برنامه یاد بعضی نفرات
 
احتمال انتشار آلبوم جدید «مازیار فلاحی» تا پاپان سال
گزارش شب ششم جشنواره موسیقی فجر و کنسرت «مازیار فلاحی»
احتمال انتشار آلبوم جدید «مازیار فلاحی» تا پاپان سال
موسیقی ما – بهمن بابازاده: شب ششم جشنواره موسیقی فجر در سانس دوم، پذیرای دوستداران «مازیار فلاحی» بود که پر شور و با انرژی برای دیدن کنسرت هنرمند مورد علاقه شان در سالن همایش های برج میلاد دور هم جمع شده بودند و این خواننده مثل همیشه با اجرای قطعات همیشگی و پر طرفدارش، حس نشاط انگیزی را در سالن برگزاری برنامه حکمفرما کند.

اجرای مازیار مثل همه اجراهای قبلی اش، شامل تک نوازی نوازنده نابینای گروه اش «داود جعفری» ، اجرای قطعات پرطرفدار و صحبت با دوستدارانش در سالن بود تا مازیار هم مثل اکثر حاضرین در بخش جنبی جشنواره موسیقی فجر، حرکت جدیدی را در برنامه اش نداشته باشد.

مازیار در حین صحبت هایش از انتشار آلبوم جديد خود تا پايان سال خبر داد و از تلاش شبانه روزی اش برای اتمام کارهای تولید و مراحل اخذ مجوزهای آلبومش صحبت هایی را بر زبان آورد:«تمامي سعي خود را مي كنم تا آلبوم جديدم پيش از فرا رسيدن سال جديد روانه بازار موسيقي شود و اميدوارم در آلبوم جديد بتوانم آرامش را به دلهاي شما هديه دهم.»

حسن رياحي دبير بيست و هشتمين جشنواره بين المللي موسيقي فجر و سازنده سرود جمهوري اسلامي, علي ترابي دبير اجرايي اين جشنواره و امير توسلي آهنگساز برجسته كشورمان ميهمانان ويژه مازيار فلاحي در كنسرت او بودند. همچنین فردین خلعتبری نیز قبل از اجرای برنامه مازیار فلاحی در سالن دیده شد ولی در هنگام معرفی از سوی مازیار ظاهرا در سالن حضور نداشت.

فلاحی در این اجرا20 قطعه اجرا كرد كه اين قطعه ها را ليلاي بي دريا, لحظه ها, مگه تو نگفته بودي, آخرين نفس, مجنون ليلي, بانوي خيال, تو رو دوست دارم, خدايا, دل تنها, دلم گرفته, دوستت دارم, خداحافظ, عمق احساس, فرض محال, قلب يخي, يلدا, لحظه ديدار, روياي واقعي, دلم بشكنه حرفي نيست و دروغه تشكيل مي دادند. اعضاي اركستر این خواننده را هم سينا كوورايي نوازنده پيانو و كيبورد , نويد اسكندر نوازنده حرفه اي كيبورد , آشور ظفر مراديان درامز , پژمان فرهمند پركاشن , خشايار جوزي گيتار الكتريك , ناصر پورحسيني فلوت , ميلاد نودست گيتار اسپانيش , ميلاد جوزي گيتار باس , بابك ايماني ويلن و داوود جعفري تشکیل داده بودند.

  • حاشیه ها:
* شلوغی سالن به قدری بود که بسیاری از مهمانان ویژه برنامه از جمله «امیر توسلی» جایی برای نشستن نداشت و همه برنامه را به صورت ایستاده نظاره گر بود.

* صادق ورمزیار (بازیکن و مربی سابق استقلال) هم در اواسط برنامه این خواننده وارد سالن شد ولی به دلیل پر بودن همه صندلی ها برای دقایقی جایی برای نشستن نداشت.

* مازیار در حین اجرایش تشکری ویژه را هم از مربی بدنساز خود داشت که به قول خودش، در همه ساعات روز، به او در انجام تمریناتش کمک می کند.

* خشایار فلاحی(برادر و مدیر برنامه های مازیار فلاحی) و مدیران سالن در روز ششم جشنواره همکاری قابل توجهی را با اهالی رسانه داشتند.

* از نکات جالب این برنامه آمدن "امین رهنما" نوازده سابق گروه مازیار در سالن بود . این نوازنده نابینا که آخرین اجرایش با مازیار را در جشنواره موسیقی سال پیش داشت و به علت بیماری شدید دیگر به روی صحنه نیامده بود با آمدنش به سالن خبر خوبی به طرفداران این خواننده داد تا جایی که خود مازیار هم موقع معرفی امین گفت:امین رهنما به زودی آخرین مراحل درمانیش را پشت سر می گذارد و در برنامه های بعدی در کنار ما خواهد بود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 بهمن 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

mazyar mr30 babate hame chiz.
Vali kash ba ma ha aks migerefti.

Doooooset daram labalab

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود احتمال انتشار آلبوم جدید «مازیار فلاحی» تا پاپان سال | موسیقی ما