برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت ویژه گروه «رستاک» با قطعات آلبوم جدیدشان «سرنای نوروز»
11 اسفند ماه و در سالن برج میلاد؛
کنسرت ویژه گروه «رستاک» با قطعات آلبوم جدیدشان «سرنای نوروز»
موسیقی ما – بهمن بابازاده: کنسرت گروه موسیقی «رستاک» ۱۱ اسفند ماه ۱۳۹۱ ، در دو سانس 18 و 21:30 در مرکز همایش های برج میلاد تهران و با اجرای جدیدترین قطعات و همچنین حضور اساتید موسیقی فولک برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی موسسه «آوای هنر»، آلبوم جدید این گروه که «سرنای نوروز» نام گرفته مراحل اخذ مجوز را طی نموده که رور اول اسفند منتشر خواهد شد. پخش این آلبوم موسیقی در مرحله اول در قالب پکیج تصویری و در مرحله دوم در قالب پکیج صوتی و تصویری توسط شرکت «هنر اول» خواهد بود.

در آلبوم جدید این گروه همچون آلبوم قبلی، سعی شده از موسیقی و کلام نواحی مختلف ایران استفاده شود که به نوعی آنرا می توان از دسته کارهای پژوهشی تلقی کرد. زیرا تمامی موارد ساخت قطعات با تحقیق و بررسی منطقه ایی و استفاده از نظرات اساتید فن همراه بوده است.

اعضای این گروه که قرار است در تاریخ 11 اسفند بروی صحنه بروند عبارتند از : فرزاد مرادی و بهزاد مرادی (خواننده)، سیامک سپهری(سرپرست گروه و نوازنده تار)، فرزاد مرادی (دوتار، سه تار، قوپوز، تارباس)، بهزاد مرادی( دف، دهل، نقاره، کوزه)، پیران مهاجری(عود و دهلک)، اکبر اسماعیلی پور(تار)، محمد مظهری( کمانچه)، سارا نادری( دوتار، سه تار، رباب، نقاره و تنبک)، یاور احمدی فر( دف ، دایره، دهل و پیپه)، سپهر سعادتی ( کنترباس)،نگار اعزازی( دف، دایره و دهل)، دانوش اسد پور(نوازنده سنتور)، کاوه سروریان(سرنا،نی،قمشه،نی لبک،بالابان)، حسنا پارسا( کمانچه)، نیما نیک طبع( دف، دایره، دهل و پیپه)، امید مصطفوی( تنبک ) و یاسر نوازنده(بالابان، قرنه، نی، دوزله و دونلی).

اطلاعات فروش بلیت کنسرت گروه موسیقی رستاک در سایت www.84200.ir در دسترس علاقه مندان می باشد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 بهمن 1391 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت ویژه گروه «رستاک» با قطعات آلبوم جدیدشان «سرنای نوروز» | موسیقی ما