برنامه یاد بعضی نفرات
 
محسن چاوشی جلوی دوربین رفته؟
چند سکانس از پشت پرده های آلبوم «من خود آن سیزده ام»
محسن چاوشی جلوی دوربین رفته؟
موسیقی ما – بهمن بابازاده: محسن چاوشی از آن خواننده‌هایی است که هرچقدر هم خودش سعی در دوری از حاشیه داشته، باز به خاطر این انزوا، هر خبر یا گزارشی در موردش بیشترین واکنش‌ها را دارد و خیلی زود باید منتظر پس‌لرزه‌های آن گزارش از طرف طرفداران دو آتشه‌اش بود. دلیلش هم واضح است. وقتی یک چهره موسیقی ترجیح داده در خفای کامل مسیر هنری‌اش را پیش ببرد، هر خبری می‌تواند واکنش‌زا باشد. این روز‌ها هم که چاوشی در آستانه انتشار آلبوم جدیدش قرار دارد، حرف و حدیث‌ها در مورد او و آلبوم جدیدش همینطور در حال بیشتر و بیشتر شدن است. حالا اگر می‌خواهید به شایعات اینترنتی اکتفا نکنید و واقعاً بدانید کار جدید محسن چاوشی چه ویژگی‌هایی دارد، شما هم به پشت‌صحنه «من خودم آن سیزدهم» بیایید.

آلبوم جدید قرار است تا اواسط بهمن امسال وارد بازار شود. آلبومی که به قول خود محسن چاوشی از پنج سال پیش تولید و ضبطش آغاز شده اما برخی اتفاقات باعث شده که دست به دست در بین تهیه‌کننده‌های بازار بچرخد و انتشار آن به تأخیر بیفتد.

چاوشی مدعی است که این آلبوم چهره‌ای جدید را از او به مخاطبانش عرضه می‌کند. شاید به خاطر همین متفاوت بودن او این بار سراغ شعرهایی از وحشی بافقی، مولانا، شهریار، خیام نیشابوری و بابا طاهر رفته است. اتفاقی که در ابتدا با واکنش منفی عده‌ای از دوستداران این خواننده روبه‌رو شد ولی به مرور خیلی‌ها از این تغییر رویه و سبک استقبال کردند و «خاص» بودن محسن چاوشی را به همین تصمیماتی ربط دادند.

یکی از پرهیجان‌ترین قطعات این آلبوم بدون شک قطعه «توبه نامه» است. اینطور که خود چاوشی می‌گوید، او در این قطعه نگاهی انداخته به برخی اشتباهاتش در زندگی و عمر کاری خود. البته این روز‌ها حرف و حدیث‌هایی درباره حذف این قطعه از آلبوم عنوان شده. هرچند هنوز این خبر از سوی آقای خواننده تایید یا تکذیب رسمی نشده اما شایعات می‌گویند «توبه نامه» در مجموعه آهنگ‌های آلبوم مجوز نگرفته و احتمالاً از لیست کار آخر چاوشی حذف خواهد شد. این در حالی است که خود چاوشی به شدت به این قطعه دلبستگی دارد و برای همین از تهیه‌کننده خواسته که آن را حتماً در آلبوم جدید بگنجاند. در کنار همه اینها خبر انتشار اولین تیزر تصویری ‌آلبوم «من خودم آن سیزده‌ام»، با حضور محسن چاوشی بازتاب‌های فراوانی بین دوستداران موسیقی داشته است. این تیزر محصول خلاقیت یک گروه جوان است و قرار است دو هفته قبل از انتشار آلبوم، در قالب یک مجله تصویری به نام «پلاک هفت» منتشر شود. مجله‌ای که در شماره اول آن بزرگان موسیقی کشور از قبیل رضا صادقی و رضا یزدانی و شهرام شکوهی حضور دارند و انتشار تیزر محسن چاوشی یک جور‌هایی برگ برنده افتتاحیه آن خواهد بود.

هیچ‌کس نفهمید بهروز صفاریان و محسن چاوشی کی و کجا جلسه برگزار کردند و با هم به توافق رسیدند و شروع به همکاری کردند. خبر وقتی به بیرون درز پیدا کرد که چاوشی از آغاز مراحل تولید آلبوم بعدی‌اش خبر داد و اینکه آلبوم جدید با مدیریت «بهروز صفاریان» تولید می‌شود. البته گفته می‌شود صفاریان از اواخر کار به تیم چاوشی اضافه شده و فقط مراحل نهایی این آلبوم با حضور او جمع‌آوری شده ولی چاوشی اصرار دارد که او را مدیر آلبوم بعدی‌اش معرفی کند.شایعات می‌گویند طرح جلد آلبوم «من خودم آن سیزده‌ام» یکی از عمده‌ترین دلایل تاخیر دو ساله برای انتظار آن بوده. ظاهراً تهیه‌کننده این کار اصرار داشته حتماً خود چاوشی روی پوستر آلبوم باشد اما او با یکی از اساتید گرافیک دانشگاه اصفهان وارد مذاکره شده و طرحی گرافیکی را برای آلبومش تهیه کرده و علاقه زیادی هم برای استفاده از آن به عنوان طرح جلد آلبومش داشته. این موضوع به کشمکشی یک ساله بین چاوشی و تهیه‌کننده‌اش تبدیل شده که سرانجام به استفاده از تصویر چاوشی روی جلد آلبوم ختم شده است. اتفاقی که اگر سال قبل با آن کنار می‌آمد، طرفدارانش را مجبور نمی‌کرد یک سال بیشتر منتظر کار جدیدش بمانند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 دی 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

