حامی،فقط میتونه احسان باشه.این که چرا جناب حامی نمیتونن با احسان رابطه ی خوبی داشته باشنو واقعا نمیدونم.احسان تا به حال به ایشون بدی و یا توهین نکرده.و حتی در جواب به خیلی از حرف هایی که بی انصافانه مثل این نوشته بهش زده شده،لام تا کام حرفی نزده.این از این.
دیگه این که:
وجود داشتن فاصله بین این دو خواننده،واقعا چیزه انکارناپذیریه.این حرف معنای بدی نداره.چون به این معنا نیست که ایشون نتونن پیشرفت کنن.همیشه جای رشد و پیشرفت هست و شاید یه روز ایشون به اون حد برسن.ولی چیزی که الان شاهدش هستیم،واقعا وجود فاصله بین این دو فرد هست.این هم که بعضی از دوستان،گفتند حسودی،من نمیدونم درسته یا نه؛ولی هر کسی به جز طرفداران ایشون،با خوندن این نوشته و این حرفا،یه همچین احساسی بهش دست میده و این کلمه یعنی حسودی در ذهنش نقش میبنده.
حرف اصلی ما اینه:این کار ها و این حرف ها برای هنر و فرهنگ و موسیقی کشور اصلا خوب نیست و نباید زده بشه.حالا اگه آقای حامی بازم میخوان از این حرف ها بزنند،برای خودشون بد میشه و شخصیت خودشون زیر سوال میره و هیچ تاثیری روی طرف مقابل نمیذاره.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

سوئ تفاهم نشه.منم به حمایت از احسان حرف زدم.اون قسمت از حرفام رو به خوده نوشته ی این پست بود و فقط 6 ماه رو به شما گفتم.متنتون اون قدر واضح بود که متوجه بشم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

ببخشید اگه به جای رها جوابت رو میدم

نظر باید کارشناسانه باشه خاطره خانم ...

شما نباید بگی فاصله بین خوانندها تا چه اندازست ..

حمید حامی ؟؟؟؟؟

شما احسان رو از محمد اصفهانی این خواننده جنتلمن و بزرگ با یک هدف والا نه از
استاد معین
هم بالاتر میدونید
!!!!!
اینو تو مجله ها و سایتها ذو کنسرتها بارها و بارها اذعان کردید ..
زیاد بودن هوادار دلیل بر بزرگتر بودن نیست ..

متاسفانه خود احسان هم با این کارهای شما موافق نیست این احساسی برخورد کردن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

سرکار خانم خاطره گرامی.

فراموش نکنیم از روی حدس و گمان حرف زدن کار درستی نیست...اگر شما مصاحبه های آقای خواجه امیری رو دنبال می کنید، ما هم مصاحبه های آقای حامی رو می خوانیم...
مثلا در هفت نگاه، ایشون به وضوح از آقای خواجه امیری تعریف کرده اند، از تماسی که با ایشون گرفته بودند و به خاطر آلبوم خوبشون به ایشون تبریک گفته بودند..... یک طرفه به قاضی می روید دوست گرامی.

فرض بفرمائید بنده هم متعصبی کور باشم و بدون توجه به داشته های آقای خواجه امیری چنین بنویسم: " خواجه امیری به یمن وجود پدر محبوبشان بوده که در این نقطه ایستاده اند!" از نظر شما، این توهین محض نخواهد بود؟! چرا؟ چون داشته ها و هنر هنرمند محبوبتان را به یکباره کنار گذاشتم و فقط جمله ای نوشتم از سر احساس!
دوست خوبم، فراموش نکنیم آقای حامی و آقای خواجه امیری اساسا در دو سبک متفاوت کار می کنند. یکی پاپ کلاسیک و دومی پاپ اصیل (دسته بندی هایی که خودم هم چندان نمی پسندمشان اما این عناوین فعلا که در دنیای موسیقی متداول شده اند)، قیاس این دونفر، از پایه غلط است، قیاس مع الفارق، مثل مقایسۀ قدرت بینایی با شنوایی دو شخص که از پایه غیر ممکن است. حامی در سبک خود از بهترینهاست. خواجه امیری نیز به همچنین.
حال صحبت من این است: اگر اندکی منطق داریم، نخواهیم پسندید که به صرف یک مصاحبه و دو لغت مشترک، کسی را یک طرفه قضاوت کنیم، بررسی کنیم، حکم دهیم، قصاص هم بکنیم.

هدف حامی برچیدن سرمایه گزاری بی درد و بی وجدان از هنر موسیقی است که به حتم اگر به نتیجه برسد برای هر هنرمند با دانشی مفید خواهد بود چه اصیل خوان، چه کلاسیک، چه پاپِ کلاسیک و .....

امید که نظر بنده را مطالعه و تایید بفرمائید.
رها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

سلام
بچه ها!آهای اونایی که همیشه دنباله فازه منفی هستید!چرا آخه؟چرا هی دنباله بهونه میگردید که بتونید حرفهایه اشتباهتون ،که خودتونم میدونید که اشتباه نوشتید ولی به خاطره اینکه رقابت کنید با سایره نظردهنده ها،میایید ناخاسته دست به دسته هم میدید و شخصیت یه هنرمنده بزرگه کشورمونو زیر سوال میبرید.

آقای حامی یکی از با تکنیکترین خواننده ی ایران هستند در سبک پاپ.
وقتی شهداد روحانی یکی از رهبران بزرگه ارکست آقای حامی رو تایید میکنه و دوست داره که با آقای حامی اجرا داشته باشه به نظره شما این برخوردهای اشتباه نسبت به این هنرمنده بزرگ درسته؟

الانم که دارم اینا رو مینویسم، دارم آهنگه برف از حامی رو گوش میدم .واقعا عالی خونده دوستان .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

شنوایی ِ خوب در موسیقی پاپ ما مدتهاست وجود نداره!
بزرگان ِ بی سر و صدایی وجود دارن که پولشو اگه داشتن با دو تا تک کار، همهء اینها ذو محو میکردن!
اینا کیَ ن بابا!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

متاسفانه درتایید نظرات سلیقه ای برخورد میشه...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود یک نفر به من پاسخ بدهد! | موسیقی ما