برنامه یاد بعضی نفرات
 
علاوه بر اجرا در هتل نارنجستان نور؛
کنسرت مازیار فلاحی و فرزاد فرزین در ساری و محمودآباد برگزار می شود
موسیقی ما – مصطفی گرمان: در آستانه ی نوروز 1392، بازار اجراهای هنرمندان پاپ در شمال کشور حسابی داغ شده است. بر این اساس «مازیار فلاحی» سی اُم اسفندماه 1391 در ساری و «فرزاد فرزین» یکم فروردین 1392 در محمودآباد به اجرای برنامه خواهند پرداخت. امیر جوادی و پویا افشاری برگزار کنندگان این دو کنسرت هستند.

کنسرت «مازیار فلاحی» ساعت 20 روز چهارشنبه (30 اسفند) با همکاری «آموزشگاه آزاد موسیقی حنانه آمل»  و موسسه «ندای چنگ»در شهرک فرهنگیان ساری (واقع در جاده ساری-قائمشهر، روبروی هتل نوید) برگزار می شود. بهای بلیتهای این کنسرت 25، 35 و 45 هزار تومان است که علاقه مندان برای تهیه بلیت می توانند به شهر کتاب ساری، قائمشهر و بابل، آموزشگاه آزاد موسیقی حنانه آمل و سینما سپهر ساری مراجعه کنند.

همچنین کنسرت فرزاد فرزین ساعت 20 روز پنجشنبه (1 فروردین) با همکاری «آموزشگاه آزاد موسیقی حنانه آمل»  و موسسه «آوای مهر میهن» در سالن ورزشی توکلی محمود آباد برگزار می شود. بلیت های این کنسرت نیز 25، 35 و 45 هزار تومان قیمت گذاری شده اند و از شهر کتاب آمل، آموزشگاه آزاد موسیقی حنانه آمل، عکاسی رنگینه محمودآباد، ویدیو کلوپ خاکپور و فروشگاه Big C، قابل تهیه هستند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 اسفند 1391 - 16:11

دیدگاه‌ها

سه شنبه 29 اسفند 1391 - 00:22

ماشالا مازیار،تا روز آخر سال کنسرت داری!!
خدا قوت

سه شنبه 29 اسفند 1391 - 11:07

ایول فرزاد...ایشالا جور شه بریم..............

