برنامه یاد بعضی نفرات
 
آلبوم «صدام کن» با صدای حبیبیان روانه بازار موسیقی می‌شود
در گفت و گو با موسیقی ما مطرح شد؛
آلبوم «صدام کن» با صدای حبیبیان روانه بازار موسیقی می‌شود
موسیقی ما-محمد عبدالهی: چنگیز حبیبیان از آماده شدن آلبوم خود خبر داد و ضمن اعلام این خبر به موسیقی ما گفت: با تصمیم گیری اخیر خود مبنی بر انجام کاری متفاوت و انتشار آلبومی که در راستای این تصمیم باشد، به تولید این آلبوم اقدام کرده‌ام و امیدوارم با تهمیداتی که در نظر گفته‌ام بتوانم نتیجه خوبی کسب کنم.

این خواننده ترک زبان در ادامه گفت: قرار را بر این گذاشته‌ام که یازدهمین آلبوم خود را تا پایان سال ۹۱ روانه بازار موسیقی کنم اما به دلیل مشغله بسیاری که این روز‌ها دارم، به نظر می‌رسد که چنین امکانی برایم فراهم نشود و انتشار آن به اوایل سال آینده موکول شود.

وی عنوان کرد: عنوان این آلبوم فعلا «صدایم کن» نام دارد اما ممکن ایت تغییر نام داشته باشد. بیشتر قطعات این آلبوم ضبط شده که شامل ۸ قطعه فارسی و دو قطعه ترکی است. از میان این قطعات می‌توان به «صدام کن»، «یاد رفتنت می‌افتم»، «مهروبان» و... اشاره کرد که مهروبان یکی از قطعاتی با ملودی ترکی فولکور ترکیه است و شعر آن را استاد اصغر فردی از شاگردان استاد شهریارسروده است. آهنگهای آن را بابک زرین ساخته و راشا آن‌ها را تنظیم کرده است.

چنگیز حبیبیان در ادامه در پاسخ به اینکه چرا موسیقی را به زبان ترکی که در این عرصه شناخته شده، ادامه نمی‌دهد، گفت: کسانی که دارند در این زمینه کار می‌کنند، حق مطلب را ادا کرده‌اند. ضمن اینکه همه مخاطبان من ترک زبان نیستند و در این میان مخاطبانی از شهرهای مختلف دارم. مثلا در کنسرتی که در خوزستان برگزار کردم شاید تعداد ترک زبان‌ها به انگشتان یک دست نمی‌رسید ولی با استقبال خوبی مواجه شدم. همین طور کنسرتهایی را برای شهرهای فارس زبان مانند اصفهان، گرگان (۱۸ بهمن)، عسلویه (۲۰ بهمن) و... دارم.

وی افزود: من به عنوان اولین کسی که در ایران به موسیقی ترکی با شمایل و فرم روز پرداخت، وارد این عرصه شدم و سبکی را پیاده کردم که به جرات می‌توان گفت که بدعت گذار آن خودم بوده‌ام و در حال حاضر خود را صاحب سبک می‌دانم. من زبان ترکی اصیل ایرانی را در قالب موسیقی جدید و ریتم نوین پیاده کردم و ترکی اصیل آذربایجان را باب کردم.

این خواننده ادامه داد: من همیشه دوست داشته‌ام آلبومی کاملا ترکی روانه بازار موسیقی کنم اما فکر که می‌کنم می‌بینم پس تکلیف مخاطبان فارسی زبان چه می‌شود؟ چون من توانایی این را در خودم می‌بینم که به دو زبان فوق بخوانم. اگر نظر سنجی کنیم و بدانم که مردم از آلبومی کاملا ترکی استقبال می‌کنند حتما به انتشار آن اقدام خوهم کرد.

حبیبیان در پایان از ترک زبانان ایران گله کرد و با تاکید بر اینکه دوست دارد صحبت‌هایش بدون هرگونه سانسوری منتشر شوند، گفت: من از ترک زبانان ایران گله مندم. چرا که تا زمانی که آلبوم به بازار نیامده مدام از زمان انتشار آن می‌پرسند اما به محض انتشار آلبوم، قطعات آن را بدون هیچ هزینه‌ای از اینترنت دانلود می‌کنند و تمام زحمات خواننده و هنرمند را به باد می‌دهند. این اتفاق برای آلبوم قبلی‌ام که «لحظه دیدار» نام داشت، افتاد و مردم از آن حمایت مالی نکردند. دانلود کردن از اینترنت، حمایت نیست بلکه زرنگ بازی است.

گفتنی است، چنگیز حبیبیان یک آلبوم مذهبی در دست تولید دارد که انتخاب اشعار آن را شهرام شکیبا به عهده دارد و به گفته خودش این آلبوم، آلبومی کاملا معنوی و ارزشی است که خبر آن به زودی اعلام خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 بهمن 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:50

بی صبرانه منتظریم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:50

ای کـاش باز هم با اقای افکــاری همکاری می کــردید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:50

یادش بخیر

10 سال پیش زمان نوجونی ما فقط همین خوانندها بودند ..

محمد اصفهانی شادمهر عقیلی مرحوم ناصر عبدالهی چنگیز حبیبیان امیر کریمی ..

مرحوم ناصر که روحش شاد خیلی زود رفت ..شادمهر هم که رفت پی سرنوشت خودش و هنوزم که هنوزه مردم با همون اهنگهاش ازش خاطره دارند و نتونستن اونجوری که باید وشاید باهاش ارتباط برقرار کنن ..چنگیز حبیبیان هم که نتونست موفقیتش رو ادامه بده امیر کریمی هم همینطور ..

اگرچه محمد اصفهانی هم نتونست موفقیت نون و دلقک رو ادامه بده و شاید محبوبیت 10 سال پیش رو نداشته باشه ولی هنوزم ستاره موسیقی ایران محسوب میشه تونسته جایگاه خودش رو بعد 15 سال حفظ کنه و یک وزنه برا موسیقی داخل ایران محسوب میشه ..

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «صدام کن» با صدای حبیبیان روانه بازار موسیقی می‌شود | موسیقی ما