برنامه یاد بعضی نفرات
 
حامد زمانی
همزمان با شب میلاد امام علی (ع) و فتح خرمشهر حامد زمانی روی صحنه رفت
گزارش تصویری از اولین کنسرت حامد زمانی در برج میلاد
موسیقی ما - نخستین کنسرت رسمی «حامد زمانی» خواننده پاپ با استقبال عمومی مخاطبان و حماسه سازان فتح خرمشهر، شب گذشته در برج میلاد تهران برگزار شد.

این اجرا که همزمان با شب میلاد امام علی (ع) و فتح خرمشهر بود باعث شد تا ترانه‌های خوانده شده از سوی گروه حامد زمانی با موضوع‌های ارزشی و انقلابی همراه شود که استقبال مخاطبان را به همراه داشت.

حامد زمانی پس از تبریک ولادت امام علی(ع) و روز پدر، قطعه عاشقانه‌ای را به مخاطبان هدیه کرد.

ترانه تیتراژ برنامه تلویزیونی «دیروز، امروز، فردا» که از سروده‌های «حامد زمانی» است از دیگر قطعات اجرایی بود که با پخش تصاویر مربوط به آن فضای خاصی را در سالن ایجاد کرد. مخاطبان به دلیل آشنایی با این ترانه با حامد زمانی هم‌صدا شدند.

به این عکس‌ها خیره شو، خیره شو

به اون روزهای پر از خاطره

نخواه گرمیه خواب چشم کسی

بذاره که بیداری یادت بره

یه باری از امروز رو دوشته

که واسَش یه عمره زمین می‌خوری

همه منتظر تا بینند کجا

تو از جادهٔ عشق دل می‌بُری

ولی ایستادن فقط کار ماست

ما که قصه‎مون قصهٔ خواب نیست

بیا دل به دریا بزن شک نکن

سرانجام این رود مرداب نیست.

 
ترانه «حضرت مهتاب» با موضوع حضرت زهرا (س) از قطعات دیگری بود که در آستانه شب میلاد امام علی (ع) به مخاطبان هدیه داده شد. شاعر این اثر «علیرضا قزوه» است که در این کنسرت حضور داشت.

اما قطعه ترانه «پرواز»، با موضوع شهدای هسته‌ای کشورمان و با یاد «مصطفی احمدی روشن» فضای خاصی را برای دقایقی در این کنسرت به همراه داشت.

ایجاد شور و نشاط جامعه در راستای حماسه سیاسی که از اهداف برگزاری این کنسرت بود باعث شد تا زمانی قطعات حماسی دیگری را با عنوان «بیداری اسلامی» به مخاطبان خود هدیه کند.

فربد‌ یزدانفر‌ که رهبری ارکستر را بر عهده داشت با همراهی دیگر نوازندگان قطعات بی‌کلامی را با سازهای گیتار، گیتار باس، درامز‌، باقلاما‌، ویولن و سازهایی کوبه‌ای به اجرا در آوردند و این فرصتی شد تا خواننده گروه برای دقایقی به استراحت بپردازد.

قطعه ترانه «آخرین قدم» با موضوع جانبازان دفاع مقدس و در آستانه حماسه فتح خرمشهر در حضور چند تن از جانبازان کشورمان به اجرا در آمد. زمانی در صحبتی کوتاه با ستایش رشادت‌های این عزیزان، گفت این کمترین هدیه‌ای است که می‌توان به این عزیزان هدیه کرد.
 
زمانی با خواندن تیتراژ یک برنامه‌ تلویزیونی که قرار است در ماه رمضان از رسانه ملی پخش شود و تیتراژ برنامه «شناسنامه»، «ماه عسل» و همچنین تکنوازی ویولنیست گروه، کنسرت ماندگاری را برای خود ثبت کرد.

حضور همشهریان این خواننده پاپ از شهر میمه اصفهان با همراه داشتن دست نوشته‌ها و شعارهایی که زمانی افتخار شهر میمه است دقایقی به تشویق این خواننده ارزشی پرداختند.

آلبوم موسیقی «حضرت ماه‌» از ساخته‌های حامد زمانی تا دو ماه آینده روانه بازار می‌شود.
منبع: 
گزارش: فارس - عکس ها: اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 4 خرداد 1392 - 14:14

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 4 خرداد 1392 - 15:11

خيلي جالبه/اولين خواننده اي كه هيچ حاشيه اي نداره و اين جاي تقدير داره

شنبه 4 خرداد 1392 - 17:39

کی هستن اصن ایشون :|
من اولین باره اسمشون رو میشنوم !

