برنامه یاد بعضی نفرات
 
گفت و گوی مفصل سایت «موسیقی ما» با میلاد ترابی درباره آلبوم «ضربدر2»
میلاد ترابی: من یک آلبوم را به موفقیت رسانده ام!
موسیقی ما – وحید لشکری: یکی از آخرین گفتگوهای سایت «موسیقی ما» در سال 91 گفتگو با میلاد ترابی بود که در فضایی شاد و انرژیک صورت گرفت. ترابی که ههه او را به عنوان آهنگساز و تنظیم کننده می شناسند، با حضور در عرصه خوانندگی تجربه جدیدی را در کارنامه کاری پربار خودش به ثبت رساند. او با انتشار آلبوم«ضربدر2»به دنیای خوانندگی قدم گذاشت و آلبوم او به دلیل تفاوتهای ساختاری و کلامی نظرات مثبت و منفی زیادی را به دنبال داشت. میلاد ترابی چندی پیش هم اعلام کرده بود که در این آلبوم ادعای خوانندگی ندارد و قصد او خلق فضاهای جدید در آهنگسازی و تنظیم بوده است. صحبت های مفصل و صریح او در مورد آلبوم ضربدر2 و حواشی آن را می خوانید:
  • *فعالیت حرفه ای موسیقی را از چند سالگی شروع کردید؟
اگر منظورتان از حرفه ای ورود رسمی به موسیقی باشد به 19 سالگی من و آلبوم«کما1» با صدای«حمید عسگری» باز می گردد.
 
  • *تا کنون با چه هنرمندانی همکاری داشتید ؟
تقریبا با تمام خواننده های کشور همکاری داشته ام.اگر بخواهم نام ببرم می توانم به حمید عسگری،محمد علیزاده،شهرام شکوهی،مرتضی پاشایی،احسان خواجه امیری،رضا صادقی،امین رستمی ورامین بی باک و... اشاره کنم.
 
  • *ایده تولید آلبوم«ضربدر2» از کجا و چه زمانی شکل گرفت؟
ایده این آلبوم در ذهن من بود اما نه برای خودم.از چهارمین ترک این آلبوم که تولید کردم تصمیم گرفتم خودم خوانندگی آن را انجام بدهم. خواننده ی دیگری را در نظر داشتم چون واقعا خودم علاقه ای به خوانندگی نداشتم. به هر حال دیدم هیچ کسی به جز خودم نمی تواند این آلبوم را بخواند چون میانگین سنی مخاطبانش خیلی پایین است و نیاز به صدایی داشت که این مساله را پوشش بدهد. به همین دلیل از همان ترک چهارم با نظر خودم و پیشنهاد تهیه کننده تصمیم گرفتم خواندن کار را انجام بدهم.
 
  • *برای خواندن این آلبوم خواننده معروفی را در نظر داشتید؟
خیر. شما اگر به سابقه کاری من نگاه کنید متوجه می شوید تمام کسانی که با آنها کارکرده ام آلبوم اول خود را در دست تولید داشتند. به عنوان مثال شهرام شکوهی، مرتضی پاشایی، حمید عسگری و یا محمد علیزاده. اصولا اگر یک آلبومی را خودم شروع کنم و مدیریت هنری آن را انجام بدهم برایم خیلی جذاب تر است تا اینکه بخواهم با افراد معروف کار کنم.
 
  • *برخی برای نقد آلبوم شما می گویند که صرفا برای مخاطبان سنین پایین ساخته شده است. اما از حرفهایتان اینگونه متوجه شدم که اصلا هدف شما همین مخاطبان بوده اند. درست است؟
بله دقیقا. اصل هدف من همین مخاطبان بوده. چون من برای مخاطب بالای بیست سال به اندازه کافی کار ساخته ام و جذب کرده ام. همیشه این مخاطبان در ذهنم بودند.زیرا اصولا بچه های سنین پایین ما گرایش کمی به موسیقی دارند و شما این مساله را صراحتا در کنسرتها هم می توانید ببینید. در کشور ما هنوز موزیکی مثل خارج وجود ندارد که به عنوان مثال شبیه گروه«بک استریت بویز» باشد.  این گروه وقتی در سال 1999 فعالیت می کرد دختر و پسرهای ده دوازده ساله طرفدارشان بودند و با آنها رشد می کردند. همین افراد در سال 2005 پانزده سالشان می شد و باز هم طرفدار همین گروه بودند. چنین سیستمی در ایران وجود ندارد. من سعی کردم که بتوانم این مخاطبان را پیدا کنم که و با آنها رشد کنم و انشالله ببینم که چقدر از این آلبوم استقبال به عمل آمده است تا در صورت تولید آلبوم بعدی یک قدم به جلو حرکت کنم.
 
