برنامه یاد بعضی نفرات
 
حمید عسکری
حمید عسکری:
در سالن اسکار روی صحنه می‌روم
مصطفی امامی: حمید عسکری این روز‌ها در آمریکا به سر می‌برد و خودش را برای اولین تور کنسرت خود در این کشور آماده می‌کند. این اولین بار است که حمید برای اجرای ترانه‌هایش به آمریکا سفر می‌کند و تقریباً در اکثر شهرهای بزرگ آمریکا روی صحنه خواهد رفت. این اولین بار است که خبر تور آمریکایی حمید عسکری رسانه‌ای می‌شود و او این خبر را از طریق مصاحبه به مخاطبینش اعلام می‌کند. این شما و این صحبت‌های جالب حمید عسکری که دیروز ساعت ۱ بامداد به وقت لس آنجلس از طریق امواج تلفن انجام شد.
 
  • تو الان در آمریکا هستی و خودت را برای تور کنسرت‌هایت در این کشور آماده می‌کنی، چرا اینقدر بی‌سر وصدا؟
الان که داریم با هم صحبت می‌کنیم چیزی حدود بیست روز تا اولین کنسرتمان در این کشور آمریکا باقی مانده است و به دلیل اینکه هنوز با اولین اجرا فاصله داریم، هنوز تبلیغاتی در این زمینه نداشته‌ایم و ترجیح دادیم در سکوت خبری مقدمات کار را پیگیری کنیم. من زود‌تر به آمریکا آمده‌ام تا مقدمات کار و همچنین تمرینات ارکس‌تر را پیگیری کنم تا به آمادگی بیشتری دست پیدا کنم. و بلیط فروشی آغاز شده و کار‌ها در حال انجام است.
 
  • اولین اجرایت در کدام شهر است؟
اولین اجرای ما در شهر لس آنجلس خواهد بود. شاید جالب باشد بدانی که ما برای این اجرا، در سالن کوداک تا‌تر که یکی از سالن‌های بزرگ هالیوود است و هر سال مراسم اسکار در آن برگزار می‌شود، روی صحنه خواهیم رفت.
 
  • گنجایش سالن چقدر است؟
۵ هزار نفر.
 
  • باتوجه به اینکه اولین باری هست که در آمریکا روی صحنه خواهی رفت، با بچه‌هایی که پیش از تو در این کشور کنسرت داشتند، صحبت و مشورت داشته‌ای؟
بله، در این مورد با بنیامین بهادری عزیز صحبت کرده‌ام. یک سری صحبت‌هایی راجع به شرایط اجرا و حال و هوای سالن با هم داشتیم که باعث شد با حس خوبی به اینجا سفر کنم.
 
  • این حس خوب الان که آنجا هستی هم تداوم دارد؟
بله، خوشبختانه در این ۱۰ روزی که اینجا هستم، می‌بینم که جامعه ایرانی ِ لس آنجلس مشتاقانه منتظر کنسرت هستن. همه چیز برای خاطره انگیز شدن این کنسرت آماده است و امیدوارم بتوانیم شب خوبی را در کنار هموطنانمان سپری کنیم.
 
  • در این تور نیما وارسته و بقیه اعضای ارکستر هم همراهت هستند؟
نیما وارسته و محمد مجرلو دو تن از اعضای ارکستر هستند که در تور آمریکا همراه ما هستند. بقیه نوازندگان هم از کشور آمریکا هستند.
 
  • آمریکایی یا ایرانیان مقیم آمریکا؟
هم نوازنده آمریکایی داریم و هم نوازنده ایرانی مقیم آمریکا...
 
  • هماهنگ شدن با ارکستر جدید سخت نیست؟
به هرحال نت‌های ما آماده است و فکر نمی‌کنم مشکل خاصی داشته باشیم. البته بعضی از نوازنده‌ها با موسیقی ایرانی آشنایی کمتری دارند که فکر می‌کنم این مشکل هم در این چند روز باقی مانده و با تمرین حل خواهد شد.
 
