برنامه یاد بعضی نفرات
 
رضا صادقی
گفت و گو با رضا صادقی که این روزها با آلبوم جدید خودش یک بار دیگر به تیتر یک محافل موسیقی تبدیل شده
رقیب ندارم
مصطفی امامی:رضا صادقی حالا دیگر در نسل خود، یکی از قدیمی ها و پیشکسوتان موسیقی پاپ به شمار می رود و با حدود ده سال فعالیت مستمر در حوزه موسیقی مجاز پاپ توانسته مخاطبان زیادی را جذب هنر خود کند. او بنا به دلایلی طی یک سال گذشته با مشکلات زیادی رو به رو بود و به همین دلیل زمان انتشار آلبوم جدیدش بارها به تعویق افتاد اما در نهایت، چند هفته پیش آلبوم«همین..» به بازار عرضه شد تا هواداران آقای مشکی پوش بالاخره با آهنگ های جدیدی از خواننده محبوب خود مواجه شوند. گفت و گو با رضا صادقی بهانه نمی خواهد، اما اگر دنبال بهانه و دلیل این مصاحبه می گردید، باید بگوییم بهانه این گفت و گو انتشار آلبوم جدید رضا صادقی است. رضا در این مصاحبه به قراردادهای ترکمانچای مرسوم در عالم موسیقی اشاره می کند و دلیل امضاء شدن این قراردادها را توسط خواننده ها بیان می کند. این شما و این صحبت های جالب آقای مشکی پوش موسیقی ایران.

 
  • معمولاً بین خواننده ها و تهیه کننده ها قراردادهای ترکمانچای بسته می شود. چه دلیلی باعث می شود که خواننده چنین قراردادی را امضاء کند؟
در پروسه اجرایی فعلی حق  و حقوق مولفین هست اما هیچ حق و حقوقی برای هنرمندان پیش بینی نشده!
 
  • یعنی خلاء قانونی داریم؟
بله، مخصوصاً در مورد قراردادها. هیچ کدام از قراردادهای که ما می بندیم ارزش حقوقی ندارد و فقط یک نوشته است که ما امضاء کرده ایم. این در حالی است که اگر ما سفته یا رسید هم امضاء کنیم، هیچ تفاوتی با این برگه قرارداد ندارد. یک بندی در بعضی از قراردادها، از جمله یکی از قراردادهای خودم هم هست که من معنای آن را متوجه نمی شوم. در این بند آمده است که این اثر در زمان حیات و بعد از ممات متعلق به شرکت فلان است. تو فکر کن به یک هنرمند، شاعر، خواننده، نوازنده و... بگویند اثری که تولید می کنی، بعد از مرگت هم متعلق به ماست. باشه، قبول! اما این را نباید به من ِ هنرمند بگویی تا دلم بشکند. از طرف دیگر من نمی فهمم چطور می توان حقوق معنوی یک اثر را واگذار کرد؟ من چطوری می توانم حق نمازی که تو خوانده ای را بگیرم؟ یا مثلاً من مگر می شود من حق محبتی که تو به دوستت داری را از تو بگیرم؟
 
  • و خواننده ها به چه دلیلی این قراردادها را امضاء می کنند؟
این مشکل هنرمندان نیست که چنین قراردادهایی را امضاء می کنند. من ِ رضا صادقی را فراموش کن، فکر کن من صادق رضایی هستم. من تازه وارد موسیقی شده ام و دورنمایی که در ذهنم دارم، دنیای اجرا و شهرت و محبوبیت و پول و آلبوم و... است. آن روز اول فقط به یک چیز نگاه می کنم. اینکه طرف مقابلم قطعاً بیشتر حافظ منافع من هست. روز اول به من می گویند آقا یک امضاء بیشتر نیست اما بعد که آن هنرمند به لطف خدا به جایگاه خوبی بین مردم دست پیدا می کند، آن یک امضاء ممکن است مشکلات زیادی را برای او در پی داشته باشد. البته من منکر زحماتی که شرکت قبلی که با هم کار می کردیم، نیستم. هم من برای آن ها موفقیت داشتم و هم آن ها برای من زحمات زیادی کشیدند. حرف من این است که چرا روزی که می خواهیم قرارداد ببندیم من باید به این فکر کنم که قرار است پنج آلبوم همراه با این شرکت منتشر کنم و آن ها به این فکر کنند که قرار است پنج سال من را تصاحب کنند. وقتی امروز من در شرکت تو با آرامش کار کنم، و با منطق پیش برویم، چرا باید بروم با یک شرکت دیگر کار کنم؟ من یک روز به تهیه کننده سابقم گفتم من هشت سال با تو کار کردم و دلیلی ندارد بروم با شخص دیگری وارد همکاری شوم که باید چند سال بگذرد تا با روحیات هم آشنا شویم. پس بیا با هم خوب باشیم تا بتوانیم راهمان را با هم ادامه دهیم.
 
  • اما این اتفاق نیفتاد...؟
نه، شرایط خوب بود و من هم به امضای خودم احترام گذاشتم و شرایط را پذیرفتم. تا زمانی که مدت قرارداد هم به اتمام نرسیده بود، با تمام نواقصی که بنده و طرف مقابل داشتیم، کار را ادامه دادم. اما زمانی که قرارداد تمام شد گفتم یک مدت می خواهم با نگاه خودم کار کنم.
 
  • فکر می کنی چرا اکثر خواننده ها قراردادی را امضاء می کنند که بعدها باعث مشکل می شود؟
اشتباهی که بعضی از خواننده ها در امضای قراردادهای ترکمنچای می کنند به این دلیل است که می گویند، خب کار ما که به اصطلاح بگیر نیست. اما وقتی با عنایت خدا روبه رو می شوند و کارشان با اقبال روبه رو می شود تازه به این فکر می افتند که من پنج سال با فلان شرکت با شرایط ویژه ای قرارداد بسته ام. نکته جالب این است که به خاطر همین قراردادها، یک سری حواشی هم برای هنرمند به وجود می آید.
 
  • مثلا؟
مثلاً اینکه چطور سود آلبوم تا هر سالی برای تهیه کننده محفوظ است اما حتی امتیاز اجرای آن آلبوم توسط سازنده با محدودیت مواجه است؟


من نمی خواهم توهین کنم اما خواننده با این شرایط باید حس یک کارگر ساختمان را داشته باشد که یک ساختمانی را می سازد و بعد استفاده اش به دیگران می رسد...
توهین نیست، این حرفی که می زنی واقعیت است. متاسفانه دنیای هنری ما از بوکس هم خشن تر شده! در بوکس تو از یک طرف می خوری اما در دنیای هنر و موسیقی تو از مجوز می خوری، از تهیه کننده می خوری، گاهی از اطرافیانت می خوری و از خود ِ موسیقی هم ضربه می خوری... من می فهمم یعنی چی؟
 
  • راه حلش چیست؟
یک راه حل بزرگ دارد و آن هم یک همت متعالی از دفتر خانه موسیقی است.
  • چه کاری باید انجام دهند؟
دفتر خانه موسیقی باید یک روز همت کند و چند وکیل قدرتمند را بیاورد و از هنرمندان پیشکسوتی که سال ها در این عرصه زحمت کشیده اند و با مشکلات زیادی هم رو به رو بوده اند، جویای مشکلات شوند. از طرف دیگر حرف تهیه کننده ها را نیز بشنوند و در نهایت یک راهکار قانونی وضع کنند. در قرارداد من این بند می آید که رضا صادقی باید 500 میلیون سفته امضاء کند و رضا شانس می آورد که امضاء نمی کند، اما خیلی ها هستند که امضاء می کنند و شاید یک عمر خودشان را گرفتار می کنند. به نظر من دفتر موسیقی باید به بحث قراردادها ورود داشته باشد.
 
  • چرا به جای اینکه دفتر موسیقی این کار را انجام دهد، خود ِ هنرمندان فعال در عرصه موسیقی یک صنف برای خودشان تاسیس نمی کنند که اینگونه موارد را پیگری کند؟
این آرزوی همیشگی من بوده که یک روز همراه با دوستان هنرمندم بنشینیم، صحبت کنیم تا به یک اتحادیه مستقل برای موسیقی تبدیل شویم. در این صنف یا انجم می توانیم با مشورت یک وکیل قرارداد مناسبی را تنظیم کنیم و آن را به دفتر موسیقی تقدیم کنیم و بگویم کاری که تو می خواستی انجام بدهی را ما انجام دادیم، تو فقط لطف کن و آن را به عنوان یک قانون اجرا کن. من خیلی خوشحال می شوم که این اتفاق بیفتد اما شرطش این است که همکاران و دوستان من همراه باشند.
 
  • فکر نمی کنی الان دیگر وقتش رسیده که این اتفاق بیفتد؟
شدیداً. حق من رضا صادقی که بیست سال در حوزه موسیقی فعالیت می کنم و حداقل ده سال به صورت مجاز موسیقی را پیگیری کرده ام این نیست که به دلیل یک سری مسائل حاشیه این، اینطوری گوشه نشین شوم.
 
  • فکر می کنی یک نفر که می خواهد تازه موسیقی را شروع کند، وقتی می بیند ستاره ای مثل رضا صادقی، بعد از این همه سال فعالیت با چنین مشکلی روبه رو شدهش، دیگر انگیزه ای برای فعالیت در عرصه موسیقی خواهد داشت؟
قطعاً انگیزه ای برای او باقی نمی ماند. مثلاً برادر 16-17 ساله من وقتی می بیند رضای 34 ساله بعد از این همه سال زحمت کشیدن، از دادسرا سردر می آورد و آلبومش به صورت مخفیانه منتشر می شود و ... پیش خودش می گوید چرا باید این همه به خودم زحمت بدهم؟ می روم چند کلیپ می سازم و در اینترنت پخش می کنم و خلاص.
 
  • در این یک سال دلسرد نشدی و تصمیم به مهاجرت نگرفتی؟
دلسرد نه، اما خسته شدم. خسته شدم و بارها به فکر رفتن افتادم اما راستش با خودم گفتم، کجا بروم؟ به قول دوست خوبم افشین یدالهی، کجا برم که عطر تو نپیچه توی لحظه هام؟ با خودم گفتم کجا بروم که وقتی از در خانه بیرون می آیم یک نفر به من لبخند بزند؟ من خواننده کاست نبودم و از روی استیج کارم را شروع کردم. زندگی من با مردم عجین شده! هر چقدر هم که بخواهم خودم را گول بزنم، باز هم نمی توانم...
 
  • گفتی بارها به فکر رفتن افتادی، می خواستی بروی و را موسیقی را آنجا ادامه دهی؟
نه، می خواستم بروم و جای دیگری زندگی کنم. نمی توانم جایی به جز ایران موسیقی را دنبال کنم. شاید در کشور دیگری بخوانم، برای اینجا اما اینجا را نمی توانم ببرم جای دیگر و بخوانم! دلیلش هم این است اگر بخواهم با زبان فرهنگی و معرفتی آن جا آشنا شوم، یک عمر سی و چند ساله دیگر لازم است، من این کار را نمی کنم. هرچند شاید رفتن برای خیلی ها خوب بود و هنوز هم خوب است اما من حس می کنم، برای خواندن هیچ جا بهتر از اینجا نیست.
 
  • برسیم به آلبوم جدیدت، من فکر می کنم «همین...» دو بخش دارد.اگرچه 5 تراک اول هم خوب است اما من فکر می کنم از تراک 5 به بعد آلبوم جان تازه ای می گیرد، موافقی؟
تاحدی حرفت را قبول دارم. راستش نمی خواستم یک دفعه از پروسه رضا صادقی که قبلاً شنیده می شد جدا شوم و به همین دلیل آهنگ به آهنگ که جلو آمدیم این کار را انجام دادم.در این آلبوم من از آدم هایی استفاده کردم که خودم اسمشان را گذاشته ام ستاره های زمینی. از شاعر و تنظیم کننده بگیر تا استودیوهای میکس و مستر، سعی کردم از افراد مستعدی استفاده کنم که تازه کارشان را در زمینه موسیقی آغاز کرده اند. در حد فکر خودم بحث های روانشناسی زیادی روی آلبوم انجام دادم که ترتیب آهنگ ها چطور باشد. من خودم فکر می کردم اوج آلبوم از تراک 3 به بعد باشد اما تو می گویی این اتفاق از تراک 5 افتاده! بازهم خدا را شکر که از آهنگ 5 آلبوم دچار یک نوع اوج شده است.
 
  • «نترس» یکی از آهنگ های آلبوم است که در آن از کلماتی استفاده شده که شاید برای اولین بار در موسیقی مجاز اتفاق می افتد. در این مورد برایمان بگو.
این آهنگ برای خودم پُر از معنا بود اما خیلی به این فکر کردم که چطور می توانم این معنا را طوری با موزیک ارائه دهم که مخاطب، وقتی آهنگ را می شنود، از کلمه برقص، برداشت همیشگی خود را نداشته باشد و یک رقص خاص و محترم و روحانی را در نظر بگیرد. کار سختی بود و امیدوارم توانسته باشم به مقصود خودم برسم.
 
  • آلبوم از ابتدا 10 تراک بود؟
نه، «همین...» اول 14 تراک داشت. اما به مرور زمان احساس کردم این تعداد آهنگ برای آلبوم زیاد است و به همین دلیل 4 آهنگ را از مجموعه آلبوم حذف کردم. اصراری بر این نداشتم که چون من 14 تراک ساخته ام، باید همه این آهنگ ها را در آلبوم قرار دهم.
 
  • در آلبوم های بعدی از این قطعات استفاده خواهی کرد؟
نه، شاید به عنوان تک آهنگ این قطعات را منتشر کنم اما برای آلبوم بعدی ازشان استفاده نمی کنم که بگویند رضا از ته مانده آلبوم قبلی برای آلبوم بعدش استفاده کرد.
 
  • «کفش آهنی» یکی از قطعات خوب آلبوم «همین...» است. چرا این آهنگ را به عنوان سرآلبومی انتخاب نکردی؟
به چند دلیل! ببین من از اینکه عده ای فکر کنند من می خواهم جلوی کسی بایستم متنفرم. پروسه ابلهانه جنجال هایی که در مورد همکاری من وسیروان به وجود آمد و هیچ وقت با سیروان در موردش صحبت هم نکردیم، چیزی بود که در رسانه ها مطرح شد. آخرین باری که سیروان را دیدم و با او همکلام شدم روزی بود که «وایسا دنیا» را ضبط کردم. اگر «کفش آهنی» را به عنوان سرآلبومی استفاده می کردم، این تصور ایجاد می شد که رضا آمده تا این آهنگ را روبه روی «وایسا دنیا» قرار دهد در صورتی که «وایسا دنیا» هشت سال پیش با امکانات و دید زمان خودش ساخته شد و «کفش آهنی» هم بعد از هشت سال با امکانات و نگاهی که  امروز وجود دارد ساخته شده ! حتی از نظر مضمونی هم نمی توان این دو آهنگ را با هم مقایسه کرد. ضمن اینکه آهنگ «نترس» آهنگ متفاوتی بود و حس کردم جسارت بیشتری دارد.
 
  • «کفش آهنی» به نظر من به حال روز سال 91 رضا صادقی نزدیک نیست. این آهنگ به سمت امید میل می کند در حالی که تو آن روزها شرایط سختی را تجربه می کردی. در این مورد برایمان بگو.
یک روزهایی بود که آنقدر عصبی بودم که با مشکلاتم به نوعی لج می کردم. چند روز پیش به همسرم می گفتم که اگر روزی خدا عنایت کرد و به من بچه داد، به فرزندم یاد خواهم داد که اگر روزی با مشکلی مواجه شد، اول مشکلش را حل کند، بعد گریه کند. از طرفی بدون تعارف، من پیش از ایجاد این مشکلات، خیلی روزهای خوبی داشتم. چندین سال روی استیج دچار بالاترین لذت های انسانی بودم و حس کردم اگر برای این مشکلاتی که برایم ایجاد شده بخواهم گله کنم، کار درستی نیست. شاید این یک شارژ روحی برای خود من بود که این بار با کفش آهنی ایستادم و مشکلات را شکست خواهم داد. دوستانی در این جا بودند که به من گفتند هیچ راهی نداری و اگر می خواهی موسیقی را ادامه دهی، باید از ایران بروی.
 
  • یعنی واقعاً کار به اینجا رسید؟
بله، حتی با من تماس گرفتند که برای یک پروسه کاری به کانادا بروم. اما با خودم گفتم یعنی چی؟ فقط برای یک سال؟ یعنی این همه خوبی را فراموش کنم و بروم؟ مردم بلیط گران قیمت می خریدند تا بیایند و من را ببینند اما من با روبه رو شدن با یک مشکل بگذارم و بروم؟
 
  • یعنی رفتن را به نوعی ناشکری می دانستی؟
دقیقاً! من اگر روزی تصمیم به رفتن بگیرم مطمئن باش در خوشی خواهم رفت نه در ناخوشی. الان که گوشت و مرغ گران است باید اینجا بمانم و مثل همین مردم زندگی کنم چون من برای این مردم کار می کنم. اینکه من بگویم عاشق مردم هستم اما موقع سختی زود کم بیاورم، فایده ای ندارد. ما امروز وقتی از واروژان صحبت می کنیم، از او به نیکی یاد می کنیم چون وقتی که می توانست برود، ایستاد و خوب کار کرد. نمی خواهم خودم را با این استاد مقایسه کنم اما دوست دارم پانزده سال دیگر وقتی کسی خواست در مورد من تحقیق کند به این نتیجه برسد که رضا که می توانست برود، ماند و روزی که همه ماندند گفت خب وقت استراحت من است.
 
  • «ادعا» من را یاد تراک «سرت سلامت» انداخت. چرا فضای این آهنگ را به آهنگی که گفتم نزدیک انتخاب کردی؟
بدون تعارف حس کردم مردم «سرت سلامت» را دوست داشتند و خواستم با «ادعا» به نوعی خاطره آن آهنگ را تداعی کنم. از طرف دیگر چون فعلاً نمی توانم «سرت سلامت» را در کنسرت هایم احرا کنم، خواستم با آهنگ «ادعا» مردم را به خاطراتشان نزدیک کنم.
 
  • بگذار اینجا یک پرانتز در مورد کنسرت هایت باز کنیم. در یکی از گفت و گوهایت گفته بودی نمی توانی در کنسرت هایت چند آهنگ مثل «وایسا دنیا» را اجرا کنی. اگر مردم خودشان در کنسرت این آهنگ را بخوانند، تو چه کاری انجام خواهی داد؟
شک نکن این دفعه من برای آن ها دست خواهم زد. من آن آهنگ ها را دوست دارم و جزوی از رضا صادقی هستند و چقدر تلخ است آن لحظه ای که تو نتوانی آهنگی که متعلق به خودت هست را اجرا نکنی. شاید تلخی این ماجرا را هر کسی نتواند درک کند. مثل این می ماند که عده ای از فرزند تو تعریف و تمجید کنند اما تو اجازه نداشته باشی بگویی آن بچه برای من است و حتی اجازه نداری او را صدا بزنی! اما این نکته را فراموش نکن که من آن ها را ساختم، نه آن ها من را!
 
  • ترانه سرای «آدم آهنی» سن و سال زیادی ندارد، چی شد که تصمیم گرفتی با او همکاری داشته باشی؟
بله، ایشان 16 سال سن دارند. من در این آلبوم می خواستم از احساسات بکر ستاره های زمینی استفاده کنم. شاید وقتی من هم در این سن و سال بودم دوست داشتم یکی پیدا شود و توانایی های فکری و احساسی من را بپذیرد. من به سن آدم ها نگاه نمی کنم، وقتی یک نفر روح بزرگی دارد، بزرگ است چه فرقی دارد 16 ساله باشد یا 61 ساله!
 
  • خیلی از همکارانت به سراغ موزیسین ها و ترانه سراهای مطرح رفته اند و تو از ستاره های زمینی صحبت می کنی...
خب اگر غیر از این بود نمی گفتم مشکی رنگه عشقه... دوستان من قطعاً برای خودشان برنامه ریزی های کاری دارند اما من حس می کنم بازگشت به روحیات بکر اطراف خیلی تاثیر گذار تر است. ضمن اینکه من در سن نوجوانی نیاز به فرصت بودم اما این موقعیت در اختیار من قرار داده نشد و حالا وقتی من می توانم این فرصت را به افراد مستعد بدهم، چرا این کار را انجام ندهم؟ مثلاً شجاعت شفاهی کسی است که بدون شک در آینده نزدیک اخبار خوبی از او خواهید شنید یا آرون حسینی جوانی بود که در شمال زندگی می کرد و به درخواست من به تهران آمد و اینجا ماندگار شد.
 
  • الان به این بچه ها نمی گویی فقط باید با من کار کنید؟
به هیچ وجه! قبلاً از اینکه آلبوم من منتشر شود، آرون را به دوست خوبم خشایار اعتمادی معرفی کردم و با او وارد همکاری شد.
 
  • سیروان با بهنام صفوی کار کرد تا شاید به رضا صادقی بگوید من می توانم بازهم موفقیت رضا صادقی را تکرار کنم، رو کردن آرون حسینی این پیام را ندارد که من اگر بخواهم، تنظیم کننده ای دارم که بتوانم تجربه های موفق قبل را تکرار کنم؟
جمله دومت را قبول دارم که اگر بخواهم تنظیم کننده خوب دارم اما روی قسمت اول صحبت ات نمی توانم حساب کنم. به این دلیل که ضمن احترام برای همه هنرمندان، در دنیای کاری من اسم خاصی وجود ندارد. رقیب من توجه مردم است نه همکارانم! من رقیب ندارم، همکارانم دوست من هستند و هیچ وقت نمی توانند رقیبم باشند چون هیچ کدام نمی توانند رضا صادقی باشند، حتی اگر بخواهند. من در مقابل توجه مردم و رضا صادقی حس رقابت دارم. اما راستش را بخواهی من وقتی با آرون حسینی کار می کردم، اصلاً به این فکر نمی کردم که یک نفری را آوردم که رو به روی سیروان قرار دهم. من همیشه گفته ام که سیروان یکی از باهوش ترین تنظیم کننده هاست اما نمی توانم او را خواننده تصور کنم و به همین دلیل او را وارد چارت کاری خودم نمی کنم. در فضای حرفه ای خودم یعنی خوانندگی، سیروان را خواننده نمی دانم و به همین دلیل هم با او مساله و بحثی ندارم. برای هنر ِ تنظیم سیروان احترام خاصی قائلم اما هیچ وقت برای لجبازی نه کسی را می آورم و نه کسی را می برم.
 
  • چی شد که وارد همکاری با پویا نیکپورشدی و او را به عنوان رهبر ارکستر انتخاب کردی؟
من تا امروز سه ارکستر عوض کردم که برای هر سه ارکستر احترام زیادی قائام. پروسه به پروسه احساس کردم که از یک جایی به بعد نیاز به یک نگاه تازه به موسیقی و اجرا دارم. الان به این نتیجه رسیدم که با یکی از دوستان قدیمی ام ، یعنی پویا نیکپور وارد همکاری شوم. البته بهنام ابطحی هنوز هم برای من عزیز است و هنوز هیچ کس مثل بهنام نتوانسته روحیات استیجی من را درک کند و همیشه جزو دوستان من خواهد بود.
 
  • پس آوای هنر فشاری برای تعویض رهبر ارکستر به تو وارد نکرد...
نه، شرکت محترم آوای هنر هیچ فشاری را در مورد کار به من وارد نمی کند. ضمن این که یک بار این جمله را از برادر خوبم محمد جلیل پور شنیدم که به من گفت رضا اگر فکر می کنی با هم بودن ما تو را دچار مشکل کرده، می توانی این فضا را فراموش کنی و به فضای قبلی ات برگردی. من این جمله ایشان را خیلی دوست داشتم اما در نهایت این رضاست که تصمیم می گیرد.
 
  • کاور آلبوم خیلی سرتر از آلبوم قبلی ات است، به نظر می رسد خیلی روی این طرح فکر کرده ای، درسته؟
بله، ایده این طرح متعلق به همسرم است. یک روز من به اتفاق همسر و برادرم در خانه نشسته بودیم و برای طرح کاور آلبوم عکاسی می کردیم. اما هر عکسی که می گرفتیم به نوعی پُز بود و من هم این حالت ها را دوست ندارم. تا اینکه همسرم این ایده را مطرح کرد که هرآنچه تعلقات زندگی ام است را دورم بچینم و دوربین از بالا تصویر من را ثبت کند. در نهایت برادرم با کمترین امکانات این عکس را گرفت که واقعاً به دلم نشست.
 
  • «یاشاسین آذربایجان» این جمله ای بود که روی آلبومت نقش بسته بودی و آلبوم را به مردم آذربایجان تقدیم کرده بودی، چه دغدغه ای باعث شد این کار را انجام دهی؟
بدون تعارف می گویم من علاقه ای به ستاره گرفتن ندارم و از هیچ جا هم ستاره نمی گیرم. اما معتقدم در زمینه زلزله آذربایجان ما اهالی موسیقی خیلی کم گذاشتیم. در تمام این مدت به فکر این بودم آن آدمی که در آذربایجان صدای من را شنیده و با صدای من خاطره دارد، با خودش می گوید، الان که ما با زلزله روبه رو شده ایم، رضا صادقی کجاست؟ آیا او هنوز هم بابت شنیدن درد ما به گوش هست؟ آن جمله را برای این در جلد آلبوم نوشتم تا اگر کسی در آذربایجان آلبوم را دید، نگوید رضا برای ما کاری نکرد و حداقل یادش بود که ما هم حالمان بد است. در مورد ماجرای زلزله آذربایجان، بیشتر از وقع زلزله از این اذیت شدم که نمی توانم کاری برای هموطنانم انجام دهم. آن زمان من از تهیه کننده سابقم خواهش کردم به من اجازه کنسرت خیربه بدهد اما حتی اجازه این کار هم به من داده نشد. این ها همان حرف های ناگفته من است. من حتی نتوانستم کاری که دلم می خواست را برای هموطنان مصیبت دیده ام انجام دهم. (بغض می کند) خیلی حس بدی است که در روزهایی که فکر می کنی می توانی موثر باشی، مجبور باشی کنج خانه بنشینی و از اینترنت مسائل را دنبال کنی. کمترین کاری که می توانستم انجام دهم، کنسرت خیریه بود که نشد.
 
  • قرار بود تیتراژ «ماه عسل 91» را بخوانی اما این اتفاق نیفتاد. علی ضیاء در چند مصاحبه اعلام کرده که رضا از من ناراحت است و امیدوارم این کدورت برطرف شود، ماجرا چه بود؟
ماجرای خاصی نبود. علی ضیاء پسر محترم و مهربانی است و قطعاً از روی بیکاری نیمه های شب به منزل من نیامد تا در مورد تیتراژ ماه عسل صحبت کنیم. علی دوست داشت این اتفاق بیفتد و من هم در وهله اول به دلیل حضور این آدم در برنامه، دوست داشتم که در این برنامه حضور داشته باشم. از طرفی این نذر من بود که بتوانم هر سال ماه رمضان سر سفره های افطار مردم باشم اما خب پارسال این اتفاق نیفتاد. من حس می کنم علی ضیاء به یک سری آدم اعتماد کرد و در نهایت یک سری ناهماهنگی پیش آمد که باعث شد کاری که به من سفارش داده شد پخش شود. دروغ هم نمی گویم، تا بیست روز بعد از این موضوع خیلی ناراحت بودم چون همان روزها از شبکه دو هم پیشنهاد داشتم اما به خاطر علی آن برنامه را رد کرده بودم. اما بعد از اینکه یک مقدار از ماجرا گذشت، با خودم فکر کردم علی بیمار نبود که بین دو سه شعر، بنشیند و ساعت ها باهم صحبت کنیم و یک شعر را انتخاب کنیم. متاسفانه تهیه کننده ها هیچ وقت برای وقت و احساس هنرمند احترام قائل نبوده اند و طی یک سری روابط یک اتفاقاتی را رقم می زنند. علی بچه خوبی است و این خیلی خنده دار است که پروسه ناراحتی ام از موضوع تیتراژ بخواهد ادامه پیدا کند. از علی ممنونم که اینقدر با فروتنی برخورد می کند و می گوید رضا از من ناراحت است اما من نه از علی ناراحتم و نه می توانم از او ناراحت باشم.
 
  • سال گذشته نزدیک ترین دوست تو به قول معروف به تو نارو زد، این موضوع باعث می شود که از این به بعد با دقت بیشتری به اطرافت نگاه کنی؟
قطعاً از این به بعد روی دوستانم وسواس بیشتری خواهم داشت. شاید بعد از این خیلی سخت کسی را به عنوان دوست بشناسم و از این بابت برای خودم متاسفم. من آدمی نبودم که از کسی دور شوم اما وقتی کسانی که چندین سال کنار من بودند و کنار من به اعتبار رسیدند، از این اعتبار سوء استفاده کردند و لطمات روحی زیادی به من وارد ساختند. از این به بعد در فضای دوستانه هایم بیشتر دقت خواهم کرد. منی که دوستان زیادی داشتم، امروز دوستان کمی دارم.
 
  • حرفی مانده که برایمان بگویی؟
خیلی خوشحالم که می شنوم مردم آلبوم «همین...» را دوست داشته اند. متشکرم از آرون حسینی، شجاعت شفاهی، اسماعیل حسینی، معین راهبر و دوستان خوب دیگرم. امیدوارم بتوانم در آینده بیشتر در مورد خوشایندهای همین صحبت کنم.
منبع: 
موسیقی آرمانی
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 00:20

سیروان خواننده نیست !؟

بیــــــــــخیال آقا رضا . آهنگ " دوست دارم زندگی " سیروان از روزی که منتشر شده

انتخاب اول و آخر من واسه گوش دادنه . فقط همین ...

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 13:55
Arman _ Sadeghi & Yarrahi

سیروان از لحاظ تنظیم واقعا فوق العاده ست و فوق العاده قابل احترام
ولی قبول کن خواننده های بهتر از ایشون خیلی تو ایران هستن
تمام این حرفامو باحفظ احترام سیروان وطرفداراش زدم

2.187.9.197
چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 17:01
amin

من هوادار فرزاد فرزينم.....ولي خدايي رضا صادقي گفت سيروان خسروي خواننده نيست از دستش ناراحت شدم......اينجاست كه بايد از سيروان حمايت كنيم.....

سيروان......خيلي خاص.....فوق العاده.....دوست داريم

2.179.41.171
چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 22:13
bita mahani

اقای رضازاده همیشه کسایی هستن که بهتر باشن از اقای صادقیم خیلیا هستن که بهترن اما چیزی که مهمه الان این نیست که کی بهتره کی نیست یا حرف کی درسته کی غلط مهم این وسط احترامی که اقای صادقی واسه سیروان قائل نشده تازه سیروانی که به واسطه ی تنظیم اهنگ وایسا دنیاش کلی به شهرت رسید...از نظر ما که طرفدار سیروان هستیم این یه بی احترامیه بزرگه و مطمئنا از جانب سیروان بی پاسخ نمیمونه...اما از طرفدار محترم فرزاد فرزین واقعا ممنونم که از روی تعصب چیزی نگفتن و واقعیتو در نظر گرفتن.موسیقیما ثبتش کن لطفا

188.245.191.231
چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 23:56
رضا

رضا صادقی گفت از نظره من جز خواننده ها حساب نمیشه!که درست هم گفت!اگه اسم و رمسمی هم پیدا کرده به خاظره تنظیم و موسیقیش هست نه قدرت خوانندگی

213.109.246.173
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 09:36
Arman _ Sadeghi & Yarrahi

بیتا خانوم این یکی رو دیگه قبول ندارم
رضاصادقی باتنظیم وایسا دنیای سیروان معروف شد؟!!!!! قبل از اون هم رضاصادقی معروف بود باآهنگ مشکی رنگ عشقه و کلبه و توبامنی و داشتم فراموشت میکردم و...
نیاز نیست مسئله رو بیخود بزرگ کنید رضاصادقی هیچوقت به کسی بی احترامی نکرده ونمیکنه چون نیازی به این کار نداره، چون تثبیت شده ست. ایشون گفتن سیروان تنظیم کننده ی باهوشیه ولی نمیتونم خواننده تصورش کنم و برای تنظیماش احترام خاصی قائلم... کجاش بی احترامیه؟ چرا بزرگش میکنید

2.187.24.30
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 18:19
طهورا مشکی پوش ( Only Reza Sadeghi )

رضاصادقی : سیروان خواننده نمیدانم ولی اون تنظیم کننده باهوش و ماهر و فوق العاده ای هستش
چرا شما فقط بلدین تیتر بخونین
به خدا سیروان یکی از بهترین دوستان رضاصادقیه
و دارید یه کسی توهین میکنید که تمام عمرش رو برای مردمش گذاشت
اون الان توی بدترین برهه از زندگیشه با اون کلاهبرداری ها و اذیت کردنا که حق رضاصادقی رو خورد

2.191.52.28
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 18:44
طهورا مشکی پوش ( Only Reza Sadeghi )

بعدشم رضاصادقی با وایسا دنیا معروف شد ؟؟؟
پس بهتره بگم که ترانه و آهنگساز کار خود سلطان رضاصادقی بود
و سیروان فقط تنظیم بود

و رضاصادقی سیروان رو با این آهنگ معروف کرد چون قبل از اون تنظیم سیروان
هیچجا معروف نبود و بعد از وایسا دنیا معروف شد

هه تعداد آلبوم و تک آهنگا و حتی هوادار و ... سیروان 1 /10 تعداد آلبوم و تک آهنگ و هوادار و ... رضاصادقی هم نمیشه

2.191.52.8
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 18:52
Moh111n

انصافن راس میگه سیروان خوننده نیس .. ابر خوانندسسس

2.147.35.99
جمعه 17 خرداد 1392 - 18:05
مهدیه ش

اصلا طرفدارایه صادقی خودشونو بزارن جایه ما ....
اگه یکی بیاد همین حرف و به سلللطانشون بزنه چیکار میکنین....انصافا چیکار میکنین....؟؟؟!!!