  • *پس یکی از هدفهای شما ورود به دنیای حرفه ای خوانندگی بوده است؟
هیچ وقت خوانندگی هدفم نبوده است. اما واقعا راهی به جز این نداشتم. چون من آهنگسازی و تنظیم را بسیار بسیار بیشتر از خوانندگی دوست دارم و تمام کسانی که من را می شناسند این مساله را می دانند. خوانندگی کلا خیلی جذاب است اما من آنقدر در بطن ماجرا بوده ام و با خواننده های مختلف در پروژه های گوناگون همکاری داشته ام که دیگر این کار برایم به اندازه یک خواننده تازه کار جذابیت ندارد.
 
  • *قبل از این آلبوم هم شما تجربه خوانندگی داشتید؟
بله. در آلبوم«سورپرایز»با صدای محمد علیزاده قطعه«گریه نکن» را با همدیگر خوانده بودیم که الان هم به صورت رسمی منتشر شده است.
 
  • *در بخش ترانه های ضربدر 2 چرا فقط با«علی بحرینی» همکاری کردید؟
ببینید لازم می دانم در مورد علی بحرینی یک نکته ای را به شما بگویم. اگر علی بحرینی نبود من این آلبوم را تولید نمی کردم چون فقط علی بحرینی می توانست این کلمات را به این شکل خاص و درست بنویسد.
 
  • *شما همکاری های زیادی هم داشته اید که فکر کنم این مساله هم تاثیرگذار بوده است.
صد در صد. من و علی شش سال است که با هم کار می کنیم. فضاهای همدیگر را کاملا می شناسیم و این موضوع را همه می دانند. آثار بسیار موفقی را هم داشته ایم که مثلا همان آهنگ معروف«جز تو» همکاری من و علی بوده است. قطعه«من کجای زندگیتم» از حمید عسگری یا آلبومهای شهرام شکوهی و مرتضی پاشایی هم بوده  که من همیشه به عنوان ملودی ساز بوده ام و علی هم به عنوان ترانه سرا.
 
  • *یکی از حوزه هایی که شما در آن تجربه فعالیت داشته اید ترانه نویسی است. آیا در این آلبوم با علی بحرینی همفکری در این زمینه داشتید؟
استثنائا در این آلبوم من یک کلمه هم تز ترانه ندادم و هر آنچه که نوشته شد توسط شخص آقای بحرینی بود.
 
  • *تا این لحظه نسبت به «ضربدر2» واکنش یا نظری را دریافت کرده اید؟
به این زودی نمی توان واکنشی را دریافت کرد. چون کاری که انجام دادم ریسک بسیار بالایی داشت و سبک و نوع کار متفاوت و جدید است که البته این دلیل بر خوب بودنش نمی شود. یک کار جدید می تواند بد هم باشد. ولی آنقدر کار جدید است که باید به آن زمان داد. باید یک پروسه پنج یا شش ماهه بگذرد تا ببینم میان مردم شنیده می شود یا خیر.
 
