برنامه یاد بعضی نفرات
 
سمفونی ۱۶ ادای دینم به استاد هرمز فرهت است
شاهین فرهت خبر داد:
سمفونی ۱۶ ادای دینم به استاد هرمز فرهت است
موسیقی ما- لی لا رضایی: شاهین فرهت که مدتی است ساخت سمفونی ۱۶ را آغاز کرده است درباره این اثر به خبرنگار موسیقی ما گفت: این سمفونی در ابتدای همین هفته توسط نوید معنوی نت نویسی شد و با این حساب، تمامی مراحل ساخت و تولید آن به پایان رسیده است.

وی افزود: بر اساس تصمیماتی که از قبل گرفته شده، قرار است این سمفونی را نیز مانند کارهای دیگرم در اکراین ضبط کنم اما با توجه به اینکه قیمت دلار افرایش یافته است گمان می‌رود که برای ضبط آن هزینه زیادی صرف شود چرا که مدت زمانی که برای ضبط آن نیاز داریم، ما را متحمل پرداخت هزینه گزافی خواهد کرد.

فرهت افزود: ضبط یک سمفونی نیازمند حمایت اسپانسر مالی است و من تا کنون ۱۵ آثار دیگرم را با حمایت مالی برخی ارگان‌ها نظیر حوزه هنری و شخص رضا مهدوی ضبط و منتشر کرده‌ام. اگر برای اثر نتوانیم اسپانسر پیدا کنیم ناچارم شخصا هزینه‌های آن را متحمل شوم.

او با بیان اینکه نوشتن این اثر را از زمستان سال گذشته آغاز کرده است، تصریح کرد: این سمفونی را تشکر و قدردانی از هرمز فرهت و در یادبودر وی که اولین استاد موسیقی من بود ساخته‌ام. ایشان ازآهنگسازان برجسته کشورمان محسوب می‌شود که با توجه به اینکه پسر عموی من نیز هست، از کودکی با وی مراوده داشته‌ام و تحت آموزشهایی ایشان بوده‌ام. به همین دلیل در ساخت این سمفونی از نتهای ایشان نیز استفاده کرده‌ام.

فرهت ادامه داد: سمفونی شماره ۱۶ از چهار موومان تشکیل شده است که من علاوه بر تم‌هایی که ساخته‌ام از برخی تم‌ها و ملودی‌های آثار خود هرمز فرهت نیز در ساختن این اثر استفاده کرده‌ام.

گفتنی است به محض جذب اسپانسر مالی، شاهین فرهت راهی اکراین شده و به ضبط این اثر اقدام خواهد کرد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آذر 1391 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سمفونی ۱۶ ادای دینم به استاد هرمز فرهت است | موسیقی ما