2.176.226.4
جمعه 17 خرداد 1392 - 18:31
amin

ايول.......ههههه......آره ابر خواننده س.....

2.179.46.80
شنبه 18 خرداد 1392 - 01:24
طهورا مشکی پوش ( Only Reza Sadeghi )

اطلاعیه رضا صادقی :
اگه بهترینی در قشر جوان به لحاظ خلاقیت موسیقی باشه قطعا یکی از این نامها سیروان خواهد بود

ترو خدا برید توی اونلی صادقی اینو بخونید ترو خدا ترو خدا
طرفداران سروان

موسیقی ما تروخدا تائید کن

2.178.244.248
یکشنبه 19 خرداد 1392 - 09:04
من

والا به خدا
یکی حرف حساب زد
سیروان که خواننده نیست

2.181.134.216
یکشنبه 19 خرداد 1392 - 10:19
حسین رستگار

دوست عزیز اینکه سیروان بهترین تنظیم کننده و خواننده حال ایان هستش.

2.181.4.183
چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 00:26

زنده باد سلطان مشکی پوش
عمو رضا عااااااااااااااااااااااااااااااااااااقتم، تو فقط بخند
همه چی حل میشه...

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 00:41

واقعا دلم نمیخواد چیزی بگم که طرفدارای اقای صادقی بهشون بر بخوره چون خودمم قبلا طرفدارشون بودم ولی دیگه نیستم فقط بگم که سیروان به همون انداز که تنظیماش شهرت داره خودشم به واسطه ی خوانندگیش شهرت داره یعنی چیزی که الان سیروان هستش وشهرتی که داره 50%به خاطر تنظیم هاش و 50%به خاطرخوانندگیشه و حتی جزء بهترین خواننده هاست کافیه به کنسرتاش یه نگاهی کرد. ما صدای سیروانو دوست داریم و اونو علاوه بر تنظیم کننده خواننده هم میدونیم کاش اقای صادقی یه کم طرفدارای سیروانم در نظر می گرفتن همین...در کل برای اقای صادقی موفقیت های پی در پی رو ارزو مندم چه با سیروان چه بی سیروان...

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 18:30
طهورا مشکی پوش ( Only Reza Sadeghi )

ببین رضاصادقی اگه میخواست مغرو بشه توی اولین آهنگش که معروف شد به نام مشکی رنگ عشقه مغرور میشد
و رضاصادقی گفت : اورا خواننده نمیدانم ولی او تنظیم کننده ماهر و باهوش و فوق العاده حرفه ای است

میشه فقط تیتر رو نخونید

رضاصادقی خوش برخورده مهربانه ساده و صبوره و توی عرضه موسیقی کسی باهاش بد یا قهر و .. نییست

اون باخدا و مومنه نمازش اوله وقته مداح هم هست و دلیل نمیشه این مرد واقعی رو رضا آدم خوبی نیست
و متاسفم براتون که اینقدر زود قضاوت میکنید برید مصاحبه رو بخنید جا این حرفا

2.191.52.8
جمعه 17 خرداد 1392 - 15:15
bita mahani

چیزایی که زحت کشیدینو گفتین واقعا زیاد به نظری که من دادم ربط نداشت من اصلا نگفتم اقای صادقی مغرورن یا خوب نیستن وبی خدان من فقط راجب سیروان گفتم...الان دوباره نظرمو بخون فقط نیم خط از این همه از اقای صادقی انتقاد کردم و اینکه اخرین چیزی که خوندم تیتر مصاحبه بود و اول مصاحبرو خوندم که با این جمله روبرو شدم:"من نمی توانم او را خواننده تصور کنم و به همین دلیل او را وارد چارت کاری خودم نمی کنم. در فضای حرفه ای خودم یعنی خوانندگی، سیروان را خواننده نمی دانم"خب جمله به این واضحی یعنی چی از نظر شم؟؟؟ا حالا هرچقدرم که بگن سیروان یه تنظیم کننده ی باهوشه ولی خب این حرفو زدن دیگه که سیروان خواننده نیست فکر کنم بهتر باشه شما مصاحبرو بخونین..موسیقی ما ثبت کن لطفا

91.98.209.192
چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 01:03

حالا هر چه قدرم رضاصادقی بگه سیروان خواننده نیست فرقی نداره چون سیروان واسه این همه طرفداری که داره بهترین خوانندست. قرار نیست هرکی تنظیم میکنه دیگه فقط تنظیم کننده بمونه و خواننده نشه.

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 01:11

این که چیز خاصی نیست منم ایشونو خواننده نمیدونم
به نظر من سیروان به جای تقلید از این ور واون ور آب یه سبک جدید رو برای خودش انتخاب کرد

شنبه 18 خرداد 1392 - 15:18
محمدرضا زمانپور

سیروان این سبک رو اختراع !!!!! نکرده ! بهتره یکم آهنگای Backstreet boys یا N SYNC و یا Westlife رو گوش کنید تا بدونید سبکس اون جورا هم جدید نیست ، بلکه توی خواننده های ایرانی داخل چیز تازه ایه

2.185.134.191
چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 01:21

همه مردم جهان میتونن خواننده باشن ، با اون صدایی که خدا بزرگ بهشون میده و اون سبکی که بهشون الهام میشه. مثل سیروان خسروی

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 01:58

البوم همین... خیلی عالی بود وبرادر من یکی از طرفداران پر و پا قرص اقای رضا صادقی

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 09:32

من نمیدونم چه اصراری اقای صادقی تو اکثر مصاحبه ش بگه من سیروان و خواننده نمیدونم...!!!!
سیزوان باید با کسایی همکاری کنه که ارزشش و داشته باشه...نه با ...
سیروان می خوامت...♥ ببین چقدر کارت عالیه که این قدر حسود داری..........

شنبه 18 خرداد 1392 - 01:42
meshki

شخصا تنظیمای سیروان رو دوست دارم البته نه همشونو ولی صداشو اصلا دوست ندارم
ضمنا هر موقع خواننده محبوبتون تونست در کمتر از 30 ساعت تمام بلیت های 4 سانس کنسرتش رو اونم بدون تبلیغ و اطلاع رسانی بفروشه بیاین اسمشو بزارین خواننده
هر وقت تونست بعد ازاستاد شجریان با شکوه ترین و شلوغ ترین کنسرت رو اونم توی کاخ سعدآباد(4شب 32000 نفر ) برگزار کنه بهش بگین خواننده
هر وقت این جسارت رو داشت که آلبومش رو بدون تبلیغ روانه بازار کنه اسمش رو بزارین خواننده
هر وقت تونست....

5.250.23.48
شنبه 18 خرداد 1392 - 08:15
meysam rafeiee

این یه واقعیت .....
از واقعیت فرار نکنیم...
king of black....

194.225.168.247
دوشنبه 20 خرداد 1392 - 01:55
هادی سیرواانی

KING IF BLACK " بزرکترین شوخی بوود که تا امروز شنیدم طرفدارای ایشون جدا دچار توهم شدن خدا به راه راست هدایتشون کنه هم اینا رو هم خوانندشونو !!!

173.255.234.11
دوشنبه 20 خرداد 1392 - 14:51
مهدیه ش

بدون تبلیغ؟؟؟؟!!!! میشه بگین سیروان برایه کنسرتش چه تبلیغی کرده که بقیه نکردن....؟؟!!!
والا تبلیغ کنسرت صادقی و که تو همه سایتا دیدیم مثله بقیه کنسرتا....
سیروان تویه 1 ماه 4 سانس تو اهواز....4سانس تو بندرعباس...3 سانس تو تهران کنسرت داشت...
حالا صادقی شما 4 سانس تو تهران داشته اونم بعده 1 سال....همچینی نترکونده.......!!!!

2.176.226.4
سه شنبه 21 خرداد 1392 - 12:44
طهورا مشکی پوش ( Only Reza Sadeghi )

آقای سیروانی نمیدونی بدون رضا سلطان مشکی و مشکی پوشان اینو همه میدونن
حتی برای تبریک آآلبومش خواننده های اینجوری تبریک گفتن : به سلطان مشکی تبریک میگیم و ... که زیاده نمیشه نوشت . توی گوگل بزن سلطان مشکی رضاصادقی قطعا میاد ضایع میشی . یه سایت هواداری هم هست که KING OF BLACK دات کام هستش بازم برو ببین . بعدش با چه روی میخوای بیای ؟
ایشون تنها سلطان صدا و مشکی هستن " KING OF BLACK " این بحث هم تموم شده
و شما دنیال این هستن که بگین سیروان اله سیروان بله
هرچی هم بگین بازم انگشت کوچیکه رضاصادقی هم نمیشه سرکار سیروانی والا
و مهدیه خانوم رضاصادقی جوری کنسرت بزرگزار کرد که نوازنده ها از شدت صدا گوششون رو گرفتن مجال خوندن به رضاصادقی رو ندادن . خواننده هایی که دعوت بود از این کنسرت شگفت زده شدن
و بازم بدون بعد از استاد شجریان رضاصادقی بزرگترین کنسرت رو بزرگزار کرد که با شکوه ترین کنسرت ها
دست این خواننده هایت : شجریان ، رضاصادقی ، خواجه امیری ، ایرج ، محسن یگانه ، فرزاد فرزین و قدیمی ها . بعدش بلطی کنسرت اردیبهشت به 1 روز نکشید تموم شد و همش بالکن و جاهایی که دید خوب نداشت 20.10 تا صندلی جا داشت و بازم بگم
رضاصادقی بعد 1 سال اومد یکسال سختی بهترین دوستش کلاهبرداری کرد ازش ممنوع الکنسرت و ... شد بعد اون همه سختی ول نکرد از ایران بره موند کاری سیروان به عمرش نمیتونه انجام بده

رضا خدای صداست سلطان مشکی و KING OF BLACK
کسی مشکلی داره ؟

2.191.62.143
چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 10:04

جالب بود
ممنون

شنبه 18 خرداد 1392 - 21:52
مهتاب

من بااین که واقعا ناراحت شدم از رفتار و توهین هایی که زانیار به بهنام صفوی کرد و سیروان هم با حمایت از اون اومد خبر رو توی فن پیجش منتشر کرد
ولی خدایی صدای سیروان سبک وروش وتنظیماش رو دوست دارم
من عاشق کاراشم
همچنین رضاصادقی و بهنام عاشق همشونم
ولی حرف رضا درست نبود
خودش رو خراب کرد حدودا

5.23.112.229
چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 10:18

رضا صادقی خواننده مطرح و محبوبیه در این شک نیست
ولی من خودم کاراشو موردی گوش کردم و بعضی از کاراشو دوس دارم و به نظرم سیروان خیلی شنیدنی تر از صادقیه
جمله های ایشون درباره اینکه سیروان رو خواننده نمی دونه هم کمی بی مهری به سیروان بود هم کمی مغرورانه و خودپسندانه
حداقل من که مخاطبم سیروان رو بیشتر خواننده می دونم تا صادقی
امیدوارم هنرمندان ما به موازات پیشرفت در کار و محبوبیتشون به همون اندازه هم خشوع و فروتنی رو یاد بگیرن و اختلافاتشون رو به صفحه رسانه ها نکشن

در ضمن امیدوارم این نظر تایید شه

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 10:18
s.hosein Ahmadi

کامنت من تایید نمیشه ...

ولی حالا که نایید نمیشه اینجوری میگم ...
سیروان و زانیار هزاران توهین به بنیامین و بهنام صفوی و رضا صادقی کردن.
رضا صادقی هزاران بار در جواب بی ادبی های این دوستان با روی خوش جواب داد و 5 جا در این مصاحبه داره از سیروان تعریف میکنه ولی نظر شخصی خودشو گفته ...
شما یکی حقیقتو گفته چرا زورتون میاد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

2.145.166.71
چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 10:30

آقای رضا صادقی،شما به چه جرأتی به خودتون اجازه میدید که اینطوری به سیروان و طرفدارای میلیونیش حمله کنید؟
سیروان رو خواننده نمیدونید؟
شما خودتون با آهنگی که سیروان براتون ساخت اوج گرفتید،حالا دیگه سیروان رو خواننده نمیدونید؟
سیروان بهترین خواننده و آهنگساز و تنظیم کننده ی این مملکته،این رو همه میدونن،شما هم بدونید حق ندارید به سیروان و طرفداراش اینجوری توهین و بی احترامی کنید،شما با این حرفتون تمام طرفدارای سیروان رو به چالش کشیدید...
این رو بدوندید و همیشه یادتون باشه،هیچ وقت انقدر خودتون رو دسته بالا نگیرید که من رقیب ندارم و دیگران رو رقیب نمیدونم و این حرفها....
من به عنوان یکی از طرفدارای دو آتیشه سیروان و به نمایندگی از تمام این میلیون ها نفری که عاشق کارهای سیروان هستن و اون رو بهترین میدونن شما رو واگذار می کنم به خدا...
امیدوارم خدا جواب تمام حرف هاتون رو بده....
واقعاً براتون متأسفم....
در ضمن با تمام احترام میبینید که با گذشت 6 ماه از انتشار آلبوم سیروان هنوز هم رتبه آلبوم شما پایین تر از آلبوم سیروانِ...
خوب به واقعیت های زندگی نگاه کنید...
موسیقی ما تأیید کن لطفاً خواهش میکنم بزار یکبار حرف ما به گوش این آقایون برسه...

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 11:31
محمود طهماسبی

صرفا جهت اطلاع
خواننده ای که طرفدار میلیونی داره فقط آقای خاص(محسن چاوشی) هستن
بنده با هیچ یک از هنر مندان مشکلی ندارم و کار همه رو گوش میدم
اما هوادار میلیونی رو فقط محسن چاوشی عزیز داره
موفق باشید

2.185.84.178
چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 12:34
احسان

نه بابا؟
منم قبول دارم سیروان طرفدار داره اما نه در حد رضا.
دوست عزیز میدونید چرا رتبه البوم رضا پایینه؟
1-البوم بدون هیچ تبلیغی و شبانه ومخفیانه منتشر شد.2-رضا از جوونایی استفاده کرئ تمثال منو تو که سیروان اونا رو به حسا نمیاره3-من وامثال من میدونیک که یه عده افراد افراطی هی میان صفر میدن4-زمان انتشار البوم امتیاز دادن برای همه ازاد بود نه مثل الان که تا البوم رضا منتشر شد گفتن باید ثبتنام کنی بعد ایمیل تایید بیاد که اکثرا نیومد5- بازم بگم؟
راستی رضا رو خدا آورده بالا نه امثال سیروان
واسه طرز فکر شما متاسفم

2.186.143.4
چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 13:44
danesh jamshidi

جا داره به چند تا جمله ی طنزتون اشاره کنم!!

سیروان بهترین خواننده و آهنگساز و تنظیم کننده ی این مملکته!!!!!!!!

ه نمایندگی از تمام این میلیون ها نفری که عاشق کارهای سیروان هستن و اون رو بهترین میدونن!!!!!!!!!

2.190.14.245
چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 14:50
reza

اون پایین هم جواب دادم!الا سیروان هنوز شهرتشم ملیونی نشده چه برسه به طرفداراش لطفا از فضای مجازی فاصله بگیر سراغ جامعه برو!
اگه قبول داری هر کسی میتونه نظرشو بگه که دیگه حرفی نیست اگه قبول نداری پس سیروان هم به چه جراتی بعد از البوم یکی بود یکی نبود اون مصاحبه رو علیه کارای رضا صادقی کرد؟البومی که توش کارهایی مث خدارو چه دیدی و رویای دریا و به تو مدیونم ...هست که تا صد ساله دیگه هم کهنه نمیشه!
از رتبه بندی سایت حرف میزنی؟الان 90 دصده بچه های رضا صادقی هنوز نتونستن ثبت نام کنن تایید ثبت نام نمیاد!اره اگه به این میخوای دلخوش کنی که هیچی
درثانی رضا صادقی گفت رقیب من خودمم و بارتاب کارام بین مردم!هیچ کجای حرفشم بد نبود!همه میدونن اون کسی که خدارو بنده نیست و با همه خواننده تا حالا درگیر بوده کی هست!
حالا موسیقی ما تایید کن لطفا

213.109.246.51
چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 22:14
مهدیه ش

خوشم میاد خوب بهانه تراشی میکنین...............
هنوز ایمیل تایید نیومده؟؟!!!!!! دوست خودم همین هفته پیش ثبت نام کرد .....

2.176.201.66
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 00:48
bita mahani

اولین چیزی که هست اینه که ما اینجا با هم دعوا نداریم...دومین چیزی که هست اینه که زمانی که البوم سیروانو گذاشتن من جند روز بعدش ثبت نام کردم و واسه رای دادن نیاز به ثبت نام و ای میل تایید بود...البوم سیروان روز اول با امتیاز 80 بود و فرداش به 60 رسید یعنی امتیاز 1 بهش داده شد که قطعا کار طرفدارای خودش نبوده پس کسایی بودن که از روی تعصبات بیجا این کارو بکنن والبوم سیروان هم 1روز قبل از روز انتشار عمومیش همه جا پخش شدو سیروان توی صفحه ی شخصیش خواهش کرد که هواداراش البومو به صورت اورجینال تهیه کنن پس شرایط تقریبا یکی بوده.ما طرفدارای سیروان که با شما دعوا نداریم فقط میگیم که چرا جناب صادقی یه چیزی گفتن که احترامی نسبت به سیروان و هواداراش توش نبود؟؟؟اصلا مقایسه ی سبک سیروان با سبک صادقی اشتباهه و در اخر اینکه سیروان بیش از حد انتظار طرفدار داره و باید اینو پذیرفت چه داخل ایران چه خارج اینو از رتبه بندی funx هلند میگما...خلاصه باید به هنرو هنر مند احترام گذاشته بشه اینکه بیایم اینجا با هم بجنگیم فقط هنرو بیشتر لکه دار میکنه...موسیقی ما ثبت لطفا!

188.245.191.231
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 02:35
رضا

صادق باش سایت موزیک ما تا بوده همین بوده و شک نکن اگه واسه البوم رضا ضادقی هم تایید ثبت نام برداشته میشد الان اوضاع این نبود!اینکه بخوای از رو همچین نظر سنجی قضاوت کنی....خودتم تو دلت میدونی مقایسه محبوبیت و شهرت سیروان در مقابل رضا صادقی یه شوخیه!رضا ضادقی علاوه بر شهرهای پرجمعیت تو چالوس و بوشهر و بندعباس و حتی روستاها هم که میره و بره چند هزار نفری واسش میان به خدا اگه اونجاها اصلا سیروان و بشناسن!شما فقط فضای مجازی و میبینی و تهران رو!ما میگیم رضا ضادقی نظرشو گفته دموکراسیه دیگه!همون طور که قبلا سیروان شدیدترین انتقادهارو به کارهای رضا صادقی کرده!

213.109.246.147
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 02:37
رضا

بد نیست اینم بدونید البوم رضا صادقی روز دوم پخش رفت واسه تیراژ دوم!گواه حرف من هم همین اقای بابازاده تو صحبت هایی که با رادیو انجام دادن

213.109.246.147
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 03:37
ژوبین

رضا صادقی خیلی قبل از اینکه کسی اسم سیروان رو شنیده باشه توی موسیقی بودو کاراش رو با اجرای زنده شروع کرد قبل فعالیت مجاز تعجب میکنم از سطح سواد موسیقیتون که فکر میکنین رضا رو سیروان معروف کرد !!! اگه منظورتون آهنگ " واستا دنیا " ست بهتره تجدید نظر کنید چون آهنگ واستا دنیا که سروان برای رضا صادقی ساخت کاور آهنگ Que Hiciste جنیفر لوپز بوده و سیروان با کمال پررویی به نام خودش زده

199.201.121.69
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 13:18
Arman _ Sadeghi & Yarrahi

لطفا قبل از اظهار نظر خوب مصاحبه رو بخونید تا معنی( من رقیب ندارم ) رو خوب متوجه بشید
رضاصادقی خودشو بزرگ فرض نکرده و عقده ی خود بزرگ بینی نداره مثل بعضیا
طرفدار میلیونی رو خوب اومدی...

2.187.3.56
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 18:41
Moh111n

اتفاقن راس میگه سیروان خواننده نیس...ابررر خوانندس

2.147.35.99
شنبه 18 خرداد 1392 - 18:51
طهورا مشکی پوش ( Only Reza Sadeghi )

اخه جناب به کسی میگن ابر خواننده که تعداد ترک و آلبومش زیاد باشه
صدا داشته باشه نه اینکه تنظیم کننده باشه اومده خواننده شده
والا صدای زانیا بهتر از سیروانه
ابر خواننده هه هه خندم میگیره ابر خواننده به خواجه امیری میگن به رضاصادقی به محسن یگانه به چاوشی
نه به سیروان که سبکش اصلا به گوش همه خوشایند نیست مخصوصا خودم و خوانوادم

2.178.244.248
چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 10:33

daghighan.manam sirvano khanande nemidoonam

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 10:38

موافقم
سیروان خواننده نیست و فقط یک تنظیم کننده ی خوبه

شنبه 18 خرداد 1392 - 12:53
FARRRRRRRRRRRR

;SIRVAN HAM KHANANDAS HAM BEHTARIN TANZIM KONANDE IRAAAAAAAAAAN

212.86.73.202
چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 10:57

آقا رضای مشکی پوش این بار هم ثابت کردی که سلطانی و نظیر نداری
از طرف همه دوستان نزدیکم بهت تبریک میگم
خصوصا برای کفش آهنی و نترس که واقعا آرون حسینی نشون داده استاد ترنسه
برات آرزوی موفقیت روز افزون دارم و امید وارم همیشه بهترین انتخاب هارو داشته باشی بعد از شیر خسته و چراغارو خاموش کن با تنظیم کوشان
این دو تراک رو خیلی دوست دارم موفق باشی

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 11:01

رضا صادقی خودشو بی رقیب میدونه!!! (عجب اعتماد به نفسی!)
سیروان خواننده ای عالی و تنظیم کننده ای فراتر از ایرانه! جنبه هم خوب چیزیه!

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 23:21
محمد

دوست من شما یه کم با دقت بخونی می فهمی رضا گفته من همکارامو رفیق میدونم نه رقیب .... این کاملا متضاد برداشت شماس!!!

2.190.111.95
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 18:28
طهورا مشکی پوش ( Only Reza Sadeghi )

رضا گفت من رقیب ندارم بلکه همکارانم نه رقیب من هستن نه دشمن اونا دوستا ن رفیقای من هستش
برو مصاحبه رو بخون زود نه بیا اینجا واسه من نظطر بده اونم چی دروغ و تو خالی

2.191.52.8
جمعه 17 خرداد 1392 - 00:52
امین اسماعیل پور

شما هم با دقت بخون میگه هیشکی رضا صادقی نمیشه حتی اگه بخواد!
شما چه برداشتی میکنی؟
یه کم واقع بین باش!

78.38.126.253
شنبه 18 خرداد 1392 - 01:06
طهورا مشکی پوش ( Only Reza Sadeghi )

ببخشید مگه رضاصادقی خواجه امیری میشه مگه محسن یگانه میشه نه
مگه زانیار سروان میشه
مگه فرزاد فرزین چاووشی میشه
مگه خراطها جهانبخش میشه
نه هرکی واسه خودش یه خوصوصیاتی داره پس رضاصادقی کاملا درست میگه
شما فقط رقیبی ندارم رو نگاه کردین

2.178.244.248
چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 11:18

آقای صادقی بعنوان یک مخاطب موسیقی اونم از نوع چاوشی...سیروان در حال حاضر یکی از 5 موزیسین و خواننده برتر ایرانه...و همین خود شما هم با ملودی ایشون انقدر معروف شدید...دیگه نمک میخورین نمکدونو نشکونین...ووکال خاص و سبک استثنایی و زیبایی صدای سیروان محشره ... به امید موفقیت های بین المللی سیروان عزیز....
میثم خادمی ...MOHSEN CHAVOSHI 4 EvEr...My Heart Is Beat 4 Mohsen Chavoshi
لطفا تایید کن موزیک ما

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 20:51
رضا

برادر من شما بهتره خادمیتو بکنی!رضا صادقی که قبل از وایسا دنیا رض ضادقی بود!با پیرهن مشکی با تو بامنی با نرو با دلم برات تنگ شده جونم شما هنوز فرق تنظیم و با اهنگسازی رو هم نمیدونی سیروان تنظیم کرد اهنگ با رضا صادقی بود!
کسی که باعث شد سیروان معروف بشه رضا ضادقی بود نه برعکس

213.109.247.51
چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 21:13
زانیار کلهر

آقای خادمی عزیر میشه بگید کی گفته که آقای سیروان خسروی یکی از 5 موزیسین برتر ایرانه؟! به نظرتون این یه نظر کارشناسیه؟!

2.185.191.252
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 10:25
mohammadreza royaei

آقای کلهر
بهتره یه نگاهی به نتایج نظرسنجی های سال های اخیر بندازید
کسی که سالگذشته در نظر سنجی مجله ترانه ماه عنوان بهترین بهترین ها رو کسب کرده نمی تونه یکی از 5 موزیسین برتر کشور باشه؟
نتایج نظرسنجی های امسال هم نگاه کنید : دربخش بهترین خواننده سیروان با رتبه 7 بالاتر از آقای صادقی با رتبه 10 قرار داره
http://www.taranehmah.com/taranehmah/newsdetails?id=122
http://www.taranehmah.com/behtarin/sal

2.176.244.182
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 10:31
alireza hamidain

aghaye mohtaram vaghti migi iran yani tamame kasani ke irani hastand va mikhanand az jomle ostad shajaraiano arasho ali.g o shadmehro ........ ke mosalaman sirvan 1000000omin nafaram nist
ama age manzoret dakhele iranam bashe va faghatam pop ozr mikham harfeton be shedat na agahane ast
\

5.52.92.231
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 11:16
bita mahani

اینکه سیروان جزء برترین هاست که توش شکی نیست...شما بگو سیروان 1اهنگ داد فرداش تو funxهلند رتبه ی دومو گرفت این چیز کمیه؟؟البته 1 اهنگ نبوده ها خیلی از اهنگاش توی funxرتبه ی اول تا پنجمو گرفتن..توی همین جوایز موسیقی ما که لغو شد سیروان توی 90% بخش ها نامزد بود . وحتی بخش هایی که طبق نظر کارشناسی نامزدارو انتخاب کرده بودن نه بخش مردمی. همین الان البومش تو همین سایت جزء5تای برتر، سایت رسمیش جزء پر بیننده ترین سایت هاست. سیروان برتری های زیادی داره...ادم باید واقع بین باشه

188.245.224.237
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 18:30
طهورا مشکی پوش ( Only Reza Sadeghi )

اولا رضاصادقی با آهنگ " مشکی رنگ عشقه " معروف شد
بعدش باید بگم که رضا گفت من سیروان رو خواننده نمیدونم بلکه اون تنظیم کننده ماهر و فوق العاده حرفه ای و باهوشیه مشیه

اول مصاحبه رو بخونید و بعد نظر بدید

2.191.52.8
شنبه 18 خرداد 1392 - 01:20
طهورا مشکی پوش ( Only Reza Sadeghi )

دوستان عزیز رضاصادقی 1 سال نبود
معلومه نه جز بهترین آلبوما میره نه تک آهنگ نه کنسرت و نه موزیسن وقتی نبوده
چیش بهترین باشه سال 91 سال خوبی نبود چون رضا نه آهنگ داد نه آلبوم
فقط اتفاقش خوبش ازدواجش بود

2.178.244.248
شنبه 18 خرداد 1392 - 23:59
eli noori

رضا :ههههههههههههههههههه خیلی جالبه سیروان با تنظیم اهنگ رضا صادقی معروف شد؟؟؟؟؟سیروان معروفیت و محبوبیتش به خاطر استعداد و تلاشای خودش بود .همین وبس

91.99.208.8
چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 11:18

آقای صادقی بعنوان یک مخاطب موسیقی اونم از نوع چاوشی...سیروان در حال حاضر یکی از 5 موزیسین و خواننده برتر ایرانه...و همین خود شما هم با ملودی ایشون انقدر معروف شدید...دیگه نمک میخورین نمکدونو نشکونین...ووکال خاص و سبک استثنایی و زیبایی صدای سیروان محشره ... به امید موفقیت های بین المللی سیروان عزیز....
میثم خادمی ...MOHSEN CHAVOSHI 4 EvEr...My Heart Is Beat 4 Mohsen Chavoshi
لطفا تایید کن موزیک ما

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 11:24

رضا بهترینه سلطان با آهنگات زندگی می کنم تو نترس و بخند ما هم مثل کوه پشتتیم همین.

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 11:33

دوستای عزیز از همون اول که سیروان خوانندگی رو شروع کرد همه ا میگفتن سیروان تنظیم کننده خوبیه که توهم خوانندگی داره. حالا اگر یه نعداد هم طرفدارش باشن عجیب نیست . تو این مملکت ساسی....ن هم کلی طرفدار داره. در مورد آقای صادقی هم من خودم دوست ندارم وقتی از کسی جایی که حضور نداره اسم برده بشه ولی قطعا ایشون خیلی بیشتر از سروان طرفدار داره و این رو میشه از فروش کل 4 سانس بلیط کنسرت ,فقط تو چند ساعت فهمید(تا من برسم خونه بلیط ها تموم شد).

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 19:20
مهدیه ش

پس هنوز از فروش بلیطایه کنسرت سیروان خبر نداری.................
یه تعداد طرفدار؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سبک سیروان خاصه....هیچ کسی هم نمی تونه تو ایران مثله اون باشه....

2.176.161.240
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 10:20
s.hosein Ahmadi

اگه هزاران مثال دیگه رو بزنی سایت موزیک ما کامنتای ما رو تایید نمیکنه و کامنتای اونا رو تایید میکنه.
باشه اصلا سیروان خوب ...!!!!!

ما صرفا بعنوان یک تنظیم کننده ی خوب قبولش داریم. همین ...

2.145.166.71
چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 11:38

با سلام خدمت شما.
من نه طرفدار آقای صادقی هستم نه سیروان خسروی!
ولی کار هردو عزیزو شنیدم وتا حدودی هر دورو قبول دارم ولی سیروان خسروی رو به خاطر تنظیم زیباش و رضا صادقی رو به خاطر تعدادی از آهنگای خوبش که خاطره ساختن.
اما همونطور که رضا صادقی گفت من هم به عنوان عضو کوچکی از موسیقی سیروان رو خواننده نمی دونم و از دید من ایشون یه تنظیم کننده ی خوب هستن.
موفق باشین.

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 11:47

اقایه صادقی فقط با این حرفا خودش و از چشم می ندازه.........
واقعا براشون متاسفم....سیروان خواننده نیس؟؟؟؟
لطفا یه نگاه به نظرسنجی اجرایه زنده بندازین.....

