برنامه یاد بعضی نفرات
 
گروه سون
اجرای مسلط گروه «سون» شایستگی های آنها را یک بار دیگر ثابت کرد
کنسرت در استادیوم آزادی!
موسیقی ما – بهمن بابازاده: کنسرت گروه «سون» بعد از مدت زیادی غیبت سرانجام در روز 15 اردیبهشت در سالنمیلاد نمایشگاه بین المللی با استقبال گرم و پرانرژی دوستداران این گروه بروی صحنه رفت تا باز هم معلوم شود این گروه بی حاشیه، دوستداران و طرفداران پر و پا قرصی دارند.

در ابتدای این برنامه ویدئویی خوش ساخت از اعضای گروه بروی ال . ای. دی سالن به نمایش در آمد که در آن سه عضو گروه درد و دل هایی احساسی را با خدا و دوستدارانشان داشته اند و همین ویدئوی پر احساس باعث شد برنامه از همان ابتدای شروع اش، با یک انرژی آغاز شود. ارکستر از همان لحظه ای که شروع به نواختن کرد، هر سه عوض گروه با هم وارد سالن شدند و نخستین جمله آرش قنادی که با انرژی تمام فریاد زد، نشان دهنده میزان خوشحالی آنها از دیدار مجدد با دوستدارانشان بود:«دلم براتون یه ذره شده بود . خدایا شکرت...».

قطعات پر طرفداری مثل «پریا» ، «ستاره» و همه قطعات سریال «زمانه» از جمله قطعات اجرا شده در بخش اول برنامه بودند که البته در انتهای بخش اول، گروه گیتار و ساز کاخون در مقابل استیج جمع شدند و برخی آثار را با این روش و به قول معروف با تنظیمی خلوت تر بروی صحنه بردند.
اما بخش دوم اجرای گروه سون بخش ویژه و پر هیجانی بود که سالن میلاد را تا آستانه انفجار پیش برد. در این بخش قطعاتی از قبیل «واست می میرم» و «دوست دارم» به اجرا در آمد تا حاضرین در سالن لحظات زیبا و لذت بخشی را تجربه نمایند و بعد از بیش از یک سال، اجرای قوی «سون» نوید بخش بازگشتی پر قدرت برای دوستداران این گروه محبوب و بی حاشیه باشد.
 
  • حاشیه ها:
* قابل پیش بینی بود که اجرای گروه در روزی که فوتبال کشور دو فینال محض را به خود می دید، فضای برنامه را تحت تاثیر قرار خواهد داد. همزمان با سانس اول اجرای کنسرت بازی تیم های «پرسپولیس – سپاهان» و «استقلال -  فولاد» در حال برگزاری بود تا همه حاضران در سالن به طرق مختلف هر از گاهی پیگیر نتیجه این دیدارها باشند. همین موضوع باعث شد در قسمت هایی از برنامه که بین دو قطعه سکوتی در سالن بوجود می آمد، کل کل دوستداران قرمز و آبی به اوج برسد و حتی بعد از به ثمر رسیدن و رد و بدل شدن گل، سالن شاهد جشن های کوچکی از هواداران این دو تیم باشد. این هیجان و ترکیب آن با اجرای مسلط و قوی «سون» باعث شده بود که فضای سالن فضایی کاملا پر هیجان و سرشار از انرژی مثبت باشد. در بسیاری از مواقع حتی خود خواننده ها و اعضای گروه هم با دیدن این قبیل رفتارها نمی توانستند جلوی لبخندشان را بگیرند و همین باعث شد این رفتارهای استادیومی حس خوبی به همه حاضران در سالن بدهد.

* فرزاد فرزین، بابک جهانبخش، میثم بائو، صدرالدین حسن خانی و علی انصاریان از جمله مهمانان ویژه این برنامه بودند.

* این برنامه به تهیه کنندگی «رسول ترابی» و «حسام حسینی» بروی صحنه رفت.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 - 13:10

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 - 21:37

سلام پس چی شدش آلبمشون قرار بود اواخر فروردین بیاد یه گزارش جدیدی چیزی بدین ببنیم در وضعه انتشار آلبوم دوست دارم ممنون موسیقی ما

پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 - 00:38

مرسی عکسا خوبن با حضور فرزاد فرزین عالی شدن
مرسی سون
مرسی فرزاد

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت در استادیوم آزادی! | موسیقی ما