دوشنبه 6 خرداد 1392 - 00:03
بهاره قورچیانی

خواننده ماه عسل بودن ایشون
واقعا هم آهنگ قشنگی رو داشتن

5.52.173.213
پنجشنبه 27 تیر 1392 - 09:25
sina musavi

اگه آهنگاش رو دانلود کنی گوش کنی

مثل من معتاد صداش میشی

یه صدای تووووووووووووووووووووپ و جوون پسند

تو گوگل هم میتونی سرچ کنی بیشتر بشناسیش

212.80.4.35
پنجشنبه 27 تیر 1392 - 09:32
sina musavi

این آهنگشونو گوش کن مشتری میشی داداشم
ترانه تیتراژ برنامه تلویزیونی «دیروز، امروز، فردا»
به این عکس‌ها خیره شو، خیره شو

به اون روزهای پر از خاطره

نخواه گرمیه خواب چشم کسی

بذاره که بیداری یادت بره

یه باری از امروز رو دوشته

که واسَش یه عمره زمین می‌خوری

همه منتظر تا بینند کجا

تو از جادهٔ عشق دل می‌بُری

ولی ایستادن فقط کار ماست

ما که قصه‎مون قصهٔ خواب نیست

بیا دل به دریا بزن شک نکن

سرانجام این رود مرداب نیست.

212.80.4.35
شنبه 4 خرداد 1392 - 23:38

واقعا اجراش عالی بود
من کنسرت اکثر خواننده ها رو رفتم حامد زمانی روی استیج هیچی کم نداره از بقیه.صداش هم خیلی قوی ست.
عالی بود.....

یکشنبه 5 خرداد 1392 - 11:48

جالبه.......استعداد هاي فوق العاده موسيقي ايران با كلي بد بختي و اين در و اون در زدن و كلي سابقه مجوز مجوز اولين كنسرتشونو ميگيرن اونم توي يه سالن كوچيك و بد كيفيت.....بعضا هم كه كنسرت به دلايل نا معلومي كنسل ميشه.....

