برنامه یاد بعضی نفرات
 
علی قمصری
گفتگو با نامزدهای دریافت تندیس «اولین جشن سالانه موسیقی ما»:
علی قمصری: این نظرسنجی، خوب یا بد، ظرایف جامعه شناسی زیادی را به من آموزش می‌دهد
موسيقي ما - لي لا رضايي: از نوازندگان خوب در زمينه موسيقي سنتي است و بي حاشيه مشغول فعاليت است.  او توانسته با خوب ساز زدن خود دنيايي از مخاطب را محصور خود كرده و به خود همراه كند. از او به عنوان پديده اي در امر نوازندگي و آهنگسازی ياد كرده اند.انتساب آراي بالا براي علي قمصري چيز عجيبي نيست چرا كه او بارها توانسته موفقيتهاي بسياري را از آن خود كند.او كه تا كنون با خواننده هاي بسياري همكاري كرده توانسته ابداعات خود را در ساخت ساز و نيز تشكيل كوارتت زهي به ثبت برساند اين بار نيز توانسته آراي بسياري بياورد. با وي در اين باره گفت و گو كرده ايم:
 
  • *از اینکه از سوی کارشناسان و مردم بیشترین رای را در بخش نوازندگي به دست آورده اید، چه حسی دارید؟
طبيعتا برايم خوشايند است ضمن اينكه طيف وسيعي از مخاطبان سايت موسيقي ما، دنباله روي موسيقي پاپ هستند و بخش اعظمي از آنها به صورت جدي موسيقي پاپ را گوش مي دهند. برايم بسيار جالب است كه اين مخاطبان به موسيقي ایرانی نيز توجه دارند و به نوازندگان و آهنگسازان اين عرصه از موسيقي نيز راي مي دهند.
 
  • *به نظر شما چه فرق هایی میان  نتایج به دست آمده در بخش کارشناسی با بخش رای گیری مردمی وجود دارد؟  (درواقع اهمیت و اعتبار کدام بیشتر است؟)
در آن بخش هايي كه من در سايت موسيقي ما ديدم بین نظرات مردم و کارشناسان اشتراک زیادی وجود داشت. اهمیت اصلی هر دو بخش برای من آشنا شدن با نگاه جمعی و معیارهای اکثریت است که لزوما تغییری در مسیرم ایجاد نمی کند اما ظرایف جامعه شناسی زیادی را به من آموزش می دهد.
 
  • *برگزاری همچین نظرسنجی‌ها و جشن‌های چه تاثیراتی در موسیقی ما خواهد داشت؟
با پشتكاري كه دوستان هاي موزيك ما داشته اند و نيز با اطلاع رساني دقيق و به موقعشان، چنين چيزي مي تواند مفيد واقع شود و آغازگر حرکتی جدید در دنیای خبری باشد.من كاستي خاصي در اين نظر سنجي نديدم اما طبيعتا قرار گرفتن نام يك سري از پيشكسوتان زمينه هاي مختلف اين عرصه در كنار جوانترها برايم جالب بود.  در ضمن اين نيز برايم جالب  و عجيب بود كه برخي از هنرمنداني كه نامشان در نظر سنجي بود، سال گذشته اصلا كاري منتشر نكرده بودند مثلا خود من يكي از آنها هستم كه كار چنداني در سال 91 نداشتم. برخي ديگر نيز بيشتر از هر چيز جنبه تبليغاتي داشتند و جنبه تبليغاتي اشراف داشت به جنبه هاي ديگر. ولي در كل كليت كار بسيار جالب بود.
 
  • *به جز خودتان کدام نامزد دیگر را شایسته برترشدن در این شاخه می‌دانید؟
برتری در این نظرسنجی بیشتر برتری پاپیولار هست. طبيعتا كساني نيز هستند كه شايستگي منتخب شدن را داشته اند اما در ميان اين جمع نامشان به هر دليلي نبود.
 
  • *مهمترین برنامه‌های شما برای سال 92؟
برنامه زياد دارم كه در اين مقوله نمي گنجد يك به يك درباره آنها توضيح بدهم. قطعا تمركز خود را روي كارهاي جديد مي گذارم و تصميم دارم مانند سالهاي قبل، آلبوم مستقل منتشر كنم. در فرصتهاي بعدي جزييات كارهايم را توضيح خواهم داد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 21 اردیبهشت 1392 - 09:04

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود علی قمصری: این نظرسنجی، خوب یا بد، ظرایف جامعه شناسی زیادی را به من آموزش می‌دهد | موسیقی ما