برنامه یاد بعضی نفرات
 
آوار حلقه‌ها,افشین معصومی
مدیر شرکت فرهنگی-هنری نغمه حصار اعلام کرد
آوار حلقه از بهترین‌های سبک خود است
موسیقی ما- لی لا رضایی: افشین معصومی که مدیریت شرکت فرهنگی- هنری نغمه حصار را به عهده دارد، درست هفته پیش از عید آلبوم موفقی را با عنوان «آوار حلقه» روانه بازار موسیقی کرد که در ژانر خود توانست آلبوم موفقی شود.

معصومی درباره این آلبوم و ویژگی‌های منحصر به فرد آن در گفت‌و‌گو با موسیقی ما اعلام کرد: «آوار حلقه» عنوان مجموعه قطعاتی در قالب یک آلبوم است که بر اساس امکانات صوتی ساز دف تنظیم شده است. همانطور که از این تنظیم‌ها مشخص است، دف به تنهایی توانسته قابلیتهای فراوان خود را در کلیت این اثر به رخ بکشد.

وی خاطر نشان کرد: در این مجموعه قطعات مختلفی با عناوین صبا، خروش، بی‌کران، آرام، تکنوازی دف، موزون، عمیق، و غمگین شنیده می‌شوند که همگی دارای بخش‌های ابتدایی، میانی و پایانی مستقلی هستند که در کلیت اثر با یکدیگر مرتبط‌اند. در عین حال این قطعات از سادگی یکدستی برخوردارند. نا‌گفته نماند که این اثر در ژانری که دارد عنوان یکی از بهترین‌ها را با خود یدک می‌کشد.

گفتنی است حسین معانی و مصباح قمصری عوامل و سازنده‌ها و نوازنده‌های این آلبوم هستند. دف، دقک، چوبک، مثلث، شیکر و طبل بزرگ این آلبوم را حسین معانی نواخته و نوازندگی بم کمان، گیتار بیس و دمام را در این آلبوم مصباح قمصری به عهده داشته است.

این آلبوم که از هفته آخر سال ۹۱ منتشر و روانه بازار موسیقی شده است، از استقبال خوبی نیز برخوردار شده است که با وجود چنین استقبالی باید آن را شنید.

نوازندگانی که در این آلبوم به آهنگسازی نیز پرداخته‌اند، در آلبومهای دیگری از هنرمندان موسیقی نیز هنرنمایی کرده‌اند و اما این اولین کار متقل اشان در جایگاه آهنگساز است.

همزمان با انتشار این آلبوم از این شرکت، آلبوم «کوک کولی» با صدای سینا سرلک منتشر شد که این آلبوم نیز فروش خوب و قابل توجهی را از آن خود کرد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 فروردین 1392 - 09:51

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آوار حلقه از بهترین‌های سبک خود است | موسیقی ما