برنامه یاد بعضی نفرات
 
«یک لحظه عاشق شو» هم اردیبهشتی شد
آلبوم جدید حامی بعد از عید منتشر می‌شود؛
«یک لحظه عاشق شو» هم اردیبهشتی شد
موسیقی ما - میثم دهقان مدیر برنامه‌های حمید حامی در مورد انتشار آلبوم جدید این هنرمند اعلام کرد: «یک لحظه عاشق شو» پنجمین آلبوم موسیقی حامی، عنوان آلبومیست با سبک موسیقی پاپ و راک در یازده قطعه، که اولین تجربهٔ جناب حامی در زمینهٔ موسیقی پاپ/راک است اما گرایش او به پاپ عاشقانهٔ ایرانی مثل سالهای گذشته در این آلبوم نیز همچنان پابرجا مانده.

فضای این آلبوم بر خلاف گذشته فضایی شاد با شعرهایی امیدوار می‌باشد، ولی بدین معنی نیست که ایشان در این آلبوم از ریتم‌های چهار چهارم مدرن معمول و یا شش هشتمهای روحوضی پاپ سنتی استفاده کرده باشد، بلکه با استفاده از شعرهایی امیدوار و فضای روشن و سپید و نیز ریتمهایی تند با سازبندی غیر ایرانی فضایی تازه و جوان پسند را تجربه کرده که از دید او این نوع موسیقی، بیشتر از آثار پاپ/کلاسیک وی مورد توجه عامهٔ مردم قرار خواهد گرفت.

آهنگسازانی که او در این آلبوم با آن‌ها همکاری کرده بیشتر از جوانان شناخته شده و از نوابغ سالهای اخیر موسیقی ایران هستند که این خود به نوگرایی در این آلبوم کمک شایانی کرده است و ترانه‌ها نیز از ترانه سرایان شهیر و جوان امروز ایران است. از آن جمله می‌توان به علی موثقی، رضا تاجبخش، ستار اورکی، نیکان ابراهیمی، مهران خلیلی، علیرضا قرایی منش اشاره کرد.

لازم به ذکر است که او در یکی از قطعات این آلبوم با یکی از برجسته‌ترین صداهای موسیقی معاصر و خواننده‌ای توانا و با سابقه به نام: «نیما مسیحا» همکاری داشته است.

قطعات این آلبوم به این شرحند: ۱.     یک لحظه عاشق شو ۲. گلایه‌ای نمی‌کنم ۳. تقویم ۴. دست خودم نیست ۵. خواب سیاه ۶. با من حرف بزن ۷. تماشایی ۸. دیوونگی ۹. پرواز ممنوع ۱۰. طلایه دار (به یاد بابک بیات) ۱۱. گلایه‌ای نمی‌کنم (تریو)

لازم به ذکر است که «یک لحظه عاشق شو» که قرار بود طبق وعده در بهار سال ۹۱ به انتشار برسد به دلیل تاخیر در اخذ مجوزهای مربوطه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موانعی از این قبیل و با نظر حامی در بهار سال ۹۲ منتشر خواهد شد و بدین ترتیب «یک لحظه عاشق شو» هم اردیبهشتی شد.

نکتهٔ جالب توجه اینکه تمامی آثار جناب حامی در فصل بهار و در اردیبهشت ماه منتشر شده‌اند و انتشار یک آلبوم دیگر از او در اردیبهشت ماه جای تامل دارد.

شرکت‌های پخش کنندهٔ این اثر مشخص شده‌اند و این آلبوم به دوصورت بسته بندی ولت (سوپر مارکتی) و نیز دی جی پک (قابدار) در تمامی مراکز فرهنگی درجهٔ یک و کتابفروشی‌ها و نیز فروشگاه‌های درجهٔ دو و سه در تیراژی انبوه عرضه خواهد شد و همچنین قبل از تعطیلات نوروز پیش فروش اینترنتی این آلبوم در سایتهای مجازآغاز خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 بهمن 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

درود بر حامی عزیز و دوست داشتنی. واقعا باید به حامی گفت جناب حامی.
قطعه ی پرواز ممنوع با 2 صدای پر حجم و تکنیکی شنیدن داره...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

امیدوارم این خواننده خوب در کارش موفق باشه ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

بهترین خواننده ایران از نظر تکنیک صدا و ..... حامی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

حامی بهترین ه تو ایران خواننده ای هست ک طزفدارا ش خواننده ان خیلی ها مث من آرزو دیدن حامی رو دارن بدون شک بهترین خواننده ایران ه این و کسایی ک موزیک واقعی کار میکنند می دونند من با آهنگ هاش عاشق شدم گریه کردم و خندیدم 1 روز اگه موزیک ها شو گوش نکنم می میرم آرزوم دیدنش ه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

واقعا اردیبهشت ماه منتشر میشه؟
قرار بود اردیبهشت دوسال پیش منتشر بشه که متاسفانه نشد.در هر صورت بی صبرانه منتظرم.امیدوارم راه تهیه آلبوم برای همچین خواننده هایی هموارتر بشه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

بی صبرانه منتظر آلبوم جدید حامی هستیم
امیدوارم بالاخره سر تاریخی که گفتن آلبوم بیرون بیاد. الان ماهها هست دموی آلبوم اومده بیرون و هربار به بهانه ای برای حامی عزیز مشکل درست میشه
حامی بی نظیر روزهای شیدایی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

سلطان احساس

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

واااااااااااااااای!!!!!!
آخرش ما دق میکنیم از دست این اتفاقایی که نمیذاره آلبوم حامی سر وقت بیاد....
بهترین صدای ایرانه...
بی صبرانه منتظریم...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

اقا ما که دق کردیم

دوشنبه 28 اسفند 1391 - 00:01

اقا بهترین خواننده ی ایران که حتما هست از همه لحاظ .بهترین خواننده ای که میشه توی غم گوش کرد حامی بزن لایکو ههه

شنبه 10 خرداد 1393 - 10:38

برای خرید اورجینال آلبوم هنرمندان و دانلود اونها از اینترنت میتونید به سایت http://beeptunes.com/ برید.
سایت بیپ تیونز آلبوم هنرمندان رو با قیمتی که خودشون مشخص میکنه میفروشه و شما می تونید به راحتی آهنگهای مورد نظرتون رو دانلود کنید. قیمت آلبومها واقعا کمه. لطفا همین آلبوم رو از این سایت خریداری کنید تا ا زاین هنرمند با ارزش حمایت کرده باشید.
واقعا حامی صدای زیبایی داره. امیدوارم به زودی کنسرت برگذار کنه تا بتونیم از نزدیک صدای این هنرمند رو بشنویم.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «یک لحظه عاشق شو» هم اردیبهشتی شد | موسیقی ما