برنامه یاد بعضی نفرات
 
ستاره PrOmid ظهورمی کند
به دنبال استقبال از حضور ستاره‌های بین المللی؛
ستاره PrOmid ظهورمی کند
موسیقی ما-لی لا رضایی: امید محرم‌زاده با نام هنری PrOmid یک ستاره ایرانی است در دنیای موسیقی که تا به امروز در سکوت مطلق خبری در ایران و به دور از هر حاشیه به کار خود پرداخته است. این ستاره در مدت زمان کار حرفه‌ای خود رزومه خیلی خوبی در کارنامه هنری‌اش جمع آوری کرده است.

این‌ها گفته‌های رضا کریمی تبار جوان‌ترین تهیه کننده موسیقی کشور در شرح یک نام جدید در موسیقی داخل کشور است. نامی که به ادعای وی در ینگه دنیا دارای اعتبار خاصی است ولی در داخل کشور نسبتا ناشناخته است.

 رضا کریمی تبار مدیربرنامه‌های PrOmid در ایران؛ خبر حضور این آهنگساز و تنظیم کننده بین المللی موسیقی را در بازار ایران به صورت رسمی اعلام کرد تا شاهد تحولی در موسیقی الکترونیک در داخل کشور باشیم.

 وی در این باره گفت: PrOmid آثارش را در سبکهای Progressive House و Tech House و Deep House و Chill Out و Film آهنگسازی و تنظیم می‌کند. کارهایی که در اکثر آن‌ها رنگ و بوی شرقی به وضوح حس می‌شود و در آن‌ها از ملودی‌های اقوام شرقی با سازهای اصیل مقامی استفاده شده است. سازهایی همچون تنبور، دوتار، سیتار، کمانچه و...

وی درباره پیشینه PrOmid که از آن خیلی محکم یاد می‌کند؛ گفت: PrOmid که فارق التحصیل فوق لیسانس موسیقی الکترونیک از دانشگاه Berklee Music آمریکا است تا کنون آثار متفاوتی را روانه بازار بین الملل موسیقی کرده است که در تمامی آن‌ها سعی بر حفظ اصالت موسیقی ایرانی با تنظیم‌های مدرن را در اولویت کار خود قرار داده است. آثاری که بار‌ها و بار‌ها در تمام نقاط جهان به گوش رسیده و در وی‌ترین بزرگ‌ترین مراکز فرهنگی دنیا قرار گرفته است. وی همچنین آثار قابل توجهی در آلبومهای Buddha Bar Classical Zenfonia و Buddha Bar XIV و Siddharta Spirit of Buddha Bar (Vol. ۶) و Musical Rickshaw و La Roca ۸ و Le Café Abstrait و... در کنار همکاری با بزرگان موسیقی الکترونیک همچون Shiller و Armin Van Buuren و ATB ارائه کرده است.

کریمی تبار درباره فعالیتهای PrOmid گفت: در حال مذاکره با کمپانی‌های پخش موسیقی در داخل کشور هستیم تا اولین آلبوم رسمی PrOmid در داخل کشور بصورت مجاز وارد بازار موسیقی کشور شود.

Abandon از پرطرفدار‌ترین آثار PrOmid بوده که در زیر قابل دانلود است:
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 اسفند 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

سلام واقعا کارش زیباست امیدوارم حتما به ایران بیاد و بتونه تو ایران کار کنه مخصوصا که با برترین دی جی های دنیا کار کرده لطف کنید آدری ساند کلود ایشان را بذارید تا بتونم آهنگهای ایشان را لیسن کنم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

خیلی دمت گرم
واقعا به این میگن افتخار ایرانی
دمتون گرم با این خبر امیدوار کننده
پرومید جان موفق باشی که باعث غرور و سربلندی ملت شدی

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ستاره PrOmid ظهورمی کند | موسیقی ما