دوشنبه 20 خرداد 1392 - 19:44
م مهراد

اول از همه این رو بگم که بنده ابدا قصد توهین به هیچ شخص یا جریانی رو در موسیقی ندارم و همه ی هنرمندای خوب کشورمون برام قابل احترامند،ادبیات ما، مثل شما نیست که اگه با کلیات مواضع و جهت گیری های یک خواننده مخالفتی داشته باشیم،برای رسیدن به هدف خود،به ناچار،به توهین و تخریب خواننده های دیگه روی بیاریم.
از نظر من،صرف صدای خوب داشتن ،لقب سنگین"استعداد فوق العاده ی موسیقی"رو برای آدم به ارمغان نمیاره،ارزش هر موسیقی دان در درجه ی اول وبه عنوان "هنرمند"اینه که رسالت حقیقی هنر رو شناخته باشه و مهم تر از حرف، در عمل به اون پایبند باشه.رسالت حقیقی هنر که متاسفانه در جامعه ی ما تا حدی مهجور مونده،بیان مفاهیم و اعتقادات و ایدئولوژی خواننده در قالب کارشه؛در حالیکه در عمل شاهدیم- نه همه،بعضی- از خواننده های ما حاضرند تن به خواندن هر آهنگی با هر مضمون و ریتمی بدن،با اینکه اساسا سلیقه ی خودشون هم با این جور آهنگا جور در نمیاد و با عقاید خودشون هم در تضاده،فقط و فقط برای اینکه مخاطبشون ریزش نداشته باشه،مجددا تاکید می کنم اشاره ام به شخص خاصی نیست،ولی از نظر من خواننده ای که حاضر بشه صرفا برای افزایش مخاطب ،به هر قیمتی، چیزی رو بخونه که با عقاید خودش در تضاد باشه،لایق به یدک کشیدن عنوان والای "هنرمند "نیست...
اون چیزی که دقیقا شاخصه ی کاری آقای زمانی بوده و هست،دقیقا همین نکته ی مثبتشه که حاضر نیست برای رسیدن به حمایت حداکثری ،تن به خوندن هر آهنگی بده ؛والا ایشون با صدای خوب و استعداد بالایی که در خواننگی دارن،اگر بنا بود درگیر برخی باندبازی ها و مافیای موسیقی ایران می شدند،مسیرشون خیلی هموار تر از اونی میشد که شما الان دارید می بینید؛محض اطلاع شما فقط یه نمونه اش رو می گم که ایشون در ابتدای کارشون قراردادی با یه شرکت موسیقیایی بستن که بعد از واکنش های اعتقادی ایشون به برخی مسائل ،به دنبال تذکر اون شرکت که "نباید این کار رو می کردی!!!"،حاضر شدن قراردادشون رو فسق کنن ولی پا رو اعتقاداتشون نذارن؛قراردادی که اگه کپی مبلغشو منتشر کنن،دهن خیلی ها بسته میشه؛این یعنی هنر دوست عزیز،نه اون چیزی که شما اسمشو هنر گذاشتی...
در ضمن،محض یادآوری شما عرض می کنم:عزت چیزی نیست که انسان بخواد از بنده ی خدا بگیره ،سرچشمه ی عزت خداست و خودش به هرکس که ظرفیتشو توش ببینه،عطا می کنه؛نه من و شما و نه هیچ کس دیگه ای جز خدا و کسی که خدا میخواد،در حدی نیستیم که به کسی شهرت و اعتبار ببخشیم یا اونو ازش بگیریم؛ اگه کارآقای زمانی اون قدری صاحب اعتبار میشه که بدون دادن آلبوم و علی رغم سن کمش،شایستگی برگزاری کنسرت دربرج میلاد، اون هم با کیفیت و هنر و تکنیکی که هیچ از اجراهای خوانندگان حرفه ای کشور کم نداره،رو پیدا می کنه(چون کنسرت خواننده های مختلف بودم میتونم اینو بگم) این از عنایات خدا به اونه که لیاقتش رو در اون دیده ،من و شما کاره ای نیستیم که دربارش ابراز ناراحتی یا خوشحالی کنیم؛مجددا تاکید دارم به هیچ وجه منظورم خدایی نکرده توهین به خواننده های دیگه و عدم کفایت اونها نیست،من برای همشون ارزش قایلم ؛ولی کمی دقت و انصاف در سیری که آقای زمانی طی کردن وسرعت ایشون در نیل به موفقیت شاید به ما ثابت کنه که مسیر ایشون چیزی به مراتب فراتر از کمک های مسئولین ،و همش از عنایات خداونده که لیاقت ایشون و درستی راهش رو میرسونه؛والا اگه بحث حمایت باشه ،ایشون -علی رغم صدا،ترانه و سبک کاری حرفه ای شون-نه تنها از جانب بسیاری از سایت های موسیقی حمایت نشدند ،بلکه بعضا به شیوه ای کاملا حرفه ای و زیرکانه،بایکوت رسانه ای هم شدند،ولی به لطف خدا شاهد هستیم که هیجچ کدام از این "عدم حمایت ها" نتونسته تاثیری در تصمیم گیری هاشون داشته باشه و خللی در اونها ایجاد کنه،که به ادامه ی راه مصمم تر هم شدند.
موسیقی ما حقیقتا به نظرم اکه متنم رو منتشر نکنی از موضع انصاف به دوره...

2.191.158.157
شنبه 13 دی 1393 - 09:12
رها

خانم مریم اولین باره که من یه نظر خیلی بلند و با حوصله خوندم و اینقدر نظر شما برام جذاب بود که دهنم بسته شد!!!من خواننده ای مورد نظرم و اگه اینجا نام ببرم موسیقی ما من و فیلتر میکنه ولی اینقدر به این حرف شما که گفتید فقط خداست که به آدم شهرت و عزت میده و واقعا آقای زمانی حتما لیاقتش و داشته ایمان دارم که دیگه حرفی واسه گفتن نیست...نگاهتون واقعا عالی بود...

31.184.190.192
یکشنبه 19 بهمن 1393 - 19:23
ﻟﺒﻴﻚ

ﺑﻪ ﻧﻆﺮ ﻣﻦ ﻣﺮﻳﻢ ﺟﻮﻥ ﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﻧﻆﺮ ﺭﻭ ﺫاﺷﺘﻦ ﻣﻦ ﺩﻫﻨﻢ ﺑﺴﺘﻪ ﺷﺪ اﺻﻼ. اﻧﺸﺎ... اﻗﺎﻱ ﺯﻣﺎﻧﻲ ﻣﻮﻓﻖ ﺑﺎﺷﻦ