سه شنبه 21 خرداد 1392 - 12:49
طهورا مشکی پوش ( Only Reza Sadeghi )

جنبه هم خوب چیزیه والا
گفت او را خواننده نمیدانم نگفت که خواننده نیست
یک جماعتی ریختن اینجا که حتی زحمت خواندن مصاحبه رو به خودشون نمیدن
دیگه چرا ما خودمون رو خسته کنیم خود رضا توضیح داد توی مصاحبه و تو بدون سیروان هرکاری بکنه با هر نظرسنجی و ... بازم به پای رضا نمی رسه اینو همه میدون رضا یه قدمی موسیقی
تعداد آلبومای رضا تعداد تک آهنگ و ..... و صدای فوق العده اجرای بی نظیر و .. رضا رو بهترینای ایران میکنه
" KING OF BLACK " | " REZA SADEGHI "
موسیقی ما تائید کنید لطفا مرسی

2.191.62.143
چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 12:03

بعضی دوستان. تعصب عقلشونو از بین برده، این تنها نظر آقای صادقی بود نه واقعیت که سیروان یه خواننده نیست. به عنوان یه مخاطب موسیقی ، رضا صادقی یک از با اخلاق ترین خواننده هاس و چرا بخواد حسادت کنه . اینو هم بدونین که اگه بحث غرور باشه سیروان و زانیار که فک می کنن از دماغ فیل افتان . نمی گم کارشون بده ولی غرور خیلی بده .برای اطلاع بیشتر متنی که زانیار در باره ی بهنام صفوی داده رو بخونید می فهمید موسیقی ما تایید کن این همه توهین کردن و ساکت بودیم

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 12:38

این حرف اقای صادقی توهینه خیلی بزرگی بود به سیروان و طرفدارایه سیروان..........
هیچی نمیگم چون از نظرسنجیا مشخصه که سیروان 100 پله بالاتر از صادقیه..
فقط براشون ارزویه موفقیت میکنم.....

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 10:22
s.hosein Ahmadi

سیروان ؟؟؟؟؟؟؟ فکر کنم یا اسم رضا صادقی به گوشت نخورده ؟؟؟ یا سیروانو با کسی دیگه اشتباه گرفتی یا مفهوم بالاتر و نمیفهمی ...

میدونی تعداد ترکهای رضا صادقی چندتاست ؟؟؟ میدونی تعداد کنسرتاش چند تاست ؟؟؟
اصلا یه سرچی در مورد رضا صادقی بکن بعد ما درخدمتیم. :D

2.145.166.71
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 21:33
مهدیه ش

والا ما تا اونجایی که یادمونه 1 سال ممنوع الکار بودن..............
تعداد ترک مهم نیس....مهم ترک خوب و بدون عیب دادنه....

2.176.226.4
جمعه 17 خرداد 1392 - 19:57
هادی سیرواانی

آقای حسین تعداد ترک ها مهم نیست اگه به تعداد بوود که ماشالا تتلو هم داره هر روز آهنگ میده بیرون مهم کیفیت و سطح بالای یه آهنگه که بیرون بیاد که سیروان در این زمینه کاملا استاده و تمام آنگهایی که داده سالها جلوتر از موزیک فعلی ایرانه در مورد کنسرتم باید بگم خدمتتون سیروان فقط در کمتر از 6 ماه رکورد کنسرتای چند ساله ی این خواننده ی شما رو شکست نمیدونم دیگه چی دارین که بهش افتخار کنید جز همین خاطرات مبهم گذشته !!!

178.79.158.244
چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 12:44

سیروان هیچ وقت به وسیله اهنگهای قبلیش خودش رو مطرح نکرد ولی شما چی اقای صادقی یه اهنگ خوندی ده ساله داری با استفاده اون اهنگ پز میدی من همیشه گفتم طرفدارهای تو و خودت هیچ درک صحیح از موسیقی نداری همیشه فکر میکنی خواننده با احساسی هستی ولی اشتباه میکنی من تا حالا کسی رو ندیدم که احترام بذاره به حرفات چون تا حالا حرفی نزدی که با عقل بگنجه

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 22:50
farshd

رضا صادقی دیگه نیاز به تعریف و تمجید تو اخلاق نداره..............همه میدونن سیروان فقط و فقط ی تنظیم کننده هستش....تو کنسرت هاشم با استفاده از داستگاه و دی جی داره سر میکنه.....

2.191.88.216
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 00:08
s.hosein Ahmadi

شما چشمات مشکل داره داداش ...

برو متنو یبار دیگه بخون ...

نوشته با سیروان مشکلی ندارم. قبولشسم دارم برا هنرشم احترام قائلم ولی با کسی رقیب نیستم چون سبک خودمو دارم و سیروانم اصلا خواننده نمیدونم چون بنظر سلطان صرفا تنظیم کننده است ...
خیلی بهتون زور اومده ؟؟؟

برین از هر کسی از موسیقی سرش میشه بپرسین.
رضا صادقی - خواجه امیری - اصفهانی - شادمهر - چاوشی - یگانه - بذارین یه طرف
سیروانم بذارین یه طرف !!!!!!
میتونه در کنار این اسما جاشه ؟؟؟؟
بسیروان تنظیم کننده خوبیه ... دستش درد نکنه ولی خواننده نیست یخورده دموکراسی بفهمین دوستان.

موزیک ما لطفا تایید کن.

2.145.166.191
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 00:25
مهران

شما باید بگی؟؟؟
یعنی تمام طرفدارای رضاصادقی اشتباه میکنن و درک ندارن...
چون شما میگی؟
وایسا دنیا به خاطر تنظیمش با استقبال مواجه نشد...
صدای رضا بود،شعر رضا و اسم رضا بود که به اون آهنگ ارزش داد...
اگه اون موقع آرون عزیز بود وایسا دنیا خیلی شنیدنی تر بود...
اگه حرفاش با عقل شما نمیخونه مشکل از حرف نیست،از جای دیگست...
متأسفم برای شما...

2.176.154.77
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 02:44
رضا

کجان این طرفدارای دوروزه سیروان که حرف از توهین میزنن پس گفته ایشون و چی میگی؟شما همیشه گفتی خودت و طرفدارت درک موسیقی ندارن؟شما کجای موسیقی هستی که این حرف و میزنی؟حتی اگه از اهالی خوده موسیقی هم سوال کنی به جرات میگم بالای نود درصدشون رضا صادقی یا جز خوانندهای محبوبشون هست یا محبوب ترین خوانندشون!و تو مصاحبه هاشون صدبار تا حالا گفتن!از احسان خواجه امیری بگیر تا یگانه و چاوشی و شهرام شکوهی و بهنام صفوی و خشایار اعتمادی و حتی خوده سیروان متاسفم واسه سایت موزیک ما که همچین نظراتی و تایید میکنه ایرانی نیست که حداقل با یه اهنگ رضا صادقی خاطره نداشته باشه این حرفت توهین به ملیون ها ادم بود

213.109.246.147
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 11:22
bita mahani

چی؟؟؟؟سیروان تو کنسرتاش از دستگاه و دی جی استفده میکنه ؟؟؟چیزای جدیدم داریم میشنویم اینجا..پس شما بهتره 1بار یکی از کنسرتای سیروانو بری...

188.245.224.237
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 17:45
امیر

آره رضا صادقی احساس نداره اونوقت سیروان خدای احساسه ......

151.240.241.112
شنبه 18 خرداد 1392 - 23:51
eli noori

رضا : شما زیادی از حد از اقای صادقی دفاع میکنید بد نیست منصف بودن.پس اگه اینطوریه اقای x.y هم خواننده نیست. ما سیروانیا درکتون میکنم این همه محبوبیت حسادت داره.درضمن همه میتونن خواننده باشن.

91.99.208.8
چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 13:07

خیلی ممنون که نظر منو تایید نکردین من نمیدونم شما چه حقی دارین که یه نظرو تایید کنین یا نکنین کجای دنیا این سیستم تایید نظرات وجود داره نغیر از ایران من نمیدونم والا ولی بازه میگم سیروان اگه نبود امثال این جناب خودشیفته هیچی نبودن هیچی سیروان همون قدر تنظیم کننده ی بزرگیه خواننده ی فوق العاده ای هم هست هم آهنگاش از شما معروف تره هم طرفداراش این حرف شما جز حسادت هیچ دلیل دیگه ای نمیتونه داشته باشه خدا به راه راست هدایتت کنه !!!!

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 02:35
arman black

شما بهتره برید بیرون و از مردم سوال کنید که چندتا از اهنگ های رضا صادقی وسیروان رو نام ببرند؟
بعد ببینید از کدوم خواننده بیشتر نام میبرند از رضا صادقی یا سیروان البته اگر سیروان رو بشناسند!
خواهر گل
رضاصادقی چرا باید به سیروان حسادت کنه؟
طرفداراش بیشتره,محبوبیتش بیشتره,چه چیزش بیشتره که بخواد حسادت کنه؟

2.180.117.229
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 02:45
reza

حتی یکی از اهنگ های سیروان اندازه معمولی ترین اهنگ های رضا صادقی هم گل نکرده!شما کلا از ماجرا پرتی!رضا صادقی و امثالش پیشکسوت سیروانن اگه نبودن سیروان الان باید....بگذریم

213.109.246.147
شنبه 18 خرداد 1392 - 20:01
homayun

akhe man nemidunam aghaie sadeghi be ki migan khanandee!!??hatman be harki ke betune tu ahangash nale o gerye kone khanande migan,un energii ke sirvan tu ahangash be mokhatabesh mide hichkodum az khanandeha nemitunan bedan
sirvan ham ye khanandeie tope va ham yek ahangsaze binazir,vali khob sabkesh o harkasi nemitune dark kone,ke benazaram unaii ke nazare man o ghabul daran midunan ke khanandegi faghat gerie o zari poshte mic nist

2.179.109.180
چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 13:08

واقعا درست میگه آقای صادقی... سیروان خسروی در حد یه خواننده معمولی هم نیست. باور کنید خیلیا اصلا نمیشناسنش ! تنظیم کننده خوبیه در کنار بهروز صفاریان ها و میلاد ترابی ها و الیاس شیرزاد ها و ...

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 13:22

به نظر منم سیروان هیچ وقت صداش یه صدای تاپ و خاص نیست!!! نمیگم خواننده نیست!! اما صداشم در این حد خاص نیست که انقدر مشهور و محبوب شده و 90 درصد معروفیت و محبوبیتش به خاطر آهنگسازی و تنظیماشه

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 13:33

من نه طرفدار رضا صادقي هستم نه سيروان اما عادلانه بخواي بگي آهنگاي سيروان خيلي بهترن..آقاي صادقي قبلا خيلي بهتر بودن الآن احساس ميكنم كاراشون به دكلمه نزديكتره و بعضي آهنگا آدم رو خسته ميكنه...علاوه بر اينكه صداي خواننده مهمه چيزي كه مهمتره طرز خوندنه و ترانه ها و خيلي چيزاي ديگه كه همين امر باعث شده آهنگاي سيروانو دوست داشته باشم و هنوز از گوش دادن آلبوم بهنام صفوي سير نشم..آلبومي خوبه كه همه تركاش خوب باشه نه فقط ٣ ٤ تاش خوب باشه..اميدوارم آقاي صادقي توي آلبوماي بعديشون بهتر بخونن

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 17:48
امیر

حانیه جان شما هم الان به تنظیم آقای خسروی اشاره کردین نه خوانندگی شون....

151.240.241.112
چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 13:36

yeki nist bege akhe to ke yeki dar mion albomat khobe taze hamasham melodiash tekrariye chetori migi be ye nafar khanande nisti ke in hame albumash forosh mireoo in hame consertash hamishe poore ha ha

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 13:36

yeki nist bege akhe to ke yeki dar mion albomat khobe taze hamasham melodiash tekrariye chetori migi be ye nafar khanande nisti ke in hame albumash forosh mireoo in hame consertash hamishe poore ha ha

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 13:51

به جای حرفای اضافه و حاشیه سازی یه کار درست حسابی تحویل بدید!اقای رضا صادقی فقط به خاطر کار ها ی قبلیشه که شهرتی به دست اورد و هیچ انتظاری ازشون نمیره ایشون با انتقادی نابجا وکاروشون باعث حاشیه سازی برای خوانندگان پر استعداد وطنی میشن! واقعا تاسف بار ایشون خواننده دونست با این کارا!!

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 02:49
reza

اقای صادقی جز معدود خوانندهایی هستن که دنبال اسم و رسم نیستن و اتفاقا همیشه در پی پرو بال دادن به جوون های مستعد وطنی هستن همکاریشون با ستاره های زیر زمینی گواه حرف من!یعنی تو یکی از نظرات این دوستانی سیروانی یه نظره حساب شده و منطقی نیست!حتی اطلاعات دقیقی درباره اوضاع موسیقی هم ندارن!فقط در عجبم چجوری انقد ادعا دارن

213.109.246.147
چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 13:56

راست میگه دیگه سیروان خواننده ی نیست یعنی یک خواننده ی کامل نیست

نظر کارشناسیه
به نظر من تنظیم کننده قوی واسه سبک راک هم نیست
چون تو ایران ملت زیاد راک نشنیدن آهنگ سیروان واسشون جذابه
البته جذاب هست اما واسه ما که 20 ساله موزیک غرب و بعضی موقع چاوشی و یگانه و صادقی را دنبال میکنیم موسیقیه سیروان زیاد جدید و متفاوت نیست برامون

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 22:28
امین

تو خوبی اصلا...!!!

5.201.185.71
چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 13:56

عالمان دانند...

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 14:02

به این کار ندارم کی خوانندست کی نیست
کی واسه پول کار میکنه کی واسه مردمش
کی یک رنگه و صادق کی نیست
کی بیشتر اذیت شده کی نشده....
کاری به اینا ندارم ولی واقعا شخصیت رضاصادقی و محسن چاووشی واحسان خواجه امیری بین خواننده ها تکه
ک خودم طرفدار رضا واحسانم
ولی فقط بگم خداروشکر که رضاصادقی داریم ومتاسفم ک با هنرمندامون این طور برخورد میکنیم
متاسفانه این فرهنگ ایرانی ها در سطح حرفه ای شده (بی اخلاقی و دروغ و...) چه درورزش چه موسیقی چه سینما...
حیفه هنری که برای آرامشه با این چیزا قاطی بشه
همه حرفا وهمه سلیقه ها باید شنیده بشه وقابل احترامند
امیدوارم کمتر واسه بزرگای موسیقیمون مشکل ایجاد بشه

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 14:45

1.اولا سلطان نظرشو گفته!سعی کنید به نظره دیگران احترام بگذارید!مگه وقتی سیروان اونجوری بی رحمانه به رضا صادقی حمله کرد و بی دلیل تو هر مصاحبه ای از کاراش انتقاد کرد ما چیزی گفتیم؟
2.شما الان به صورت رندوم برید بیرون از فضای مجازی از هر 10 نفر شاید 5 نفر کلا سیروان و بشناسن اینکه طرفدارش باشن دیگه جای خود!ولی رضا صادقی چی؟به جرات از بچه 5 ساله تا ادم 70 و80 ساله کسی نیست حداقل یه کاراشو نشنیده باشه پس از لحاظ محبوبیت و معروفیت اصلا قابل مقایسه نیستن!
3.تورو خدا دیگه جک نگید عزیزی گفته رضا صادقی اوجش با سیروان بود!حداقل وجدان داشته باشید تا حالا جندین باز گفتم اون کسایی که پیگیره همیشگی موسیقی پاپ هستن میدونن تو همون اوج اختلافات سیروان مصاحبه کرد وایسا دنیا اگه گرفت دلیلش این بود خوانندش رضا صادقی بود!حتی اینم گفت که اگه با تنظیمی بهتر از این یه خواننده دیگه میخوند اینقدر فراگیر نمیشد!رضا صادقی که رضا صادقی بوده و هست ولی همه میدونیم به قول خوده زانیار وایسا دنیای رضا صادقی باعث شد سیروان ره صدساله رو یه شبه بره!
4.رضا صادقی همیشه دور از جنجال بوده فک کنم بهترین رابطه رو با همه خوانندها و مطبوعات داشته از سیروان هم همیشه تعریف کرده ولی تو بحث تنظیم!سیروان خواننده نیست من حتی با یه اثارشم نتونستم ارتباط برقرار کنم کاملا بدون احساس.و یه موسیقی غربی بدون هویت رضا صادقی خوب یا بد هرچی میخونه خودشه.

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 14:47

واقعا که!همین شماها هستین که باعث میشین بین هنرمندان فاصله بیوفته...من نمیدونم که باید چی بگم؟اخه من نمیدونم کجای این بی احترامیه؟یا خودخواهی یا هر چی که شما میگین؟
این همه مردم هستن که سیروان خسروی رو گوش نمیدن سبکشو دوست ندارن یا ... و هر روز همه جا چه تو اینترنت چه تو کوچه و بازار ازش بد میگن یاانتقاد ...خوب یعنی چی یعنی اونا هم دارن بی احترامی میکنن؟نع بلکه نظرشون اینه...
حتما سیروان انتقاد پذیره و هیچوقت از این حرف ها ناراحت نمیشه برعکس کاری میکنه که مردم بیشتر بهش میل پیدا کنن چه برسه به یه نظر...خوب نظرش اینه که سیروان خواننده نیست باید اینجوری بینشون رو اتیش بدوینم؟خیلی ها هستن که اینجور نظرهایی نسبت به یکدیگه دارن و نمیگن!!!این عیب رضا صادقیه که اینقد صادقه و رو راست حرف میزنه والا اگه از بقیه خواننده ها بپرسی عمرا اینجور حرفی بزنن به این سادگی...
بیایید یاد بگیریم نظر هر کسی واسه خودش مهمه...
من خودم از طرفدارهای پروپا قرص سیروانم و معتقدم رو دست سیروان تو کشور کسی نیست ولی یکم منطق داشته باشیم بد نیست...

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 15:00

اوه چرا شلوغش می کنید؟اقای صادقی فقط نظرشونو گفتن.مثل شماها که خیلی ساده گفتین سیروانو بیشتر قبول دارین!همین....................

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 15:09

خودم و یه لشکر سرباز مشکی پوش عـــــاشــــقـــتــیــــم عــــمـــو رضـــــا ...
ما به مشکی دلخوشیم دو رنگیا رو بیخیال...!
هـــــــــــــــــمـــــــــیـــــــــــــــن...

m,k
چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 15:42

سیروان نمی تونه به سبک آقای صادقی اجرا کنه و آقای صادقی هم نمی تونه به سبک سیروان بخونه. اما چقدر خوبه اگه به سبک هم و سلیقه ی هموطنانمون احترام بذاریم

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 21:31

عمو رضا خیلی نظرت و تند عنوان کردی !
سیروان طرفدارای خیلی زیادی داره ... شاید حتی بیشتر از شما !

ای کاش هنرمندای خوبی مثل شما که ماها با تک تک اهنگ هاتون خاطره داریم ... کمی فروتن تر رفتار میکردن ....
کوبیدن یه خواننده مطرح دیگه برای بالا اوردن خودتون کار قشنگی نیست !
*یکی از خواننده های خیلی خوبمون تو مصاحبه هاش حرف قشنگی زد .. گفت که : سعی میکنم طوری رفتار کنم که مخاطبم با دیدن من اون ذهنیتی که از من داره پیش خودش داره با دیدن من خراب نشه .....*
عمو رضا من حس میکنم که داری کم کم ذهنیت مخاطبت و خراب میکنی !!!
ولی هنوز خودم یه دونیا دوستت دارم چون شبای زیادی با اهنگای قدیمیت اشک ریختم ........ <3

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 15:58

ببین جانم هر وقت شما کاری مثل "دوست دارم زندگی رو"،"زندگی همین امروزه"،"نه نرو"و... اجرا کردی انوقت اظهار نظر کن،یه مقدار از اون پیله ای که توش قرار گرفتی بیا بیرون و موسیقی روز جهان گوش کن تا متوجه بشی کار خوانندگی سیروان در چه حدیه،بارها گفتم در سبکی که سیروان داره اجرا میکنه هیچ خواننده ایرانی چه در داخل و چه در خارج ایران نمیتونه با این قدرت اجرا کنه و بقیه جوابت هم نمیدونم چون هم نظر سنجی ها،هم شاهکارهای سیروان،هم طرفداران حرفه ای سیروان که سیروانو به خاطر استاندارد جهانی کارهاش دوست دارن به خوبی خوهند داد.
سیروان عزیز خوشحالم که رقبات اینقدر ... که اینطور به تو و هوادارات توهین میکنن.
از موسیقی ما عاجزانه میخوام نظرمو منتشر کنه،اگه ایشون اینطور صریح نظرشونو میگن منم به عنوان طرفدار سیروان حق دارم نظرمو درباره ایشون بگم.

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 02:54
رضا

رقبات؟رضا صادقی رقیبی هم داشته باشه احسان خواجه امیری هست و محسن یگانه!که رابطش با هردوی اینا هم عالیه تقریبا هز چند گاهی هم عکساشون باهم تو مجلات منتشر میشه!
سیروان هم رقیباش کوشان حداد هست و میلاد ترابی!هر کسی تو حیطه کاری خودش

213.109.246.147
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 15:37
حسین مشکی پوش

هر وفت سیروان کارهایی مثل عادت و بی خداحافظی و یادگاری و شیر خسترو اجرا کرد بیاد ادعا کن عزیز
بعدم بعد جهانی رو نکش وسط که افرادی مثل ارون حسینی کوشان حداد مهران عباسی در سطح جهانی خیلی نامی تر از سیروان هستند .متاسفانه شما مثکه جهان رو فقط ایران میدونی.

2.177.171.77
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 20:12
amir kasaee

اخرین باری که یادمه نه نرو سیروان تو رادیو هنلدی اول شد عزیز
هر وقت اینایی که گفتی شاهکاری مثل دوست دارم زنگی رو خوندن و تنظیم کردن بیا بحث می کنم عزیز
ثانیا جناب بنده اصلا موسیقی ایرانو دنبال نمی کنم سیروان رو هم که انتخاب کردم چون کارش به کارهای جهانی نزدیکه،هر وقت از موسیقی افرادی مثل ColdplayوDaughtryوKelly ClarksonوBruno MarsوNickelBackوDidoوkeshaوwest liife,switch feetوsnow patrol وavril و backstreet boys وadele و darren hayes وenriique و... خسته شدم اون دو تا اهنگی هم که گفتی گوش می دم عزیز.

2.182.12.15
جمعه 17 خرداد 1392 - 00:32
dante l:

خب اگه سیروان اینا ایرو که گفتی بخونه که سیروان نیس دیگه

151.245.160.12
چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 16:28

منتظر جواب سیروان هستم

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 17:05

این فقط رضا صادقی نیست که راجع به سیروان این نظرو داره.بعضی از خواننده ها و کارشناسای موسیقی هم این نظرو دارن.به نظر من هم چون سیروان تنظیم کننده عالی هست و توی کار تنظیم حرفی واسه گفتن داره و یه سری فاکتورا اونو از بقیه تنظیم کننده ها متمایز میکنه بهتر بود تو این کار میموند و پیشرفتشو تو این کار میدید.ولی توی خوانندگی صداش بد نیس ولی صدای خاصی هم نداره که بگیم صداش از بقیه بهتره یا صدای سیروان اونو از بقیه متمایز میکنه.ولی به هر حال نه سیروان واسه من میخونه نه من صداشو گوش میکنم.امیدوارم موفق باشه و هواداراش ازش راضی باشن.رضا هم موفق باشه.

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 17:08

اقای صادقی موفق ترین کارهاشون رو با اقای خسروی داشتند،چطور میتونن درباره ی ایشون اینطوری صحبت کنند
اقای خسروی هم سبک خودشون رو دارند،طرفداراشون هم روز به روز بیشتر میشه و در نوع و سبک خودشون بی نظیر هستند
از موسیقی ما هم خواهش می کنیم نذارند دراین وبسایت به هنرمندی بی احترامی بشه

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 20:54
رضا

متاسفانه من فکر میکنم عده ای دارن از اب گلالود ماهی میگیرن!چون یکی مث ایشون حتی شناختی به کارای سیروان هم نداره چجوری میتونه طرفدارش باشه؟؟؟موفق ترین کارهاشون؟سرجمع از بین همه کارهای سلطان مشکی یه وایسا دنیا اونم فقط با تنظیم سیروان نه اهنگ سازیش بیرون اومد!

213.109.247.51
چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 17:31

آقا رضای گل همون قدر که شما و صدات طرفدار دارید مطمئن باش سیروان و تنظیماش و صداشم طرفدار داره . اگه قرار بود هر آهنگساز یا تنظیم کننده ای خواننده نشه پس الان نصف خواننده های ما نباید وجود داشته باشن آقا رضای گل !!!

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 23:57
s.hosein Ahmadi

سلطان و سیروان در یک حد طرفدار دارن ؟؟؟؟؟؟

سیروان عزیز رو دوست داریم ولی حالات حالا ها مونده تا سلطان

2.145.166.191
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 21:36
مهدیه ش

اقا این لقب سلطان ماله خودتون.........کشتین خودتون و با این سلطان سلطان گفتنتون.........

2.176.226.4
mg
چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 17:54

اقای صادقی گفتن این حرفا شلوغ بازیه و جنجال برانگیزه ...
اونوقت چطوری توکفش اهنی میگید متنفرم ازادمای بی مغزو شلوغ...
بعد شما خودتون تو خوانندگی به کجا رسیدید که این حرفا رو میزنید؟
صدای سیروان درسبک خودش عالیه میتونید باهم سبکای خودش ویا حتی بزرگتر از خودتون مقایسه کنید...

اگه بخوایید توایران وتوخوانندگی کسایی رو کامل قلمداد کنیم حامی ومانی رهنما و... هستن که همه قبول دارن وهر کسی هم نداره کم کم وبعدا میپذیره...
وبقیه رنگ وبوی سلیقگی دارن بین مردم مث شما اقای صادقی...

در اخر خواهش میکنم از این چالش ها و جنجالها همه دوری کنن چون موسیقی مقدسه ...چیزیه که تو رو به خدا میرسونه نه واسه این بحث هاست ...
فقط ازشما اقای خسروی خواهش میکنم همونطور که در خوشا شیراز گفتید جواب ندید ومثل همیشه به هنرتون بپردازید با پیشرفت بیشتر در اینده ...

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 20:44
kb

سیروان خسروی فقط وایسا دنیاش خوبه که تنظیم کرده ولی صدای قشنگی که نداره!!!!رضا 20 سال کار کرده که به این جا رسیده اما سیروان چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

5.52.181.24
چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 18:11

الحق که راست میگی هیچ رقیبی نداری
ن تنها سیروان بلکه خیلی... ها مثل همین محسن یگانه و ... خیلیای دیگه که اسمشونو نمیشه خواننده گذاشت...
همین..

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 03:33
مونا

شما هم بهتره نظر شخصیتو برای خودت نگه داری دوست عزیز.

185.12.45.51
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 15:21
هستی

میخوای به کسی ارز ش بدی بقیه رو نبر زیر سوال محسن یگانه عالیه
واسه طرفداراش
از بهترین هاست
حوواستون ب صحبتاتون باشه
just yeganeh

91.98.107.219
چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 18:15

این که گفته سیروان خواننده نمی دانم حرفت عالی پسر

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 18:38

خب حقیقت رو گفته

سیروان تو تنظیم فوق العادس ، بهتره همون تنظیم کردن رو ادامه بده ....

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 18:39

موسیقی ما شما هم تیتر انتخاب کنا

گفته ما خواننده ها همگی رفیق هستیم رقیب هم نیستیم

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 18:55

حرف دلمو زدی موافقم 100%
سیروان به هیچ عنوان خواننده نیست

یکشنبه 19 خرداد 1392 - 13:50
eli noori

حالا که هست.

91.99.208.8
چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 18:59

اگر در این مصاحبه حرفی از خوانندگی سیروان زده نمیشد هم مشکلی پیش نمیومد!
شما اگه از لحاظ تکنیکی ایرادی در خوانندگی سیروان میبینید خوشحال میشیم بفرمایید.
بحث تفاوت سلیقه ها جداست و خوب نیست که بیان بشه فردی رو خواننده نمیبینید!

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 23:55
s.hosein Ahmadi

دوست عزیز دقت کن در مصاحبه ...
منظور سلطان رو ببین نوشتن به هنر ایشون احترام میذارم... ایشون خواننده نیست ولی یک تنظیم کننده ی خوبه.
چرا الکی گندش میکنید این بحثو ... واقعا سیروان عزیز یک تنظیم کننده ی خوبه ولی در خوانندگی بار زیادی نداره .
اینو همه میدونن.
پس چرا هر آهنگی که برا کسایی دیگه تنظیم میکنه بیشتر از اهنگای خودش میگیره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

2.145.166.191
جمعه 17 خرداد 1392 - 18:09
Laya

فکر میکنم شما هم کامنت منو خوب بخونید بهتره:)
من عرض نکردم ایشون فرمودن سیروان رو هنرمند نمیدونن.
بحث تفاوت سلیقه است.امیدوارم حرفم رو متوجه بشید.

2.176.222.59
چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 19:42

من طرفداز سر سخت ِ رضا صادقی هستم ...
از این که گفت سیروان رو خواننده نمیدونه مطمئنا خیلیا برداشت بد میکنن من خودم به شخصه صدای سیروان و سبک خوندنشو دوس دارم ولی بیاید منطقی باشیم در همین آخرین البوم سیروان در بعضی ترک ها فقط آهنگ سازی و یک تنظیم خوب رو میشنیدیم و شعر و خواندَنه خوبی در کار نبود ...
ولی در تنظیم یکی از بهترین هست و امیدوارم همیشه موفق باشه ...

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 20:07

دمت گرم آقا رضا حرف دل ما رو زدی

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 23:52
s.hosein Ahmadi

مرسی سلطان عشق .... ♥

2.145.166.191
چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 20:19

فقط خواستم بگم که منم از کسایی هستم که موسیقی سیروان خسروی رو از تمامی جهات به موسیقی افرادی نظیر ایشون ترجیه میدم و صحبت دیگه ای هم ندارم ...

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 20:29

به عنوان یک شنونده باید بگم که خداوکیلی این البوم (همین)درحد رضا صادقی بود یانه که میاد به سیروان حرف میزنه !اقای صادقی اهنگ (دوست دارم زندگیرو ) گوش بده بعد بیا نظر کارشناسیتو بده!موسیقی ما لطفا تایید کن چیز بدی نگفتم حقیقتو گفتم

جمعه 17 خرداد 1392 - 02:46
Hesam Ghasempour

شما با یه آهنگ نظر میدید؟
شما میگی همین بد، ما میگیم عالی
شما میگی سیروان عالی،ما میگیم نه
نظره دیگه
احترام مهمترین نکته هستش

79.143.180.132
جمعه 17 خرداد 1392 - 13:46
امیرحسین

من قصد بی احترامی نداشم ولی رضا صادقیم نباید این طور حرف میزد !قبول داری؟

2.181.208.65
سه شنبه 21 خرداد 1392 - 12:53
طهورا مشکی پوش ( Only Reza Sadeghi )

شما م برو " بخند " رو گوش بده برو " توبامنی " رو گوش بده برو " کفش آهنی " رو گوش بده و ....
بعد بیا نظر بده بعدش دوست دارم زندگی رو که کاور بود عزیزم من :-|
راستی آلبوم همین ترکوند مشکلی داری ؟

2.191.62.143
چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 20:46

نمی شه کمتر از کلمه پروسه استفاده کنن؟؟ حالا کلمه انگلیسی کم نیست، از بقیه اشون هم بهره ببرید، و حداقل جای درست استفاده کنید. ممنون

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 20:46

رضا یه دونه هست 20. سال کار کرد تا به این جا رسید سیروان صدا نداره که !!!!!!!!!!!!!!!!

