برنامه یاد بعضی نفرات
 
محمد زارع
در گفتگو با موسیقی ما عنوان شد:
برای محمد زارع «رو درو دیوار این شهر»، «اتفاق» می‌افتد
موسیقی ما- لی لا رضایی: محمد زارع از انتشار آلبوم جدید خود خبر داد. او که قرار است خاطره خوش آلبوم موفق و پرمخاطب «رو درو دیوار این شهر» را تکرار کند در این باره به موسیقی ما گفت: آلبومی که قصد دارم امسال روانه بازار موسیقی کنم، «اتفاق» نام دارد. این آلبوم شامل مجموعه‌ای از کارهای قابل توجهی است که دوستان این عرصه زحمت ساخت آن‌ها را به عهده داشته‌اند.

زارع در ادامه افزود: «اتفاق» دارای ۹ قطعه است که ساخت آن‌ها را شهاب رمضان، امیرعلی بهادری، زانیار خسروی، بهروز علیاری، امید حاجیلی و خودم (یک قطعه) را به عهده داشته‌ایم. سعی کرده‌ام در آلبوم جدید از عوامل زیادی استفاده کنم تا تنوع زیادی در کارم ایجاد شود.

وی دلیل استفاده از عوامل بسیار در آلبوم خود را علاوه بر ایجاد تنوع، تفاوت در قطعات و ساخت آن‌ها عنوان کرد و در این باره خاطر نشان کرد: به دلیل اینکه می‌خواستم در ساخت قطعات متفاوت عمل کنم، نخواستم خودم به تنهایی دست به کار شوم و از همین رو ساخت قطعات و تنظیم آن‌ها را به افراد مختلفی سپردم تا حرفهای زیادی برای گفتن باشد و قطعات آلبوم بتوانند با طیف وسیع تری از مخاطبان ارتباط برقرار کنند.

زارع همچنین خاطر نشان کرد: ترانه‌های آلبوم «اتفاق» را سید محمد کاظمی، امیرعلی بهادری و امیر یگانه سروده‌اند و خود نیز ترانه یکی از قطعات را سروده‌ام. در ساخت قطعات و تنظیم آن‌ها نیز دوستانی همچون زانیار خسروی، امید حاجیلی و بهروز علیاری در کنارم هستند و خود نیز تنظیم یکی از آن‌ها را انجام داده‌ام.

وی همچنین تصریح کرد: فکر می‌کنم الان به نقطه‌ای رسیده‌ام که باید این همه تنوع را در کار‌هایم لحاظ کنم. چرا که مدتی است احساس می‌کنم دارم خودم را تکرار می‌کنم. بنابراین به این نتیجه رسیدم که برای پیشگیری از تکرار مکررات خودم به تنهایی تمامی کار‌ها را انجام ندهم.
زارع با اشاره به اینکه از آلبوم قبلی خود با عنوان «دیوانه از قفس پرید» نتوانسته توقعات خود را برآورده کند، گفت: به دلیل اینکه آلبوم قبلی‌ام ۴-۵ سال برای دریافت مجوز منتظر ماند تمامی کار‌هایش قدیمی شده بود و نتوانست در شرایط زمانی که منشر شد، بازتاب خوبی داشته باشد. نمی‌خواهم خاطره آن آلبوم مجددا برایم تکرار شود به همین دلیل سعی کردم با ایجاد تفاوت و تنوع در کارهای جدیدم و لحاظ کردن سلیقه مخاطبانم، یک «رو در و دیوار این شهر» جدید منتشر کنم و به دست مردم برسانم تا کسانی که کارم را گوش می‌کنند از آن لذت ببرند. امیدوارم بتوان خاطره آن آلبوم را تکرار کنم.

این خواننده هم اکنون درگیر تاسیس استودیوی بزرگ خود برای ضبط شخصی آثارش است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 فروردین 1392 - 09:25

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 29 فروردین 1392 - 17:08

رو در و دیوار همیشه شنیدنی ست ...
امیدوارم اتفاق هم اتفاق های خوبی براش رقم بخوره !

پنجشنبه 29 فروردین 1392 - 21:38

بعده رودرو دیوار دیگه قشنگ نداشته
خدا کنه تو این البوم باشه

پنجشنبه 29 فروردین 1392 - 23:13

عاشقتم. همیشه کاراش عالی بود حتی البوم دیوونه از قفص پرید با اون اهنگ وای دلم تنها شدمش

جمعه 30 فروردین 1392 - 00:27

منتظر انتشار این اتفاق شنیدنی هستیم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود برای محمد زارع «رو درو دیوار این شهر»، «اتفاق» می‌افتد | موسیقی ما