  • *چرا سعی نکردید آلبوم اول به گونه ای باشد که همه مخاطبان را در بر بگیرد تا بتوانید یک جای پای محکم در بازار موسیقی داشته باشید؟
قبلا هم این مساله را بیان کرده ام که معیار یک تنظیم کننده یا آهنگساز خوب چیست. در شش یا هفت سال اخیر هیچ کسی به عنوان تنظیم کننده یا آهنگساز نبوده که این تعداد پروژه موفق به اندازه بنده داشته باشد. «سیروان خسروی» را به عنوان مثال می گویم که من تا کنون در مورد او صحبتی نکرده ام اما الان دوست دارم که راجع به او صحبت کنم. ایشان چهار یا پنج تک قطعه در آلبومهای مختلف داشته اند ولی من یک آلبوم را به موفقیت رسانده ام و آن خواننده را به موسیقی پاپ معرفی کرده ام. مثل شهرام شکوهی،محمد علیزاده یا کما 1 حمید عسگری و این کارها به نسبت زمان خودشان سقف تیراژ را هم رد کرده اند.آنقدر این کار را انجام داده ام که دیگر برایم جذابیتی نداشت که بخواهم کار خودم را هم دوباره در همین استایل انجام بدهم. باید یک کار جدید را انجام می دادم. سبک و نوع موسیقی این کار کاملا سلیقه من است. از نظر کلام هم چون بسیار با علی هم سو بودم و به او اعتقاد داشتم کاملا یک سلیقه درست کردیم. البته شاید برای برخی هم کلمات استفاده شده در این آلبوم جالب نبوده. ولی من خواستم کار جدیدی را انجام بدهم نه اینکه مثلا ترک «جز تو» را که قبلا ساخته بودم را می توانستم خودم بخوانم. صدای من در این فرم ملودی ها با ملودی هایی که برای سایر خواننده ها ساخته ام زمین تا آسمان فرق دارد.
 
  • *خودتان کدام یک از قطعات آلبوم را بیشتر دوست دارید؟
من همه را دوست دارم و هیچ فرقی بین آنها نمی بینم.
 
  • *کدام یک به حس و سلیقه شما نزدیکتر است؟
ببینید ترک 5 و 10 آلبوم اصولا به سلیقه من نزدیکتر است. یعنی دو کار اسلوی آلبوم. کسانی که من را می شناسند می دانند که سلیقه ام چگونه است.ولی در کل آلبوم را دوست دارم.احساس میکنم در خلق آن فضای جدیدی که می خواستم موفق بوده ام.
 
  • *خودتان اگر بخواهید یک نقطه ضعف از آلبوم را بگویید چه نکته ای به ذهنتان می رسد؟
نمی شود گفت نقطه ضعف. چون من ریسک کردم همان ریسک اگر جواب ندهد تبدیل به نقطه ضعف می شود. یکی صدای من و یکی ترانه ها که اینها جزو ریسک کار حساب می شوند.حال اگر ریسک جواب بدهد نقطه ضعف نمی شود ولی اگر مردم استقبال نکنند قاعدتا نقطه ضعف کار بوده است.
 
  • *یک نقطه مثبت در آلبوم که باعث برتری آن نسبت به سایر کارهای شما می شود چیست ؟
اولا نقطه مثبت آلبوم فضای شاد آن است. فکر میکنم اگر کسی حالش بد باشد و این آلبوم را گوش کند کاملا حالش خوب می شود. این به نظر من می تواند مهمترین نکته آلبوم باشد .این فضای ریتمیکی که برای این آلبوم در نظر گرفته ام از نظر کلام،موسیقایی و یا حتی ملودی نو است و نظیرشان را فکر نمی کنم کسی شنیده باشد. باز هم می گویم این مساله مِن باب خوب یا بد بودن کار نیست. ولی در کل فکر میکنم این حال خوبی که امکان دارد بابت گوش کردن آلبوم به کسی دست بدهد مهمترین نقطه مثبت آلبوم است.
 
  • *به فکر کنسرت و رفتن روی استیج هم هستید ؟
قاعدتا اگر از کاری استقبال بشود پله بعدی همین مساله است که باید به آن فکر کرد.
 
  • *و آیا میلاد ترابی باز هم تصمیم قطعی برای انتشار آلبوم با صدای خودش را دارد؟
من اگر از کاری که کرده ام نتیجه بگیرم قطعا ادامه می دهم. اگر هم نتیجه نگیرم یعنی موفق نبوده ام و دلیلی برای ادامه کار در این زمینه نیست.
 