5.223.18.65
یکشنبه 5 خرداد 1392 - 12:28

هم صداش خوبه و هم آهنگاش
شکی در این نیست
ولی وقتی هنوز یه آلبوم هم بیرون نداده و به حد قابل قبول محبوبیت نرسیده
مجبور نیست که بیاد تو میلاد کنسرت بذاره
که بعدشم مجبور بشن سالن رو با روش هایی که شایسته نیست پر کنن

دوشنبه 20 خرداد 1392 - 19:56
م مهراد

دوست عزیز،لطفا کمی منصفانه تر قضاوت کن:
مادامی که شما در کنسرت حضور نداشتی و از اخبار و کم و کیفش بی اطلاعی،نمی تونی دربارش اظهار نظر کنی؛بنده خودم تو کنسرت ایشون حضور داشتم و تا حدی پیگیر وضعیت فروش بلیطهاش هم بودم،کاش شاهد بودید علی رغم اینکه کل کار ایشون و روند تبلیغات ،ده روزه جمع شد، پر شدن بلیط ها و رزروشون با چه سرعتی بود!!!کاش بودید و می دیدید تشویق های سالن و ابراز احساسات هوادارا رو به خواننده ای که،به قئل شما هنوز آلبوم بیرون نداده
هوادارای ایشون فراتر از اونی هستند که شما فکر می کنید ،اگه از حقیقت امر مطلع باشبد معنای "حداقل محبوبیت"را بهتر درک می کنید
ضمن اینکه به خودتون اجازه نمی دادید ،ندیده و نشناخته اعلام کنید :"که بعدشم مجبور بشن سالن رو با روش هایی که شایسته نیست پر کنن"!!!،اگه حداقل به ذره از سر و دستی که هوادارا تو کنسرت برای ایشون می شکستند،مطلع بودید و همه ی اینها برای یه خواننده که تازه اول مسیر هنریشه و هنوز جوونه و فرصت های فراوانی پیش روشه و حتی بدون دادن یک آلبوم به این سطح محبوبیت رسیده،واقعا جای تقدیر داره،دلیلش رو هم من بالا تو جواب یکی از دوستان دادم که اگه تمایل داشته باشبد و موسیقی ما اونو تایید کرده باشه، می تونید مطالعه بفرمایید.

2.191.158.157
پنجشنبه 27 تیر 1392 - 09:40
sina musavi

ببخشید میشه بگید کدوم روش سالن پر کردن

والا اینو اولین باره از شما میشنویم

تازه ما هم میخواستیم بریم که از بخت بدمون نشد

194.225.33.74
پنجشنبه 27 تیر 1392 - 09:42
sina musavi

شما از کجا میدونی سالن چطوری پر شده

آخه چرا تهمت الکی میزنید

به خدا اون دنیا باید جواب بدیا

194.225.33.74
پنجشنبه 27 تیر 1392 - 11:31
کوثر-ج

لطفا دوستانی که اطلاعی در مورد مسائل ندارن...بعد از کسب اطلاع کامنت بذارن!!!
آخه این چه سبک صحبته؟؟ شما مگه اونجا بودی که ببینی هواداراش براش چکار میکردن...
واقعا از بی انصافی بعضی از دوستان آدم تعجب میکنه

37.254.38.83
یکشنبه 5 خرداد 1392 - 13:06

جهت اطلاع آقای زمانی از موقعی اسمش آمد که کارگردان فیلم قلاده های طلا فراخوان داد تا ترانه این فیلم خاص سیاسی تهیه شود که حامد زمانی ترانه را خواند. بعدا تیتراز برنامه سیاسی تلویزیونی امروز فردا را خواند ...

پنجشنبه 27 تیر 1392 - 18:35
atiyeh

خداییشم که هردوش از نظر من فوق العاده بود مخصوصا مضامینش

151.238.77.155
دوشنبه 7 مرداد 1392 - 14:21
فهیمه طاهرپور

البته اون فراخوان رو دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی داده بود نه کارگردان فیلم . من شخصا از تیتراژ دیروز امروز فردا شناختمش. قلاده های طلا هم هم خود فیلم قشنگ بود هم موسیقی آقای زمانی مخصوصا از نظر تکنیکی .

