برنامه یاد بعضی نفرات
 
بهنام صفاریان
در آستانه تولید آلبوم جدید؛
بهنام صفاریان از استعدادهای جوان دعوت به همکاری می‌کند
موسیقی ما- لی لا رضایی: بهنام صفاریان از نیروهای با استعداد در زمینه‌های مختلف موسیقی برای ساخت پروژه جدید خود دعوت به همکاری کرد.

این خواننده در این باره به موسیقی ما گفت: از آنجایی که قصد دارم تولید و ساخت آلبوم جدید خود را به زودی آغاز کنم، از تمامی هنرمندان جوان عرصه موسیقی که تمایل به همکاری با من را در این آلبوم دارند دعوت به همکاری می‌کنم. این دوستان در هر زمینه‌ای که فعالیت دارند می‌توانند اعلام آمادگی کرده و همکاری خود را ابراز کنند.

صفاریان همچنین خاطر نشان کرد: در این راستا دوستانی که در زمینه‌های مختلف اعم از ترانه سرایی، آهنگسازی، تنظیم، میکس و مس‌تر و... و تمامی رشته‌هایی که مرتبط با تولید موسیقی است؛ فعال هستند، می‌توانند اعلام آمادگی کرده و با من همکاری کنند.

وی دلیل این همکاری را نه به صرف کم کردن هزینه‌ها بلکه به دلیل استفاده از استعدادهای جدید اعلام کرد و در این زمینه گفت: دلیل این کارم این است که من نتیجه چنین چیزی را در تولید آلبوم «دو رنگی» و استقبالی که از آن شد، گرفتم. می‌خواهم این تجربه خوب را که در آن آلبوم کسب کردم، تکرار کنم. در آن آلبوم نیز با تعدادی از دوستانی کار کردم که در جامعه موسیقی تجربه چندانی در موسیقی حرفه‌ای نداشتند، اما کارهای بسیار شنیدنی و دلنشین ارائه دادند که با استقبال چشمگیری از سوی مخاطبان مواجه شد.

وی تصریح کرد: شاید عده‌ای فکر کنند که من برای کم کردن هزینه‌های دست به چنین اقدامی خواهم زد اما واقعیت قضیه همین چیزی است که گفتم. من به دنبال استعدادهای جوان و ایده‌های جدید هستم. می‌خواهم با دوستانی کار کنم که بتوانند در موسیقی روز پیشرفت کنند و از فکرهای جوان‌تر و به روز تری استفاده کنم.

به گفته خواننده «دورنگی» این آلبوم سومین آلبوم وی در جایگاه خواننده خواهد بود و قرار است استارت آن ار ابتدای سال ۹۲ زده شود و تا پایان همین سال روانه بازار موسیقی شود.

دوستان موزیسینی که علاقه‌مند به همکاری با این خواننده هستند می‌توانند از طریق avayesegal@yahoo. com آمادگی خود را به روابط عمومی شرکت آوای سگال پارس با مدیریت بهنام صفاریان اعلام کنند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 فروردین 1392 - 09:48

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

دوشنبه 26 فروردین 1392 - 10:38

یکی از بهترین موزیسین های کشور بهنام صفاریان عزیز هستند
امیدوارم کارهای خیلی خوبی مثل اکثر تراکهای آابوم شبح توی این آلبوم باشه
مثلا اشباه بود-داری میری تو-آخرقصه-چرانخواستی این قطعات از بهترین قطعاتی هستن که تا به حال شنیدم
امیدوارم از استاد بهروز هم در این آلبوم استفاده بشه همچنین منتظر کارهای زیبای فرشاد حسامی و فریدون آسرایی در این آلبوم هستیم

سه شنبه 27 فروردین 1392 - 13:08
علیرضا

محمود جان بهنام صفاریان از کی تا حالا موزیسین شده که بهترینم لقب گرفته؟!!!!!!!!!!!!
اون حتی ملودی ساز هم نیست
رابطش با فریدون اصلا خوب نیست دیگه و منتظر حضور مسعود خادم به عنوان خواننده مهمان هم باید باشیم...