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 03:52
هادی سیرواانی

ببخشید ایشون 20 سال دارن کار میکنن وقتی 35 سالشونه؟؟؟ یعنی از 15 سالگی روضه میخونده تو محافل ؟؟؟ ماشالا چه پشتکاری پس!!!! بهد یه سوال دیگه دوران روضه خونی از کی تا حالا جزو فعالیت خوانندگی کار موسیقی حساب میشه آقا بگین مام بدونیم خووب !!! خیلی جالبن اینا به خدا در نوع خودشون ! :)))

151.245.38.84
چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 20:58

من طرفدار چاوشی ام و رضا صادقی هم خیلی دوست دارم
در مورد سیروان هم کاملا درست گفته شاید تنظیم کننده خوبی باشه ولی خواننده نیست
در ضمن سیروان طرفدار چندانی نداره که اونم تو اینترنت هست کافیه برید بیرون از ده نفر بپرسید سیروان خسروی میشناسید 8 نفر میگن نه

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 21:00

به عنوان اخرین کلام میگم!90 درصد کسایی که الان از سیروان طرفداری میکنن به خاطر سابقه تو تنظیم و اهنگ سازیش هست!حتی اگه الانم کارهاش و گوش میکنن به خاطر تنظیم های خوبی هست که داره که خوب رضا صادقی هم حتی تو اوج انتقادهای سیروان هم حتی گفته بود یکی از بهترین تنظیم کنندهاست!
حرف از محبوبیت شهرت و این دونفر هم بی احترامی به رضاصادقیه!اقای صادقی باید با هم رده های خودش مقایسه بشه نه کسی که تازه خوانندگی رو شروع کرده!اون زمان که رضا صادقی سانس های 4 هزار نفری کنسرت پر میکرد سیروان عکسشو زده بود رو اتاقش داشت از خدا میخواست یه روزی همچین محبوبیتی پیدا کنه!

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 03:45
هادی سیرواانی

ببخشید شما دقیقا دارین درباره چه زمانی صحبت میکنین اونوقت؟ در خواب دیدین شاید این صحنه ها رو دوست متوهم ما اصلا تو ایران سال 4 هزار نفری داریم واسه کنسرت که ایشون تند تند پر میکردن؟؟؟ بعدشم سیروان عزیز خوانندگی رو از سال 84 شروع کرد اونم با آلبوم تو خیال کردی بری یعنی کار رسمی و ومجوز دارشون از همون زمانی بوود که این جناب خودشیفته که شما طرفدارشی داشت زیر زمینی مشکی رنگه عشقه رو میخوند !! اگه منظورت از سابقه ی طولانی ایشون قبل از این قضایاست که فکر میکنم دوران روضه خونی ایشونو دارین اشاره میکنین که اهالی موسیقی این دورانو جزو کار خوانندگی حساب نمیکنن حالا شما دوست داری حساب کن !!!

151.245.38.84
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 08:21
حانيه

اگه آقاي صادقي اين آلبوم جديدشون رو به عنوان اولين آلبوم داده بودن بيرون مطمئن باش كه اصلا حتي كسي اسمش رو هم نمياورد حتي شما.از آقاي صادقي با اين همه سابقه كار بعيده كه اينقدر ضعيف كار كنن..بعد اون وقت هم رده آقاي صادقي كيه؟اگه با خيلي از خواننده ها كه ٤ ٥ سالي هست اومدن مقايسه بشن هم حتي از اونا خيلي ضعيف تر عمل ميكنن.بيايد با خاطره ها زندگي نكنيم..من خودم قبلا طرفدار آقاي صادقي بودم ولي كاش ايشون به جاي اينكه خوانندگي يكي رو زير سوال ببرن يه كم در مورد كار خودشون فكر ميكردن و بيشتر واسه كاراشون وقت ميزاشتن و شايد هم توانشون در همين حده..به هر حال غرور باعث شكسته

188.159.207.153
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 11:36
مهدیه ش

این اقایه صادقی که میگی شده تا حالا تو چارت funx هلند رتبه بیاره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
موسیقی صادقی دیگه تکراری شده.....این و میشه از البوم جدیدش دید.....به قوله خودتون همین...
لطفا تایید کنید....

2.176.201.66
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 21:31
رضا

الان دوباره نظرات خوندم!باز هم که سوتی دادی!واقعا ادم از این حرص میخوره اطلاعات موسیقیتون در حده صفره!!!!!سال 84 دقیقا البوم وایسا دنیا اومد بیرون!!!اقا جان تورو خدا یکم اطلاعاتتو ببر بالا بعد بیا بحث کن

213.109.247.64
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 21:58
رضا

هادی سیروانی الان میتونی راجع به اطلاعاتی که درباره کنسرتی که میگفتم(سعداباد) و سال 84 که تاریخ ورود البوم وایسا دنیا بود(یعنی دومین البوم مجاز رضا صادقی) ازم تشکر کنی :))))))))))))))))))

213.109.247.64
جمعه 17 خرداد 1392 - 02:53
Hesam Ghasempour

جواب طرفداران این آقا نشون میده چقد منطق هستن
یه ذره احترام هم بد نیست والا!!
سیروان خسروی از وایسا دنیا رضا صادقی معروف شد بعد طرفداراش میان از رضا صادقی ایراد میگیرن
جنبه هم خوب چیزیه والا
۴هزارتا توی کاخ سعدآباد بوده.میدونید کجاست؟
سال ۸۴ توی ۴ شب
اون موقع خواننده مورد علاقتون کجا بودن؟

79.143.180.132
چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 21:09

من سیروان و خواننده نمیدونم..

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 16:41
mohamad safavi

منم رضاصادقی روخواننده نمیدونم... همین...

2.147.33.131
چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 21:11

واقعا از این طرز سوال های شما تعجب میکنم ! رضا صادقی حرف اشتباهی زد که گفت سیروان رو خواننده نمیدونم ، هر خواننده ای سبکِ مخصوصی داره و طرفدارای خاص خودش و داره ، با این کارشون با همه ی طرفدارای سیروان توهین کردن . من به شخصه کارهای رضا صادقی رو گوش میدادم تا الآن و با این مصاحبه های ایشون که واقعا شخصیتشون رو دارن نشون میدن همین الآن تمام آهنگایی که از ایشون رو دارم رو پاک میکنم . .

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 21:19

...قشنگ معلومه شما با سیروان مشکل داری,واگرنه به غیر از سیروان کسانی هم بودن که میتونستین نام ببرین!!
بعدشم شما با این توهین هاتون از تعداد طرفداراتون کم میکنین!!من به شخصه از کاراتون بدم نمیومد,ولی با این رفتارتون قطعا دیگه به اثارتون گوش نمیدم و انتخاب اول و اخرم سیروان خواهد بود!!
سیروان یه سبک جدید به ایران اورد,که الان اکثر تنظیم کننده ها دارن از روی کارایه هشت سال پیشش کپی میکنن!!پس یکم سعه صدر داشته باشین و به غرورتون بگین اجازه بده غیر از خودتون کسان دیگری رو هم ببینین که تو سبک خودشون یکه تازن!
در اخر هم باید متذکر بشم که تو دوره ایی که هستیم حداقل, رو دست سیروان(تو سبک پاپ راک)کسی حالا حالا نمیاد!!
موسیقی ما خواهش میکنم تایید کن,چون به کسی توهین نکردم!!

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 21:26

فقط میگم
ما به مشکی دلخوشیم دورنگیارو بیخیال
و تا اخرین عمرمون مشکی پوش میمونیم
عمو رضای گلم ما تا اخرش هستیم
همین...

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 21:27

من واقعاً متاسفم واسه مردمی که اینقدر زود حرف روشون تاثیر میذاره و طرز فکرشون عوض میشه
اصلاً حوصله کرده اید و مصاحبه رو کامل بخوانید ؟؟؟
این تیکه از مصاحبه رضا بود که نوشته رقیب نداره : رقیب من توجه مردم است نه همکارانم! من رقیب ندارم، همکارانم دوست من هستند و هیچ وقت نمی توانند رقیبم باشند چون هیچ کدام نمی توانند رضا صادقی باشند .
این حرف کجا و آن حرف هایی که دوستان کامنت گذاشتند .
واقعاً بعنوان یک طرفدار این کامنت رو نمی گذارم چون خودم از تعصب زیاد بر روی یک خواننده و احساس رقابت در طرفداری را دوست ندارم و باعث لطمه به خواننده میشه .
از حق نگذریم که سیروان تنظیم کننده ی خوبی هست . آلبوم جاده رویا ها رو برای حمایت از ایشون اورجینال تهیه کردم و فقط یک آهنگ به اسم (دوستت دارم ) قابل گوش دادن بود .
اما قبول ندارم کوبیدن فردی ، آن هم همکار (که معتقدم منظور رضا صادقی این نبوده که اینطور استقبال کرده اید ) کار درستی باشد .
باید احترام گذاشت حتی اگر علاقه ای به شنیدن نداشته باشی .

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 21:37

من به عنوان طرفدار سیروان عرض می کنم خدمتتون،آقای صادقی یکی از با اخلاق ترین و مردمی ترین خواننده های این مملکته،درست نیس طرفدارای سیروان با الفاظ بد و تهاجمی ایشون رو مورد خطاب قرار بدن و واقعا واسه تعصب دوز بالای این افراد متاسفم،همچنین واسه اون عزیزی که گفت سیروان و زانیار از دماغ فیل افتادن هم همینطور،شما تو فضایی که طرفدارای اونا بودن نبودین و نباید اینجوری قضاوت کنین!!اتفاقا خیلی هم متواضع هستن!!احتمالا منظور آقای صادقی هم مثل خیلیای دیگه صدای پر حجم و ایرانی بوده که خوب مشخصه تو سیروان وجود نداره!اما صدای سیروان واسه سبک خودش که پاپ-راک هستش عالیه!شما همین Bruno Mars رو در نظر بگیرین،جایزه های بزرگی گرفته اما آیا صداش مثل usher و luke bryan و خیلیای دیگه اس؟؟نه!ولی کاملا مناسب سبکشه و همینم باعث موفقینش شده!تازه سیروان خیلی خوب تکنیک ها رو رعایت می کنه!و من در عجبم از اینکه چرا آقای صادقی این نکته رو در نظر نگرفته!!!

Mf
چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 21:53

باز اقای صادقی به سیروان جوووونم میگه خواننده نیست
اقا جان ازش خوشت نمیاد در موردش حرف نزن.نمیشه.
چرا همه اصرار دارن از سیروان تو گفت وگوهاشون حرف بزنن!؟؟؟؟؟اخه مگه سیروان به کاره شما ها کاری داره؟؟؟؟؟؟؟
ای بابا از دست این حسووووووودا

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 03:00
رضا

خدا پدر مادرت بیامورزه که یه حرف حق زدی!خدارو شکر من ارشیو مجلات و دارم اره عزیزم کار داره!اخه تو که طرفدارشی مصاحبه هاشو نمیخونی؟برو ببین کی اول مصاحبه کرد کی اول بد گفت کی واسه این که مطرح بشه بعد از البوم وایسا دنیا مدام از طناب رضا صادقی بالا رفت؟حتی داداششم میره فیلم رضا صادقی مبینه بعد تازه تو فیس بوکش راجع بهش نظرم میده!!!!

213.109.246.147
جمعه 17 خرداد 1392 - 14:34
Mf

اقارضا سیروان هرچی بگه بی احترامی به دوست و همکار خودش که نمیکنه.
ولی اقای صادقی باکمال بی احترامی اومدن کفتن که من سیروان رو خواننده نمیدونم.این اخه حرفه ....
اره درست سیروان خواننده خوبی نیست ولی نباید اینجوری بگن.
درضمن زانیار که فیلم رضا صادقی رو دیده بود ازش حمایت کرده بود.بد نگفته بود.

2.180.113.91
شنبه 18 خرداد 1392 - 16:17
Mf

منظورم از این که اره سیروان خواننده خوبی نیست اینه که حرف اقای صادقی درست ولی نباید اینجوری بگن
اینم بگم هر کی هرچی بگه سیروان به اون عمل نمیکنه ماهم از طرفداری خودمون دست بر نمیداریم
سیروان خسروی بهترین خواننده در کشور است

2.180.110.140
چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 21:53

اولا کل ترانه هاس سیروانو جمع کنی اندازه ترانه های یه سال رضا نمیشه.دوما طرفداران هرکس نشانه شخصیت اوم خوانندس بس معلوم میشه شما اصلا جنبه انتقاد پذیری ندارید شوما نگید که رضا به واسطه جضور سیروان در وایسا دنیا مشهور شده بلکه دیگه مشکی نمیپوشم به نظر من از وایسا دنسا خیلی بهتر بود و اثری از سیروان نبود چهارما یه جکی شنیدم که گقته طرفداران میلیونی سیروان!
ها میلیونی؟ والا خیلی ها اصلا اشم سیروان یه گوششون نرسیده در حالی که خیلی ها با کارها رضا زندگی (زندگی به معنای واقعی)میکنند.

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 17:20
eli noori

هر کسی لیاقت اینکه اهنگ های سیروان گوش بده نداره.

207.182.149.118
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 21:25
الهه

اینکه کل ترانه های سیروانو جمع کنید انداره کارای یه سال ایشون نمیشه واسه اینه که سیروان واسه کاراش زحمت میکشه که یه کار خوب بده بیرون نه اینکه آلبوم یا ترک بده که فقط مردم یادشون نره که ایشونم هستن، بعدشم بله طرفدارای میلیونی،اصلا همین یه صفحه نظرات بسه که نظراتی که از سیروان تعریف شده بیشتر لایک خورده الان میگی این ک دلیل نمیشه ولی مشت نشونه خرواره آره داداش اینجوریاس...

188.245.232.129
چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 21:55

واقعا جاي تاسف داره...
سيروان هميشه تو قلب ماست آقا رضا
حتي اگه شما بگي خواننده نيست؛براي ما بهترينه...

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 21:55

سلام
رضا صادقي فقط نظر شخصي خودش را گفته ! و سيروان رو به عنوان يه تنظيم كننده باهوش توصيف كرده

همين...

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 21:58

سلام من طرفداره رضا صادقیم ولی اصلا از این حرفش خوشم نیومد چون فقط حاشیه درست کرد صدای سیروانم خیلی دوست دارم ولی رضا صداش یه چیز دیگست ولی ازش توقع این صحبتو نداشتم.. همین..

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 22:17

من طرفداز سر سخت ِ رضا صادقی هستم,و رضا صادقی را بهترین میدانم! برای سیروان عزیز احترام قاعلم,ولی با نظر عمو رضا موافقم چون سیروان یک تنظیم کننده خبره است,و در ایران در کار تنظیم همتا ندارد,ولی خواننده نیست!
همین...

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 22:21

دوستان محترم سبک سیروان تو ایران سبک خاص و متفاوتی هست . هواداراشم کم نیستن , از کنسرتاشون کاملا مشخصه . روز به روزم داره به طرفدارای سیروان افزوده میشه . مردم الان در مقایسه با گدشته سطح سلیقشون خیلی تغییر کرده .
آقای صادقی گفته بودن من قصدم دعوا و ... با سیروان نبوده . پس چرا قبل از انتشار آلبومشون خواسته بودن مردم نظر بدن که تنظیم آرون حسینی بهتر بوده یا سیروان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقای صادقی نظر خودشون و گفتن , نظرشونم قابل احترامه .
خیلی از هنرمندانم هستن که سیروان و به عنوان خواننده خیلی قبول دارن . به اجراهاش رای دادن .
اگه آقای صادقی تو مردم محبوب تر هستن به خاطر این هست که تعداد آلبوم هاشون بیشتر بوده و سبکشون عام پسندتره . سیروان اگرم نصفه طرفدارای رضا صادقی رو داشته باشه , بخیلی ارزش داره . چون سبکش مدرنتره .
به هر حال به نظر من بهتره دست از توهین کردن به هم دیگه برداریم . با این نظر چیزی از ارزش های سیروان کم نمی شه .

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 03:04
رضا

متاسفانه کل نظرات دوستداران سیروان بر حسب عدم اطلاع و برپایه سوتفاهم بنا شده که البته سایت موسیقی ما هم دخیل هست!بازم یه بی اطلاعی دیگه!تو اون مصاحبه ای که از رضا صادقی تو این سایت خوندید به هیچ وجه نگفته بود سیروان بهتره یا ارون حسینی؟این تیتر و خوده سایت موزیک ما با سلیقه خودش زده بود!حداقل قبل از نظر دادن یکم تحقیق کنید

213.109.246.147
چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 22:44

من بت خوندن این جملات فقط برای رضا صادقی متاسف شدم همین :| قصد توهین بهشون ندارم و برا طرفداراشون احترام قائلم. این نظر ایشونه نسبت به سیروان عزیز. اما این فقط نظر رضاست . همین :|
سیروان همیشهههههه خییییییییییلییییییییی خاصصصصصصص فوق العاده دوستش داریم

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 03:05
رضا

خوب رضا صادقی هم گفته این نظره منه نگفته که این وحی منزل هست!!!!

213.109.246.147
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 16:44
عباس مقدسی

خاص فقط استادچاووشی است

2.185.211.144
جمعه 17 خرداد 1392 - 15:57
حسین مشکی پوش

که چی چه ربطی به چاوشی داره کسی نخواد چاوشی گوش بده باید کیو ببینه. زوره؟؟؟

2.177.114.51
چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 22:53

خواهشا همه بخصوص طرفدارای سیروان یک بار دیگه تشریف ببرن این مصاحبه رو با دقت بخونن،رضا اصلا همچین حرفی نزده و بد برداشت شده و در بخش بعدی صحبتهاش فقط نظرش رو گفته،باید یاد بگیریم که به نظرات هم احترام بزاریم
رضا گفته "رقیب من توجه مردم است نه همکارانم! من رقیب ندارم، همکارانم دوست من هستند و هیچ وقت نمی توانند رقیبم باشند چون هیچ کدام نمی توانند رضا صادقی باشند، حتی اگر بخواهند. من در مقابل توجه مردم و رضا صادقی حس رقابت دارم. "
منظورش این بود که با همه همکارانم دوست هستم ،نه رقیب،متاسفم واسه کسانی که اشتباه برداشت کردند،و متاسفم واسه چنین سایتی که این همه ادعاش میشه ولی همچین تیتری رو میزنه،واقعا جای تاسف داره...

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 11:06
bita mahani

مطمئنا سیروان جواب این حرف اقای صادقیو میده اگه این حرف جناب صادقی از نظر شما فقط 1نظر پس جواب سیروان فقط 1نظره جواب که داد نباید شکایتی باشه..

188.245.224.237
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 17:39
امیر

دقیقا مشکل همه خبرنگارای ما همینه تیتری میزارن که مردم به سمتش برن تا مجبور شن بخوننش ولی مردم ما هم که اکثرا حوصله خوندن چنین متنی رو ندارن با توجه به تیتر حرف میزنن من مطمئنم نصف کسایی که اینجا کامنت گذاشتن این مصاحبه رو کامل نخوندن

151.240.241.112
چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 22:55

سیروان تو ایران تکه هیچکی مثل سیروان نمیشه

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 23:02

فکر کنم لجش دراومده که سیروان همه جا اوله سیروان یه سیر صعودی متداوم داره که کمتر خواننده ای تو ایران میتونه به پای سیروان برسه صادقیم خوب بود فقط اولاش چون اولش به موفقیت رسید فکر کرد که اگه همون روند سابقو دنبال کنه بازم موفقه اما سیروان اینجوری نبود وخیلی از خواننده های دیگه موفق تره اینو از نظر مردم و تعداد طرفدارا میشه فهمید فقط تعجب میکنم از صادقی که این حرفو زده کسی که ادعای خوانندگی و هنرمند بودن داره حق نداره همکار خودشو بکوبه پس از نظر اون اگه سیروان خواننده نیست خودش نه خوانندست نه هنرمند واقعا واسش متاسف شدم

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 23:05

اقا رضا اینو بدون که فقط سیروان عزیز منه که تو ایران پاپ هاوس (house) می خونه.
و به خاطر همین تو ایران تکه.
مثل شما ها نیست که می بینید مردم چی دوست دارن می رید سراغ همون.
سیروان عزیز من همیشه سعی کرده که کاری خاص ارائه بده و همیشه سعی کرده که سلیقه ای جدید بین مردم ایجاد کنه.
امیدوارم از این به بعد مراقب حرفات باشی.

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 02:27
رضا

رضا صادقی واسه مردم میخونه پس باید چیزی بخونه که مردم دوست دارن ولی اگه منظورت اینه مطابق با بازار میخونه باید بگم اصلا از موزیک چیزی نمیفهمی تو دوره ای که اوج موسیقی شیش و هشتی و ساسی مانکنی بود رضا صادقی البوم یکی بود یکی نبود و داد بیرون که حتی یک ترک شاد و شیش و هست هم نداشت!یادت نره امثال رضا صادقی خودشون به بازار جهت میدن

213.109.246.147
چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 23:20

تا اخر عمر مدیون اهنگ وایسا دنیا و تنظیم استاد سیروان هستی اقا مشکی

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 23:26

Mariyam Nikkah فکر کنم لجش دراومده که سیروان همه جا اوله سیروان یه سیر صعودی متداوم داره که کمتر خواننده ای تو ایران میتونه به پای سیروان برسه صادقیم خوب بود فقط اولاش چون اولش به موفقیت رسید فکر کرد که اگه همون روند سابقو دنبال کنه بازم موفقه اما سیروان اینجوری نبود وخیلی از خواننده های دیگه موفق تره اینو از نظر مردم و تعداد طرفدارا میشه فهمید فقط تعجب میکنم از صادقی که این حرفو زده کسی که ادعای خوانندگی و هنرمند بودن داره حق نداره همکار خودشو بکوبه پس از نظر اون اگه سیروان خواننده نیست خودش نه خوانندست نه هنرمند واقعا واسش متاسف شدم

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 02:24
رضا

اگه جواب من و دادی من همین الان قانع میشم بعد از یه دهه دست از طرفدارای از رضا صادقی برمیدارم!رضا ضادقی گفته سیروان تنظیم کننده باهوشیه تو مصاحبه های قبلیش هم از هنره تنظیمش دفاع کرده ولی گفته خواننده نیست!پس سیروان و نکوبیده ولی نظرشو گفته!ولی ما فرض میکنیم کوبیده!اگه میگی هنرمند حق نداره همکارش و بکوبه چطور سیروان بارها و بارها تو مصاحبه هاش علیه رضاصادقی و اثارش حرف زد و کوبید؟متاسفانه انقد غیر منطقی هستید که حتی با معیارهای خودتون هم سیروان خواننده حساب نمیشه!

213.109.246.147
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 18:34
طهورا مشکی پوش ( Only Reza Sadeghi )

اولا رضاصادقی همجا اوله
توی کنسرت که روز اول جا خوب گیرت نمیومد همه بالکنا مونده بود
هنوز مردم پوستر آلبوم رو ندیده بودن رفتن آلبوم رو خریدن
سایت های طرفداری بزرگی داره
و .....

ببین رضاصادقی 22 تا آلبوم داره ونمتونه هر دقیقا برای شما سبک جدید ارائه بده

رضاصادقی گفت : سیروان را خواننده نمیدانم ولی اون یکی از تنظیم کننده های ماهرو باهو و فوق العاده حرفه ای هستش

میشه فقط یه بند از مصاحبه رو بخونید

2.191.52.8
چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 23:28

جالبه که این متن "سیروان را خواننده نمی‌دانم" رو زدن تو تیتر مطلب....!!!!!!!!!!!!!!!
کاری به حرف هیچکس ندارم...سیروان تو سبک خودش داره غوغا میکنه...واسه درک سبک موسیقی و خوانندگی سیروان تو کشور ما حالا حالاها وقت لازمه،چون خییییییییییییییییییییلی جلوتر از سبک های تکراری امروزی داره پیش میره...تحریرای سیروان به عنوان یه قسمت از خوانندگیش هنوز رو دست نداره...با تنظیمای تکشم که همراه میشه دیگه هییییییییچ حرفی باقی نمیمونه...:) با این که جناب صادقی فقط نظرشونو گفتن ولی حیفه که یه دفعه این همه تلاش و پیشرفت سیروانو تو خوانندگیش نادیده بگیریم...چون آقای صادقی به عنوان یه هنرمند این حرفو مطرح کردن و این حرف از جانب یه هنرمند و خواننده میتونه رو نظر مردم عادی تاثیر بیشتری بذاره....
به هر حال ما طرفداراش خیییییییییلی خاص،فوق العاده.....دوسش دارییییییییم...3>

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 23:30

خانم گلناز پری و کل طرفداران سیروان.بیشتر شما خودسیروانو بعد آهنگ وایسا دنیا شناختین.پس فکر نکنین سیروان الکی به شهرت رسید.چرا هیچ کارش مث وایسا دنیا نگرفت؟؟؟؟؟ چون رضا صادقی اون آهنگو خوند.اگه خود سیروان میخوند محال بود این آهنگ اینجوری به قول معرو ف بترکونه.انگار حرف رک زدن خوب جانیفتاده داره میگه خواننده نیست اما تنظیم کنندس.اگه میگفت هم خواننده خوبه هم تنظیم کننده براش به به چه چه میکردین.خودتونو گول نزنین سیروان 1تنظیم کننده خوب و مغرور.

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 01:35
گلناز پرتوی

عجب!!! کاری مثل وایسا دنیا نگرفت ؟؟؟ جک ببوود واقعا به نظرم حرفتون سیروان بیشتر 89% آهنگ و تنظیمایی که ساخته همه هیت شدن و در زمان خودشون ترکوندن اگه نمیدونی یه آدرس بهت بدم بری یه سر به سایت شخصیش بزنی لیست آهنگایی که واسه اینو اون تنظیم کرده و باعث شهرت خواننده ی کار شده رو اونجا ببینی که همینجووری بی اطلاعات و از روی تعصب حرف نزنی !!!!

109.228.15.172
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 21:36
رضا

به گفته ی خوده سیروان بهترین تنظیم هاشو واسه خودش نگه میداره!ولی هیچ کدوم از این کارایی که واسه خودش یا بقیه ساخته اندازه یک دهم وایسا دنیا هم نگرفت!که برمیگرده به اینکه اولا خوانندش رضا صادقی بود دوما شعر و ملودی منحصر به فردی که رضا صادقی ساخته بود

213.109.247.64
جمعه 17 خرداد 1392 - 03:00
Hesam Ghasempour

خانم محترم شمایی که میگید رضا صادقی ۱سال ممنوع الفعالیت بوده بدونید اون کسی که تهیه کننده سیروان خسروی هست به خاطر پول و قرارداد نذاشت بخونه نه اتفاق دیگه
دوما جالبه همین آقای خسروی محبوب شما،۱سال و نیم ممنوع الفعالیت بوده.دلیلش رو هم همه میدونن بهتره اینجا نگم!!!
واقعا یه کم اطلاعات هم خوبه.فقط تعصب!!!!

46.225.65.67
شنبه 18 خرداد 1392 - 15:57
نازنین

محض اطلاع باید بگم که سیروان براساس یک شایعه کاااملا بی اساس ممنوع الکار شده بود!!
که با شکایت سیروان از خبرگزاری موردنظر کسی که این شایعه رو منتشر کرده بود از خبرگزاری اخراج کردن!!
لطف کنین یکم اطلاعاتتونو ببرین بالا و بعد اظهار نظر کنین!

5.116.3.219
چهارشنبه 5 تیر 1392 - 12:18
علیرضا

من سیروان رو با آلبوم ساعت 9 شناختم
شما از جانب طرفدارای سیروانم حرف میزنی؟!!!!

188.245.98.116
چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 23:31

دوستان عزیز
شما از کل مصاحبه فقط جمله ی " سیروان خواننده نیست" رو خوندین؟؟؟ رضا با وجود تمام مصاحبه هایی که سیروان علیهش انجام داده همه جا گفته سیروان تو تنظیم بهترینه... اما خوب کافی آلبوم جاده رویا ها رو گوش بدید که به نظر من سیروان با این آلبوم اعتبار خودشو زیر سوال برد...
در ضمن رضا صادقی خواننده بازاری نیست که حاضر باشه به هر قیمتی آلبومش بفروشه.
اما اگه بخوایم بحث محبوبیت رو بگیم یه نکته کافیه:
1-سایت فروش بلیت کنسرت/سیروان (1سانس)/آغاز بلیط فروشی=1ماه قبل از کنسرت/ظرفیت خالی سالن(1روز قبل از کنسرت) =1چهارم سالن
2-سایت فروش بلیت/رضا صادقی(3 سانس)/آغاز بلیط فروشی =3روز قبل از اجرا/5ساعت بعد= ظرفیت تکمیل/ 1روز بعد= 1سانس اضافه شد!/چند ساعت بعد= بلیط تمام شد!
همین... قضاوت با شما

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 03:17
گلناز پرتوی

... درباره ی آلبوم جاده ی رویاها اصلا جوابتو نمیدم چون کل آرای مردمی و کارشناسی و نظرات بزرگان موسیقی درباره ی هنر آلبوم در این آلبوم به اندازه ی کافی گویا هست و نیاز به توضیح نداره ! ولی درباره ی کنسرت خیلی جالب بود این نظر دارن سیروان عزیز رو که در ماه حداقل یکی 2 تا کنسرت موفق داره و همی سانساشم بدون استثنا پر میکنه رو با یه خواننده ی مورد داری مقایسه میکنن که یک سال ممنوع الکار بووده تازه بعد یک سال به اصرار و دلسوزی یه عده از بزرگان اجازه برگذاری 2 شب کنسرت بهش داده شده تازه افتخارم میکنه که تونسته پر کنه من نمیدونم بعد 1 سال عدم فعالیت خیلی شاهکار بزرگی کردن ایشون؟ ...

151.245.38.84
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 09:19
امین

اولا شما هر وقت فهمیدی رضا خان چه کرده که سیروان ناراحت شده ، اونوقت بیا نظر بده!!!
بعدم کجا با آلبوم جاده رویاها اعتبار خودشو آورد پایین؟!! آلبوم جاده رویاها 100 سال از موسیقی ایران جلوتره و تو بحث استاندارد مطابق با استاندارد جهانیه که هیچ آلبومی که خواننده فارسی زبان خوندتش در این حد نیست!!!! هیچ آلبومی!!!
لابد شما آلبوم ضعیف همین رو خیلی هم خوب می دونی!!! شما از تنظیم و آهنگسازی چی می دونی؟! رضا صادقی تو آهنگسازی کم آوده بعد ورداشته ملودی وایسا دونیا رو که قبلا ازش استقبال شده بود (که تازه اونم بخاطر تنظیم فوق العاده سیروان بوده!!!) رو یه شعر جدید روش گذاشته و با یه تنظیم الکی شلوغ و ضعیف منتشر کرده که این یعنی تکرار و ضعف آهنگساز!!! ولی شما تاحالا کار تکراری از سیروان شنیدی؟! هرچند با آمار خنده داری که تو قسمت دوم نظراتت دادی معلومه چقدر آدم دقیقی هستی!!
شما از فروش بلیطای کنسرت سیروان چی می دونی؟!! مثل اینکه نظرسنجی های بهترین اجرای زنده رو ندیدی!!! بعدم سیروان سبکش خاصه و داره سلیقه مخاطب رو با خودش همراه میکنه و شعور موسیقی به مردم میده نه مثل صادقی که به ساز مردم می رقصه و از خودش هیچی نداره!!پرطرفدار بودن بین مردمی که فرق میکس رو با مسترینگ نمی دونن هنر نیست!!

178.131.140.104
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 11:02
bita mahani

اینو از کجا میگین؟؟؟؟من خودم واسه کنسرت 19 اردیبهش سیروان با سالن پر روبرو شدم و نتونستم بیلیط تهیه کنم درحالی که فقط3روز از تبلیغ و اغاز فروش بلیط ها گذشته بود...وحتی تمدید سانس هم شد و افتاد برای 28اردیبهشت که بازم با سالن پر روبرو شدم خداییش الان قضاوت کردم

188.245.224.237
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 11:25
مهدیه ش

همه کنسرتایه سیروان 3 سانس الی 4 سانس بوده...........
کنسرت بندرعباس و اهوازشم به دلیل استقبال زیاد 4 سانس اجرا شد....
حالا صادقی بعده 1 سال کنسرت گذاشته...اونم 4 سانس میخوای پر نشه..؟؟؟؟
سیروان در سال میدونی چندبار کنسرت میزاره؟؟؟؟؟اصلا خبر داری؟؟؟؟؟
لطقا تاییدش کن....

2.176.201.66
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 12:48
سارای

سیروان با آلبوم جاده رویاها خودشو زیر سوال برد؟!به حق چیزای ندیده و نشنیده!اگه زیر سوال برده پس چرا محسن چاوشی و تنظیم کننده دو تا از آهنگای آقای صادقی بهش یه عنوان بهترین آلبوم سال رای دادن؟!نکنه سلیقه ی اونارم می خواید زیر سوال ببرید؟!بعدم ما ادعایی نداریم!!طرفدارای سیروان از بقیه خواننده ها کمترن چون سبک بقیه عامه پسندتره!!!!یه وضوح هم میشه این موضوع رو متوجه شد و هیشکی انکارش نمی کنه!!اگرم داره رو به روز به تعداد طرفداراش اضافه میشه به معنی عامه پسندتر شدن کاراش نیست بلکه تونسته سطح سلیقه شنیداری مردمو بالا ببره!!در یک کلام،موسیقی سیروان خاصه و خیلی از مردم خاص رو نمیپسندن،رایج رو می پسندن و فقط هم کسایی که تشنه ی موسیقی خوبن می رن دنبالش،اونایی که نمی رن خوب معلومه که نمی شناسنش!!