2.179.220.241
یکشنبه 5 خرداد 1392 - 13:21

واقعا چند تا خواننده مث ايشون هستند ؟؟؟
.
خيلي خوبه اعتقادات خودشو فداي هنرش نكرد ..
بعد محمد اصفهاني دومين خوانند ايه كه چنين ايدئولوزي داره ..
تو ماجراي توهين به ساحت مقدس امام هادي و حضرت محمد به شدت عكس العمل نشون داد ..
ولي چون دكتر ازيشون معروف تر بودند بيشتر به چشم خوردن ..
خيلي دلم ميخواست خوانندهاي درجه 1 ايران همون 5 نفر معروف هم يه عكس العملي نشون ميداد . ..
واقعا چند تا خواننده مث محمد اصفهاني و حامد زماني تو فكر اينند كه اعتقدات خودشونو تو هنر به منصه ظهور برسونند ؟؟؟
بخدا قسم خيلي بزرگي وجود ميخواد ادم اعتقادات خودشو فداي هنرش نكنه ..
سرگذشت بزرگترين خوانندگان لس انجلسي رو بخوني خيلي هاشون از اول قاري قران و مداح بودند ولي وقتي دنيا روي خوش بهشون نشون داد خودشون هم به دنيا روي خوش نشون دادند .
خيلي ها اومدند رفتند مرحوم فريدون مرحوم فرهاد مرحوم ناصر مرحوم جهان و خوانندهاي زن ديگه ..
من نميخوام العياذبلله جا تو پاي خدا بذارم و درباره ادمها قضاوت كنم ..
ولي همه ميرن چه زود چه دير ..ايستگاه اخر همه اونجاست ا كه نخواي هم به زور پيدات ميكنند ..
الان اون فاطمه فاطمه مررحوم ناصر براش باقي مونده برا خيلي هاي ديگه هم خيلي چيزاي ديگه باقي ميمونه .و مونده
بيني و بين الله چند نفر مث محمد اصفهاني هستند كه تو ماجراي توهين به ساحت مقدس امام هادي و حضرت محمد عكس العمل نشون دادند ؟؟؟ چند نفر؟؟؟
من بارها گفتم هزار بار ديگه هم ميگم اگه قرار باشه محمد اصفهاني با كسي مقايسه بشه ميذاشتيد اون كار مشترك با خوانندگان بزرگ دنيا رو رد نميكرد ميذاشتيد با خيال راحت خط قرمزها رو كنار ميذاشت بعد ايشون رو از لحاظ تعدا د طرفدار و هوادار با ديگران مقايسه ميكرديد(اگرچه هنوزم هم استاد همه خوانندگان ايران هستند و تو قلب خيل عظيمي از مردم جا دارند با فروش بسيار زياد البومهاش و با شكوه برگذاري كنسيرتاش اينو اثبات كرده ) ...
هنوزم ناراحتم چرا نخواست مث سامي يوسف تماينده مو سيقي اسلام باشه ؟؟؟و چهره بين امللي بشه ؟؟مسلما از سامي يوسف موفق تر ميشد ...
خوانندگان حال حاضر هدفشون چيه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برگزاري مستمر كنسرت ؟؟
پخش شدن كليپهاشون تو ماهواره ؟؟
توسط خانم معلوم الحال تمجيد بشن ؟؟؟
يا دعوت از بازيگراي زن سينماي ايران ؟؟؟
مطمئنم موسيقي ما كامنتم رو تاييد نميكنه ...
هميشه حقيقت و حق در تنگنا قرار دارند و كمتر ديده ميشند ..

یکشنبه 5 خرداد 1392 - 21:11

با سلام.همه میدونن که صدایه حامد زمانی خیلی عالیه.اونایی که اونجا بودن قبل از اهنگ کجایی این موضوع براشون روشن شد.و بعد باید به اقای علیرضا که گفتن با روش هایی که شایسته نیست سالن رو پر کردن منظورشون چیه؟من خودم از ساعت 7 ونیم اونجا بودم.بیشتر جمعیت برا کنسرت میومدن و ساعت 9 که وارد سالن شدم تا ساعت 9ونیم همه ی صندلی ها پر بودن.چرا وقتی چیزی رو نمیدونید برای خودتون داستان میسازید؟؟؟

چهارشنبه 8 خرداد 1392 - 00:20

الهی خدا برکت بده به جونیت . خدا حفظت کنه

چهارشنبه 8 خرداد 1392 - 10:36

حامد زمانی یه دونست رو صداش نیومده آهنگاش هدف دارن حرفای تازه میزنن امیدوارم مثه همیشه موفق باشه

چهارشنبه 8 خرداد 1392 - 12:23

سلام
خدا خیرت بده برادر
انشاالله تو خط ولایت محفوظ باشی
همیشه ارزشی و اهل بیتی
انشاالله

پنجشنبه 9 خرداد 1392 - 12:02

سلام
مرحبا بر این جوان شایسته
از صمیم قلبم براش دعا می کنم: عاقبت به خیر شه.