  • *حرفی مانده ؟
حرف خاصی ندارم و باید یک پروسه پنج شش ماهه را صبر کنم و ببینم از کاری که کردم چه نتیجه ای حاصل می شود. ولی فقط خواستم یک استایل جدید را به مردم ارائه کنم و امیدوارم که دوست داشته باشند.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 3 فروردین 1392 - 10:10

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 3 فروردین 1392 - 11:55

از نظر من که البوم قشنگی بود میلاد جان ادامه بده من خودم 10 از البوم اورجینال تهیه کردم خیلی قشنگ بود الخصوص تراک 6

از نظر من 20

شنبه 3 فروردین 1392 - 12:05

نکته ای عرض کنم:

آقای ترابی!
تمام قطعات آلبوم شهاب رمضان ساخته آقای سروان خسروی بوده در جریان باش

در ضمن افرادی که شما نام بردید هر کدوم نان صدای خاص و متفاوت خودشون رو می خورن نه صرفا تنظیم های شما

یکشنبه 4 فروردین 1392 - 12:14
shayan

نه دوست من اشتباه نکن وقتی شما به سابقه ی کاری اقای ترابی نگاه کنید می بینید که ایشون یکی از بهترین ها هستند و ما نباید ایشون را زیر سوال ببریم ما ایرانی ها باید افتخار کنیم که چنین شخصیت محبوبی در کنار ماست

شما اصلا در عمرتان اهنگسازی تنظیم ویا میکس مسترنیگ داشته اید که این حرف را می زنید؟؟؟

2.179.50.139
دوشنبه 5 فروردین 1392 - 13:06
احسان

من طرفدار ایشونم!
اما این جمله رو بخونید:
"من یک آلبوم را به موفقیت رسانده ام و آن خواننده را به موسیقی پاپ معرفی کرده ام. مثل شهرام شکوهی،محمد علیزاده یا کما 1 حمید عسگری و این کارها به نسبت زمان خودشان سقف تیراژ را هم رد کرده اند"
نمی تونم باور کنم محمد علیزاده یا شهرام شکوهی یا حمید عسگری با تنظیم های ایشون به اینجا رسیدن

خواننده خوب با بدترین تنظیم هم می درخشه مثل البوم یه شاخه نیلوفر محسن چاووشی که رضا فوادیان با اون تنظیم های ضعیف اونو کار کرد اما سقف تیراژها رو هم به قول آقای ترابی رد کرد

البته من هیچ وقت تنظیم کننده نبودم اما تمام کارهایی که ایشون نام بردند رو گوش کردم به انضمام کارهای آقای خسروی و تفاوت ها رو می تونم بگم درک می کنم
وگرنه آقای ترابی اونقد شناخته شده هستن که امثال من...

2.182.12.173
شنبه 3 فروردین 1392 - 14:25

تنظيم هاش عالين ...

شنبه 3 فروردین 1392 - 17:01

امیدوارم با موفقیت روزافزون تنظیم کننده های داخلی
موسیقی ایران سر از محافل بین المللی در بیاره

شنبه 3 فروردین 1392 - 18:30

ای کاش تو مصاحبه ش از سیروان اسم نمیبرد... الان مقابلش جبهه میگیرن

دوشنبه 5 فروردین 1392 - 21:58
sepideh

عزیزم اگر کسی هم از سیروان در رابطه با این حرفا دفاع کنه و صداش در بیاد حقشه...چون خیلی وقتا باید حقایق رو مطرح کرد...ما واسه تمام هنرمندای کشورمون آرزوی موفقیت داریم به خدا.

5.250.24.20
شنبه 3 فروردین 1392 - 18:32

اقلا میلاد شما آلبوم موسیقی هم دارین که به صورت فول آلبوم تنظیم کردین و اصلا شنیده نشد...