عجب!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

امیدوارم همین روزا خبر قطعی انتشارآلبوم 13رو از همین جا ببینیم
بیصبرانه منتظریم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

آخه هیچ خبری از این تیزری که میگید نیست! احتمالا اشتباه متوجه شدین.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

واقعا عالیه که اقای چاوشی رو برای اولین بار از قاب دوربین میبینم.

امیدوارم همین اتفاق برای کنسرت هایشان بیفته و شاهد

برگزاری کنسرت از ایشان باشیم...

واقعا منتظر دو البوم محسن چاوشی بودیم و هستیم...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

woooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow...!!!!!
خدایا!!!!!!!چه قدر این آدم باحال و خاصه.برای طرح روی جلد آلوم که خیلی ها بهش توجه نمیکنن چی کار میکنه.دمت گرم سلطااااااااااان....
تیزرش دیگه میخواد چی باشه؟!!!!زود تر تاریخ دقیق انتشار رو بگین،تا روز شماری مخاطبین میلیونی استاد شروع بشه.مرسی.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

بی صبرانه منتظر آلبوم من خودم آن سیزدهم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

چاوشی دیو نتم

NBA
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

فقط منتظرم استاد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

مرد نجیب و با شخصیت موسیقی
موفق باشی آقا محسن چاوشی
بی حاشیه ادامه بده ..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

تکیه کردم بر وفای او غلط کردم غلط
جان ساختم فدای او غلط کردم غلط ...

(قسمتی از شعر قطعه توبه نامه)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

میگم همین ک عکس محسن بیاد تو سایت و ما ببینیم رو لینک مطلب کلیک میکنیم مهم نیس چی باشه اما فک نمیکنین یکم زشته ورمیدارین عین مطلب همشهری جوان و کپی پیست میکنین؟میدونم احتمال حذف کامنتم زیاده اما واسه خودتون نوشتم من 3 4 ساله مشتری سایتتونم اونم هر روزه گاهی روزی چند بار اماگفتم ک بدونین واسه اعتبار سایت خودمون بده.شایدم آقای بابازاده عادت دارن مطالبشون رو ب 3 4 تا منبع موثق میسپارن!!!!!
مرسی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

" غلط کردم " یه قطعه است و " توبه نامه " یه قطعه ی دیگست که توبه نامه رو خود چاوشی به خاطر نا هماهنگی با سایر قطعات حذف کرده .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

دوست عزیز آقای بابازاده به اشتباه اسم این قطعه رو نام بردند.اسم این قطعه غلط کردم هست و به هیچ وجه از آلبوم حذف نشده و خواهید دید که در آلبوم هست اما در مورد قطعه ی حذف شده باید بگم توبه نامه هست که آقای بابازاده اسم این قطعه رو متأسفانه با بی اطلاعی به این قطعه نسبت دادند که احتمالا این قطعه از آلبوم حذف شده است.
موسیقی ما چه خوب بد که اطلاعات غلط رودرست می کردی و نمی ذاشتی دست به دست بچرخه. اما ظاهرا شما سایتتو کسی که بشینه و ویرایش بکنه اصلا نیست و فقط فله ای خبر می ذارید. متأسفم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

دلتنگ یعنی تو،یعنی کنارم باش،هم بی قرارم کن
،هم بی قرارم باش.خیلی دوست داریم محسن.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

فقط خواستم نظرمو بگم:
به نظرم محسن واقعی بعد از مجاز شدن، از آلبوم بعدیش رونمایی میشه.
چون همه ی کارا با بهترین سطح از ابتدا استارت خورده اند. البته این فقط نظرم بود. خیلی امید دارم به طلوع دوباره ی محسنی از جنس متاسفم...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

مرسی از راهنماییت امیرحسین جان

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

سلطــــــــــان محسن چاووشی

مـــرد خـــــاص موسیقی ایـــران

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

سوپر استار یعنی همین یعنی این همه احترامبه مخاطب حتی برای دیزاین روی جلد.بهترینی چاوشی عزیز

شنبه 19 اسفند 1391 - 14:43

کارتو دوست دارم خيلي زيبا حسو منتقل ميکني ممنون چـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاووشي

پنجشنبه 29 فروردین 1392 - 19:42

استفاده از بهروز صفاریان و افراد مجرب و 5سال کار کردن روی یک البوم ایول داره.
خدا قوت

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود محسن چاوشی جلوی دوربین رفته؟ | موسیقی ما