برنامه یاد بعضی نفرات
 
حسن ختام سال خوب شهرام شعرباف در اریکه ایرانیان
دومین کنسرت شهرام شعرباف در سال ۹۱
حسن ختام سال خوب شهرام شعرباف در اریکه ایرانیان
موسیقی ما – وحید لشکری: یکی از مولفه‌های موفقیت در موسیقی برگزاری اجراهای زنده خوب و حضور پر رنگ در رسانه‌ها است و در اغلب موارد نام خواننده یا گروهی بدون اجرای رسمی و فقدان حضور رسانه‌ای در ذهن طرفدارانشان کمرنگ خواهد شد. اما «شهرام شعرباف» و گروه با سابقه «اوهام» از این قضیه مستثنی هستند چون با وجود اینکه طی این سال‌ها نام آن‌ها کمتر در رسانه‌ها برده می‌شد و به مدت ۱۲ سال اجرای رسمی نداشتند به واسطه شناخت سلیقه مخاطبان و ارائه کارهای با کیفیت هنوز هم ماندگار هستند.

سه روز پایانی شهریور امسال سالن برج آزادی میزبان نخستین کنسرت «شهرام شعرباف» و گروهش پس از ۱۲ سال بود، کنسرتی که با اجرای موفق او و استقبال بسیار خوب دوستدارانش به بهترین شکل برگزار شد.

حالا چند روزی می‌شود که «شهرام شعرباف» به سختی مشغول تمرین و تدارک یک برنامه ویژه است تا سال خوب او و گروه «اوهام» تکمیل شود چرا که پس از کنسرت تابستانی موفق شعرباف چندی پیش او با خواندن تیتراژ برنامه «سپید پررنگ» به دنیای تیتراژخوانی تلویزیون هم وارد شد و اکنون مراحل ساخت آلبوم جدید را سپری می‌کند.

قرار است روزهای ۱۴ و ۱۵ اسفند ۹۱ جاری سالن اریکه ایرانیان در تسخیر طرفداران «شهرام شعرباف» و «اوهام» باشد و آن‌ها قصد دارند در ساعتهای ۱۹ و ۲۲ روزهای ذکر شده با اجرای قطعات پرخاطره قدیمی و جدید به مانند واپسین روزهای تابستان امسال نبض موسیقی پایتخت را در دست بگیرند.

بلیط فروشی این کنسرت هنوز آغاز نشده است اما یکی از نکات اطلاعیه گروه «اوهام» درباره کنسرت اسفندماه که در صفحه رسمی آن‌ها منتشر شده بدین گونه است:

«دوستانی که بلیط‌های خود را در پاییز گذشته رزرو نموده‌اند در اولویت خرید بلیط قرار داشته و همکاران ما ابتدا با آن‌ها تماس گرفته و با تحویل کلیه بلیط‌های رزرو شده، فروش عمومی بلیط‌ها شروع خواهد شد.»

به محض شروع بلیط فروشی این برنامه جزئیات مربوط به آن از سایت «موسیقی ما» نیز اعلام خواهد شد. چند سکانس از آخرین تمرین این گروه را از نگاه دوربین «امیر حسین درفشه» می‌بینید.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1391 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حسن ختام سال خوب شهرام شعرباف در اریکه ایرانیان | موسیقی ما