شنبه 3 فروردین 1392 - 18:40

واقعا میلاد ترابی سیروان خسروی کوشان حداد بهترین تنظیم کنندها تو ایران هستن.البته از ارون حسینی نباید غافل شد کاراش عالین.البوم ضبدر 2 قشنگ بود دوسش داشتم

چهارشنبه 19 تیر 1392 - 11:50
رسول صحرانورد

بهترین تنظیم کننده های ایران :
کوشان حداد
سیروان
میلاد ترابی
امیر جمال فرد
آرون حسینی

5.117.26.76
شنبه 3 فروردین 1392 - 18:45

آلبوم خیلی خوبی بود با تنظیم های به روز.
یه آلبوم ریتمیک و الکترونیک با ترانه هایی خاص و کمی عجیب غریب
میلاد ترابی ادامه بده من 5 ساله به کارت ایمان دارم و طرفدارتم .

شنبه 3 فروردین 1392 - 19:05

من فکر میکنم آلبوم بدی نبود البته من انتظارم بیشتر بود
در مورد سیروان هم باید بگم که آلبوم های امیر یگانه ،کوروش مقیمی،بهنام صفوی ،شهاب رمضان و 3 آلبوم از خودش کارنامه قابل قبول سیروان در کار کردن با آلبوم اولی ها هستش و به این موضوع باید دقت کرد که مخاطب خودش هنرمند مورد علاقهش رو با توجه به علایقش انتخاب میکنه البته من تنظیم های آقای ترابی رو هم می پسندم و کار تنظیم کننده رو هم در شکل گرفتن 1 آلبوم مهم میدونم
من فکر میکنم آقای ترابی و یا حتی سیروان خسروی در انتخاب خواننده با هوش عمل می کنند و همه این عوامل باعث میشه که در کارهاشون موفق باشن
به آقای ترابی عزیز هم پیشنهاد میکنم با یه آلبوم ناامید نشه و با کمی دقت بیشتر میتونه جای خودش رو بین خواننده های خوب کشور باز کنه ،ترک های 1و5و10 این موضوع رو تایید میکنه
با آرزوی موفقیت بیشتر

شنبه 3 فروردین 1392 - 23:22

نمیدونم چرا ولی خیلی میلاد رو دوس دارم ، جوری که انگار 5و6 سال رفیقم بوده !...

یکشنبه 4 فروردین 1392 - 18:39
arian nemati

من هم میلاد رو دوست دارم

109.125.157.156
یکشنبه 4 فروردین 1392 - 02:20

vall nemidoonam bazi chera be khodeshoon talghin mikonam kare motefavet anjam dadim????kodoom motefavet agha????style ghablan too karaye gheyre mojaz ziad dashtim.sedash ham vaghean zayife zayife.malla ma harchi goosh midim az style no chizi nemibinim.rithmahaye house va tond.taraneha

یکشنبه 4 فروردین 1392 - 17:18

تراک 5 عالی بود

یکشنبه 4 فروردین 1392 - 19:35

ممنون موسیقی ما ، همیشه مصاحبه هاتون جالب و عالیه . سعی میکنم هیچ کدوم و از دست ندم.
البته من به صورت خاص کارهای میلاد ترابی رو پیگیری نمی کنم ولی کارهایی که ازش شنیدم بد نبوده ، براش آرزوی موفقیت می کنم .

دوشنبه 5 فروردین 1392 - 01:34

از آلبوم x2 خوشم اومد. البته صدای خواننده یکم تو ذوق می‌زنه ولی وقتی بهش عادت کنی، دیگه همه‌چی حله.

البته من خیلی متوجه نشدم منظور از مخاطب کم سن و سال چیه و چرا این آلبوم باید مخصوص مخاطب کم سن و سال باشه؟!

ولی به هر حال، ما که از آلبوم خوشمون اومد.
منتظر x4 هستیم!

دوشنبه 5 فروردین 1392 - 01:36

انصافا جديد بود و بعد از چند ماه صد در صد مخاطب جوون خودش رو پيدا ميكنه!
ببينيد كي گفتم ....