یکشنبه 19 خرداد 1392 - 23:15

اقای زمانی فوق العده است واقعا جای تقدیر داره.

پنجشنبه 27 تیر 1392 - 09:45
sina musavi

آره عزیزم منم با نظرت موافقم

خیلی عایه

perfect

194.225.33.74
sm
چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 15:06

عالیه....
خدا حفظشون کنه...

دوشنبه 24 تیر 1392 - 11:54

توی این چند ماهی که باصدای حامد آشنا شدم، واقعا سوالم از خودم اینه که چرا قبلا آهنگای بقیه ی خواننده ها رو گوش می کردم؟؟؟هدفم چی بوده؟؟؟؟

وقتی فهمیدم حامد اعتقاداتش عینه خودمه و صداش هم اینجوریه، دیگه به هیچ وج با هیچ خواننده ای عوضش نمی کنم

سه شنبه 25 تیر 1392 - 20:12

بابا چقدر طرفدار.خداروشکر که هنوز این اهنگها با این مضمونها طرفدار داره...راستش 1 جورایی از بچه ها حالاهرسنی قطع امیدکرده بودم.احساس میکردم این چیزا بینمون کمرنگ شده..
ولی حالاخوشحالم .حالااحساس تنهایی نمیکنم.چون میدونم کسایی هستن که باباهام همزبونن.خداروشکر..
سلام.موسیقی ما خسته نباشید.ممنون از اطلاع رسانیتون..
و1 تشکر ناب ناب ناب از اقای زمانی.
تشکر ناب اولم بخاطر صدای خوبتون
تشکرناب دومم بخاطر مضمون و محتوای جانانه ای که خیلی وقت بود داشت 1 گوشه ای خاک میخورد وکسی بهش توجه نداشت ولی شما گرد بی توجهی ماادما نسبت به این محتواها رو ازش پاک کردین و...
تشکر ناب سومم بخاطر تفاوت چشمگیرتون با بقیه ی خواننده ها..
چه جوری بگم..طرز فکرتون-اعتقاداتتون-حتی طرز حرف زدنتون خداییه.چیزایی که مدتهاست من وامثال من دنبالشیم. تو این چند وقت با کارایی که اجرا کردین حسابی تو دل مااها جاشدین..
همین که فقط دنبال شهرت و پول و خیلی چیزا وکارای دیگه ای که بعضیا دنبالشن نیستین خودش ویژگی مثبته..
فقط خداکنه همیشه همینجوری بمونین.که فعلا مسیرتون که اینو نشون میده...
همین الان اون کارتون که برای اقاامام رضا(ع)خوندین داره ازتلویزیون پخش میشه..خیلی ی ی ی ی قشنگه.همه کاراتون قشنگه..انشاالله درپناه خدای گلمون وامام رضا باشین و به همه ارزوهاتون برسین.
ماهاهم درجایگاه طرفداراتون همیشه براتون دعا میکنیم.

پنجشنبه 27 تیر 1392 - 11:35

آقای زمانی ما منتظر کنسرت بعدی هستیماااا

پنجشنبه 27 تیر 1392 - 18:41

درود بر این جوان با استعداد و انقلابی
خدا حفظش کنه

یکشنبه 6 مرداد 1392 - 14:58

اي شما که گفتيداصلا حامدعزيزرونميشناسيدبايدبگم کل عمرت فناشد!خداي من آرزومه اونجابودم!توروخداحامدخان خوزستان هم بيا.فکرنکن فقط همشهريات دوست دارن ماهم عاشق تووترانه هاتيم.دوست داريم حامد

یکشنبه 6 مرداد 1392 - 15:02

به کوري چشم بعضي ها!ماعاشق حامدوکاراش هستيم!حامدتوقلب ماجاداره!

