برنامه یاد بعضی نفرات
 
گروه رستاک بهمن ماه در تهران روی صحنه می روند
در گفت‌و‌گو با موسیقی ما عنوان شد:
گروه رستاک بهمن ماه در تهران روی صحنه می روند
موسیقی ما- لی لا رضایی: مدیر روابط عمومی گروه رستاک از مشغله این گروه در ایام تعطیل موسیقی خبر داد و در این باره به سایت موسیقی ما گفت: به دلیل اینکه در محرم و صفر عملا موسیقی، انتشار آلبوم و کنسرت تعطیل است، فرصت خوبی برای گروه رستاک است تا به کارهای عقب مانده خود رسیده و تولید آلبوم جدید را سرعت بخشد.

سپهر سعادتی ضمن بیان این مطلب گفت: این آلبوم نسبت به آلبومهای قبلی، آلبوم سنگین تری به لحاظ زمان تولید و انتشار است چرا که در تولید این آلبوم گروه با کنسرت‌ها و سفرهای مختلفی مواجه شد که همه این‌ها زمان را برای این آلبوم کم کرده و انتشار آن را با تاخیر مواجه کرده است.

وی افزود: شش قطعه در این آلبوم وجود دارد که یکی از آن‌ها به تنهایی خود دارای شش بخش است و در واقع این شش موتیف از موسیقی‌های مختلف نواحی تشکیل شده است که همگی آن‌ها موضوع نوروزی بهار را دارند. همچنین باید گفت که این قطعات نسبت به قطعات قبلی پیچیده‌تر شده‌اند و تعداد نوازنده‌های آن نیز نسبت به نوازنده‌های دیگر آلبوم‌ها بیشتر شده است. مثلا در اجرای یکی از قطعات، بیست نوازنده، نوازندگی می‌کنند در حالی که پیش از این تعداد نوازندگان از دوازده نفر متجاوز نشده بود.

سعادتی خاطر نشان کرد: این قطعات ارکسترال، فضاهای متفاوتی دارند. مثلا‌‌ همان قطعه‌ای که به آن اشاره کردم با موضوعیت بهار، خود از بخشهای ریزتری تشکیل شده است. این شش بخش در واقع نغمات آشنای محلی و بومی است که گوش مردم با آن‌ها آشناست که در واقع این خصوصیت تمامی قطعات و دیگر کاراکترهای گروه رستاک است.

وی درباره عنوان آلبوم گفت: تا کنون عناوین مختلفی برای این آلبوم در نظر گرفته شده است که هیچ یک از آن‌ها هنوز به قطعیت نرسیده‌اند.

سعادتی درباره کنسرتهای آینده گروه گفت: طی جدید‌ترین تصمیم گروه رستاک قرار است در اواسط زمستان یعنی در بهمن ماه کنسرت بزرگی را در شهر تهران برگزار کنیم که به زودی خبر جزییات آن را اعلام خواهیم کرد.

از گروه رستاک تا کنون آلبوم‌های موسیقی نواحی با عنوان ملودی‌های کهن و همه اقوام من را شنیده‌ایم.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 آذر 1391 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه رستاک بهمن ماه در تهران روی صحنه می روند | موسیقی ما