دوشنبه 5 فروردین 1392 - 08:42

با عرض سلام و تبریک عید
والا نمیدونم چرا بعضیا واسه بالا بردن ارزش کاراشون بقیه هنرمندارو تخریب میکنن
آخه کسی به آقای ترابی گفت که در مورد سیروان خسروی نظر بدن؟اونموقعی که آقای ترابی نوجوون بودن سیروان یه آلبوم فوق العاده ای داد که خیلی از زمان خودش جلو بود.تازه بعد اونم تو البوم های بهنام صفوی گروه پارت واران و خیلی دیگه تنظیم های فوق العاده ای داشته
چرا آقای ترابی میگن یکی دوتا تک تراک؟
خواهش میکنم اگه کسی جنبه پیشرفت یکی دیگه رو نداره تخریب نکنه.اگه کسی سییروانو نشناسه حرف های آقای ترابی رو گوش بده در مورد سیروان چی فکر میکنه؟
این حرف ها خوب نیست.
شاید سیروان جواب آقای ترابی رو نده که به خاطر لطفشه ولی ما طرفداراش خداییش نمیزاریم در مورد هنرمند مورد علاقه مون هر کسی هر چی دلش بخواد بگه
به امید موفقیت و پیشرفت همه هنرمندای کشورمون

دوشنبه 5 فروردین 1392 - 18:19
محمود طهماسبی

با عرض احترام خدمت دوست عزیز
دوست گرامی آقای ترابی حرف درستی زدن مگه اینطور نیست؟؟؟
آلبومهایی که سیروان توشون کامل تنظیم رو برعهده داشته هر کدوم فقط یه ترکشون گرفت
عشق من باش-فقط تو ذهن بنده هست خداییش

2.185.73.24
سه شنبه 6 فروردین 1392 - 09:55
ندا

کاملا درسته...
انگار فقط مصاحبه کرده تا بگه من بهتر از سیروانم!

92.50.9.148
دوشنبه 5 فروردین 1392 - 21:26

تا یکی رو خراب نکنن که مشهور نمیشن!!!
متاسفم

دوشنبه 5 فروردین 1392 - 21:50

این آقا چرا انقدر خودشو تحویل می گیرن؟!؟!؟!؟سیروان خسروی هم یکی از بهترین تنظیم کننده ها هستند و همونطور که دوستانم اشاره کردن آلبوم رمانتیک شهاب رمضان یکی از آلبوم های به حق موفقی بوده که سیروان به طور کامل تنظیم کرده و همینطور آلبوم جناب یگاته...به نظرم ایشون نباید اینطور راجع به زحمات و فعالیت های یه هنرمند حرفه ای صحبت کنن و نظر بدن و خودشونو اینطوری بالا ببرن..اجازه بدید دیگران و مخاطبان(مردم)در این رابطه نظر بدن...

سه شنبه 6 فروردین 1392 - 00:13

امیدوارم که به کسی بر نخوره
ولی هر خواننده ای برای این که به موفقیت برسه باید یه تیم حرفه ای رو در کنار خودش داشته باشه تا به اون موفقیتی که میخواد برسه و در کل روند رو به رشد خوبی رو طی کنه برای رسیدن به هدفش
ولی یه چیزی که وجود داره یه تیم هر چه قدر هم که خوب باشن خیلی در بین مردم شناخته نمیشن هرچند که بین اهالی و طرفداران حرفه ای موسیقی شناخته میشن ولی در بین عامه ی مردم این ویترین کار که خیلی شاخص و به چشم می یاد و اون شخص هم فقط خواننده ی کار
شاید اقای ترابی خسته شده اند که همیشه در پشت صحنه ی اثار هنری حضور داشته باشن و کمتر دیده بشن
شاید دلیل اصلی این ریسک هم همین باشه

سه شنبه 6 فروردین 1392 - 14:06

خوب اگه سیروان بهترین نبود همه نمیومدن خودشونو با اون مقایسه کنن

kop
سه شنبه 6 فروردین 1392 - 21:06

خیلی رک بگم سبک شهرام شکوهی و محمد علیزاده مردمی بوده وهست
یا حمید شادمهری بود من منکر زحمت هیشکی نمیشم ولی بیشترین تاثیررو توهیت شدن اینها سبکشون داشته همراه زحمتها وخلاقیت وعلم ترانه سراواهنگسازوخواننده و...