دوشنبه 7 مرداد 1392 - 10:09

موسیقی ماممنونم
اقای زمانی منی که ازچندین خواننده گذشته ام به شمامیگویم دیگه چندسالی میشدمیونم باموسیقی بهم خورده بود؟پیش خودمیگفتم خوندن برای چیست ؟برای کیست؟باورودشمابه این عرصه باردیگربه موسیقی روی اوردم....
اقای زمانی برادرباکارهای فاخرتون روحی دمیده ایددرجسم بی روح موسیقی....
اری موسیقی راارزشمندکرده اید....وبه رسالت اصلی هنر پرداخته اید.....
هرکجاهستین خدایارتون ....
.نهال جان عزیزم طرفدارداره خوبشم داره فقط ماها اهل هیاهونیستیم که به چشتون بیاییم ماسربه زیریم ولی سرفرازیم محاله کم بیاریم ببازیم.....

سه شنبه 8 مرداد 1392 - 12:13

کاشکی من بودم...خواننده ی خوب ومعتقد...اجرای فوق العاده...

چهارشنبه 9 مرداد 1392 - 19:02

خیلی عـــالـــــی بود
هم صداش خوبه هم کاراش
ایشون که برای اسلام و ایران قدم برداشته و برخلاف خیلیا از قهر کردن خواننده نشدرو باید تقویت کنن نه اینکه تخریبش کنن!!!

چهارشنبه 9 مرداد 1392 - 19:03

خیلی عـــالـــــی بود
هم صداش خوبه هم کاراش
ایشون که برای اسلام و ایران قدم برداشته و برخلاف خیلیا از قهر کردن خواننده نشدرو باید تقویت کنن نه اینکه تخریبش کنن!!!

پنجشنبه 10 مرداد 1392 - 17:16

خیلی عـــالـــــی بود
هم صداش خوبه هم کاراش
ایشون که برای اسلام و ایران قدم برداشته و برخلاف خیلیا از قهر کردن خواننده نشدرو باید تقویت کنن نه اینکه تخریبش کنن!!!

جمعه 11 مرداد 1392 - 01:13

البته من شک دارم که اعتقادات آقای زمانی این شکلی باشه.
به نظرم این خود واقعیش نیست و داره نقش بازی می کنه

سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 - 22:12
سیده فاطمه

لطفا سنجیده نظر بدید اگه زحمتتون نیست تشریف ببرید توی سایت شخصی ایشون تا پی به اعتقادات محکم واستوار ایشون ببرید منظورم سایت پنجره ای روبه تو هست
داداش حامد راهتون رو ادامه بدید پرچم خودتون وهواداراتون بالاست وهیچ وقت پایین نمییاد(غروب غیرت مارا کسی نخواهد دید)

188.158.68.109
جمعه 18 مرداد 1392 - 12:47

کاراى ارزشى خيلى خوبى داره حامد.من که ازش ممنونم.زياد...

یکشنبه 24 شهریور 1392 - 06:40

حامد زمانی فوق العاده است
هم خودش
هم صداش
هم شجاعتش

چهارشنبه 24 مهر 1392 - 09:54

عالیه.دمت گرم.......................

شنبه 9 آذر 1392 - 02:50

سلام
امیدوارم خدا پشت و پناه این خواننده خوب باشه
خیلی وقت بود احساس می کردم یه خواننده این جوری کم داریم یه خواننده که فقط برای اعتقادمون بخونه
چقدر سبک جوون پسند و خوبی هم داره
من خیلی دوست داشتم یه خواننده مثل سامی یوسف در ایران داشته باشیم یه خواننده با اعتقاد مذهبی و سبک جوون پسند به روز
من از صداش خیلی لذت بردم

سه شنبه 22 بهمن 1392 - 16:28

سسسسسسلام به اقای حامد زمانی واقعا صدای عالی دارن البته بگم که شعر هاشون مذهبی هستن که بیشتر

سه شنبه 5 فروردین 1393 - 16:44

واقعا صدا و مضامین و مفاهیم قشنگی داره اهنگهای حامد زمانی.
من چند ماهی هست که موسیقی رو بخاطر ضررهاش و بی هدف بودنش گوش نمیدادم ولی اهنگای حامد عزیزو گوش میدم مخصوصا انقالابیاشو.در پناه خدا باشه انشا...