128.140.105.21
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 16:27
سارای

سیروان با آلبوم جاده رویاها خودشو زیر سوال برد؟!به حق چیزای ندیده و نشنیده!اگه زیر سوال برده پس چرا محسن چاوشی و تنظیم کننده دو تا از آهنگای آقای صادقی بهش به عنوان بهترین آلبوم سال رای دادن؟!بعدم ما ادعایی نداریم!!طرفدارای سیروان از بقیه خواننده ها کمترن چون سبک بقیه عامه پسندتره!!!!به وضوح هم میشه این موضوع رو متوجه شد و هیشکی انکارش نمی کنه!!اگرم داره روز به روز به تعداد طرفداراش اضافه میشه به معنی عامه پسندتر شدن کاراش نیست بلکه تونسته سطح سلیقه شنیداری مردمو بالا ببره!!در یک کلام،موسیقی سیروان خاصه و خیلی از مردم خاص رو نمیپسندن،رایج رو می پسندن و فقط هم کسایی که تشنه ی موسیقی خوبن می رن دنبال موسیقی سیروان،اونایی که نمی رن خوب معلومه که نمی شناسنش!!

128.140.105.106
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 21:39
رضا

تعداد کنسرت هارو مقایسه میکنید؟شوخی میکنی حتما؟؟؟؟؟رضا صادقی علاوه بر ایران دبی و المان تایلند کانادا مالزی.....کنسرت داشته!تو سالنی که قبل از رضا صادقی انریکه اجرا کرده!اون زمان کسی نمیدونست اصلا سیروان کی هست!!

213.109.247.64
جمعه 17 خرداد 1392 - 03:51
حسین مشکی پوش

مورد دار؟؟رضا صادقی ؟؟
میدونی چرا امثال تو اینو میگی چون مثل سیروان تن به هر چیزی نداد واساد چون کارش درست بود و پا کاراش و حرفاش واسا.شایدم چشمات ندید که رضا صادقی 4 شب 2سانس پشت هم اجرا میذاشت سالن پر میشد .
اونم تو چند ساعت اول . همه میدونن دیگه کنسرتهای یگانه و صادقی از همه خواننده ها پرشورترو پر مخاطب تره .نگوو تورو خدا وقتی هیچی نمیدونی سوژه خنده شی.

2.177.171.77
چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 23:46

چرا شلوغش میکنین خوب حقیقت سیروان هنرمند ولی یه نگاه کنید بین تمام خواننده های خوب و رده بالا بکنید صداش ضعیفتره تکنیکهای خوندش در سطح نه صادقی نه خواجه امیری نه اصفهانی.
سلطان هیچ حرفی و به نا حق نزده.

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 11:22
مهدیه ش

شما سبک سیروان و با اصفهانی و خواجه امیری یکی میکنی؟؟؟؟؟؟!!!!
لطفا ثبتش کن....

2.176.201.66
جمعه 17 خرداد 1392 - 03:43
حسین مشکی پوش

ربطی به سبک نداره دوست عزیز سبک حمید عسکری و بنیامینم متفاوت ولی اصولی میخونن تکنیکهاشونو دارن سیروان تکنیک خوانندگی رو بلد نیست.

2.177.171.77
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 00:17

آقای رضا صادقی من یکی از طرفدارات بودم اما واست متاسفم که اینقدر با غرور حرف میزنی سیروان یکی از بهترین خواننده ها وتنظیم کنندگان ایرانه ودرست نیست توهین کنی برادر.....

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 18:13
طهورا مشکی پوش ( Only Reza Sadeghi )

عزیزم میشگه سیروان خواننده نیست
یک تنظیم کننده باهوش و فوق العده حرفه ای هستش
ترو خدا درست بخونید

2.191.52.28
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 00:46

"کجا برم که عطر تو نپیچه توی لحظه هام" از اهورا ایمان عزیز هست نه دکتر یداللهی!!!!!!.حالا رضا صادقی اشتباه کرد من در تعجبم چرا خبرنگار نفهمیده و گوشزد نکرده!!

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 01:12

ضمن عرض ادب و احترام به همه ی هنر دوستان عزیز
جناب صادقی عزیز تبریک صمیمانه ی بنده رو بابت شاه کاری که ارائه کردین پذیرا باشید.
امیدوارم همیشه سربلند و خندان ببینمتون
و در پایان
فراموش نکنید مشکی رنگ عشقه
همین...

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 01:18

منم با نظر رضا موافقم

منم سیروان و اصلا خواننده نمیدونم

یکشنبه 19 خرداد 1392 - 13:47
eli noori

نظر شما اصلا مهم نیست.هر کسی میتونه خواننده باشه.خوانندهارو با هم مقایسه نکنید.

91.99.208.8
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 01:35

درست بخونید
سیروان با بهنام صفوی کار کرد تا شاید به رضا صادقی بگوید من می توانم بازهم موفقیت رضا صادقی را تکرار کنم، رو کردن آرون حسینی این پیام را ندارد که من اگر بخواهم، تنظیم کننده ای دارم که بتوانم تجربه های موفق قبل را تکرار کنم؟
جمله دومت را قبول دارم که اگر بخواهم تنظیم کننده خوب دارم اما روی قسمت اول صحبت ات نمی توانم حساب کنم. به این دلیل که ضمن احترام برای همه هنرمندان، در دنیای کاری من اسم خاصی وجود ندارد. رقیب من توجه مردم است نه همکارانم! من رقیب ندارم، همکارانم دوست من هستند و هیچ وقت نمی توانند رقیبم باشند چون هیچ کدام نمی توانند رضا صادقی باشند، حتی اگر بخواهند. من در مقابل توجه مردم و رضا صادقی حس رقابت دارم. اما راستش را بخواهی من وقتی با آرون حسینی کار می کردم، اصلاً به این فکر نمی کردم که یک نفری را آوردم که رو به روی سیروان قرار دهم. من همیشه گفته ام که سیروان یکی از باهوش ترین تنظیم کننده هاست اما نمی توانم او را خواننده تصور کنم و به همین دلیل او را وارد چارت کاری خودم نمی کنم. در فضای حرفه ای خودم یعنی خوانندگی، سیروان را خواننده نمی دانم و به همین دلیل هم با او مساله و بحثی ندارم. برای هنر ِ تنظیم سیروان احترام خاصی قائلم اما هیچ وقت برای لجبازی نه کسی را می آورم و نه کسی را می برم.

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 01:36

من هوادار رضاصادقی ام نه از کارای سیروان بدم میاد اما باید بگم افرین داش رضا اصلا تا قبل اینکه تیتراژ یه سریال طنز و کم ارزش رو دادن سیروان خوند خیلیا اونو نمی شناختن این درحالی بود که 2تا البوم داشت اصلا جایگاه این دو نفر با هم قابل قیاس نیست!
رضا یه خواننده ی محبوب و مردمی هستش کسی که همیشه به موسیقی این مملکت پایبند بوده رضا بسیار متواضع هست و خود شیفته نیست و همه هم دوسش دارن چون از جنس مردم هستش شما دارید کیو با کی مقایسه می کنید...!!!
درود بر رضا صادقی که حقایق رو با صراحت اعلام کرد و همینا رضا رو محبوب کرده حتی توی تنظیم هم شما ببینید آلبوم شهاب رمضان تنظیمای سیروان خسروی حرف خاصی برای گفتن نداره!
با تشکر...

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 22:05
سارا ی

آقا جان شما بده یکی دیگه تنظیمش کنه ببینیم چطور میشه!!!

128.140.104.54
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 01:42

موسیقی که سیروان میخونه اصلا جالب نیست بیشتر بر گرفته از سبکای غربیه و من به شخصه اصلا دوست ندارم صدای عمو رضا فوق العادست یعنی واقعا صدای سیروام در حدی نیست که بخواد با سلطان مقایسه بشه تنظیمش خوبه ولی خوانندگی نه اصلا لاتین بخونه موفق تره انقدرم هوادارای سیروان جوش نیارید عمو رضا فقط نظرشو گفته اگه کسی هم بخواد حرف بزنه سیروانه نه شما ها کاسه داغ تر از آش نشید

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 22:07
سارا ی

ما داریم سر یک چیزی که از اساس غلطه بحث می کنیم!!حالا ما هی بگیم تفاوت سبک شما بیاین بگین صدای سیروان جالب نیست!!

128.140.104.54
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 02:05

حرف سلطان درباه خواننده نبودنه سیروان که کاملا درسته،تنظیماشم حالا یه کاریش میکنیم

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 02:12

ســَلام مــیکنَم بــِه دوســتانِ عــَزیزَم ، داداشـــــــ رِضـــایِ گــُلَم و دوســـتداران " سیــروان جان " و هــَمِه مــَردُمانی کــِه عــاشِقِ هــُنَر و مــوسیقی هـــَستند !!!

قبل از اینکه بخوام نظری بدم یا بهتره بگم قضیه ای رو متذکر بشم با یکی از قطعه های "رضا " جان صحبتم رو شروع میکنم .

شیــرِ خــَستِه :
تــا بدونَــن شُــدی خَــستِه
هــَمِه مــیپَرَن بـــِه جـــونِت
تــیکِه تیــکَت و مــیدُزدَن حــَتی " قَـــلبِ " مِــهرَبــونِت

نــِمیدونم واقعا بعضی از ما آدم ها انتقاد پذیر نیستیم یا میخواهیم انتقاد پذیر باشیم بهمون "اجازه " نمیدن، وقتی رضا جان راجع به یک فضایی بسته ای صحبت میکنند و متذکر به حسی میشند که بیان میشه این حق ما نیست که راجع به نکته های یک استاد اینگونه بی مروتی نشون بدیم .
بعضی از دوستان داخل پیام هاشون از این صحبت کرده بودند که هوادارن شما " بـــودیم " ، چرا به خودتون اجازه میدید ، واژه ی مقدس هوادار رو به زبون بیارید .
شما واقعا اگر از هواداران " رضا " جان بودید تا آخرین روز و لحظه های " رضا " همراهمش میبودید حتی اگر " زیبونم لال " صدای رضا دجار نقصی بشه .
هوادار به معنای این نیست که اگر یک کسی در یک دوره قشنگ خوند دوستش داشته باشید و در آخر که کاراش ضعیف شد یا خواست تغییر بکنه کنارش بزنید .
خوانندگی و خواننده بودن الان متاسفانه تو کشور ما خیلی زیاد شده ، به هر بچه ای که بگی میخوای چیکاره بشی ، میگه " میــخوام خواننده بشم !! " .
این حرف رو میزنم به خاطر اینکه واقعا ناراحت شدم ، نه به خاطر اینکه بگم سیروان جان مشکلی دارند ، نه !!! اما اگر کسی این هنرمند خوبمون رو نشناسه فکر هایی راجع بهش میکنه که اصلا قشنگ نیست .
باز هم میگم اگر شما روزی هوادار بودید ، اصلا نگید " هــوادار " بودم چون با عرض پوزش "حزب باد " بودید .
این قشنگ نیست که راجع به یک آدم کار بلد و استاد اینطوری قضاوت کنیم .
رضا جان از نظر خوانندگی و تجربیاتشون به این نتیجه رسیدند که واقعا سیروان جان در کار خوانندگی به موفقیت نخواهد رسید .
باز هم میگم " خوانندگی " ....
سبک های جدید امروزی همه داره به سمت " غرب " حرکت میکنه .
این نشون دهنده ضعف ما در فرهنگ موسیقی کشوره ، این یعنی سلیقه های ما و باور های ما ، حس آریایی ما ، ایرانی بودن ما داره زیر سوال میره .
چرا باید از سبک های یک سری تقلید بشه و سبک های قدیمی و سنتی کشورمون به پایین ترین درجه ی علاقه مندی برسه .
واقعا تاسف باره دوستان اگر بخواهید حرف های " رضا " جان و اینگونه برداشت کنید .
ناراحتم از اینکه "سیروان " جان رو هم داخل یک خلا قرار دادید که اصلا قشنگ نیست .
موضوعی که به ندرت در عرصه ی خوانندگی میشه نام برد و اون چیزی نیست به جزء دعوا و مشاجره ها ، کل کل های بی مورد هواداران به خاطر غرور و تکبر خالی از بیهودگی ....
خیلی صحبت کردم اما به عنوان یکی از هوادارن " سلطان مشکی پوش " ها میگم ، اول فکر کنید بعد اشتباه کنید ، شاید متوجه بشید که چرا اشتباه کردید .

سیروان و دوست دارم ، کاراشم دوست دارم و به حرف های رضا جان هم احترام میذارم و شاید سلیقه ی من خیلی متفاوت تر از خیلی چیزا باشه اما " رضا صادقی " هیچ وقت قدیمی نمیشه .

هزار بار آهنگ های رضا جان و گوش میدم ، زندگی میکنم ، لذت میبرم ولی شاید آهنگ سیروان جان رو 4 دفعه بیشتر گوش ندم و برام قدیمی بشه . :)

از نظر من اینطوریه ، امیدوارم یه ذره بیشتر سواد هامون و جنبه هامون رو ببریم بالا ...

غرور زیاد باعث دردسر میشه دوستان ، حرف های رضا جان خالی از غروره ....

هیچ وقت قضاوت اشتباه نکنید ، اگر این خواننده رو نمیشناسید اصلا راجع بهش نظر ندید .

رضا صادقی رو کسی میشناسه که آلبوم " مادرش " رو گوش کرده باشه . .. .

هــَـــــــــــــمین ...

جمعه 17 خرداد 1392 - 19:23
حانيه

قرار نيست هوادار مثل عاشق باشه كه بي دليل و بدون فكر و منطق از يكي پيروي كنه!به نظر من اگه خواننده مورد علاقه شما بد خوند نبايد ازش حمايت كني تا بفهمه ضعيف شده و تو كاراي بعديش پيشرفت كنه...همينه ديگه يكي آلبوم ضعيف ميده بيرون يكي مثه شما حمايت ميكنه خواننده ميگه خوب حتما كارم عاليه ديگه...چي؟سبك هاي جديد نبايد بياد؟والا همه جاي دنيا از سبك جديد كلي استقبال ميشه بعد اينجا...اگه بايد سبكاي قديمو دنبال كنيم كه الآن اصلا نبايد موسيقي پاپ وجود داشته باشه..در ضمن تنها خواننده اي كه اين سبك رو آورد سيروان بوده يعني خواننده اي با زبان فارسي..اگه يه خواننده با زبان فارسي اينجوري ميخوند شما ميتونستيد بگي تقليد...

188.158.225.144
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 02:18

ماشالا هوادارای سبروان رگ غیرتشون به چشمشون انگار وصله...رضا صادقی نظر شخصیشو داده... توی تنظیم کلی ازش تعریف کرده اما توی خوانندگی صدای سیروان رو نمیپسنده... کجای این نظر ایراد داره؟ در ضمن شما مصاحبه های این چند سال سیروان رو نگاه کنید چقد آقای صادقی رو کوبیدن... اما رضا صادقی همیشه با احترام در موردش صحبت کرده حتی برای اینکه حساسیتی پیش نیاد چیدمان آلبومش رو تغییر داده... فقط کافیه یک بار مصاحبه رو با دقت بخونید نه اینکه از روی یک تیتر جنجالی با تعصب بیاین نظر بدین همین...

جمعه 17 خرداد 1392 - 04:14
abbas

جالبه این نظر من منفی خورده... میدونید چرا چون جناب آقای زانیار چند ماه پیش با همین ادبیات به رضا صادقی و هوادارانشون توهین کردن... زانیار خیلی راحت توی صفحه شخصیش نوشت ماشالا هواداران رضا صادقی رگ غیرتشون به چشمشون وصله و در ادامه رضا صادقی و هوادارانشون رو بی سواد خطاب کردن.
چطور وقتی شما انتقاد می کنید آزادید و ما میشیم بی سواد ولی الان هواداران سیروان از کاه کوه ساختن
خوشحالم هواداران فهیم سایز خواننده ها از رضا صادقی حمایت کردن چون کاملا با شخصیت رضا صادقی آشنا هستن و میدونن به هیچ وجه رضا صادقی قصد توهین رو نداشته...
بازم میگم متن رو یه بار با دقت بخونید هوداران میلیونی سیروان خسروی!!!!!!!!!!

91.108.148.133
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 02:21

خطاب به کسانی که میگن سیروان صدای خوبی نداره،بزارین یه مثال براتون بزنم اگر Chad Kroeger لیدر گروه Nickelback با اون صدای خش دار معرکش که اگه تراک Burn It To The Ground اون رو گوش بدید ادرنالین خونتون از فرط ترشح می پاشه درو دیوار!!! سبکی به جز اینا http://en.wikipedia.org/wiki/Nickelback که به صداش میاد اجرا کنه و با اون صداش تو ژانر pop یا اروم بخونه من به عنوان کسی که کاراشو دنبال میکنم بش میگم احمق این چه کاری بود کردی!.غرض از این حرفا این بود که هر کسی تو سبک خاص خودش میتونه بهترین خواننده باشه حالا برید و یکبار دیگه قطعه دوست دارم زندگی رو چند بار با دقت گوش کنید مخصوصا اونجایی رو که میگه"نا امید نمیشم چون دوست دارم زدگی رو" یعنی دقیقه 1:16 و همچنین دقیق 3:24 به بعد رو تا تکنیک خوندن سیروانو با تمام حس درک کنید و چند بار دیگه که گوش کنید متوجه جادوی صدای سیروان میشید.قرار نیست درباره هر کسی که سبکش با ما فرق می کنه و مطابق سلیقه ما نیست اینطوری دربارش نظر بدیم،بله اقای صادقی ،اقای خواجه امیری،اقای چاووشی،اقای یگانه،اقای جهانبخش و .... بنابر اتفاق نظر اکثر دوستان صدای گرم و زیبایی دارن ولی خود من به شخصه شاید 5 یا 6 تا از اهنگاشونو بیشتر نشنیدم و البته دوست نداشتم که بشنوم چون مورد پسند من نیست،برای من و طرفدارای حرفه ای سیروان گرم ترین و زیباترین صدا،صدای سیروانه.منون از موسیقی ما بابت تایید نظر قبلیم.
منون از موسیقی ما بابت تایید نظر قبلیم.

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 22:11
سارا ی

واقعا گل گفتی!!من یه وقتایی میشه کلی آهنگ گوش می کنم اما باز می بینم یه احساس خوب،یه آرامشی رو کم دارم و وقتی می رم آهنگ سیروانو گوش می دم حل میشه..واقعا واسه ما گرم ترین و زیبا ترین صدا صدای سیروانه!!همه جا گفتم..صدای سیروان پر از امیده!!و این ویژگی رو هیچ خواننده دیگه ای تو ایران نداره!!

128.140.104.54
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 02:28

۲مورد رو همه ایراد گرفتن از آقا رضا:
یکی اون رقیب ندارم و یکی خواننده نبودن سیروان خسروی
در مورد اولی شما ببینید آقا رضا چی گفته:
رقیب من توجه مردم است نه همکارانم! من رقیب ندارم، همکارانم دوست من هستند و هیچ وقت نمی توانند رقیبم باشند
یعنی رقیب خودشه و صداش بقیه دوستاش هستن نه رقیب...
و ذر مورذ دومی:
من همیشه گفته ام که سیروان یکی از باهوش ترین تنظیم کننده هاست اما نمی توانم او را خواننده تصور کنم و به همین دلیل او را وارد چارت کاری خودم نمی کنم.
یعنی بیشتر از خوانندگی تنظیم هاش عالیه.

حالا بهتره مراجعه کنیم به آخرین مصاحبه احسان خواجه امیری با موسیقی ما ببینید چی گفتن ایشون:

در مورد آلبوم جدید سیروان نظرت را می‌گویی؟
به نظر من تنظیم‌هایش فوق العاده بود و خیلی خوب صدا می‌داد. به نظرم نسبت به آلبوم قبلی سیروان یعنی ساعت ۹ پیشرفتش کاملا قابل احساس بود.

احسان خواجه امیری هم در مورد آلبوم راجع به تنظیم ها حرف زده نه راجع به صدای سیروان!

هرکی نظرش محترمه
هرکی یه سلیقه ای داره مثل سلیقه توی رنگ،غذا و...
پس به جای توهین احترام بذاریم به نظر همدیگه

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 02:34

من تا همیشه طرفدارتم رضا صادقی ، تو واقعا همتا نداری ، یدونه اییییییییی
سیروان تو کار تنظیم نامبر وان هستش قبول ولی خدایش در خوانندگی حرفی نداره واسه گفتن !
من خودم به شخصه با اینکه بعضی از آهنگ های سیروان رو دوست دارم یکبار که رفتم کنسرتش اونم با چه ذوق و شوقی ، به قدری تو ذوقم خورد که مطمئنم دیگه کنسرتش نخواهم رفت ، خوب قبول کنید صدا نداره اگر بعضی آهنگ هاش هم دوست داریم فقط واسه تنظیم خوبش و دم دستگاهی هست که بکار برده !!! خدایش نمره اجرای زنده اش صفره ! صفر !
حالا شما برو کنسرت رضا صادقی ! اجرای زنده ! صدا ! گردانیدن کنسرت ! عشق به طرفداراش ! همه چی عالی ! حتی این کنسرت اخیرشون که با همه مشکلاتی که بود به نحو احسن برگزار شد
دوستت دارم رضا صادقی

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 02:48

من یه جایی از یک بزرگی خونده بودم(فکر کنم بیل گیتس) که گفته بود تنها رقیب من,خودم هستم.من اگه بتونم کسی که امروز بودمو فردا شکست بدم من موفقم
الان هم رضا صادقی حرف بدی نزده.گفته (رقیب من توجه مردم است نه همکارانم! من رقیب ندارم، همکارانم دوست من هستند و هیچ وقت نمی توانند رقیبم باشند چون هیچ کدام نمی توانند رضا صادقی باشند، حتی اگر بخواهند. من در مقابل توجه مردم و رضا صادقی حس رقابت دارم.) این دلیل بر غرور و تکبر رضا صادقی نیست.
رضا صادقی هم نظر خودشون رو گفتن.ونظر هرکس قابل احترامه.
مشکی بمونید
همین...

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 08:01

یعنی واقعا کسانی پیدا میشن که میگن سیروان خواننده س؟؟؟؟!
با رضا صادقی موافقم.صد در صد

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 08:29

همیشه فکر میکردم و میخواستم یه دلیل قانع کننده و سطحی نگری بعضی ها پیدا کنم ...
و خدارو شکر توسط هوادارای !!!!! سیروان این امر محقق شد ...
موقعی رضا صادقی با کمترین امکانات در شهرستان مشغول ضبط کاراش بود و طرفدار جمع میکرد ..
یه عده دوستان داشتن با ارگ اهنگ " کفتر کاکل به سر رو تمرین میکردن که الان بعد این همه مدت ایشون شدن آقای خاص !
رضای عزیز خیلی با احترام گفته ایشون خواننده نیست و یه تنظیم کننده زیرکه ...
البته بعیدم نیست این دوستان رو خودشون کوک کرده باشن اینجا .. چون از بس بیکارن که پیجای شخصیشون جک میزارن و میخندن !
در هر صورت ! دوستان سطحی بین کم سواد محترم ...
اول مصاحبه رو بخونین کامل و سپس اعلام وجود کنید ...

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 09:43

رضا صادقی با این همه سابقه تو خوانندگی وقتی یه حرفی میزنه من واقعا به اون حرف ایمان دارم .
چون رضا صادقی همه چیزو میدونه همه چیزو درک میکنه .
وقتی میگه من رقیب ندارم و همه دوستان من هستن این افتادگی و بزرگی رضا صادقی رو میرسونه هیچ وقت نگفته من بهترینم.
الانم من کاملا با حرف رضا صادقی عزیز موافقم و میگم سیروان باید در محدوده کار خودش کار کنه اگه دنبال پوله خب مشکلی نداره بره 100 تا کنسرت بزاره اگه هم دنبال حرفشه و میخواد خدمت کنه به موسیقی بره و در فضای کاری خودش کار کنه و سراغ خوانندگی نره چون ویژگی یک خواننده رو نداره.

شنبه 18 خرداد 1392 - 04:42
نازنین

سیروان خودش خوب میدونه داره چی کار میکنه و منتظر تعیین و تکلیف جنابعالی نیست!!
شما نظرتو برای خودت نگه دار!!
سیروان تو حیطه خودش نامبروانه و این هیچ شکی رو به جا نمیذاره سیروان خواننده ایی نیست که عوام باشه,حالا چون شما سلیقت عوامه باید سیروان به خاطر شماها خودشو تغییر بده؟؟خود سیروان پارسال تابستون تو برنامه راه شب گفته بود کسی که منو دوس ندارهپ مجبور نیس بهم گوش بده!!بره به کسی که علاقه داره گوش بده!!
نظر جناب صادقی هم محترمه اما برای خودشون,با این حرفا نظر ما نسبت به سیروان و صدای اسمونیش یه ذره هم عوض نمیشه و همیشه تو قلب ما جا داره!!
بازم میگم موسیقی سلقیه اییه,سعی کنین این مطلبو درک کنید و به سلیقه هم احترام بذاریم!!
چون شما سلیقتون با ما فرق داره دلیل نمیشه که سیروان بده یا بالعکس!!
من خودم عاشق سین های سیروانم!!ما خواهان احترام متقابلیم!!
موسیقی ما خواهشا بدون سانسور,تایید کن!!

5.116.3.219
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 10:07

درود بر رضا صادقی عزیز
اره منم با رضا صادقی موافقم سیروان بیشتر یه تنظیم ککنده خوب هست تا یک خواننده

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 10:13

برعکس نظر آقای صادقی، به نظر من سیروان یک خواننده ی کاملا خاص هست.
تنوعی که سیروان توی موسیقی پاپ ایران اورد با سبک و استایل متفاوتش ... توو کارهای کمتر خواننده ای دیده میشه. من در کل کارهای سیروان رو بیشتر از کارهای آقای صادقی میپسندم چون به نظرم دیگه وقتش رسیده که تحولی توی سبک ها انجام بشه و اینقد کارهای تکراری از خواننده ها نبینیم.

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 10:21

من هیچوقت با سیروان ارتباط نگرفتم
اما شماهایی که دارین خودتون رو برای سیروان میکشین بگین با کدوم اهنگش خاطره ای به اندازه 10ثانیه قاصدک یا داشتم فراموشت میکردم یا یا یا یا رضا رو دارین؟؟؟؟
و با کدوم اهنگش به اندازه وایسا دنیا یا نامردمیها به فکر فرو رفتین؟؟؟
و یه نکته زمانی که زانیار(که .....) میگه صادقی و طرفداراش بی سوادند ساکت بودین و دم از ازادی بیان زدین حالا جامه می درین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 10:28

استاد رضا صادقی سالیانه ساله داره تو موسیقی مملکت فعالیت میکنه.
حالا سیروان رو بعنوان یک دوست معرفی کرده. و هزاران تعریف و تمجید از ایشون و هنرشون کرده. که برای مشکی پوشها هم هنرشون قابل تمجیده ولی نظر شخصیشو گفته.
دوستان طرفدار سیروان این که آقا رضا گفته جنجالا مطبوعاتیه یعنی به این جنجالا دامن نزنید تا رابطه مثل قبل خوب بشه.
از طرفدارای سیروان میخوام قبل از هرگونه توهین اول بقیه جملات اقا رضا رو هم بخونن بعد حرف بزنن.
دوستان میدونید مفهوم دموکراسی چیه ؟؟؟
دوستان طرفدار سیروان و زانیار اون موقع که ایشون بصورت خیلی فجیه در پیج شخصیشون و سایتشون و همین موزیک ما به رضا صادقی - بهنام صفوی و بنیامین و ... توهین کرد چه عکس العملی داشتین ؟؟؟
آقا رضا نظرشو گفته کمی منصف باشین ...
همین

جمعه 17 خرداد 1392 - 00:27
dante l:

توهین؟گفته بود که تو این دوسال حوصله درگیری نداره

151.245.160.12
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 10:32

من هیچوقت با سیروان ارتباط نگرفتم
اما شماهایی که دارین خودتون رو برای سیروان میکشین بگین با کدوم اهنگش خاطره ای به اندازه 10ثانیه قاصدک یا داشتم فراموشت میکردم یا یا یا یا رضا رو دارین؟؟؟؟
و با کدوم اهنگش به اندازه وایسا دنیا یا نامردمیها به فکر فرو رفتین؟؟؟
و یه نکته زمانی که زانیار(که .....) میگه صادقی و طرفداراش بی سوادند ساکت بودین و دم از ازادی بیان زدین حالا جامه می درین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 22:14
سارا ی

آقا ما خاطره داریم حالا شما نداری دلیل نمی شه که!!!همه مگه باید با آهنگای آقای صادقی خاطره داشته باشن!!!

128.140.104.54
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 10:36

migan no ke miad be bazar kohne mishe delazar!!! aghaye sadeghi lahne sohbatet doros nist. kasi ke music mifahme midune sirvan chikar dare mikone. moteasefane ma manie sedaye khoob baramoon tarif nashode. sirvan too sabke karesh sedash khoobe va kamelan osuli mikhoone.

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 10:41

رضا صادقی بعد از احسان بهترین خواننده از نظر من!
موسیقی ما نظر سنجی رو پیچوندی دیگه ؟؟؟

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 10:43

رضا فقط نظر شخصیشو گفت ....
یه ذره فرهنک داشته باشید

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 11:04

منم با رضا جان موافق هستم..جفتشونم واسه ما عزیزن.خواهشن به هیج کدومشونم توهین نکنید

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 11:41

آقای مشکی پوش
سیروان عزیز سبکیو تو ایران داره اجرا می کنه که هیچ کس اینکارو تا حالا انجام نداده
سیروان هم خواننده محبوب و بی تکراریه هم تنظیم کننده خلاق و باهوشی
فقط میتونم بگم متأسفم برای شما که اینقد ادعای محبوبیت دارید
بهتره یه نگاهی به البومای کلیشه ای خودتون بندازید

جمعه 17 خرداد 1392 - 03:47
حسین مشکی پوش

شما درک درستی از موسیقی ندارید که میگید البوم تکراری چون با این حرف خودتو خراب میکنی!!!!!
دوما سبک هر کسی خاص برای خودش. مگه چاوشی کار سبک جدید و خاص ارائه نداد ؟؟ ولی درست خوندو اصولی در ضمن سیروان صداش ضعیف در سطح خواننده های نامی نیست.
موسیقی ما ممنون میشم تایید کنید.مرسی.

2.177.171.77
دوشنبه 20 خرداد 1392 - 08:04
Somaye Raeisi

دوست گرامی
جناب مشکی پوش شما میتونم بگم سبکشون چیه ؟؟؟؟
شماایی که موسیقیو میفهمی
واقعا جذابیته کارش چیه
چشم و گوش بسته حرف نزنید
سیرواااااااااااااااان همیشه نامبر 1 می مونه
موسیقیدان شما افق دیدتو ببر بالا
منی که چند ساله با سازمو موسیقی زندگی میکنم هیچی

37.98.24.95
سه شنبه 21 خرداد 1392 - 18:43
حسین مشکی پوش

دوست من من 16 سال دارم موسیقی کار میکنم ولی امثال سیروان با مزاج ایرانی سازگار نیست سیروان و امثالش باید رو بورس باشه اگه 2 سال کار نده از خاطره ها میره ولی صادقی و خواجه امیری و... اینطوری نیستن

2.177.167.71
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 12:11

راس میگه دیگه.
سیروان صداش جالب نیست
به خدا نصف اونایی که میگن تنظیماش عالیه و ما به خاطر این طرفدارش شدیم اصن نمیدونن تنظیم چیه!!!
ایشون اصن میتونه رو گام بالا اجرا کنه ؟یه تحریر میتونه بره؟
من طرفدار رضا صادقی نیستم ولی واقعا این تیکه از حرفش درسته

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 22:16
سارا ی

دوست عزیز هر خواننده یه گام صدایی رو می تونه بخونه!!!اصن مگه مسابقه تصنیف خوانی و سه گاه و چهارگاهه که شما گیر دادی سیروان گام بالا نمی تونه بخونه؟؟

128.140.104.54
جمعه 17 خرداد 1392 - 23:42
مسعود سهرابی

مگه مایکل جکسون میتونست ولی به بالاترین درجه ی موسیقی رسید چون صداش به سبک کارش میخورد و متفاوت بود

94.183.253.164
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 12:53

اولا که البوم همین اصلا خوب نبود و در حد آلبوم قبلی صادقی نبود دوما من این صحبت رو قبول دارم که سیروان خواننده نیست چون واقعا استعداد یه خواننده رو نداره ولی توی تنظیم بی نظیره و تو ایران فقط 2 نفرن که تنظیم های زیبایی دارن یکی کوشان حداد و دیگری سیروان و لی رضا صادقی باید قبول کنی که بی انصافی کردی چون با آهنگ وایسا دنیا بود که تو شدی رضا صادقی که الان هستی و اینجور حرف زدن اصلا درست نیست و بهتر بگم تو یه جورایی مدیونی به سیروان.