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 21:22

خوب برای دوستان آلبوم بهنام صفوی خوب جا نیفتاده. وگر نه بهنام اگه الان معروف شده فقط به خاطر تنظیمهای سیروانه . اینو بدون . مهدی یراحی و شهاب رمضان همینطور.
چرا جای دوری بریم اصلا خود آلبوم های های سیروان به علاوه تنظیمهاش . همشون از نظر تنظیم عالی بودن.
که اکثر اهالی موسیقی قبول داشتن که از زمان خودشون جلوتر بودن.
مثل آهنگ توخیال کردی . 10سال پیش ساخته شده بود.هنوزم برای خیلی ها تازگی داره

جمعه 16 فروردین 1392 - 12:33

بهترین تنظیم کننده ایران بدون شک میلاد ترابی هست.

سه شنبه 21 خرداد 1392 - 08:39

همین میلادترابی و افرادی مثل میلادترابی یعنی الیاس شیرزادو..بودن که موسیقی کشورو نابود کردن

موسیقی قبل از انقلابو ببینید و موسیقی جدیدوکه جوانان جدید میسازند در سبک های واقعا پاپ و کمی هم راک

اصلاچرا اسم سیروانو آورد؟؟ چه نیازی بود؟؟ معلومه که خیلی به سیروان حسادت میکنه
من هوادار سیروان نیستم اما میدونم که تنظیم ده سال پیش سیروانو الانم میشه گوش داد و لذت برد
اما تنظیم های میلاد ترابی چی؟؟
فقط اون افرادی که موسیقی خوب نمیشناسند لذت میبرند

دوشنبه 9 تیر 1393 - 12:03

میخواستم بگم خیییییییییییلی بده که ادم واسه بیشرفتش بیاد بخواد یکی دیگه رو خراب کنه بله منظورم دقیقا سیروان خسروی هست دیگه کاملا واسه همه مردم روشن شده بهترین تنظیم کننده ایران بدون شک سیروان هست بس اقای ترابی لطقا منصف باش. شاید خیلی از بچه های اهل موسیقی از این موضوع خبر ندارن که البوم کما 1 حمید عسگری داشت با تنظیم سیروان شکل میگرفت که بزرگمنشیه سیروان و روشنفکری این موزیستین فوق العاده بود که این البوم رو به اقای ترابی سبرد وبه حمید گفت فضای سبک ما یه خورده از هم دوره و تو رو به یکی از بهترین دوستام معرفی میکنم بله به این ترتیب بود که البوم رو به اقای ترابی به قول معروف باس داد بعد الان همین اقای ترابی با قدرت همون البوم داره خودنمایی میکنه دوستان فقط میخواستم بگم نکته رو گرفتین سیروان گف به یکی از بهترین دوستام اما این دوست ... . افسووووس. بله اقای محترم واسه بیشرفتت تلاش کن نه زیر بای رفیقتو خالی کن بگذریم اما لازم به ذکر بود بگم در مورد خوانندگی یه سر قبل از شروع کنسرت های سیروان در هر کجای این شهر ایران باشه ببینید بلیتی مانده؟؟؟؟! و درمورد اجرای زنده هم باید بگم مطمءنم شما مقابل سیروان حرفی برای گفتن ندارید از جنس صداتون مشخصه این رو تمام طرفدارای دو اتیشه شما هم میدونن ولی در اخر میخواستم بگم اقای ترابی شما باهوشانه در این مصاحبه تون عمل کردین که اسمی از سیروان بردین و فقط همین نقطه قوت مصاحبه تون بود اگر بازم هم میخوایین در ادامه بازم هم مصاحبه هاتون خواندنی بشه قطعا این کار را بکنید ولی همیشه بیاد داشته باشین هوادارهای سیروان هیچگاه تنهاش نمیذارن راستی سیروان در گیر تنظیم تک تراک انریکه هست خوشحال میشویم از فعالیت های شما هم با اطلاع باشیم یا حق

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود میلاد ترابی: من یک آلبوم را به موفقیت رسانده ام! | موسیقی ما