  • در این ۱۰ روزی که در لس آنجلس بودی، نگاه ایرانیان ساکن آنجا را نسبت به موسیقی داخلی چطور دیدی؟
قبل از اینکه به اینجا بیایم کم و بیش اطلاع داشتم که ایرانیان مقیم خارج از کشور ذهنیت خوب و مثبتی نسبت به خوانندگان فعال در بازار داخل ایران دارند، اما الان با چیزی فرا‌تر از تصورات قبلی‌ام روبه رو هستم. باورت نمی‌شود که ایرانیان اینجا چقدر مشتاق کنسرت بچه‌های داخلی هستند و چقدر ما را حمایت می‌کنند. واقعاً در این چند روزه روحیه خوبی از طریق واکنش‌های مردم به من تزریق شده است.
 
  • پس در در کوچه و خیابان که می‌روی تو را می‌شناسند...
بله، همانطور که گفتم مردم اینجا خیلی به خوانندگانی که در ایران فعالیت می‌کنند علاقه دارند و کار‌هایشان را پیگیری می‌کنند. شاید باور کردنش سخت باشد اما اینجا در رستوران‌های ایرانی و ماشین‌هایشان، در اغلب موارد آهنگ‌های مجاز داخلی شنیده می‌شود و این موضوع خوشحال کننده‌ای است.
 
  • تا الان آهنگ کدام خواننده‌ها را از داخل ماشین‌ها یا در رستوران‌ها شنیده‌ای؟
تقریباً آهنگ اکثر بچه‌های مطرح داخلی را اینجا شنیده‌ام. این واقعاً احساس خوبی است که می‌بینی مردم کار بچه‌های داخل را دوست دارند و به آن اهمیت می‌دهند.
 
  • استی چرا اینقدر طول کشید تا به تور کنسرت‌های آمریکا برسی؟
حدود دو سال پیش بود که قرارداد این تور به امضاء رسید اما به هرحال چون پروژه بزرگ است و فراهم شدن همه جوانب کار یک مقدار زمان بر است یک مقدار این موضوع به تعویق افتاد و امروز شرایط فراهم شد تا در خدمت ایرانیان مقیم آمریکا باشیم. البته یکی دیگر از مسائلی که باعث شد این تور یک مقدار عقب بیفتد این بود که ما به دنبال این بودیم که در یک تاریخ مناسب این کنسرت‌ها برگزار شود که در ‌‌نهایت آقای کوروش صالحی (تهیه کننده کنسرت) این تاریخ را مناسب دیدند.
 
  • به جز لس آنجلس، در کدام شهر‌ها کنسرت داری؟
کنسرت‌های ما در شهرهای هیستون، دالاس، فینیکس، سن خوزه، اورج کانتری، واشنگتن، نیویورک و آتلانتا برگزار خواهد شد.
 
  • با این تفاسیر مدت زیادی از ایران دور خواهی بود، درسته؟
بله فکر می‌کنم حدود دو ماه و نیم از ایران دور خواهم بود.
 
  • این مدت دوری از ایران و درگیری‌های مربوط به کنسرت باعث عقب افتادن کار آلبوم جدیدت نمی‌شود؟
نه، خوشبختانه بچه‌ها در ایران مشغول کارهای آلبوم هستند و من هم از اینجا از طریق اینترنت و تلفن با دوستان در ارتباطم و کار‌ها به سرعت و مثل گذشته انجام می‌شود.
 
  • تاریخ انتشار آلبوم مشخص شده؟
خودت می‌دانی که هیچ وقت نمی‌توان تاریخ دقیقی برای انتشار آلبوم مشخص کرد اما ما تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم که کار تا اواخر خرداد نهایی شود و انشالله اواسط تابستان آلبوم را روانه بازار کنیم.
 
  • نام آلبوم هم همچنان «سرنوشت» است؟
بله، فعلاً اسم آلبوم‌‌ همان سرنوشت است اما احتمال دارد که نام آلبوم را تغییر دهیم. به نظر من اسم آلبوم زیاد مهم نیست و بیشتر محتویاتی که مخاطب می‌شنود اهمیت دارد.
 
