برنامه یاد بعضی نفرات
 
داوران جنجالی از مسابقهٔ آوازخوانی می‌روند؛
جدایی مرایا کری و نیکی میناژ از «امریکن آیدل»
موسیقی ما - جواد رهبر: مرایا کری و نیکی میناژ برنامه‌ٔ «امریکن آیدل» را ترک می‌کنند. هر دو خواننده از طریق توییتر اعلام کردند که دیگر قصد ندارد به عنوان داور در این برنامه شرکت کنند و می‌خواهند روی موسیقی خودشان تمرکز کنند.
 
خبر جدایی میناژ از برنامه چندان تعجب‌برانگیز نیست چون قبلا اشاره کرده بود که دیگر وقت‌اش است که روی موسیقی خودش تمرکز کند. مرایا کری هم که از چند وقت پیش صحبت از تور می‌کرد.
 
مرایا کری و نیکی میناژ به همراه کیت اربن جزو داوران جدید برنامه‌ٔ «امریکن آیدل» بودند. تا مدت‌ها دعواهای کری و میناژ خبر رسانه‌های مختلف بود. ماجرا آن‌قدر بالا گرفت که حتی یک‌بار میناژ سر همه داد زد و از صحنه بیرون رفت و کری به گفته‌ٔ خودش بعد از آن با محافظ به استودیو می‌رفت چون در کنار میناژ احساس امنیت نمی‌کرد.
 
شبکه‌ٔ فاکس و تهیه‌کنندگان برنامه‌ٔ «امریکن آیدل» ضمن آرزوی موفقیت برای این دو خواننده، اعلام کردند که این دو الهام‌بخش شرکت‌کنندگان مسابقه باقی خواهند ماند.
 
در اوایل ماه مه رندی جکسون، تنها داور اصلی مسابقه که هنوز در برنامه حضور دارد، اعلام کرد که قصد دارد بعد از 12 فصل داوری در «امریکن آیدل» از این برنامه برود.
 
منبع: 
رولینگ استون
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 خرداد 1392 - 08:58

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود جدایی مرایا کری و نیکی میناژ از «امریکن آیدل» | موسیقی ما