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 19:33
رضا

حتی خوده سیروان گفته وایسا دنیا به خاطره اسم رضا صادقی که شد وایسا دنیا!نمیدونم میانگین سنی بعضی از دوستان چنده؟؟؟؟اخه رضا صادقی قبل از وایسا دنیا اگه شهرتش بیشتر نبود کمتر هم نبود!

213.109.247.187
شنبه 18 خرداد 1392 - 05:06
نازنین

من رضا صادقی رو بعد از وایسا دنیا شناختم,اونم به واسطه پسرخالم فهمیدم اسمشونو!!تا قبل از اون فقط یه مشکی رنگه عشقه رو نصفه نیمه اونم میکس شده رو کلیپ شنیده بودم!!
ولی سیروانو با کاست های مجازش شناختم,قبل ازاینکه اصلا اسم صادقی به گوشم بخوره!!
منم قبول دارم که صادقی جایگاه الانشو مدیون تنظیم وایسا دنیاس!!
دوستانی که میگن ملودی کار خود رضاس,محض اطلاعتون بگم سیروان خودش گفت قسمت اوج کارو خودش با زانیار پیشنهاد دادن که تغییر کنه و شد چیزی که الان میشنویم!!سیروان خودش گفته که اون ملودی ایی که اقای صادقی در اختیارش گذاشته و باهاش اتود زدن رو هنوفز تو سیستمش داره,که اگه با اون ملودی منتشر میشد قطعا موفقیت الان رو برای جناب مشکی نداشت!!ف

5.116.3.219
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 13:05

اگه رضاصادقی سیروان روخواننده نمیدونه باید بگم که سیروان هم رضاصادقی رو خواننده نمیدونه.

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 13:17

به عنوان یه طرفدارِ یگانه که کاملا بی طرف هستم در این مورد میخوام اینجا با حرف آقایِ رضا صادقی با اینکه کاملا ایشونو قبول دارم و به عنوان یکی از مدعیان موسیقی پاپ داخلی میدونم مخالفت کنم .
جناب آقای صادقی ... " اولا "اینکه این که شما بیایید بگید که کی خوانندس و کی نیست وظیفه شما نیست و حالا این شخص میخواد شادمهر عقیلی باشه , میخواد محسن یگانه باشه و حالا میخواد سیروان خسروی باشه .
چون هر کسی سبک و شیوه ی خاصِ خودشو پیش میگیره و با توجه به اون هدف و سبکی که دنبال کرده طرفدار جذب می کنه . و وظیفه ی طرفدارِ که بگه کی خواننده هست و کی خواننده نیست .
"دوما " حالا میرسیم به سیروان خسروی ! شاید من طرفدارِ درجه 1(!!لهه!!) محسن یگانه باشم ولی باید با صداقت کامل بگم که سیروان خسروی تنها کسی توو موسیقی پاپِ که داره موسیقی مدرن و امروزی و دنبال میکنه و با تنظیمای ماوراییش موسیقی مارو جلو میبره ... اگه نگم موثرترین شخص سیروانِ قطعا یکی از عواملِ موثرِ . حالا شما به کجای این خواننده میگید که خواننده نیست رو نمیدونم و نظر و عقیده شخصی شماست ! ولی شما با این همه اعتباری که دارید نباید این موضوع رو به صورت حاشا بیان کنید آقای صادقی !!!!
"سوما " سیروان خسروی شاید خواننده ای نباشِ که قدرت و تحریرِ خاصی توو صداش باشه ولی آرامش و تکنیکِ فوق العاد ه ای توو خوندش داره و من بهش خیلی امیدوارم , و قطعا از ایشون بعدها به عنوانِ عامل پیشرفت موسیقی پاپ نام خواهید برد . استعداد و هوش و گوش بالا توو موسیقی و فرکانسهای موجود از مهمترین ویژگی سیروانِ که میتونه اونو به این عنوان برسونه .
"چهارما" میخوام یه مثال نقض برایِ این سخن شما که : "سیروان خواننده نیست " یبارم , اونم اینکه برید و آهنگ "دوست دارم زندگیرو " رو گوش کنید و به صورت تکنیکی بهش توجه کنید ... حرفی واسه ی گفتن نذاشته این آهنگ !!
"پنجما" از همگیِ طرفدارانِ آقایِ صادقی خواهشمندم که از صحبتهایِ من برداشت بدی نکنند . من فقط نقدی بر صحبتایِ ایشون داشتم و هنوزم احترام خاصی برایِ ایشون قائلم ... چون زحمتهایِ زیادی برای موسیقی ما کشیدند ...
با اجازه ... !

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 19:31
رضا

شما هم تو صحبت های خودت صحه بر حرف های رضا صادقی گذاشتید!بله موسیقی سیروان این خصوصیاتی که میگی و داره رضا ضادقی هم بارها تایید کرده ولی فقط موسیقیش نه خوانندگیش!
ضمن اینکه اگه اعتقاد داری رضا صادقی نباید نظرشو میگفت چرا محسن یگانه ای که قبولش داره اومد راجع به بنیامین گفت تو نت های موسیقی رو هم حتی بلد نیستی!تازه اون نظر کاملا از روی کینه بود چون بعدا خودش اومد باهاش خوند!ولی رضا صادقی از روی صداقته چون تا حالا اندازه یه طومار از هنر تنظیم سیروان دفاع کرده

213.109.247.187
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 23:44
علی ارجی

عزیزِ من ... اون موضوع ِبنیامین یه بحثِ دیگه ای بود... محسن یگانه به عنوانِ نماینده تمامِ خواننده هایی که جرات گفتن این حرفو نداشتن اومد از مردم و این موسیقی دفاع کرد ... کسی که بیاد با یه آلبومِ تمام شیش و هشت و دیس لاو توو سال 85 معروف شه و بعدش بیاد یه آلبومِ مذهبی بده ینی چی ؟ یعنی خود فروشی خودش بابت پول ... ینی توهین به شعور من و شما و مردمِ دیگه ... کسی جرات نداشت بیاد به آقایِ بهادری بگه که تو با این آلبومت داری موسیقی روبه افول میکشونی و همین کور سوی امیدی که تازه داره جون میگیره رو نابود میکنی ... یگانه اومد گفت که آقایِ بهادری با این آلبومش به شعورِ مردمِ ما تووهین کردِ و این حرفا تماما حرفِ تمامیِ موزیسین های کشور بود که جرات گفتنشو نداشتن چون میترسیدن خراب بشن ... ولی یگانه اومد و خیلی رُک حرفشو گفت .. چون میدونه "محسن یگانه یه نفر نیست " .
ولی این موضوعِ سیروان و رضا فرق داره ... رضا صادقی در صورتی گفته سیروان خواننده نیست که سیروان الان داره جوری پیش میره که طبق صحبتهام موسیقی کشورو به اوج میرسونه . و رضا صادقی که 20 سال سابقه داره به جایِ این که بگه سیروان خواننده جوون و آینده داریه و برایِ ما مفیدِ اومده گفته که سیروان خواننده نیست ... حالا فقط بحثِ گفتن حرفِ رضا نیست ... رضا طرفدار زیاد داره و حرفش حرفِ طرفداراشم میشه ..اگه کامنتا رو ببینی میفهمی که خیلیا تحتِ تاثیر حرف هنرمند محبوبشون اومدن حرف رضارو درموردِ سیروان تایید کردن در حالی که اگه رضا صادقی برعکسِ این موضوع رو اشاره میکرد طرفدارهایِ خودشم حرفشو تایید میکردن ... پس بدونِ کارِ اشتباهی کردِ !
حالا فرض کن الان چاووشی بیاد بگه صادقی خواننده نیست و فقط آهنگسازیش خوبه تو چه حس و حالی پیدا میکردی ؟ همین حس و حالِ طرفدارایِ سیروانو (مثال بود ) ...
پس بدون نباید اینو میگفت ...
سیروان جدا از تنظیم خواننده متفاوتیه و بابتِ این منحصر به فرد بودنش لایقِ سپاس و ستایشِ !

151.246.39.142
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 13:17

آقای صادقی نظر شخصی خودشون اعلام کردن چرا این طور با تعصب محض طرفداری میکنید و ختی به خواننده ای که سال هاست به مردم خودش خدمت کرده این کور بی مهری میشه!!!!
چند نکته لازم میدونم در جواب دیدگاه های برخی اقراد بیان کنم:
* گغته میشه (با گذشت 6 ماه از انتشار آلبوم سیروان هنوز هم رتبه آلبوم شما پایین تر از آلبوم سیروانِ...)
شمایی که علاقه به رتبه و آمار داری آیا نمیدونی که آلبوم جاده رویا ها چند ماه قبل از عید منتشر شد
و دز سال جدید نحوه ی رای به آلبوم ها در "موسیقی ما" به کل تغییر کرده و در سال جدید آلبوم همین بیشترین رای داره!
شما که به آمار ها علاقه دازید میتونید به سایت های مثل رادیو جوان یه سری بزنید و ببینید با وجود فاصله زمانی بین دو آلبوم و شرایظ انتشار که همین... با اون همه مظلومیت به بازار اومد ولی سیروان قبل آلبومش اون همه چو (جریان انریکه) که ایجاد کرد تعداد پخش تراک ها کدوم آلبوم بیشتره من فقط تراک اول میگم دوستان میتونن پیگیری کنن نترش بیش از 940,000 بار پخش و نه نرو حدود 640,0000 دیگه در مورد آمار بیش از این چیزی نمیگم هنرمندها و هنردوستان عزیز خدتون قضاوت کنید
*گفته میشه ( رضا صادقی با وایسا دنیا و تنظیم سیروان همه شناختنش)
همه میدونیم و رضا صادقی هم بارها گفته خواننده کاستی نبوده که یه تراک یا آلبوم بده و معروف بشه مردم آقای صادقی رو با صحنه با کنسرت هاش میشناسن رضا صادقی صرفا یه خواننده و یا یه آهنگساز و... نیست یه تفکر که سال ها قبل از وایسا دنیا در دل مردم به لطف خدا جا گرفته و جا داره
تازه این جریان بر عکس کی آقای سیروان خسروی قبل نز وایسا دنیا میشناخت با کدوم کارش ایحور هیت شد پس جای تعجب این حرفها!!!
در وایشا دنیا همه چیز توی اون شرایط دست به دست هم داد تا کار خلق بشه چه ترانه و آهنگ رضا صادقی چه تنظیم سیروان خسروی
در آخر از هنردوستان عزیز خواهش دارم به نضر هم احترام بزاریم و با دلیل و منصقی نه از روی تعصب تنها بحث کنیم

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 22:42
Pedram Abbaspour

لطفا موسثقی ما به جای جنجال درست کردن این نحوه رای به آلبوم ها که از سال جدید تغییر داده آلبوم های سال قبل بردارن چون این عدالت نیست!!!!

2.145.32.230
جمعه 17 خرداد 1392 - 15:45
love.reza.sadeghi love.reza.sadeghi

حرف حساب خدایی

2.145.45.232
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 13:22

جناب موسیقی ما

سوژه پیدا نکردی این مصاحبه که مال دو سه هفته پیش بود رو با این تیتر گذاشتی رو سایت ؟

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 13:27

هنردوشتان عزیز به این دو نکته از مصاخبه توجه کنید و گول تیتر ها را نخورید:
رضا صادقی : من رقیب ندارم، همکارانم دوست من هستند و هیچ وقت نمی توانند رقیبم باشن
رضا صادقی: من همیشه گفته ام که سیروان یکی از باهوش ترین تنظیم کننده هاست اما نمی توانم او را خواننده تصور کنم

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 13:29

به عنوان طرف دار((((((محسن چاوشی)))) که ازبیرون دارم قضیه رو نگاه میکنم حق رو به طرفدارای سیروان میدم.
اینکه استعداد سیروان عزیز تو تنظیم خیلی فراتر از خوانندگیه رو کسی نمیتونه منکر بشه. و با کمال احترام به رضا صادقی محبوب باید عرض متن ایشون در جایگاهی نیستن که هنر سیروان رو زیر سوال ببرن..
سروان تو هر سطح خوانندگی که باشه واسه طرفداراش بهترینه...

خیلی دوست دارم محسن چاوشی با سیروان همکاری کنه

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 19:26
رضا

ببخشید اگه رضا صادقی با ده بیست سال سابقه و جز سردمداران موسیقی پاپ نتونه نظره خودشو بگه توقع دارید کی بگه؟سیروان چند سال نیست مطرح شده بارها درباره رضا صادقی اظهار نظر کرد!

213.109.247.187
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 22:39
Pedram Abbaspour

دوست عزیز چرا باید این قدر تعصب بی مورد نشون داد خوب نظرشو گفته آیا تهین کرده!!؟؟
بیایید به نظرات هم احترام بزاریم حتی اگه بر خلاف نظر ماست

2.145.32.230
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 13:36

سلام دوستان
واقعا متاسفم واسه خودمون تموم بدبختیای ما به خاطر قضاوت های عجولانمونه

چرا هر گفته ونظری رو حمل بر توهین میذارین قبل از اون که دلیل قطعی رو بدونین
واقعا که جای خجالت داره به خودتون اجازه میدین به خاطر یه گفته که یقین دارم توهین نبوده فردی که مطمينم تک تک ما با اهنگای ایشون خاطره ای به جا گذاشتیم اینجوری مورد توهین قرار بدید ومغلطه کنین
اون موقعی که عمو رضا اوج قدرتش بود سیروان خسروی کجا بود ؟؟حداقل به قدمتش احترام بذارین

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 21:28
مهدیه ش

عزیزم اووووج قدرتش بوووووود تموم شد.........!!!
دیگه موسیقی صادقی تکراری شده..........

2.176.226.4
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 13:45

به نظر من سیروان خسروی کلا از موزیک کنار بکشه بهتره.

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 22:18
سارا ی

خدا رو شکر که قرار نیس کسی به نظر شما عمل کنه!!!!

128.140.104.54
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 14:19

سلام به همه مخصوصا مشکی پوشای عزیز که یک باره دیگه شاهده این بودیم که عمو رضا مون غوغا کرد . .

تقریبا همه نظرها رو خوندم . . و مصاحبه رضا رو هم به دقت مطالعه کردم . . عمو رضا دقیقا حرفایی رو زد که عمری توی ذهنه من چرخ میخورد من خودم آلبوم سیروان رو اورجینال خریداری کردم ولی بعد از یه بار گوش دادم متوجه شدم سبک های کاری بسیار قوی ولی وکال و ترانه ها ... در حده یک آلبوم نبود ...
سیروان دلیل نمیشد به بهانه کارهای خوبش پا بر عرصه خوانندگی میگذاشت ... اکر این طوری پیش بره که ما تا چند وقته شنونده کم میاریم ... یکی از دوستان گفته بود رضا صادقی با کاره سیروان شناخته شد در جوابه دوسته عزیزمون میگم شما کجا بودی قبل از وایستا دنیا ؟ ؟ ؟ به نظرم ویستا نقطه قوت کارهای رضا نبود من به شخصه کارهای قبل از وایستا دنیا رو بیشتر دوست دارم ... و مخصوصا کارهای آلبوم همــین ... سیروان بهترین تنظیم کننده ایرانه تو این موضوع هیچ حرفی نیست ولی در دنیای خوانندگی سیروان حرفی واسه گفتن نداشت ....
زنده باد هرچه مشکی پوشه .. زنده باد عشق
همـــین ...

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 14:21

این چه وضعیه راه انداختین شما ما هی نظر میدیم شما تایید نمیکنید مگه بی احترامی کردیم؟ مگه فحش دادیم؟ شما مثل اینکه کلاً با طرفدارای رضا مشکل دارید که هرچی مینویسیم تایید نمیکنید اسم خودتون رو هم گذاشتید بی طرف اگر واقعاً بی طرفید نظرات مارو تایید کنید

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 14:23

افرین...
خیلی قشنگ بود...:)
ممنون موسیقی ما

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 15:00

با تمام احترام نسبت به آقای صادقی و اینکه صدای ایشون رو میپسندم،
اما همچنان و بعد از گذشت چندین سال و بعد از انتشار چندین آلبوم از شما بهترین قطعه شنیده شده از شما چه از لحاظ ترانه و چه از نظر موسیقی و اجرا و تنظیم ، قطعه وایسا دنیا بوده
حتی در این آلبوم خودتون باید اعتراف کنید که تمام تلاشتون رو کردید که با آهنگ کفش آهنی خاطرات وایسا دنیا رو تکرار کنید
بنده در بین خواننده های عزیز علاقه خاصی به کارهای محسن چاووشی دارم اما در طول سال گذشته تا به حال ارتباطی که با قطعه بی قرار از سیروان خسروی برقرار کردم رو در کارهای دیگه نداشتم

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 15:18

دوستان.لطفا اینطوری نظر ندید.هر خواننده ای هست که بخواد طرفدار داشته باشه.شاید شما صدای سیروانو دوست نداشته باشین ولی منو امثال من هستن که میپسندن.بهتره که به سلیقه و نظرای همدیگه احترام بزاریم.این حرف هم درست.سیروان به پای خواننده هایی مثل بابک جهانبخش و محسن چاووشی و خیلی از هنرمندای خوبمون نمیرسه.ولی بیاین یه لحظه تصور کنید که مثلا اهنگ "جاده" رو رضا صادقی یا محسن یگانه میخوند.تصور جالبی از آب در نمیاد.صداش به سبکی که داره میخوره و این خیلی خوبه

خوانندگی هم همونطور که میدونین فقط صدای قشنگ لازم نداره.

شنبه 18 خرداد 1392 - 05:26
نازنین(secret garden)

عزیزم مگه هر پنج تا انگشت یکیه؟؟چرا نمیخواییم قبول کنیم که هرکس تو حیطه کاری خودش بهترینه؟؟
مگه خدا به همه یه صدا و یه قیافه داده؟؟صدای سیروان خیلی هم دلنشینه!!
چرا به پای جهانبخش و چاووشی و... نمیرسه؟؟مگه از اونا چی کمتر داره؟؟مگه همه باید شجریان و بنان باشن؟؟
اگه سیروان مث خواننده های قدیمی ده دقیقه یه نفس چهچه بزنه,به نظر شما اونوقت خوانندس؟؟

5.116.3.219
جمعه 17 خرداد 1392 - 00:42

سیروان شاید به سبک رضا صادقی-یگانه-چاووشی و...نتونه خوب بخونه و صداش جالب نباشه
ولی صداش واسه سبک خودش فوق العادس و رقیب نداره

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 15:37

با تمام احترامی که نسبت به سیروان عزیز دارم باید بگم که آقای صادقی گفتن که سیروان رو به عنوان یک خواننده قبول ندارند و نظر شخصی خودشون رو اعلام کردند،حالا طرفدارای سیروان میان توهین میکنن نشون دهنده ی درک و فهم بسیار سطحی شون هست ، هر کسی نظر شخصی خودشو داره و به جای فحش و توهین باید بیان بحث و نقد کنند،من هم سیروان رو فقط به عنوان یک تنظیم کننده قبول دارم که اونم با شاهکار وایسا دنیای آقای صادقی معروف شد،پس اگه آقای صادقی نبود سیروان هیچ وقت سیروان نمیشد
همین ...

fot
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 15:52

خداییش سیروان خواننده نیست

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 15:53

رضا صادقی تابوده سلطان مشکی بوده و تا هست ما از سلطان مشکی حمایت خواهیم کرد.

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 16:37

سلطان این همه از سیران تعریف کرد شما ندیدید و چسبید به اون تیتر.
مطمئنم اگه متنو با دقت بخونید سو تفاهم حل میشه.
تنها ستاره موسیقی پاپ ایران فقط رضا صادقی.

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 16:39

من به عنوان طرفدار محسن چاووشی یک چند تا نکته میخواستم بگم :اینکه منم با آقای صادقی موافقم که ایشون خواننده نیست و بیشتر شهرتشو به واسطه تنظیماش وآهنگ سازیش داره وبه واسطه آن به خوانندگی روی آورده است اما خندم میگیره ازکسانی که میگن طرفدارای میلیونی داره به جزآقای خاص ویگانه کسی دیگه طرفدارمیلیونی نداره چراقبول ندارید سیروان خواننده نیست آقای صادقی که توهین نکردند فقط نظرشخصی خودشون رو گفتن دلیل نمیشه موضع گیری برعلیه ایشان انجام بدید.باتشکراز سایت خوبتون

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 16:47

رضاصادقی هم فقط تواهنگ های گریه دارمعروفه واصلا خواننده نیست... همین... موسیقی مالطفا تاییدکن.

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 19:21
رضا

اگه منظورت از گریه اینه ادم تا گوش میده سرشار از احساس میشه و اشکش سرازیر میشه حرفت درسته!ولی اگه منظورت اینه اهنگ هاش دیس لاو هست اتفاقا از معدود خوانندهایی هست که اگه از چرا از من گذشتی خونده از ممنونم اجازه دادی با تو زندگی کنم هم خونده اگه از مرگ و زندگی خونده از ماهگرد حلقه هام خونده اگه درد اجتماع خونده از درمان هم خونده

213.109.247.187
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 17:30

رضا صادقی سلطان پاپ کشورمونه در این شکی نیست... حرف بدی هم نزده این نظر شخصیش بود,سیروان یکی از بهترین تنظیم کنندگان ایرانه و رضا اصلا نخواسته تخریبش کنه. لطفا تو حواشی هایی که خودتون درست میکنید دست و پا نزنید...

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 17:53

خدا رحمت کنه ناصر خان حجازی رو ایشون هم اگه یه حرفی میزد یا نظرش رو می گفت به خیلیا بر میخورد واسه همین همیشه خیلیا باهاشون مشکل داشتن ما باید از همین جاهای کوچیک یاد بگیریم به نظر هم احترام بزاریم بعد میتونیم تو جامعه مون از دیگران بخوایم نظرات مخالف رو بشنویم

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 18:31

رضا صادقی سلطان مشکی کسی هست که کوچیکو بزرگ میشناسنش پدر و مادر من که بالا 50 سال سن دارن هم میشناسنش اما سیروان چی؟ خیلی از دوستا خودم که تو رنج 20 سال هستن نمیشناسنش بعد شما میگی طرفدار میلیونی؟
مشکی رنگ عشقه رو که یادتونه؟ اون موقع سیروان کجا بود؟

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 21:15
هادی سیرواانی

همون موقع که ایشون زیر زمینی داشت یه ترک میداد بیرون سیروان همون سال اولین آلبوم رسمی و با مجوزشو منتشر کرد و به جمع خوانندگان تراز اول این مملکت پیوست که طرفداراش میلیونین و اولین خواننده ی ایرانیه که شهرت جهانی داره به واسطه ی تنظیمای سطح اولش گفتم در جریان باشید !

84.45.72.139
شنبه 18 خرداد 1392 - 17:50
eli noori

مامان من میشناسه.حتی کنسرتاشم میاد.دوستای شما افتخار شناناختنشو ندارن.نه یادمون نیس

207.182.149.118
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 18:38

توجه توجه تمام طرفداران سیــــــروان خســــروی توجـــــــــــــــــــــــــه

اولن رضاصادقی گقته : سیروان را خواننده نمیدانم بلکه اون یک تنظیم کننده حرفه ای و ماهر و باهوش است
موسیقی ما دنبال جنجاله چرا باید فقط تیکه های که برای رضاصادقی مشکل ایجاد میکنه رو بزاره روی تیتر
مثلا چرا جمله ای که رو مجله نبود رو ننوشته : سیروان تنظیم کننده خوبی است
چرا ننوشته رقیبی ندارم چون همکارانم رفیق های من هستن

و بهتره بگم سیروان یکی از بهترین دوستان رضاصادقیه اینو خود سیروان هم میگه

و بهتره بازم بگم که """"" خواننده ای که انتقاد پذیر نباشه خواننده نیست """
و فک کنم هوادارن سیروان دارن اونو بد نام میکنن
چون رضاصادقی میلیون ها میلیون طرفدار داره برید گزارش کنسرتا رو بخونید

و خواهش اول مصاحبه رو بخونید بعد نظر بدید

موسیقی ما خواهشا تائید کن

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 19:22

از موسیقی ما تقاضا دارم این نظر و لینک های داخلش رو تائید کنه تا دوستان متوجه بشن وقتی رضا صادقی در مورد کسی صحبت می کنه ، اون شخص باید کلاهش رو بالا بندازه !

گزارش کنسرت سی هزار نفره رضا صادقی از 9 تا 12 شهریور در کاخ سعد آباد سال 1384 :

http://forum.p30world.com/showthread.php?t=69500&s=c0d8d597526c15d57c860...
http://mehdinasiri.persianblog.ir/post/219

http://www.bbc.co.uk/persian/arts/story/2006/09/060906_fb_am_sadeghi.shtml

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 19:23

موزیک ما من از دیشب تا حالا کلی نظر نوشتم فقط چندتاش تایید شده!به خدا ما هم بیکار نیستیم وقتی واستون ارزش قائل میشیم شما هم احترام بگذارید

جمعه 17 خرداد 1392 - 02:44
Hesam Ghasempour

واقعا بخدا
البته جالبه اعتراضا جواب داد و نظر من هم بعد اینکه اول تایید نشده بود الان تایید شد.
هر اتفاقی بیفته ما با آقا رضا هستیم

79.143.180.132
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 19:35

همین که تو روزه دومی که این مصاحبه اومده رفته تو صدر پربازدیدترین ها و پر بحث ترین ها نشونه عظمت رضا صادقیه!

یکشنبه 19 خرداد 1392 - 13:56
eli noori

نشونه چیز دیگست نه عظمت.....اصلا اقای صادقی در جایگاهی نیست که بخواد نظر بده کی خواننده هست کی خواننده نیست.

91.99.208.8
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 20:16

خطاب به کساني که ميگن سيروان صداي خوبي نداره،بزارين يه مثال براتون بزنم اگر Chad Kroeger ليدر گروه Nickelback با اون صداي خش دار معرکش که اگه تراک Burn It To The Ground اون رو گوش بديد ادرنالين خونتون از فرط ترشح مي پاشه درو ديوار!!! سبکي به جز اينا http://en.wikipedia.org/wiki/Nickelback که به صداش مياد اجرا کنه و با اون صداش تو ژانر pop يا اروم بخونه من به عنوان کسي که کاراشو دنبال ميکنم بش ميگم احمق اين چه کاري بود کردي!.غرض از اين حرفا اين بود که هر کسي تو سبک خاص خودش ميتونه بهترين خواننده باشه حالا بريد و يکبار ديگه قطعه دوست دارم زندگي رو چند بار با دقت گوش کنيد مخصوصا اونجايي رو که ميگه"نا اميد نميشم چون دوست دارم زدگي رو" يعني دقيقه 1:16 و همچنين دقيق 3:24 به بعد رو تا تکنيک خوندن سيروانو با تمام حس درک کنيد و چند بار ديگه که گوش کنيد متوجه جادوي صداي سيروان ميشيد.قرار نيست درباره هر کسي که سبکش با ما فرق مي کنه و مطابق سليقه ما نيست اينطوري دربارش نظر بديم،بله اقاي صادقي ،اقاي خواجه اميري،اقاي چاووشي،اقاي يگانه،اقاي جهانبخش و .... بنابر اتفاق نظر اکثر دوستان صداي گرم و زيبايي دارن ولي خود من به شخصه شايد 5 يا 6 تا از اهنگاشونو بيشتر نشنيدم و البته دوست نداشتم که بشنوم چون مورد پسند من نيست،براي من و طرفداراي حرفه اي سيروان گرم ترين و زيباترين صدا،صداي سيروانه.نظرم که مشکلی نداره لطفا تایید کنید.
منون از موسيقي ما بابت تاييد نظر قبليم.

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 20:38

من طرفدار محسن یگانه ام و رضا صادقی هم دوست دارم ولی خدایی بی انصافیه بگیم سیروان خواننده نیست
سیروان یه خواننده خاصه و سبک خودشو داره

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 21:07

با اینکه من خودم بی نهایت تعدادی از کارای آقای صادقی رو دوست دارم اما زاقعا با این حرفشون باعث از دست دادن یهسری از طرفداراشون شدن و بین اونها تفرقه انداختند
طرفدارای آقای صادقی هم که میگن سیروان خواننده نیست مثل اینکه با یه سبک متفاوت مشکل دارن

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 21:23

زنده باد سلطان مشکی پوش
سلطان راست میگه سیروان خواننده نیستش
فقط تنظیم گر هستش

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 22:05

اطلاعیه رضا صادقی : اگه بهترینی در قشر جوان به لحاظ خلاقیت موسیقی باشه قطعا یکی از این نامها سیروان خواهد بود

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 22:31

ای وای بر من............
ببین یه تعداد "خیلی کمی" درباه ی چی بحث میکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ببین یه تعداد "خیلی کمی" دارن چه حرفایی میزنن...........؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آخه در این مگه شکی هست که عمو رضای ما، بهترین و یکی از پر طرفدارترین خواننده های ایرانه؟؟؟؟
آخه مگه میشه سلطان ، رضا صادقی رو با کسی مثل سیروان مقایسه کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خب معلومه که سیروان خواننده نیست، حالا گرچه تنظیمش خوب باشه.......
عمو رضای ما هم خیلی فروتن و خاکی و مردمی هست...
اگه گفته سیروانو خواننده تصور نمیکنه:
اولا حقیقتو گفته ...
دوما نظر شخصیشو گفته...
در ضمن خیلی خندم گرفت واسه اونایی که گفتن: رضا صادقی با تنظیم سیروان اوج گرفت...
خنده دارترین جک سال بود..............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
عمو رضای ما رو خدا برد بالا......هیچکسی هم نمیتونه بیاردش پایین...
خیلی هم با احساسه.....آهنگاش هم خیلی نو و تازه س.....
کلا حرف نداره...
دوستان مشکی پوشم هم خوب جواب بعضیا رو دادن....
هنوز هم عشق یک رنگ است...
عشق هم فقط یک کلام.....رضا صادقی والسلام...

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 23:03

سلام.من باید بگم که همه باید به نظرات همدیگه احترام بگذاریم.رضا جان هم عقیده ی خودشو بیان کرده پس لطفا طرفداران سیروان خسروی عصبانیت خودشونو سر این خواننده ی عزیز و محبوب خالی نکنند چون یه همچین اشتباه بزرگی شخصیت خودشونو میاره پایین و از رضا صادقی هم چیزی کم نمیشه.تنها مشکل ما اینه که نمیتونیم به عقاید نظرات هم احترام بگذاریم پس باید خودمونو اصلاح کنیم.حتی رضا جان هم بابت این فکر غلط ناراحت شدند پس بهتره که سری به فیسبوک رسمی ایشون بزنید تا حرف اصلی ایشون را ببینید.

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 23:11

این خانم گلناز پری فقط تو حرفاش تعصب دیده میشه.سیروان کیو معروف کرد که مردم صداشو دوست دارن و حداقل حاضرن 1ماه فقط آلبومشو گوش بدن.حتما قرار بگین شهاب رمضان.پس نگین.جواب اون سوالمو ندادین اگه خود سیروان وایسا دنیارو می خوند.این آهنگ اینجوری می گرفت.البته جوابتونو میدونم پس بهتر به بقیه نظرها نگاهی بندازید.و به همون سالی 2سانس اجرای موفق سیروان دلخوش باشید.و به مسائل حقوقی و شخصی رضا صادقی وارد نشید.چون از هیچی خبر ندارین.
موسیقی ما این بارم لطفا تایید کن.ممنون.

