برنامه یاد بعضی نفرات
 
همه بلیت‌های «رستاک» دو روزه تمام شد
استقبال جالب توجه از یک کنسرت موسیقی نواحی
همه بلیت‌های «رستاک» دو روزه تمام شد
موسیقی ما – هوشنگ زمردی: همه بلیت‌های کنسرت گروه «رستاک» دو روزه فروش رفت تا زمزمه تمدید این برنامه از سوی مسئولین برگزار کننده آن عنوان شود.

به گزارش روابط عمومی موسسه صوت «آوای هنر»، همه بلیت‌های کنسرت ۱۱ اسفند گروه رستاک در مدت دو روز به فروش رفت و احتمال تمدید این برنامه نیز وجود دارد. «علی نیکونیا» در گفتگو با «موسیقی ما» درباره احتمال تمدید این برنامه پس از استقبال سترده از آن گفت: «احتمال تمدید این کنسرت وجود دارد و برای این اتفاق اقداماتی را هم انجام داده‌ایم که به محض قطعیت آنرا از طریق رسانه‌ها در اختیار عموم دوستداران این گروه قرار خواهیم داد.»

گفتنی ست جدید‌ترین آلبوم گروه موسیقی رستاک به سرپرستی سیامک سپهری و خوانندگی فرزاد و بهزاد مرادی روز یکم اسفندماه در تهران و سایر نقاط کشور منتشر شد و با استقبال خوب دوستداران این گروه مواجه شد.

آلبوم سوم رستاک با عنوان «سورنای نوروزی» مشتمل بر آهنگ‌هایی با محوریت مضمون بهار به زبان موسیقی مناطق مختلف ایران چون بوشهر، فارس، مازندران، موسیقی قشقایی، کرمانجی (کرد زبان‌های شمال خراسان) و... منتشر شده است و در این آلبوم، سازبندی گروه موسیقی رستاک نسبت به گذشته تغییراتی کرده و به جای قانون، ساز سنتور جایگزین شده است و همچنین ساز کنتباس هم به سازبندی افزوده شده است. پخش آلبوم موسیقی «سورنای نوروزی» در مرحله اول در قالب پکیج تصویری و در مرحله دوم در قالب پکیج صوتی و تصویری توسط شرکت «هنر اول» انجام خواهد شد.

آلبوم دوم گروه رستاک با عنوان «همه اقوام من» با استقبال خیره کننده‌ای رو به رو شد و نام این گروه را بر سر زبان‌ها انداخت.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 اسفند 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

ممنون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

آلبوم فوق العاده زیبا و شادی بود.من خودم مازندرانی هستم.اجرای مازندرانی دو آهنگ لاره و نوروزخوانی واقعا قوی بود.تونستن به طرز مثال زدنی اجرا کنن.در اجرای آهنگ سوم و سرنای نوروز از تجربه استادان موسیقی مازندران از جمله استاد ابوالحسن خوشرو و استاد احمد محسن پور استفاده شد.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

کسی که با موسیقی نواحی و اصیل ایرانی اشنائی داشته باشه ، کار این گروه را دوست نداره . به نوعی این گروه موسیقی نواحی را مسخره می کنه و به صورت دفرم شده در ذهن جوانان تثبیت می کنه.
این خلاقیت نیست. این نوآوری نیست. این سو استفاده از عدم آشنائی جوانان با موسیقی هست.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

دستشون درد نکنه واقعا. حال من یکی که خیلی خوب شد.

پنجشنبه 13 تیر 1392 - 19:46

من نت آهنگ لاره رو مي خوام اما پيداش نميكنم :(

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود همه بلیت‌های «رستاک» دو روزه تمام شد | موسیقی ما