برنامه یاد بعضی نفرات
 
از موسیقی ما گوش و دانلود کنید؛
قطعه ای متفاوت از امیر کریمی به نام «حس»

موسیقی ما - امیر کریمی در آستانه نوروز قطعه جدیدی به نام «حس» را منتشر کرد. ترانه «حس» از بابک صحرایی است. این قطعه که به نوعی متفاوت ترین قطغه امیر کریمی در طی سالهای اخیر است نشاندهنده ورود امیر کریمی به موسیقی مدرن و تا حدی تغییر سبک این خواننده خوب و پیشکسوت است.

«حس» یکی از قطعات آلبوم جدید امیر کریمی است. آلبومی که اواخر بهار 92 منتشر خواهد شد. در این آلبوم که «عشق کافی نیست» نام دارد تمام ترانه ها سروده بابک صحرایی است و موسیقی ها نیز ار نیکان، پوریا جیدری،حامد حنیفی، امین قباد، راشا تقی پور، میلاد اکبری، امید حسینی و امیر عباس حسن زاده است.

ملودی «حس» از امین قباد و تنظیمش از امید حسینی است.

منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 اسفند 1391 - 12:09

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

ali
یکشنبه 27 اسفند 1391 - 13:48

خواننده بسیار خوبی که هیچگاه به اندازه لیاقتش مطرح نشد البته در مورد این آهنگ باید بگم من هم اول که شنیدمش فکر کردم شاید آهنگ رو اشتباهی گذاشتن!! وقتی که ترانه به اوج رسید و کریمی فریاد کشید متوجه شدم این صدای امیر کریمی است

یکشنبه 27 اسفند 1391 - 16:55

الان این دو نفره س؟!!یا خودش دو صدائه خونده؟
صدای همیشگیشون رو بیشتر میپسندم

سه شنبه 6 فروردین 1392 - 02:18

سلام. صدای امیر کریمی به قدری قدرتمند هستش که میتونست مطرحترین خواننده کشور بشه. من سبک قبلی اش رو بیشتردوست داشتم. ولی این هم به نظر من قشنگه.

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 01:48

من فکر میکنم کامنت با مضمون:" ما صدای ایشون رو خیلی دوست داریم اما با آهنگ جدیدشون زیاد حال نکردیم" اینجا بازهم اضافه بشه. اگه میشد کلا قبل از ساخت آلبوم، آهنگشون رو منتشر کنن و بازخورد شنوندگان رو بگیرن خیلی بهتر بود. به نظرم این تغییر نسبت به سبک همیشگیشون یه جورایی بیش از حد رادیکاله. اینکه از موسیقی الکترونیک استفاده کردن (کاری که از آقای کریمی به اون صورت نمیدیدیم تا این اواخر) با توجه به وضع اقتصادی و اوضاع بازار موسیقی الان ایران قابل درکه. اما سبک خوانندگی ایشون یه سبک فوق العاده زیبا و دوست داشتنی بود که الان دارن تبدیلش میکنن به یه سبک عادی. من خودم تقریبا تمام آهنگای آلبوم های قبلیشون رو دوست داشتم، چیزی که خیلی کم برام پیش میاد.
نمیدونم، اگر میخوان سبک خودشون رو به طور کامل تغییر بدن امیدوارم توی آلبومشون شاهد تغییر تدریجی باشیم و تمام قطعاتش اینقدر رادیکال عوض نشده باشه.

سه شنبه 26 فروردین 1393 - 02:25

سلام سلام
من از بچگی صدای امیرکریمی رو گوش دادم و تک تک کاراش رو دوست دارم اولین کاری که ازش شنیدم تهران بود که هروقت گوش میکنم به یاد دوران خوش کودکیم میوفتم که این آهنگ زیبا رو گوش میکردم.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود قطعه ای متفاوت از امیر کریمی به نام «حس» | موسیقی ما