برنامه یاد بعضی نفرات
 
دارکوب ها با آلبوم جدید و کنسرت برمی‌گردند
بسته خبری سایت موسیقی ما از گروه دارکوب [گزارش، عکس و فیلم]
دارکوب ها با آلبوم جدید و کنسرت برمی‌گردند
موسيقي ما - همايون نصيري از تمرينات گروه داركوب خبر داد و در اين باره در گفت و گو با موسيقي ما گفت: هم اكنون در حال تمرين هستيم و خود را براي كنسرت آينده آماده مي كنيم.سرپرست گروه داركوب با اعلام اين خبر گفت: اين كنسرت قرار است در برج ميلاد و در اسفندماه برگزار شود اما زمان دقيق آن را تا هفته آينده اعلام خواهم كرد.وي درباره انتشار آلبوم جديد گروه داركوب گفت: اين آلبوم كه يك آلبوم صوتي است حاوي 10 قطعه بوده كه از اين ميان مي توان به داركوب، آتش، باد، سايه، ليوا، الكتروكوب، ضربي همايون، مجنون و ... اشاره كرد.

نصيري از خصوصيات قطعات اين آلبوم، ساختار ريتميك آن را بر شمرد و در ادامه اظهار كرد: علاوه بر ساختار ريتميكي كه قطعات اين آلبوم دارند، مي توان از اين ويژگي تحت عنوان زنجير كلي اتصال ياد كرد و ديگر ويژگي آن را نيز بومي بودن آن دانست.

وي اظهار داشت: در اين آلبوم و در اجراي قطعات آن از موسيقي نواحي مختلف استفاده كرده ايم كه موسيقي بخشي از نواحي آفريقا، خراسان، جنوب ايران و... در آنها لحاظ شده است. در واقع سعي شده تا بر روي نواها و ملودي هاي اين نواحي كار شود و كليت كار فضاي الكترونيك داشته باشد. مشخصه اصلي اين آلبوم همانگونه كه به آن اشاره كردم، ساختار ريتميك آنهاست.

نصيري درباره كليپ هاي پخش شده گروه داركوب از رسانه هاي خارج از ايران گفت: اين كليپ را از دي وي دي تصويري ما برداشته و به پخش آن اقدام كرده اند. روي صحبتم با اين شبكه ها نيست اما موسيقي براي شنيده شدن بايد ديده هم بشود و علاوه بر مخاطب شنيداري بايد مخاطب ديداري هم داشته باشد تا بتواند جاي خود را در ميان مردم و اهالي موسيقي باز كند. استقبال مردم از موسيقي هايي كه به صورت كليپ نمايش داده شده اند به مراتب بيشتر از موسيقي هاي غير ديداري است.

تهیه گزارش: سعید عبداللهی، خسرو خسروپرویز، لیلا رضایی

ویدئوی زیر را از دست ندهید:
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1391 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دارکوب ها با آلبوم جدید و کنسرت برمی‌گردند | موسیقی ما