188.245.186.40
چهارشنبه 28 فروردین 1392 - 02:27
محمود طهماسبی

آقای علیرضا موزیسین که صرفا نوازنده یا تنظیم کننده یا آهنگساز نیست....

2.185.75.204
دوشنبه 26 فروردین 1392 - 11:10

وقتی یکی از بهترین موزیسینهای موسیقی پاپ پس از انقلاب برادر آدم باشه چه نیازی به فراخوان. در ضمن چند ساله از انتشار آلبوم شبح می گذره تازه میخواد استارت البوم سوم رو بزنه!!!

دوشنبه 26 فروردین 1392 - 11:22

انگار آدرس ایمیل مشکل داره چون .... نه یاهو و نه گوگل قبول نمیکنن................

دوشنبه 26 فروردین 1392 - 23:11

حرکتش واقعآ جالب بود ...

سه شنبه 27 فروردین 1392 - 14:49

هرکسی نمیفهمه این حرکت فرهنگساز و برای کمک به موسیقی کشور و استعدادهای جوانی هست که همیشه فکر میکنن باید اتفاقات عجیب رخ بده تا به چشم بیان یا از طریق شبکه های ماهواره ای یا از راه موسیقی زیر زمینی.....ایشون اتفاقا خییییییییییییییییییییییییلی مردونگی و بزرگواری نشون دادن و خواستن به جوانان موزیسین و هنرمند و ترانه سرا و بااستعداد کمک کنن اونم در بهترین شرایط ... افراد بنام و باارزشی پشت این قضیه هستند از جمله خود بهنام و بهروز صفاریان ... آلبوم مهدی یغمایی هم قراره توسط این شرکت ارائه بشه و قطعه بینظیر " شهر باران " محمد علیزاده هم در استدیو آوای سگال پارس زیر نظر بهروز ساخته شد
خوش بحال هرکسی که ازین فراخوان استفاده کنه و قدر بدونه

تبریک میگم به آقای بهنام عزیز
موفق باشن

سه شنبه 27 فروردین 1392 - 15:51

خدای من که هنگ کردم من خاطرات خوبی رو با البوم شبح داشتم الان حدود 6ساله که منتظرم دوباره یه چیزی از شبح فراتر یا خودش تکرار بشه اما نشد که نشد تازه اقا اعلام کرده میخواد با کسانی کار کنه که هیچ تجربه ای رو تویه موسیقی ندارن بابا اینو برا تو نگفتن که سبک و صدات خاصه

چهارشنبه 28 فروردین 1392 - 02:05

با سلام:
به نظر من این کار حرکت بسیار زیباییه چون بهنام و بهروز صفاریان در موسیقی به همه ثابت کردن که استعدادهای گمنام هم میتونن حرفهای زیادی واسه گفتن داشته باشن مثل خیلی از کسانی که الان در دنیای حرفهای مشغول هستن که توسط همین دو برادر حمایت شدن ..برای بهنام صفاریان ارزوی موفقیت میکنم و منتظر کارای جدیدشون هستیم..

سه شنبه 18 شهریور 1393 - 21:55

سلام من ترانه سرا هستم و دو سه سالی میشه ترانه میگم میتونم ترانه هام رو در احتیارتون بزارم میتونم در زمینه ترانه ترکی هم حتی کمکتون کنم اگه تمایل داشته باشین به وبلاگ من سری بزنید و شرایط خودتون رو بگین و یک شماره تلفن ثابت با کد شهرش رو برام بزارید میتونم نمونه کار هم بدم

gognoosekabood.blogfa.com

جمعه 26 تیر 1394 - 13:34

عاقا ادرس ایمیل اشکال داره. لطفا اصلاح بفرمایید

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بهنام صفاریان از استعدادهای جوان دعوت به همکاری می‌کند | موسیقی ما