  • در این آلبوم می‌خواهی برگشتی به «کما۱» داشته باشی یا فضایی جدید را تجربه خواهی کرد؟
نه، این آلبوم به هیچ وجه برگشت به «کما۱» محسوب نمی‌شود. من سه آلبوم به اسم کما منتشر کردم و موفق شدم استایل حمید عسکری را بین مخاطبین موسیقی جا بیاندازیم. اما بالای ۸۰ درصد از آهنگ‌هایی که در آلبوم جدیدم خواهید شنید، کارهایی هستند که نظیرش را در آلبوم‌های گذشته من نشنیده‌اید.
 
  • و از کنسرت‌های داخل ایران چه خبر؟
من قبل از اینکه به آمریکا سفر کنم، کنسرت‌های زیادی در داخل ایران داشتم. الان هم همانطور که گفتم حدود دو ماه و نیم ایران نیستم و فکر می‌کنم بعد از ایام انتخابات ریاست جمهوری دوباره در ایران کنسرت خواهم داشت.
 
  • به عنوان حرف آخر، اگر صحبتی باقی مانده برایمان بگو.
مصاحبه کردن در اینجا یک حس و حال دیگری برایم دارد و از تو ممنونم که با من تماس گرفتی و این فرصت را دادی تا صحبت‌هایم را بیان کنم. به همه مخاطبین خودم هم سلام می‌رسانم و روی ماه همه این عزیزان را می‌بوسم. جای همه‌شان را در لس آنجلس خالی می‌کنم اما فقط می‌خواهم بگویم که باور کنید هیچ کنسرتی، کنسرت در ایران نمی‌شود. البته اینجا هم لطف خاص خودش را دارد اما اجراهایی که در ایران داریم، حس و حال عجیب و غریبی دارد. انشالله که برگردیم و بتوانیم در خدمت مردم خوبمان باشیم.
منبع: 
تماشا
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 اردیبهشت 1392 - 14:11

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

m.r
چهارشنبه 4 اردیبهشت 1392 - 15:09

وای.مرسی موسیقی ما که خبری از حمید گزاشتین.بی شک مثل کنسرت تورنتو خواهد ترکوند.

چهارشنبه 4 اردیبهشت 1392 - 21:00

دمش گرم موفق باشی حمید جان

چهارشنبه 4 اردیبهشت 1392 - 21:56

به جای کنسرت گذاشتن توی لس آنجلس به فکر یه آلبوم خوب و جدید باشید! نه تکرار مکررات!

چهارشنبه 4 اردیبهشت 1392 - 22:38

من عکس های سالن کنسرت حمید عسکری رو دیدم. واقعا سالن زیبا و مجللیست و واقعا انتظار نداشتم یک خواننده پاپ مجاز ایرانی بتونه توی یک همچین سالنی کنسرت برگزار کنه و واقعا باید به حمید عسکری تبریک گفت.امیدوارم مثل همیشه هم در کنسرتش و هم در آلبوم جدیدش موفق باشه.

پنجشنبه 5 اردیبهشت 1392 - 10:43

مرسی حمید عسکری تک ستاره موسیقی پاپ ایران

پنجشنبه 5 اردیبهشت 1392 - 21:37

حداقل میپرسیدین توی آلبوم جدید کدوم ترانه سراها و تنظیم کننده ها حضور دارن

جمعه 6 اردیبهشت 1392 - 17:30
zzalireza

,,, amir arjeini va khanome zahra kalateh salam,,,, nima varesteh ,, shahab akbari

5.250.8.79
یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 - 03:07

با اینکه دلم از صحبتات خیلی ناراحت والبوم فبلیت دوست نداشم ولی امیدوارم موفق باشی والبوم خوبی به بازار عرضه کنی

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود در سالن اسکار روی صحنه می‌روم | موسیقی ما