برنامه یاد بعضی نفرات
 
مازیار فلاحی
کنسرت خیریه «مازیار فلاحی» با استقبال دوستدارانش برگزار شد
گیتار سفید «مازیار» به مزایده گذاشته شد

موسیقی ما – بهمن بابازاده: مازیار فلاحی در شبی که برای کمک به درمان یک بیمار کبدی با دوستدارانش در سالن اریکه ایرانیان دور هم جمع شده بودند، در یک شب معنوی اجرای قوی و پر انرژی‌اش را روی صحنه برد.

این خواننده دقایقی قبل از به روی سن رفتن و در بک استیج سالن در گفتگو با خبرنگار «موسیقی ما» درباره انگیزه‌هایش از این برنامه و داستان این ماجرا گفت: «ما بعضی روز‌ها با دوستان ودور و بری‌ها فوتبال بازی می‌کردیم و دوستان خوبی هم داریم. همیشه با هم‌ایم و در یکی از همین برنامه‌ها فهمیدم که یکی از عاضای ثابت برنامه‌هایمان به نام محمد که ما او را با نام «ممد بلک!» صدا می‌کردیم دیگر نمی‌آید. پرس و جو که کردم متوجه شدم او دچار بیماری شده و دیگر توانایی ورزش ندارد. بعد متوجه شدم که ظاهرا مشکل کبدی دارد و باید زود‌تر عمل شود. هزینه دارو‌ها و درمان او بسیار بالاست و خانواده‌اش هم توانایی این بار مالی را ندارند. بعد‌‌ همان لحظه تصمیم گرفتم که یک اجرای خیریه را روی صحنه ببرم تا به یک دوست و یک همنوع کمک کنم. دوستان تهیه کننده هم خیلی زود قبول کردن و جالب است بدانید همه امکانات این اجرا را به صورت رایگان برای من آماده کردند. همه هزینه‌های این برنامه به صورت کامل به این هم نوع تعلق خواهد گرفت تا باز هم شور زندگی را به او و خانواده‌اش بازگردانیم.»

فلاحی در ادامه گفت: «امروز می‌خواهم قطعه‌ای که شب گذشته ساخته‌ام را با یک گیتار سفید اجرا کنم و بعد این گیتار را برای کمک به محمد به مزایده بگذارم تتا به بالا‌ترین قیمت به خیرین حاضر در جمع بدهم تا از این راه بتوانم بیشتر و بهتر کمک کنم. این قطعه‌ای که می‌خوانم را قرار است کامل کنم و با خریدار این گیتار به صورت دوصدائه ضبط کنم و منتشر کنم. همه این کار‌ها برای دادن انگیزه به مردم نوع دوستمان است که در این حرکت شرکت نمایند. بالاخره بعضی وقت‌ها سوای اجرای برنامه و هنر و این ماجرا‌ها، باید به دور و برمان هم نگاهی بیندازیم و به همنوعانمان کمک کنیم. این‌ها باعث می‌شود که کار و کسب ما با برکت باشد. چه لذتی بهتر و بیشتر از بازگرداندن یک همنوع به زندگی و لبخند رضایت یک خانواده؟».

فلاحی دفتر ش را باز کرد و بخش‌هایی ااز این ترانه را نشانمان داد. در بخشی از این ترانه آمده بود: «خوندن از عشق زیر بارون/ از خزر تا دل کارون/ لحظه‌های بیقراری/ واسه تقسیم دلامون...».

کنسرت این خواننده در فضایی جالب و حسی با اجرای قطعات پرطرفدار برگزار شد و حاضرین در سالن هم هرکدام بنا به وسعشان در این حرکت جال و زیبا شرکت کردند تا در این امر خیر و معنوی سهمی داشته باشند. گفتنی ست قیمت‌هایی که خیرین برای خریدن گیار سفید کازیار ارائه می‌دادند، در پاکت‌های سفید به «خشایار فلاحی» تحویل داده می‌شد تا از بین آن‌ها بیشترین انتخاب و گیتار تحویل داده شود.

منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 اسفند 1391 - 14:34

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

دوشنبه 28 اسفند 1391 - 16:34

واقعا هنرمند واقعی یعنی مازیار فلاحی... بالاترین هنر ادما کمک به همنوعشونه که مازیار فلاحی عزیز به بهترین شکل در انجام اینجور امور سهیمه...واقعا بهش تبریک میگم...

دوشنبه 28 اسفند 1391 - 17:54

عجب آدم با معرفتی

دوشنبه 28 اسفند 1391 - 18:26

چقد این انسان مهربونه .
با اینک می تونست از کنسرتش پول خوبی به جیب بزنه اونارو داد به یک بیمار !!! چقد مهربون و دوس داشتنی!

دوشنبه 28 اسفند 1391 - 20:12

عکسای کنسرت شیراز چی شد؟ چرا این قدر ضعیف عمل می کنید؟؟

دوشنبه 28 اسفند 1391 - 23:28

ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺑﻲ ﻧﻈﻴﺮﻩ
ﻳﻪ ﺩﻭﻧﻪ ﺑﺎﺷﻲ ﻣﺎﺯﻳﺎﺭ

دوشنبه 28 اسفند 1391 - 23:46

ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺑﻲ ﻧﻈﻴﺮﻩ
ﻳﻪ ﺩﻭﻧﻪ ﺑﺎﺷﻲ ﻣﺎﺯﻳﺎﺭ

سه شنبه 29 اسفند 1391 - 00:44

تو خوب بودن مازیار که شکی نیست.
آخه تو چقدر خوبی
ایشالا که همیشه موفق و سالم باشی و بتونی به همنوعان کمک کنی
با آرزوی موفقیت بسیار برای بهترینم

سه شنبه 29 اسفند 1391 - 14:02

حرکت قشنگیه، مرسی

چهارشنبه 30 اسفند 1391 - 00:24

اتفاقا مازىار بعد از محرم كم كار شده بود شاىد به خاطر قلب ىخى، منتظر كنسرت هاى تهران هستىم در سال جدىد،
زنده باشى مازىار جان

ali
دوشنبه 5 فروردین 1392 - 19:54

افرین

یکشنبه 26 مهر 1394 - 19:02

مازیار ینی عشششششق

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گیتار سفید «مازیار» به مزایده گذاشته شد | موسیقی ما