پنجشنبه 4 اردیبهشت 1393 - 07:51

اقا امیر مسعود نیازی نیست که وابتون رو بدم چون خودتون خوب می دونید فقط خواستید بگید منم هستم البته روش های بهتری برای نشون دادن خود هست. ایشاله عاقبت بخیر شید اقای زمانی حالا با افتخار ترتانه گوش میدم و به اطرافیان معرفیشون می کنم که اینم خواننده بسیجیا. محشری بخدا و محشر کبرا راه انداخت بچههای مذهبی رو به تکاپو در اوردین عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 - 22:06

کی به من یک خواننده با ویژگی های آقای زمانی میده مثلا خواننده ارزشی و اسلامی کشور 2مداح اهل بیت 3قاری قرآن 4کارشناس ارشد علونم سیاسی واقعا نداریم از این نوع آدما که صدا وجوونیشون رو برای کشور وارزش خرج کنند توصیه می کنم ترانه های جدیدشون رو گوش کنید وسری به سایتشون بزنید تا متوجه بشید چه قدر هوادار دارند

سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 - 22:15

آقای زمانی (داداش حامد) محشری به والله خدا نگهتون داره واسه ما قهرمانا در دل میدان بمان جولان بده
داداش پشتتیم برو جلو زنده باد راه جاودان ما

چهارشنبه 21 خرداد 1393 - 16:07

من از مشهد ام.توی یه جشنواره اتفاقی اس ش واسم امده بود شرکت کردم قبلش طرفدارش بودم اما نه به این شدت............ از وقتی دیدمش دیوونشم.خدا حفطش کنه واسه مملکت.بالاخره یه خواننده پیداشد حزب اللهی باشه!

دوشنبه 26 خرداد 1393 - 09:55

سلام
از آقای زمانی تشکر میکنم به خاطر تمام آهنگ های با مفهومی که اجرا کردند و تشکر از شاعر آهنگ های ایشان .
آقای زمانی آگر آهنگ های شما تو دل مردم ایران عزیزمان جا گرفته مطمئنم به خاطر اخلاص و نیت خیر شما بوده .امیدوارم ارتباطتان را با خدا روز به روز بیشتر کنید.
با آرزوی موفقیت هرچه بیشتر برای شما.

پنجشنبه 5 تیر 1393 - 08:42

من از هر مردي كه ابرو بر ميداره بدم مياد برين عكساي ايشون رو كه ابرو هاشو نازك نازك كرده ببينيد....

شنبه 18 مرداد 1393 - 08:51
حنان

بهانه ای دیگه نداشتی. تو به جای مراجع حکم می دی. حامد زمانی یکی یه دونست. مرتبی و زیبایی هیچ منافاتی با دین نداره.

46.143.248.40
پنجشنبه 23 مرداد 1393 - 17:00
عطيه

دوست عزيز لطفا هروقت خواستيد نظري بديد ببينيد در موردش اطلاع كافي داريد يا نه....
آقاي حامد زماني در يكي از مصاحبه هاش كه 3 روز بعد از عقدش بوده گفته خيلي ها مي خواستند زيرابشو بزنن و مثال زدن مثلا با فتوشاپ زير ابروهاشو برداشتن و همسر و خانوادشو تهديد كردند...
ولي در كل ابروهاشون مادر زادي تمييز هست و فكر نميكنم درست باشه كه تو صورت يه مرد نامحرم ريز بشيم...
در ضمن كسي كه چنين ريشي ميزاره مطمن باشيد ترسي نداره كه ابرو هاش پر پشت باشن...
در ضمن ابرو برداشتن اصلا جزء نظافت و تميزي به حساب نمياد..

85.185.159.104
جمعه 8 خرداد 1394 - 22:08
محدثه رضوی نیا

لطفا قبل از صحبت کردن و بستن عیب و ایراد به دیگران ، کمی بیندیشیم ...
شاید اگر همه این کار را میکردیم ، اکنون جامعه ی ایران مفهومی دیگر داشت ....

37.194.115.136
پنجشنبه 22 آبان 1393 - 16:03

جای ماخـــــالی!
تازگیا کنسرتی به این شکل برگزارنشده ولی اجراهای زیادشون تو شهرهای مختلف جبران این مسئله است و واسه خودش یه کنسرت تمام عیاره! تنهاهزینه اش هم همون کرایه ماشینیه که میدی تاازخونت به محل اجرا بری...
اینجاست که باید بگم برادر زمانی...فـــــــدات بـــــــرات هـــــــــوادارات!

شنبه 9 اسفند 1393 - 21:28

سلام.خسته نباشید.میشه اسم بچه های گروه رو بزارید.اون ویولنیست.ممنون

دوشنبه 12 مرداد 1394 - 19:33

خدا حفظش کنه...خدا خیرش بده

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گزارش تصویری از اولین کنسرت حامد زمانی در برج میلاد | موسیقی ما