جمعه 17 خرداد 1392 - 13:50
گلناز پرتوی

ببین الکی حرف نزن اول یه تحقیقی بکن بعد !!! معروف ترین آهنگای همه ی خواننده های داخلی رو که درست درمون باشن سیروان تنظیم کرده مثل خواجه امیری و بهنام صفوی امیر یگانه و خیلی های دیگه و همیشه هیت ترین ترک های سال تنظیم های سیروانه که تشریف ببرین یه سرچ کنین تو اینترنت از حرفت خجالت میکشی و سکوت میکنی اونوقت خود این جناب صادقی هم باید کلاشو بندازه هوا که اون وایسا دنیا رو داد سیروان تنظیم کنه وگرنه خیلی سالهای پیش فراموش شده بوود و یبه تاریخ پیوسته بوود ! در ضمن اجرای زنده ی سیروان تو همین 6 ماه گذشته اونم بعد از یک سال ممنوع الکاری به اندازه ی کل اجراهای چند سال صادقی رکورد زده هم از نظر تعدادی و هم جمعیتی حالا شماها هی در گذشته سیر کنید واسه خودتون و دلتون به خاطرات خووش باشه سیروان داره میتازوونه تو موسیقی و روز به روزم به کوری چشم دشمناش پیشرفت میکنه موزیک ما تایید کن جوابمو لطفا !

69.164.219.110
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 23:13

اینجا رو چه خبره. ای کاراتونه ها. هر کسی نظر خودشو داره شما با سیروان ارتباط بر قرار نمیکنی دلیل نمیشه سیروان دیگه نخونه میتونی بری یکی دیگه رو گوش بدی مجبور نیستی که. تازه خیلی هم متفاوت پس طبیعه ی عده خاصی دوسش داشته باشن.ما که قبل از امتاحانا کلی انرزی میگیریم. ای وست وسط چرا سر طرفدارای میلیونی دعوا میکنین.

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 23:16

سلام به همه دوستان ساده صبورم

چند روزی هست که مطلب مصاحبه و نقطه نظرم در مورد اقای خسروی بهانه بعضیها شده برای خودنمایی ...
جالبه که در این سرزمین همیشه از ازادی بیان حرف میزنیم اما گاهی طاقتش رو نداریم..
من به خود اقای خسروی هم گفتم که اگه بهترینی در قشر جوان به لحاظ خلاقیت موسیقی باشه قطعا یکی از این نامها سیروان خواهد بود اما در فضای سبک وسیاق خوانندگی از سبک پاپ ایرانی ایشون رو نمیشه لحاظ کرد....
مثلا برادرم محسن چاوشی با وجود فضای خاص موسیقی که کار میکنه اما بازم در روند موسیقیش گوشه های ایرانی و حتی بومی جنوبی بطور قدرتمند وجود داره اما اقای خسروی سبکی که فعالیت میکنن بیشتر تکیه به تنظیم و ملودی در اون تاکید میشه که ایشون هم بهترین حالتش رو خلق و اجرا میکنن..

جالب تر که بعضی حتی همون مصاحبه رو کامل نخوندن ..
در کل این توضیحات رو به احترم درخواست همه مشکی پوشان و همچنین احترام به شعور طرفدارای اقای خسروی خدمتتون عرض کردم و بازم میگم که دوستیها برای من همیشه محترم هستن و از خدا میخوام که یه روزی به این نقطه برسیم که هر کسی در قالب احترام میتونه ازادانه نظر بده ...

از هواداران و مشکی پوشان ممنونم که در این قاعله نجیب و محترم پاسخگو بوده و هستن ...

بزودی در اولین نشست مشکی پوشان همدیگه رو میبینیم

هنوز هم عشق یک رنگ است همین ...

"رضا صادقی"

جمعه 17 خرداد 1392 - 17:57
مهدیه ش

اوه اوه چقدرم که نجیب و محترم پاسخگو بودن طرفداراتون اقایه صادقی......
اطفا تایید کنید جوابامون و .................

2.176.226.4
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 23:20

لطفا خواهشا اینو ok کنین

اطلاعیه رضا صادقی :

سلام به همه دوستان ساده صبورم

چند روزی هست که مطلب مصاحبه و نقطه نظرم در مورد اقای خسروی بهانه بعضیها شده برای خودنمایی ...
جالبه که در این سرزمین همیشه از ازادی بیان حرف میزنیم اما گاهی طاقتش رو نداریم..
من به خود اقای خسروی هم گفتم که اگه بهترینی در قشر جوان به لحاظ خلاقیت موسیقی باشه قطعا یکی از این نامها سیروان خواهد بود اما در فضای سبک وسیاق خوانندگی از سبک پاپ ایرانی ایشون رو نمیشه لحاظ کرد....
مثلا برادرم محسن چاوشی با وجود فضای خاص موسیقی که کار میکنه اما بازم در روند موسیقیش گوشه های ایرانی و حتی بومی جنوبی بطور قدرتمند وجود داره اما اقای خسروی سبکی که فعالیت میکنن بیشتر تکیه به تنظیم و ملودی در اون تاکید میشه که ایشون هم بهترین حالتش رو خلق و اجرا میکنن..

جالب تر که بعضی حتی همون مصاحبه رو کامل نخوندن ..
در کل این توضیحات رو به احترم درخواست همه مشکی پوشان و همچنین احترام به شعور طرفدارای اقای خسروی خدمتتون عرض کردم و بازم میگم که دوستیها برای من همیشه محترم هستن و از خدا میخوام که یه روزی به این نقطه برسیم که هر کسی در قالب احترام میتونه ازادانه نظر بده ...

هنوز هم عشق یک رنگ است همین ...

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 23:26

دوستان من مثل همه از اینکه اقای رضا صادقی این حرف و زدن ناراحت شدم.
من خودم به جز سیروان کس دیگه رو نمیتونم با کارای روز مقایسه کنم چه از نظر تنظیم و اهنگ چه از نظر خوندن.خیلیا میگن که رضا صادقی با اهنگ وایسا دنیا معروف نشده؟؟!!!؟؟درسته اهنگ مشکی رنگ عشقه خوب بود اما اون اهنگ با وایسا دنیا قابل مقایسه است؟؟خیلیا صادقی رو با وایسا دنیا گوش میکنن من که کارای ایشونو گوش میدم اما هیچکدوم برای من وایسا دنیا نمیشه(من تا همین 4 سال پیش اسم تنظیم کننده اش رو نمیدونستم)یک دوستی گفتن که اهنگ ساخته رضا صادقی بوده و این درست اما مگه کفش اهنی ماکتش همین نبود پس چرا موفقعیت نداشت مثل اون؟؟
از بحث دور شدیم من خیلی روی اهنگ های اقای صادقی خارج شدنو میشنوم که برای احساسی کردن کاره اما دوستان اگه یاده شون باشه بهاره91 رضا صادقی توی شبکه ی 2 کنسرت زنده داشتن و اونجا ماشالا همش خارج خوندن حتی دریغ از یک دونه ریتم!!
بعدشم نظر شخصی من به این اعتقاد دارم که اقای رضا صادقی بعد از مرحوم عبدالهی بخاطر شباهت صدا نوع تیپ زدنشون معروفیت قابل توجهی پیدا کردن مثل بقیه خواننده ها اما سیروان نه از کسی کپی کرد نه خودشو شبیه کسی در اورد خودش بود و ما طرفداراشم عاشق سبکی هستیم که به ایران اورد
همین...

siv
پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 23:31

کسایی که صدای سیروان رو دوست ندارن و خواننده نمیدوننش کسی مجبورشون نکرده اهنگ های سیروان رو گوش بدن و خودشونو زجر بدن مطمئن باشید سیروان هم اصلا براش مهم نیست این حرف خوده سیروان تو برتامه راه شب ه قبول ندارید برید ببینید

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 23:32

سیروان نیازی به تایید یا تعریف کسی نداره ما قبولش داریم هم صداش و هم سبکش و هم تنظیمش رو. خودشم اینو میدونه و مطمئنا واسش مهم نیست که اقای x یا y راجع بهش چی بگن

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 23:50

اگه سیروان خواننده نبود که تو چارته funix تا حالا دوبار اول نمیشد میتونید برید ببینید البته هرکی نظر خودشو داره.به هر حال ما طرفدارش همیشه پشتشیم. اینقدم به سلیقه هم توهین نکنید. سلیقه هر کسی قابل احترام.

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 23:52

قابل توجه دوستان گرامی:
اون زمانی که سوسن و آغاسی میخوندن، کلی طرفدار داشتن و هر جا اجرا داشتن پر از طرفداراشون بود. تو همون زمان داریوش، فرامرز اصلانی، کوروش یغمائی و .... اومدن و موسیقی مارو متحول کردن. امروز کاوه یغمائی، سیروان خسروی و ... اومدن و حرف جدید میزنن. موسیقی مدرن رو به ما معرفی میکنن. مطمئنا آقای صادقی طرفدار زیاد داره ولی تاریخ از آدمهایی به نیکی یاد میکنه که همیشه جلوتر از زمان خودشون بودن. درورد بر سیروان.

جمعه 17 خرداد 1392 - 00:00

واقعا متاسفم برای آقای صادقی
حالا اگرهم یه همچین نظری داشتن لزومی نداشت که بگن
من تا قبل از این ازش خوشم میومد ولی الان دیگه خوشم نمیاد
سیروان تکه که تک بودنشم کاملا واضحه هم تو تنظیم هم تو خوانندگی

جمعه 17 خرداد 1392 - 00:22

جه خبره. هر کسی نظر خودشو داره اگه شما نمیتونی با سیروان ارتباط بر قرار کنی که دلیل نمیشه که خواننده خوبی نباشه و دیگه نخونه البته اگه خوب نبود که ساعت 9 و نه نرو تو funix اول نمیشود برو ببین. بدم اگه خوب نیس مجبور نیستی گوش بدی . سیروان کاراش خاصه و متفاوت پس همه کس خوشش نمیاد. ایشون نظر خودشونو گفتن از نظر ما که خوانندس.

جمعه 17 خرداد 1392 - 12:35
dante l:

مگه چی گفتم منفی میدی؟

151.245.160.12
جمعه 17 خرداد 1392 - 00:41

با سلام
به نظرم آقای صادقی خیلی به سیروان اهمیت هم داده وگرنه به نظر من سیروان که اصلا خواننده نیست و توی کار تنظیم هم یه تنظیم کننده ساده با کارهای یکنواخت زیاده ، فقط همین

جمعه 17 خرداد 1392 - 00:45

از همه این بحث ها که بگذریم موسیقی ما حال میکنیااااااااااا بازدید سایتت تو این دورزه چندین برابر شد و کلی بحث و اینا...همه رو انداختی به جون هم با این تیتر زدنت!درحالی که اگه تیتر میزدی
رضا صادقی:همکارانم رفیقم هستن نه رقیب یا سیروان تنظیم کننده باهوشی هست هیچ کدوم از این بحث ها هم پیش نمیومد

جمعه 17 خرداد 1392 - 00:55

واااااااااای روانی شدم!! چه خبره بابا؟!؟!؟
من هم طرفدار و روانی رضام و هم سیروان!!! با طرفدارای هر دوشونم که این قدر کورکورانه نخواین نظرتونو به دیگران تحمیل کنین!!
البته هر دو گروه هم نباید به هم توهین کنن! درسته سیروان معرکه ست و منم عاشقشم ولی مگه سیروان خودش اون همه به رضا توهین نکرد؟!؟!؟
شما هوادارای محترم اون موقع کجا بودین؟!؟! هر دوشون قابل احترامن و عالین و رضا هم بعد از اون همه فقط نظرشو گفت! این همه خود زنی نداره که! ولی رضا صادقی هم یه مقدار تند رفت! از طرفدارای عزیز هم خواهش میکنم این قدر رو اعصاب همدیگه نرن!!!

جمعه 17 خرداد 1392 - 04:35

ما:رضا صادقی که قبل از وایسا دنیا هم رضا صادقی بود حتی شناخته تر(با اهنگ هایی مث تو بامنی.فراموش.نرو.چرا از من گذشتی) ولی سیروان قبل از وایسا دنیا سیروان نبود بعد از اون بود اسمش سرزبون ها افتاد پس به رضا صادقی مدیونه....اونا:ولی سیروان یه اهنگاش تو رادیو هلند رتبه دوم گرفت.
ما:رضا صادقی از سن 18 سالگی شروه به خوندن کرد اهنگ هایی مث احساس یا ده ثانیه مال اون سالهاست اولین البوم مجازش واسه 80و81 بود یعنی 15و16 ساله داره کار میکنه که فقط ده سالش مجاز بوده بقیش هم زیرزمینی سابقش چندین برابره سیروانه.....اونا: ولی سیروان یه اهنگاش تو رادیو هلند رتبه دوم گرفت
ما:اگه موسیقی سنتی و در نظر نگیریم بزرگترین کنسرت موسیقی پاپ کنسرت سعداباد رضا صادقیه که هر سانس بیش از 5 هزار تا میومدن 2و3 هزار نفرم بیرون بهشون جا نمیرسید!در مجموع اون کنسرت بالغ بر سی هزار نفر بیننده داشت.درست همون زمانی که سیروان ارزو میکرد یه روز با همچین خواننده ای کار کنه...اونا ولی سیروان یه اهنگاش تو رادیو هلند رتبه دوم گرفت
ما:به انتخاب مجله تخصصی ترانه ماه محبوبت ترین خواننده دهه هشتاد+بهترین اجرای زنده+بهترین البوم دهه هشتاد +بهترین ترک متعلق به رضا صادقیه...اونا ولی سیروان یه اهنگاش تو رادیو هلند رتبه دوم گرفت
ما:این سبک الان موسیقی پاپ مدیون امثال رضا صادقیه تا قبل از ایشون اهنگ های پاپ گل میروید به باغ بود اولین ترجیع بند و رضا صادقی اورد تو موسیقی پاپ...اونا ولی سیروان یه اهنگاش تو رادیو هلند رتبه دوم گرفت
ما:از خوانندهای معروف موسیقی پاپ تقریا همشون یا طرفدارشن یا یکی از خوانندهای محبوبشونه یا به طریقی سعی در تایید موسیقیش کردن....اونا سیروان یه اهنگاش تو رادیو هلند رتبه دوم گرفت.
ما:تو سالن هایی کنسرت گذاشته که قبل از خودش کسایی مث سلن دیون و انریکه کنسرت گذاشتن...اونا سیروان یه اهنگاش تو رادیو هلند رتبه دوم گرفت.
ما:تو اکثر جشنوارها که همه ی خوانندهای بزرگ پاپ ایران بودن کنسرتاش شلوغ ترین کنسرت شناخته شده(لینک هاش هنوزم هست یه سرچ بزنید)...اونا ولی سیروان یه اهنگاش تو رادیو هلند رتبه دوم گرفت.
ما:انقد محبوبه که وقتی دعوت شد برنامه شب شیشه ای رشید پور تو سایتش مطلب زد حتی برخی مدیران بقیه شبکه ها اومده بودن شبکه 5 واسه دیدنش بعدم نوشت به خاطره شغلم تو اکثر مراسم های ادم های مهم بودم محبوبیتی که رضاصادقی داره رو تو هیچ خواننده ای ندیدم!...اونا سیروان یه اهنگاش تو رادیو هلند رتبه دوم گرفت.
بازم بگم؟؟؟؟؟؟اونا سیروان یه اهنگاش تو رادیو هلند رتبه دوم گرفت.
کلا خوبید؟اونا سیروان یه اهنگاش تو رادیو هلند رتبه دوم گرفت.

جمعه 17 خرداد 1392 - 18:01
مهدیه ش

نمی دونی بدون 2 تا اهنگش رتبه اول گرفته....یکم اطلاعات موسیقیتو زیاد اقا رضاااااااا........
یکی از بچه ها خیلی خوب جوابتو داد....شماها تو همون گذشته سیر کنید بهتره..........
سیروان هر روز داره پیشرفت میکنه...این شماهاین که نمی خوایین قبول کنید یکی سرتر از سلللطانتون اومده.
خواهشا تایید کن....

2.176.226.4
شنبه 18 خرداد 1392 - 15:03
سید هادی کاظمی

واقعاً جالب گفتی...
کلاً اونا : ولی سیروان یه آهنگش تو رادیو هلند رتبه دوم گرفت!!!

91.186.207.187
جمعه 17 خرداد 1392 - 09:52

چه میکنه این سلطان مشکی پوش

دوشنبه 20 خرداد 1392 - 18:25
فاطمه سیروانی

چه میکنه این سیروان خوشگل و خوش تیپ ما!!!

2.176.185.163
جمعه 17 خرداد 1392 - 11:42

چرا این همه با جنگو دعوا باهم صحبت میکنید...دعوا که نداریم با هم!!..ما همه دوستدار هنر و هنرمندیم...مثلا فرض کنید این حرفارو از زبون آدمای یه کشور دیگه میشنیدیم.....پیش خودتون نمیگید چرا اینا اینجوری ان؟؟ چرا قشر هنرمند و هنردوستشون اینطور با هم ضدن!!!...واقعا چرا ما همه جا با هم دعوا داریم....!!چرا.... بالاخره هر کسی یه نظر شخصی داره ..نمیشه که همه باهم هم نظر باشن!! اگه مثلا آقای صادقی میگفتن من سیروانو هم به عنوان تنظیم کننده قبول دارم و هم خواننده دیگه باید به ایشون میگفتیم هوادار سیروان به جای رضاصادقی!!!من خودم هوادار سیروان هستم اونم از نوع دو آتیشه ..ولی واسه همه هنرمندا و خواننده ها ارزشو احترام قائلم...و میخوام که همیشه همه هنرمندای کشورم موفق باشن...

جمعه 17 خرداد 1392 - 12:41

کلا مشکل همین جاست ...

ما عادت داریم لقمه ی آماده رو بخوریم ...
کاش هوادارای آقای سیروان به جای انقتاد تند و توهین کمی وقت صرف خواندن کل مطلب میکردن ..
نه اینکه لقمه ی آماد رو بردارن ...

درضمن هر انسانی حقه اظهار نظر داره و قابل احترام ...
زمانی که سیروان خسروی تو هر مقاله ، نوشته ، سایت ، و ... علیه سلطان مشکی حرف می زد هوادارشون کجا بودن ؟

واسه کسایی که می گن سلطان مشکی سر وایسا دنیا گُل کرد ..

رضاصادقی چند سال قبل از وایسا دنیا توی عرصه ی موسیقی حضور داشت ؟
مشکی رنگه عشقه ؟ تو بامنی ؟ دلم برات تنگ شده ؟ داشتم فراموشت می کردم ؟
این ترانه ها برای شناسنامه کاری بس نیست ؟

حالا برید ببیند همین آقای خسروی قبل از وایسا دنیا شناخته شده بود ؟

قیاس خواننده که تعداد سال حضورش در موسیقی به تعداد آلبوم ها خواننده ی دیگه نمی رسه خنده داره ...

راجب محبوبیت دیگه حرفی نمی زنم ! این دیگه بر تمام کسایی که فقط 2 دقیقه راجب شخصیت خوانندها پیگیری کرده باشند معلوم شده ...
اکثر خواننده های صاحب سبک به این اعتقاد رسیدن و بازگو کردند که کنسرت های سلطان مشکی از شور و هیجان خاصی برخورداره ...

در آخر :
رنگه ما رنگه عشقه ، عشقمونم یه رنگه

ساده بگم تا زندم مشکی برام قشنگه

بعضیا می گن حرفه بعضیا می گن وهمه

اونی که مبتلا نیست نمی تونه بفهمه

جمعه 17 خرداد 1392 - 13:25

من هم سیروان رو خواننده نمی دونم با اینکه آهنگ هاشو زیاد گوش میدم و دوستش دارم...چون فقط از سبک های غربی تقلید میکنه و آهنگ های اونارو با کمی تغییر بازخوانی می کنه... کسی که حرفه ای موسیقی غربی گوش بده میفهمه من چی میگم اما توی تنظیم شماره یک ایران هست و رقیب نداره ... ولی رضا صادقی یه خواننده صاحب سبک و این کارس

جمعه 17 خرداد 1392 - 14:23

سیروان خواننده نیست؟؟؟؟!!!! واقعا برای آقای صادقی متاسفم که همیچین چیزی گفتن و واقعا ازشون انتظار چنین حرفی رو نداشتم.یکی نیس بگه عاغا اصن تو خوبی!!!!
دیگه نمیدونم چی بگم!!!

جمعه 17 خرداد 1392 - 14:25

سیروان جون تو قلب ما جا داره و با این نقدای بی خود و چرت از قلب ما بیرون نمیره.هیچ وقت نمیره.
سیروان فقط یه دونس صرفا واسه نمونس

جمعه 17 خرداد 1392 - 14:42

واقعا زشته.کسی که تو رو به این موسیقی با اهنگ وایسا دنیا معرفی کرد این جوری ازش بد بگی.واقعا برای کسی که اینقدر طرفدار توی ایران داره با این حرکتش نظر خیلیا راجع بهش برمی گرده.من زیاد از رضا صادقی خوشم نمیاد.من طرفدار مهدی یراحی هستم.سیروانی که اینقدر طرفدار داره.هیچ.......

جمعه 17 خرداد 1392 - 22:37
s.hosein Ahmadi

سیروان ؟؟؟؟؟

ما با تجربه های خوبی مثل تو با منی - نمیتونم ببخشمت - دلم برات تنگ شده - کفش اهنی- چراغارو خاموش کن - شیرخسته - بتو مدیونم - خدارو چه دیدی و هزاران آهنگ دیگه ...
و اهنگایی که وایسا دنیا حالا مونده تا به داشتم فراموشت میکردم و مشکی رنگ عشقه برسه.

سیروان تو با منی و داشتم فراموشت میکردم و مشکی رنگ عشقفه و بیخداحافظ - نترس- نرو ... رو ساخت ؟؟؟
ولی کدوم تنظیم سیروان شد وایسا دنیا ؟؟؟؟؟

سیروان تا هزار سال دیگه نه با صدای خودش و نه با هیچ خواننده دیگه نمیتونه این موفقیتو تکرار کنه ...
شما تو این حسرت میسوزین و میمیرین.

همین...

2.145.152.23
شنبه 18 خرداد 1392 - 02:15
گلناز پرتوی

ببین سیروان با هر خواننده ای کار میکنه چه معروف باشه چه اولین کارش باشه طرف با تنظیمای عالیش میترکونه این یه چیز ثابت شده است واسه همین همه ی خواننده ها حاضرن مبالغ بالاییی که سیروان واسه هر تنظیم میگیره پرداخت کنن که فقط اسم سیروان به عنوان کلید موفقیت رو کارشون باشه حالا شانس این جناب مشکی این آهنگشو سیروان تنظیم کرد و مثل بقیه کارای سیروان گرفت و هیت شد و افتاد سر زبونا دیگه آدم باید انصاف و جوانمردی داشته باشه که حداقل احترام کسی که معروفش کرد رو نگه داره اینو به اون خوااندتون بفرمایید از طرف ما !! در ضمن سیروان اینقدر کارای هیت با خواننده های دیگه داره اونقدر با تنظیمای خوبش واسه خواننده های دیگه پوول سازی کرده که همه جور هزینه ای رو با کمال میل حاضرن بپردازن که سیروان باهاشون کار کنه

69.164.216.248
جمعه 17 خرداد 1392 - 14:55

آخه این چه لحن صحبتیه آخه شما اول میای میگی من به همه همکارانم احترام میدارم و اونا دوست من هستند و این جور تغارف ها .... بعد از شما میپرسن فلانی چی؟ اونو رقیبت میدونی؟
بعد شما میگید: ((من اصلا اونو خواننده نمیدونم.))
آخه آقای صادقی خوانندگی فقط به صدا نیست..فقط به تحریر نیست .. جان من اگه میتونی یکی از اهنگ های سیروان رو بدون اهنگ بخونید اونوقت متوجه میشید که چه اهنگ سازی ای کارای سیروان داره.

منظور من اینه که شما وقتی میگید سیروان هنرمنده و کاراش خیلی خوبه ... خوب یه نفر باید باشه که این کارای خوب رو بتونه به اجرا در بیاره ... و اون فقط خود سیروانه پس خوانندگی سیروان یکی از منحصر به فردترین سبک های ابران هست.

با تشکر از همه

جمعه 17 خرداد 1392 - 22:31
s.hosein Ahmadi

خوبه خودتم میگی ...
اصلا آهنگاشو بدون آهنگ نمیشه خون. یعنی خواننده نیست و فقط تنظیم کننده و آهنگ ساز خوبیه .
خوبه خودتونم قبول دارینا :D

2.145.152.23
جمعه 17 خرداد 1392 - 14:58

vaqean vase reza sadeqi Moteasefam, aqa reza age u sir1 o khanande nemido0ni man ham u ro khanande nemidoonam, u do0s nadari sir1 go0sh nade, dalil nadare t0o mosahebat ino bayan koni, heyfe to k mardom esme honarmand ro0t gozashtan, omidvaram sir1 hargez vasat dge ahangi nasaze, to ham mishi yki mese benyamin, heh, hala kho0be yki az ahangaye albume jadidet covere ahange vaysa donyas,
hame chiz saliqeiiye, ino befahm, age u sedaye sir1 do0s nadari dalil nemishe dad bezani k sir1 khanande nis, chon manam sedato do0s nadaram

جمعه 17 خرداد 1392 - 15:41

ببینید من چیزی نمیگم.
فقط این لینک رو نگاه کنید!
http://www.musicema.com/node/178869

محسن چاوشی که 3 سال هست آلبومش هر سال بهترین آلبوم سال میشه
کدوم آلبوم رو بهترین آلبوم سال دونسته!
حالا هی بیایین بگین فلانی خواننده نیست. دیگه از محسن چاوشی پر طرفدارتر نداریم که!!!!

جمعه 17 خرداد 1392 - 21:20
Ashkan Amani

ino khoob oomadi dadash harfe dele ma ro zadi vaghti ehsane khaje amiri behnam safavi va mohsen khane chavoshi nazar midan dg behtar az ashkhas davar mishnasiiiiiiid????

159.20.101.100
شنبه 18 خرداد 1392 - 00:59
سعید

میشه واحد اندازه گیری خودتونُ بگید که چه جوری محسن چاوشی پرطرفدار ترینه؟

دل خوش کردین به 3 تا نظر سنجی اینترنتی ..؟
توی صد آهنگ برتر تاریخ موسیقی اسم محسن چاووشی بود ...؟

مقیاس پرطرفدارترین خواننده از روی کنسرت معلوم میشه ...

که راجب این موضوع نگم بهتره ...

217.11.28.210
شنبه 18 خرداد 1392 - 11:38
Maryam

این که چیز خاصی نیست!!!تازه به نظر من کسی که به کار خودش عشق و علاقه شدید داشته باشه و خودش اونو خیلی قبول داشته باشه باید بیاد کار خودشو انتخاب کنه نه یه کس دیگه..!!!!

2.145.170.27
شنبه 18 خرداد 1392 - 15:11
محمدرضا زمانپور

راجع به آقای سعید : صد ترانه منظورتون چیه ؟
و این که محسن چاووشی به دلیل مشکلای پیش روش و تصمیم شخصیش تا به حال کنسرت نداشته و این که سیروان توی شهرای زیادی کنسرت داشته دلیل بر خوب بودن منیجر کنسرتاشه ، بیایم کیفیت کنسرتای سیروان رو با فرزاد فرزین ، بنیامین ، آریان بند ، 7 موزیک بند و ... مقایسه کنیم و بعد ببینیم چند چندن !!

2.185.134.191
یکشنبه 19 خرداد 1392 - 19:04
danesh jamshidi

1 در صد ترانه برتر استاد چاوشی حضور دارن.. اینها حضور دارن : استاد چاوشی> صادقی خواجه امیری
2 بحث کنسرت یک بحث کلیشه ایه بهتره شما به همین قضیه دل خوش کنین

2.190.1.234
یکشنبه 19 خرداد 1392 - 19:06
danesh jamshidi

3 اینکه اقای چاوشی به البوم سیروان رای داده بخاطر رفع کدورت بوده.. میتونسته به البوم خودش رای بده..
ولی باید در نظر بگیریم ایشون کاملا حرفه ای هستن و متواضع وفروتن

2.190.1.234
یکشنبه 19 خرداد 1392 - 19:19
سعید

در جواب آقای محمد رضا ...

دلیل شخصی ؟ مشکلات پیش رو ؟ خب چرا توی برنامه ی زنده ی تلویزیونی شرکت نمی کنه ...
بیاین خودمونُ گول نزنیم ...

کیفیت کنسرتهای کی از همه بهتره ؟
اصلا کیفیتُ توی چی میبینید ؟
کیفیت اینه که با دوچرخه بیایم روی صحنه ؟ یا شبیه گلادیاتور بشیم ؟ یا گریم کنیم ؟
یا برداریم با 4 تا ورق A4 که روش نوشته شده i love you بیام توی کنسرت ؟
کیفیت یعنی در عین سادگی یه سر و گردن از همه بالا بودن ...
کیفیت یعنی خوندن هوادارا بدون صدای ساز و حتی خواننده ...
کیفیت یعنی به احترام خواننده ی مورده علاقه ایستادن ...
کیفیت یعنی سادگی ...

رنگه ما رنگه عشقه عشقمون یه رنگه ...
ساده بگم تا زندم مشکی برام قشنگه ...
بعضیا می گن حرفه بعضیا می گن وهمه ...
اونی که مبتلا نیست ( نمی تونه ) بفهمه ...

217.11.28.210
جمعه 17 خرداد 1392 - 15:55

راست میگه دیگه سیروان صدا نداره ولی تنظیمش خارق العادس...

جمعه 17 خرداد 1392 - 15:58

سیروان خواننده نیست؟؟؟
خیلی از شما بهتر میخونه اقای رضا صادقی...
البوم همین یک تراکش هم قابل گوش دادن نیست... من که نفهمیدم کجای البوم اوج داره!!!

شنبه 18 خرداد 1392 - 01:38
طهورا مشکی پوش ( Only Reza Sadeghi )

ببین ابا این همه بی احترامی به رضاصادقی ولی بازم خوب جوابتون رو داد

بعدشم سن سیروان به آلبوم های رضاصادقی هم نمیرسه
تا چشم شما دراد : کفش آهنی نترس دوستت دارم خدا بخند حس خوب و ... اینا عالی بودن

و حرف نداشت شما در حد شخصیت خودت نظر میدی جانم

2.178.244.248
شنبه 18 خرداد 1392 - 13:29
ammoooorezam فقط مشکی و مشکی پوشا

شما فک کنم از موسیقی چیزی نمیدونید ... اخه یه ترانه آلبوم همین رو با ترانه آلبوم سیروان مقایسه کن کلاس کاری رو مشاهده کن ... البته فک نکنم شماها از ترانه چیزی سردر بیارید فقط همش براتون بیس کار براتون مهمه که خدا هم براتون ساخته دیگه سیروان هه

2.145.137.83
جمعه 17 خرداد 1392 - 18:15

رضا صادقی درست گفت از نظر من که یک مخاطبم با تمام احترامی که برای طرفداران آقای خسروی قائلم ولی کارهایی که ایشون تا به حال روانه بازار موسیقی کردند به گوش خیلیا قشنگ نیست!!!
درسته آقای صادقی نظرشون رو گفتن ولی از نظر من هم خوب نیومد که اینجوری گفتند.
به هر حال این حرفا نه از ارزش رضا صادقی کم میکنه نه سیروان خسروی!!
هر کدوم در سبک خودشون کار میکنن و جز خواننده های موفق پاپ هستند.

جمعه 17 خرداد 1392 - 21:09

من از فنای اقای خسروی هستم ولی اینکه اقای صادقی این صحبت ها رو کردن نطر شخضی شون گفتن و برای خودشون کاملا محترمه و حتما یه دلیلی برای حرفاشون دارن ولی اصلا بیان قشنگی نداشتن یه حرفو هزار مدل میشه زد به هر حال این دو عزیز برای فناشون کاملا قابل احترام هستند و اینکه میگید کنسرت های اقای صادقی خیلی با شورتر از کنسرت های اقای خسروی است این مقایسه ی کاملا غلطی یه، مطمئن باشید کنسرت یک خواننده برای طرفداراشون همیشه باشور و هیجان خاصی همراه است من خودم وقتی برای اولین بار رفتم کنسرت اقای خسروی واقعا فکر نمیکردم که به این عالی ای اجرا کنند به هرحال نظره و نظر هرکس برای خودش محترم!