سه شنبه 29 اسفند 1391 - 12:28

تمجید اصفهانی از چاوشی

چند شب پیش دوست خوبم آریا عظیمی نژاد داشت برای ایام نوروز زائران حرم رضوی به سفارش آستان قدس ؛ موسیقی می ساخت من هم کنارش نشسته بودم ؛ همین طور در حال و هوای تحویل سال در مشهد و در حرم حضرت رضا ع با دیدن تصاویری که آریا داشت روی آنها کار میکرد فی البداهه زمزمه ای کردم که در پایان این گفتار تقدیمتان می کنم .
در ضمن این روزها با بعضی از تراک های آلبوم جدید آقای محسن چاوشی (بنام : من خود آن سیزدهم) ؛ ارتباط احساسی دارم و خیلی خوشحالم که او سراغ این شعرهای درجه یک رفته ... به خودش و همکارانش بخاطر جسارت و نوگرایی و زحماتشان تبریک می گویم . تنظیم های خوب ؛ ملودی های معقول و فضای امیدوارکننده ی این آلبوم خیلی خوشحالم کرد ؛ خانمها و آقایان معترض که مرتب می گویند صدای چاوشی صدای چاوشی... دقت کنند که صدای محسن چاوشی را باید از منظر بدعت در نحوه ی بیان مطالب و احساسات گوش کرد ! شما در صدای او اگر دنبال وسعت و تحریر و ادوات و ... اینگونه معیارها هستید در اشتباهید این را عرض کردم چون خیلی از کسانی که نمی توانند با این صدا ارتباط برقرار کنند مرتب به من می گویند که چرا از خواندن او دفاع می کنم؟!
دوستان ! موسیقی در کل ؛ یک وسیله است برای خوش حال تر شدن و بهتر شدن و در یک کلام : خدایی تر شدن ما ... اگر صدایی و موزیکی از خوبی ها دورمان می کند گوش ندهیم ! قضاوتش و صلاحیتش (به شرط انصاف) فقط با خودمان است ! سالها پیش یک روز رفته بودم به حرم حضرت معصومه "س" یک نفر دست مرا گرفته بود و ول نمی کرد که آقا این دلقک که شما خوانده اید حرام است و شما چرا خواندید؟ گفتم اگر شما با شنیدن این ترانه از خدا دور شده و بد حال می شوید خواهش می کنم گوش نکنید من وقتی این را خواندم هدفی داشتم و خیلی هم از مردم فیدبک مثبت گرفتم ولی توقع ندارم صد در صد جواب بدهد! یک نمونه اش هم خود شما هستید . من اصلا بحثی در این مورد ندارم ولی قبول هم ندارم شما بجای دیگران قضاوت کنید و به اصطلاح ؛ فتوای کلی برای همه بدهید... بهرحال اینها سلیقه است ؛ چاوشی یک طعم خاصی است که ممکن است همه بصورت فراگیرخوششان نیاید ولی یک عده هم خیلی دوست دارند مهم این است که در آثارش حرفهای خوبی بزند که دارد میزند پس باید حمایت شود تا بیشتر با او ارتباط برقرار کنند. مجددا ظهور و پیشرفت استعدادهایی مثل او و محسن یگانه و رضا صادقی و ... را در موسیقی پاپ داخل کشور به همگان تبریک میگویم و امیدوارم این دوستان هر روز خودشان را در عرصه های فنی و خصوصا فرهنگی بیشتر تقویت کنند و بدانند اقبال مردم فقط اقبال نیست بلکه مسئولیتی است بزرگ که آنها چه بخواهند و چه نخواهند بر دوششان نهاده شده است.
در پایان باید عرض کنم که بنده در لحظات تحویل سال برای اجرای برنامه به شهر یزد خواهم رفت و درخدمت یزدی های خونگرم و عزیز خواهم بود بهمین خاطر به دوستان در شبکه ی یک سیما که مذاکره داشتیم تا در خدمتشان باشم اعلام کردم و عذر خواستم . پس حالا که امسال در خانه ها و پای سفره های هفت سین شما نیستم امیدوارم در لحظات معنوی تحویل سال ؛ بیاد این برادر و دوستدارتان باشید.

روزگار خوش

سه شنبه 29 اسفند 1391 - 12:28

واقعا دیگه ترکونده اگه بخواهیم امار بگیریم فک کنم مازیار از بعد از محرم هر روز کنسرت داشته ( اگه 2 سانسی هارو یکی حساب کنیم ینی هر روز یک سانس)

سه شنبه 29 اسفند 1391 - 14:38

سلام با عرض خسته نباشید ببخشید موسیقی ما چند سال پیش یک تیزر از کنسرت فرزاد فرزین با فرهاد جواهر کلام و رضا یزدانی رو منتشر کرد قرار بود اون کنسرت از طرف همین سایت DVDش بیاد بیرون پس چی شد ؟؟!!!!!

سه شنبه 29 اسفند 1391 - 14:57

واااااااااااااای ...............فرزاد فرزین................ حتما شاهکار میکنه........

پنجشنبه 1 فروردین 1392 - 01:48
فریده

چه فایده!!! آخه چرا تو ساری نذاشت؟ من عاشق فرزاد فرزینم چطور برم محمود آباد؟؟؟؟؟

37.98.15.181
سه شنبه 29 اسفند 1391 - 17:55

faaaaaaaaarzad baz ham shellik mikonad............asheghetam moafagh bashi

سه شنبه 29 اسفند 1391 - 20:10

JUST FARZAD FARZIN
FARZAD MITERKOONE..........♥

چهارشنبه 30 اسفند 1391 - 01:10

Maziiiaaaaaaaaaaaar Asheghetam pesar.lahze shomari mikonawm farda bebinamet.

شنبه 17 فروردین 1392 - 23:23

Farzad jan khoda ghovat.....
Concertat mesle hamishe terekoond

دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 - 23:58

یــــــه دونه ای فـــــــــرزاد فرزیـــــــن
موفق باشـــــــــــی

سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 - 16:45

مازیار

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت مازیار فلاحی و فرزاد فرزین در ساری و محمودآباد برگزار می شود | موسیقی ما