برنامه یاد بعضی نفرات
 
رامین صدیقی، بابک چمن آرا، غلامعلی علمشاهی، صدرالدین حسین خانی و محسن رجب‌پور اعضای هیئت مدیره کانون ناشران
در پی انتخابات روز گذشته مشخص شد؛
رامین صدیقی، بابک چمن آرا، غلامعلی علمشاهی، صدرالدین حسین خانی و محسن رجب‌پور اعضای هیئت مدیره کانون ناشران
موسیقی ما- لی لا رضایی: به دنبال برگزاری مجمع عمومی کانون ناشران خانه موسیقی، اعضای هیات مدیره این کانون انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار موسیقی ما، این مجمع که نخستین نشست این کانون بود، رامین صدیقی، بابک چمن آرا، غلامعلی علمشاهی، صدرالدین حسین خانی و محسن رجب‌پور به عنوان اعضای هیئت مدیره کانون و محمد حق بین به عنوان بازرس اصلی کانون انتخاب شدند.

گفتنی است؛ رامین صدیقی عضو هیئت موسس این کانون؛ بعداز قرائت گزارشی از تهیه و تدوین اساسنامه برای حضار، قرائت کرد بندهای این اساسنامه را خواند که مجمع عمومی آن را به تصویب رساندند.

بر اساس این گزارش، نامزدهای عضویت در هیئت مدیره کانون ناشرین خانه موسیقی به ترتیب حروف الفبا به این شرح بودند: حمید اسفندیاری، حسین توتونچیان، محمدعلی چاوشی، بابک چمن آرا، صدرالدین حسین خانی، مسعود دوانی، محسن رجب‌پور، رامین صدیقی، غلامعلی علمشاهی، مجید قنبری، مهدی میرزا باقریان، عبدالرضا نوروزی و می‌د نوری فام که از این میان به ترتیب آرا رامین صدیقی (۳۳ رای)، بابک چمن آرا (۳۲ رای)، غلامعلی علمشاهی (۳۲ رای)، صدرالدین حسین خانی (۳۰ رای)، محسن رجب‌پور (۲۸ رای)، به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره کانون ناشرین و محمد علی چاوشی (۲۶ رای) عضو علی البدل اول و عبدالرضا نوروزی (۲۴ رای) به عنوان عضو علی البدل دوم انتخاب شدند.

بنا به گزارش موسیقی ما، نامزدهای بازرسی کانون ناشرین را عباس تجویدی، کیاوش حسن‌زاده، محمد حق بین، حسین دانش و علی عزیزی تشکیل می‌دادند که از این تعداد محمد حق بین با ۲۹ رای، بازرس اصلی کانون و حسین دانش با ۱۸ رای به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

آنچه در این میان جالب توجه و پر اهمیت است، این است که در سی و چند سال اخیر موسیقی هچ تشکیلات، کانون، اتحادیه و صنفی نداشته است و در واقع این اولین باری است که چنین اتفاقی می‌افتد و موسیقی دارای صنف می‌شود. همیشه در جلسات برگزار شده این مرحله تا هیات موسس پیش می‌رفته و ادامه نمی‌یافته است.
به زودی سخنگوی این کانون نیز به جامعه موسیقی معرفی خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 25 آذر 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

n
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

che ajab ye kari ham dar zamineye mosighi anjam shod

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رامین صدیقی، بابک چمن آرا، غلامعلی علمشاهی، صدرالدین حسین خانی و محسن رجب‌پور اعضای هیئت مدیره کانون ناشران | موسیقی ما