جمعه 17 خرداد 1392 - 23:26

رضا صادقی :‌

چند روزی هست که مطلب مصاحبه و نقطه نظرم در مورد اقای خسروی بهانه بعضیها شده برای خودنمایی …
جالبه که در این سرزمین همیشه از ازادی بیان حرف میزنیم اما گاهی طاقتش رو نداریم..
من به خود اقای خسروی هم گفتم که اگه بهترینی در قشر جوان به لحاظ خلاقیت موسیقی باشه قطعا یکی از این نامها سیروان خواهد بود اما در فضای سبک وسیاق خوانندگی از سبک پاپ ایرانی ایشون رو نمیشه لحاظ کرد….
مثلا برادرم محسن چاوشی با وجود فضای خاص موسیقی که کار میکنه اما بازم در روند موسیقیش گوشه های ایرانی و حتی بومی جنوبی بطور قدرتمند وجود داره اما اقای خسروی سبکی که فعالیت میکنن بیشتر تکیه به تنظیم و ملودی در اون تاکید میشه که ایشون هم بهترین حالتش رو خلق و اجرا میکنن..
جالب تر که بعضی حتی همون مصاحبه رو کامل نخوندن ..
در کل این توضیحات رو به احترم درخواست همه مشکی پوشان و همچنین احترام به شعور طرفدارای اقای خسروی خدمتتون عرض کردم و بازم میگم که دوستیها برای من همیشه محترم هستن و از خدا میخوام که یه روزی به این نقطه برسیم که هر کسی در قالب احترام میتونه ازادانه نظر بده …

شنبه 18 خرداد 1392 - 01:35

اطلاعیه مهم رضاصادقی درباره این موضوع

سلام به همه دوستان ساده صبورم

چند روزی هست که مطلب مصاحبه و نقطه نظرم در مورد اقای خسروی بهانه بعضیها شده برای خودنمایی …
جالبه که در این سرزمین همیشه از ازادی بیان حرف میزنیم اما گاهی طاقتش رو نداریم

..
من به خود اقای خسروی هم گفتم که اگه بهترینی در قشر جوان به لحاظ خلاقیت موسیقی باشه قطعا یکی از این نامها سیروان خواهد بود اما در فضای سبک وسیاق خوانندگی از سبک پاپ ایرانی ایشون رو نمیشه لحاظ کرد….
مثلا برادرم محسن چاوشی با وجود فضای خاص موسیقی که کار میکنه اما بازم در روند موسیقیش گوشه های ایرانی و حتی بومی جنوبی بطور قدرتمند وجود داره اما اقای خسروی سبکی که فعالیت میکنن بیشتر تکیه به تنظیم و ملودی در اون تاکید میشه که ایشون هم بهترین حالتش رو خلق و اجرا میکنن..

جالب تر که بعضی حتی همون مصاحبه رو کامل نخوندن ..
در کل این توضیحات رو به احترم درخواست همه مشکی پوشان و همچنین احترام به شعور طرفدارای اقای خسروی خدمتتون عرض کردم و بازم میگم که دوستیها برای من همیشه محترم هستن و از خدا میخوام که یه روزی به این نقطه برسیم که هر کسی در قالب احترام میتونه ازادانه نظر بده …

از هواداران و مشکی پوشان ممنونم که در این قاعله نجیب و محترم پاسخگو بوده و هستن …

بزودی در اولین نشست مشکی پوشان همدیگه رو میبینیم

شنبه 18 خرداد 1392 - 01:58

دوستان دعوا نکنید...نه سیروان خواننده ست نه رضا صادقی.....بزن منفی قشنگه رو !!!!!

یکشنبه 26 خرداد 1392 - 17:30
s2

کاملا باهات موافقم اگه خواننده بودن خیلی حرفه ای تر از اینا فکر میکردن الان اگه نگاه کنی میبینی هوادارانشون مثل بچه مدرسه ای ها با هم دعوا دارن !!

اینم یکی از دلایلی که چرا هیچکس نمی ترکد ؟؟

^._.^
.......

5.120.139.220
شنبه 18 خرداد 1392 - 05:20

دوستان امیدوارم با حرفای من بحث خاتمه پیدا کنه
1؛ وایسا دنیا بدون شک یکی از موفق ترین آهنگهای پس از انقلابه. موفقیت هر آهنگی بسته به 4 عامله: 1- شعر خوب 2-آهنگسازی خوب 3- تنظیم خوب 4- صدا یا وکال خوب
قطعا عاملی که بیشترین تاثیر رو در موفقیت یک آهنگ در موسیقی پاپ ایرانی داره شعر وکلام خوبه که برای اثبات این حرف میتونین به تاریخچه آثار موفق نگاهی بندازین.
شعر وایسا دنیا از رضا صادقیه و برگرفته از سخنان دکتر شریعتی که بسیار پر معنا و پر مفهومه. در مورد صدای خواننده هم باید گفت رضا صادقی این قطعه رو در اوج محبوبیت ارائه کرد.
جالبه بدونید رضا صادقی قبل از آهنگ وایسا دنیا حدود 180 آهنگ رو ارائه کرده بود که حداقل 40 تا 50 تا از این تعداد مورد اقبال عمومی قرار گرفته بود و حتی برخی جزو آثار ماندگار موسیقی پاپ هستند.
وایسا دنیا حاصل تفکر یک شبه رضا صادقی نبود بلکه این آهنگ ادامه راه خط فکری کلاغ قارقاری سهراب مشکی رنگ عشقه دنیای وارونه پرچم مشکی پیرهن مشکی و ... بوده. حتی بعد از وایسا دنیا هم این خط فکری با آثاری چون چقد سخته؛آغوش خدا؛شیرخسته و نترس و کفش آهنی ادامه پیدا می کنه
اما برسیم به تنظیم کار.قطعا سیروان این کارو هنرمندانه تنظیم کرده و بخشی از موفقیت وایسا دنیا متعلق به سیروان هست اما این بی انصافیست که همه موفقیت این کار را برای سیروان بدانیم.
بعد از انتشار این قطعه حاشیه هایی ایجاد شد. نام تنظیم کننده سهوا روی کاور سی دی آلبوم درج نشد و این اتفاق موجب اعتراض و مصاحبه های متعدد سیروان شد. در حالیکه روی کاور کاست آلبوم نام سیروان درج شده بود و در آن زمان اگر به یاد داشته باشید بیشتر فروش آلبوم ها متعلق به کاست بود.
پس از این سیروان بر علیه رضا صادقی مصاحبه های زیادی انجام داد اما رضا صادقی فقط سکوت کرد و حتی در چند جا به شدت از هنر سیروان تعریف و تمجید کرد.
در پایان چند نکته رو به هواداران میلیونی سیروان!!!!! یادآوری می کنم:
ب1- وایسا دنیا سکوی پرتابی برای سیروان بود اما برای رضا صادقی فقط یک تجربه بزرگ
2؛ رضا صادقی در مدت 6 سال مشاور هنری ایران گام بوده و خرید آلبوم ساعت 9 سیروان به سفارش و پیشنهاد رضا صادقی بوده. نه فقط این آلبوم بلکه اکثر آلبوم های شرکت ایران گام مثل آلبوم های آلگرو امید حاجیلی؛ دوست دارم گروه 7 و حتی سوپرایز محمد علیزاده
پس سیروان آغاز فعالیت حرفه ایش را مدیون رضا صادقی است
3؛ این مصاحبه فقط یک اظهار نظر شخصی و ساده است. رضا صادقی حق این را دارد همانطور که از تنظیم سیروان تعریف می کند از صدایش انتقاد کند.
4؛ این مصاحبه تیترش به شدت جنجالیست و هواداران سیروان یک بار به خود زحمت خواندن کامل مصاحبه را بدهند.
5؛ قطعا این اظهار نظر در مقابل مصاحبه های تند و کوبیدن های متعدد برادران خسروی طی این چند سال هیچ چیز نیست

یکشنبه 19 خرداد 1392 - 10:31
حسین رستگار

دوست عزیز سیروان قبل از وایسا دنیا 2 تا آلبوم و 20 تراک سینگل منتشر کرده بود. اینقدر صادقی صادقی نکنید. من هیچوقت سیروان رو خارج از اوج ندیدم ولی آقای صادقی بین وایسا دنیا و آلبوم همین افت زیادی داشت . از آلبوم همین هم مشخصه.

2.181.4.183
شنبه 18 خرداد 1392 - 05:53

با احترام به جناب صادقی:1_شما قبل از اجرای زنده با انتشار کارهای سریالیه کیبوردی کارتون رو شروع کردید.2_در مورد کلیپ شما هم انتشار دادید-3_همین الان کسانی رو میشناسم که واقعا با اجرای زنده(نه عروسی)کار موزیکشون رو شروع کردن ودر کنج عزلت در حال تدریس به جوانان وطن هستند!خدا رو جدا شکر کنید که حقا عجیب دوستتون داشته!

شنبه 18 خرداد 1392 - 08:11

مطالب عالی بود دستتون درد نکنه ..
بعضی از افراد پاسخ های منطقی به مطالب بالا دادن که نشان دهنده فکر بزرگشون....

king of black..

شنبه 18 خرداد 1392 - 11:29

در جواب به اون هایی که میگن هوادارای سیروان با تنظیماش واسه خواننده های دیگه طرفدارش شدن...باید بگم کاملا در اشتباهن..تنظیمای سیروان که واسه بقیه انجام میده هیچ ربطی به تنظیم آهنگای خودش نداره اینو خود سیروان هم گفته...من 7 سال پیش اون زمانی که اولین بار آهنگای آلبوم اول سیروان رو شنیدم و عاشق صداش و سبک نوع خوندنش شدم اصلا کسی به اسم سیروان خسروی نمیشناختم!! فقط و فقط به خاطر علاقه ای که توی خودم دیدم هوادارش شدم و هر روزم بیشتر از روز قبل شیفته صداش میشم...صدای سیروان شده غذای روح من....الان به حدی رسیدم اگه یه روز یا حتی نصف روز صداشو نشنوم احساس میکنم یه چیزی تو وجودم کمه....((اینا همه بستگی به سلیقه و روحیه هر شخص داره و این یه چیز طبیعیه که همه با هم اختلاف نظر داشته باشن...اگه همه ما با همدیگه هم نظر بودیم اون موقه باید تعجب میکردیم....))

شنبه 18 خرداد 1392 - 20:05
homayun

nazaret o ghabul daram,vali in o ham ghabul daram ke sirvan hichvaght nemitune khanandeie mahbube afradi bashe ke faghat donbale ye hesse manfi o gerie dakhele ahangha hastan,ahangaie sirvan baram mese ye manbae omid o energy mimune
man ba ahangash zendegi mikonam

2.179.109.180
شنبه 18 خرداد 1392 - 12:48

SIRVAN BEHTARIN KHANANDE IRANE
AGE AHANG HAYE SIRVAN RO GOOSH BEDIN BE ZENDEGI OMIDVAR MISHIN NA IN KE MESLE REZA SADEGHI AHANG HASH ADAMO YADE MARG BENDAZE
MESHKI AH
SIRVAN BEHTARINI

شنبه 18 خرداد 1392 - 13:37

تقلید پشته تقلید بابا موسیقی ایرانی رو چه به غربی ... ول کنید دیگه این بحث رو با چند تا ترک که یکی از اونا وایستا دنیا بود و به لطفه رضا صادقی با اون وکال و شعر عالی که داشت سیروان شناخته شد .. حالا هم کاراش تکرار شده .. آرون حسینی بیاد نامی از سیروان نخواهید شنید گرچه آرون با کفش آهنی نشون داد وایستا دنیا خیلی هم قوی نیود از لحاظ تنظیم... زنده باد مشکی ابدی

یکشنبه 19 خرداد 1392 - 14:33
{M}{M} S

آرزو بر جوانان عیب نیست، واقعاً متأسفم واسه این طرز فکر شما...
ههه...
ایشون وایسا دنیا که چند سال پیش و با کمترین امکانات به اون قدرت تنظیم شده رو با کفش آهنی که چند ماهه وارد بازار موسیقی شدن مقایسه میکنن...
بماند که همه میدونن که تنظیم این آهنگ هم تقلید از وایسا دنیا بود...
پیشنهاد میکنم آهنگ خاطره های استاد معین رو با تنظیم سیروان گوش بدید،متوجه میشید که کلاً در حد نیستید....

2.177.38.141
شنبه 18 خرداد 1392 - 13:59

آقای صادقی اگه یه خواننده صدا و توانایی لازم رو نداشته باشه و ضعیف عمل کنه صد در صد مردم خیلی خوب این قضیه رو میفهمن و اون خواننده طرفدار زیادی نخواهد داشت چون خوب نمیخونه و به قول شما خواننده نیست!
چظور سیروان که جز پر طرفدارترین خواننده هاست و همیشه کنسرتاش تمدید میشه...روز به روز تعداد طرفداراش بیشتر میشه ...خواننده نیست!؟ اگه خوب نیست پس این طرفدارا و ااین تمدیدها برای چیه؟
پیشنهاد می کنم یه بارم که شده کنسرت سیروان برید و ردیفهای جلو بشینین تا متوجه خبشین که واننده هست یا نه

جمعه 31 خرداد 1392 - 15:10
حسین مشکی پوش

حرف خنده دار نزنین تورو خدا سیروان موسیقیش شنیده میشه چون مثله غرب کاراش موزیک محور نه وکال محور واقعا میتونه یکی از تکنیکهای خواجه امیری صادقی و اصفهانی و استفاده کنه یا حتی یه ویبراتور ساده ؟؟ نه میتونه؟؟

2.177.164.209
شنبه 18 خرداد 1392 - 15:07

واقعا من خیلی تعجب می کنم که بعضیا میگن که سیروان باعث معروفیت رضا صادقی شده !!!
سال 84 که سیروان آلبوم داد بیرون حتی همون تیراژ اول هم کامل فروش نرفت ، اون وقت اون موقع نوجوونا و جوونای هم سن من برای رضا صادقی سر و دست میشکوندن !
من این رو بگم که من خودم از طرفدارای هر 2 این عزیزانم ؛ متن تمام آهنگای سیروان رو حفظم ، اما انصاف بدین که توی زمزمه های کوچه و خیابون ترانه های آهنگای رضا صادقی خونده میشه یا سیروان ؟! مثلا چند تا جوون که دور هم جمع میشن ، میان "یه کافی شاپ ، قهوه و تلخی دستات" می خونن یا میان و "بغض نکن که بغض چشمات" رو می خونن ؟! یا مثلا "نه نرو ، تنهام نذار" می خونن یا "نرو.... توام مثل من نمی تونی دووم بیاری..."
قبول کنیم که ترانه های رضا صادقی توی زندگی ما مصداقی تره !!
از این هم نمی شه چشم پوشی کرد که باند تخریب خسروی ها خیلی تیغش برنده است ! برای همینه که طرفدارای رادیکالش میان و هر کی توی این جور سایتا نظری خلافشون میده میان و محکوم میکنن و منفی میدن و نقد تند می کنن و از این جور کارا

شنبه 18 خرداد 1392 - 16:19

قطعا گذر زمان تعیین میکنه که چه کسی موندگاره.
پس این قضاوت رو به زمان بسپرید و اجازه بدین زمان نشون بده که چه کسانی جریان ساز بودن و موسیقی بهشون مدیونه!!
من مطمئنم که نسل های آینده از سیروان به نیکی یاد خواهند کرد و اونو به عنوان الگو معرفی میکنن!!
گرچه الان هم الگوی خیلی از جوونهاس!!

یکشنبه 19 خرداد 1392 - 04:14
محمدرضا زمانپور

در این شکی نیست ، همون طور که رضا صادقی هم گفت که یکی از بهترین تنظیم کننده های ایرانه ، اما در مورد تکنیک آوازی و خوانندگی کسی سیروان رو در آینده مثال نمی زنه

2.185.155.0
دوشنبه 20 خرداد 1392 - 10:08
نازنین

شما چقدر اعتماد به نفستون بالاس!!!
صد بار گفتم,این صد و یکمین بار,از نظر حرفه ایی و تکنیکی,سیروان خواننده ایی بالاتر از سطح استاندارده!!
صدای سیروان تو موسیقی پاپ ایرانی اصلا جالب نیست!!اگر سیروان پاپ ایرانی میخوند من به شخصه به آهنگاش گوش نمیدادم!!و قطعا موفقیت الانشو نداشت!!خوانندگی سیروان خیلی هم مقلد داره,گفتم در جریان باشید!!
شما به خواننده محبوبت عرض کن هروقت تونستن اصولی و براساس یک چهارچوب معیین بخونن و خارج نزنن بیاد صحبت,میکنیم!!!
موسیقی ما,لطف میکنین بدون ویرایش تایید کنین!!

5.121.194.114
شنبه 18 خرداد 1392 - 20:26

بنظر بنده اقای صادقی گاهی به نظرایی که میدن اصا فکر نمیکنن.یعنی چی این حرف.اقای سیروان هم طرفدار داره .خوبه اونم بگه صادقی خواننده نیس؟بنظرم اقای صادقی خواننده خوبیه ولی شخصیت حرفه ای نداره.همین

شنبه 18 خرداد 1392 - 23:02

خوشم میاد میگه احترام زیادی براش قائلم ولی....
این ولی ینی یک انفجار بزرگ در راهه
از کسی که همش میخواد خودش رو خوب جلوه بده خوشم نمیاد....کسی که خوب باشه مردم هم میبینن که خوبه.نیازی به گفتن مکررش نیست.

شنبه 18 خرداد 1392 - 23:21

موسیقی ما به نظر من الان وظیفه داری اطلاعیه رضای صادقی راجع به این مصاحبه رو بذاری روی پیج اصلی تا این سوتفاهم ها رفع بشه.....

یکشنبه 19 خرداد 1392 - 00:39

آقای صادقی صد در صد اگه یه خواننده توانایی لازم و برای خوندن نداشته باشه مسلما مردمم باهاش ارتباط برقرار نمیکنن و میفهمن که خوب نمیخونه.....ولی الان سیروان جز خواننده های پر طرفدار ایرانیه...پس چه جوری خوب نمیخونه که اینقدر طرفدار داره!!!!!!!؟

یکشنبه 19 خرداد 1392 - 04:16
محمدرضا زمانپور

همیشه محبوبیت نشون دهنده مقبولیت نیست ، این دو تا خیلی با هم فرق داره

2.185.155.0
یکشنبه 19 خرداد 1392 - 13:24
سپیده فرخ

بله درسته...ولی مطمئن باشیید که محبوبیت سیروان بخاطر خوب خوندن و خلاق بودن و متفاوت بودنشه نه چیز دیگه...متاسفانه ما فکر میکنیم خواننده هایی که عام مردم میشناسنشون و با صدا و کاراش ارتباط برقرار میکنن همیشه بهترینن در صورتی که همیشه اینطور نیست...
اینکه سیروان با اینکه سبک عام پسندی نداره ولی اینهمه طرفدار داره یعنی که کارش و داره درست انجام میده و مردمم به عنوان یه خواننده قبولش دارن

91.99.67.3
یکشنبه 19 خرداد 1392 - 00:54

sirvan dar hale hazer ham ahang misaze ham mikhune va mohemtar az hame consert mizare ...............................tamammmmmmmmmmm

یکشنبه 19 خرداد 1392 - 08:35

با تشکر از سایت بی نظیر موسیقی ما
من از طرفدارهای سیروان هستم ولی آقای صادقی رو هم دوست داشتم ولی با این مصاحبه تمام آهنگ های ایشون . آلبوم هایی که داشتم رو پاک کردم حتی دیگر علاقه ای به شنیدن صدای ایشون ندارم و آقای صادقی رو از ذهنم پاک کردم به هر حال سیروان خسروی در پیشرفت آقای صادقی نقش داشته و این رفتار از آقای صادقی برام قابل درک نیست!
من نظرم رو گفتم هیچ منظوری ندارم قابل توجه طرفداران آقای صادقی

یکشنبه 19 خرداد 1392 - 10:26

آقای صادقی از متانتت متشکرم. ولی یه نکته که نباید فراموش کنی اینه که رضا صادقی با آلبوم وایسا دنیایی که استاد سیروان خسروی تنظیمش کرده معروف تر شده. و به شخصه بعد از آلبوم وایسا دنیا پیگیر آهنگات و البومت شدم. ولی آلبوم همین نسبت به آلبو قبلیت خیلی مبتدیانه تره و یه مقدار طرفدارتون دلسرد شدن باید حقیقتو گفت. 2 تا از آهنگاشم تم تکراری دارن. اگه فک می کنید استاد سیروان خواننده نیست می تونی به آخرین آهنگ ش ( دوست دارم زندگی رو ) گوش کنی. اصلاً هم احساسی حرف نمی زنم. با این نظرت اصلاٌ موافق نیستم. در ضمن بهنام صفوی هم خواننده خیلی خوبیه شاید طرفداتونو جذب خودش کنه. چون هنوز با سیروان کار می کنه.

یکشنبه 19 خرداد 1392 - 13:48
* میثم *

استاد سیروان !؟؟
حتما منظورتون استادی در تنظیم هست دیگه ؟

شما از طرف طرفدارن رضا صادقی صحبت می کنین که دلسرد شدن ؟؟؟؟
کفش آهنی رو گوش دادین ؟

سیروان آلبوم وایسا دنیا رو تنظیم کرد !؟؟؟؟ می دونین فقط 20درصد موفقیت آلبوم وایسا دنیا بخاطر ترک وایسا دنیا بوده و بقیه ش بخاطر آهنگهایی مثله چاره ی ندارم ، بی خداحافظ ، ممنونم و ... بوده ؟

آقا این آهنگ آخر سیروان ( دوست دارم زندگی رو ) که کاور هست آخه :|

198.105.214.107
یکشنبه 19 خرداد 1392 - 17:24
محمدرضا زمانپور

در خوب بودن سیروان در تنظیم و آهنگ سازی شکی نیست ، اما اگر تنظیم و آهنگ سازیِ سیروان ضامن موفقیت و فروش و عالی شدنِ آهنگ و این ها بود چرا در مورد علیرضا قمیشی با اون همه تبلیغ و استفاده ابزاری از اسامی خواننده های اونور آبی به توفیق چندانی نرسید ؟!
در مورد بهنام صفوی هم خود رضا صادقی قبلا توی مجله همشهری جوان صحبت کرده ، این که اوج هنر یه خواننده این باشه که وقتی میخونه مردم رو یاد فلان خواننده بندازه که دوام نداره !!!

2.185.155.0
یکشنبه 19 خرداد 1392 - 21:43
erfan rahimi

یا پیر عرب!!!!!!!! جون من بگو دوست دارم زندگی رو دقیقا کاور کدوم آهنگه؟

188.245.45.99
دوشنبه 20 خرداد 1392 - 16:06
گلناز پرتوی

ها ها این جناب میثم یه چیزایی قبلا یه جاهایی شنیده بوود دقیقا یادش نمیاد کجا حالا همین جووری یه چیزی گفت دیگه واسه خودش زیاد جدی نگیرین دوستا :) ماشالا اطلاعات موسیقی موووووج میزنه در بین هوادارای جناب صادقی!! ماشالا خدا بیشترشون کنه :v :v :v

151.245.36.16
یکشنبه 19 خرداد 1392 - 12:34

وصف این روزهای سیروان : دروغ بگو ولی بگو هنوزم خواننده ام ... دروغ بگو ولی بگو حرفات شوخی بود ... دلم میخواد واسه یه بار دیگه باهات کارکنم داغش نمونه به دلم که برات تنظیم کنم ... دلم میخواد گریه کنم دلت برام بسوزه ... بابا سیروان جون حرفه راست رو زده چرا اینقدر پریشونی

یکشنبه 19 خرداد 1392 - 17:26
محمدرضا زمانپور

خداییش دیگه این قدر هم بی انصاف نباشید ، سیروان در حال حاضر یکی از موفق ترین خواننده های داخلیه

2.185.155.0
یکشنبه 19 خرداد 1392 - 21:52
نازنین

خیلی ببخشید,الان کی داره کیو میکوبه؟؟؟کی تو تمام مصاحبه هاش از اون یکی باید نام ببره؟؟؟کی میخواد کیو کوچیکتر و کم اهمیت تر جلوه بده پیش عوام مردم؟؟؟صادقی یا سیروان؟؟؟؟
فعلا که این جناب صادقی هستن که حسرت یه تنظیم دیگه از استاد مسلم تنظیم رو میکشن!!
ولی از بس مغرورن,غرورشون این اجازه رو بهشون نمیده تا از استاد درخواست کنن که شاهکاری براشون رقم بزنه!!!
محض اطلاعتون باید بگم سیروان خیلی فهمیده تر از این حرفاس که جواب همچین اهانت هایی رو بده,از قدیم گفتن جواب... خاموشیست!!
آره داداش,سیروان ما اینجوریاس!!
موسیقی ما لطفا تایید کن!!

5.119.245.43
یکشنبه 19 خرداد 1392 - 14:08

خدمت اون دوستانی که اومدن از خواننده ی مورد علاقشون آقای صادقی طرفداری کردن و همه نظر ایشون رو تأیید کردن باید عرض کنم که تعجبی وجود نداره،چون اینجور افراد هم مثل خواننده ی مورد علاقشون درک درستی از موسیقی روز دنیا ندارن اصلاً شاید هیچ چیز از موسیقی متوجه نشن...
به نظر اینجور افراد و آقای صادقی خوانندگی یعنی چه چه زدن و آه و ناله کردن و از غم و اندوه خوندن....
به نظرم این کشور و موسیقی ش خیلی اصیله درسته اما باید به موسیقی روز دنیا هم نگاه کرد،از نظر آقای صادقی و طرفدارانشون،نه Enrique خواننده اس،نه Chris brown،نه Usher....
خواننده هایی که همه دارن بهترین جوایز و معتبرترین جوایز موسیقیه دنیا رو میگیرن و همیشه بهترین هستن،و ما افتخار میکنیم که سیروان هم توو سبک خودش در حد این خواننده هاست ونسبت به موسیقی روز دنیا از آقای صادقی و امثال ایشون خیلی خیلی بالاتر و جلوتره....
تا کی می خواید توو گذشته دست و پا بزنید؟
تا کی از غم و درد و ناله و بدبختی لذت می برید؟
آهنگ دوست دارم زندگی رو سیروان رو گوش بدید،پر از انرژی مثبت،پر از شادی و امید به زندگی در نهایت استاندارد های روز دنیا و با بهترین و با کیفیت ترین موسیقی...
سیروان خسروی یعنی این حالا شما تا دلتون می خواد بگید خواننده نیست و بگید اصلاً مهم نیست ....
مهم اینه که آهنگ های سیروان رو اگه یه فرد خارجی گوش بده با تمام وجود از اون موسیقی لذت میبره و باهاش کاملاً ارتباط برقرار میکنه مثل آهنگ نه نرو که توو چارت هلندی اول بود و شاید هزاران نفر از خارجی ها بهش رأی داده بودن که مستند و مشخص توو این سایت وجود داره .... اما شما چی؟ فکر میکنید آهنگ های شما حتی بهترینش، توسط یه فرد خارجی گوش داده میشه؟ یا مثلاً در حدی هست که توو یه چارت بزرگ حتی رتبه 2000 ام رو هم بگیره؟
باز هم میگم هم آقای صادقی هم طرفدارای ایشون،چشماتون رو باز کنید و به واقعیت های زندگی خوب نگاه کنید...
واقعیت اینه که به نظر من شما در حد همین مملکت هم نیستید چه برسه به صحنه های بین المللی...
تأیید کنید موسیقی ما خواهش میکنم
Viva Sir-1 ****

یکشنبه 19 خرداد 1392 - 17:39
محمدرضا زمانپور

1- آهنگ "دوس دارم زندگی رو" آهنگ کاوره (یا به قول اردشیر احمدی اسکی !!!)
2- اگر شما Enrique ، Chris brown ، Usher و ... رو مثال میزنید و میگید چرا غمگین خوندن و اینها چرا Adele توی قائده شما نمی گنجه ؟!
3- در مورد چارت Funk music هلند صحبت کردین ، برای اطلاع شما باید بگم که هر خواننده ، آهنگ ساز و ... می تونه آهنگ خودش رو برای این رادیو بفرسته و توی رنکینگ این سایت شرکت کنه و خوب ما ایرانی ها که رنکینگ ها خوراکمونه ، مثلا علی کریمی و مهدی مهدوی کیا و فرهاد مجیدی توی رنکیگ ها همیشه بالای مسی و کریس رونالدو و تمامی ستاره های دنیان ! مهم اعتبار رنکینگه عزیزم!!!!
4-اگر موزیک به زعم شما روز !!! دلیل موفقیت یک آهنگ در عرصه بین المللی باشه پس این خبر ها در مورد استقبال بی نظیر از کنسرت ها و شرکت توی جشنواره ها توسط خواننده هایی مثل علیرضا قربانی و همایون شجریان و ... کشکه دیگه !!؟؟

2.185.155.0
یکشنبه 19 خرداد 1392 - 19:03
ammoooorezam فقط مشکی و مشکی پوشا

آقای خارجی بهتره بدونی که شماها هستین که چیزی سر در نمیارین بهتره بدونی خواننده هایی که از ایران تو جهان شناخته شده اند نامی از اقای سیروان نیست ... بهتره یه سری به سایت thetoptens بزنی وحقایق رو ببینی ... بابا تا کی دیگه فرهنگه غربی رو تو کشورمون رونق بدیم ...

2.145.137.83
یکشنبه 19 خرداد 1392 - 20:55
صابر علیزاده

توهیننننننن .. وای ... خب خوانندگی چه چه زدنه دیگه پس چیه ... خواننده ای که چه چه زدن بلد نباشه و نزنه اصن خواننده نیست ... اهنگ هم بایید غمگین باشه پر ناله و اه و درد و گریه ... اهنگ شاد به چه درد میخوره .... اون خواننده های خارجی رو تو با ایرانیا مقایسه میکنی .... واقعا که ....

85.185.102.80
دوشنبه 20 خرداد 1392 - 01:52
هادی سیرواانی

الان این جناب صابر شوخی داشت میکرد یا جدی نظرش این بوود؟ نه واقعا بگین ما در جریان باشیم با کیا طرف هستیم بعد جوابشونو بدیم الان نظر این دوستان واقع بون جدی بوود؟

173.255.234.11
دوشنبه 20 خرداد 1392 - 14:42
{M}{M} S

یه سری از دوستان هم هستن بدون اینکه هیچی از موسیقی بدونن و بفهمن، یه چیز یاد گرفتن فقط که این آهنگ کاوره اون آهنگ کاوره....
آخه عزیز من اصلاً شما کلاً معنیه کاور بودن یه آهنگ و می فهمی؟ به خدا اگه بفهمی
می خوای بهت ثابت کنم چند تا از آهنگ های همین سلطان مشکیتون کاور بوده و به معنای واقعی هم کاور بوده...
از دید شما که گوشتون با موسیقی آشنا نیست مخصوصاً سبک سیروان و سبک های غربی،به نظرتون میرسه که همه ی آهنگ هاییی که توو گام ماژور می شنوید کاور هم دیگه ان...
مثلاً مطمئنم از دید شما آهنگ turn up the music از Chris brown کاور آهنگ جدید live it up از J.Lo هستش...
تعجبیم نداره چون شماها فقط سطحی به موسیقی نگاه می کنید و چیزی از گام و نت های موسیقی متوجه نمیشید...
یه مقدار در مورد لفظ کاور بودن تحقیق کنید بعد می تونیم با هم بحث کنیم ...
در ضمن لطفاً از روی سند و مدرک حرف بزنید اگرم در مورد چیزی تخصص ندارید حرفشم نزنید...

2.177.240.180
دوشنبه 20 خرداد 1392 - 16:20
گلناز پرتوی

جناب زمان پور لطف کنید بیزحمت شما که ماشالا آخر اطلاعاتین ! به ما هواداران بی اطلاعات سیروان همینطور به خود سیروان عزیز یه توضیحی میفرمایید که دوست دارم زندگی رو دقیقا کاور کدوم آهنگه ؟؟؟ که ما هم اطلاعاتمون مثل شما زیاد شه ! بعد یه چی دیگه چرا اگه به نظرتون این رتبه بندی های بین المللی کشکه و همه میتونن توش رای بالا بیارن چرا جانت صادقی تشریف نمیبرن یکی از کارای خارق العادشونو!!! تو همین رنکینگان ها قرار بدن ببینیم چندم میشن ؟؟؟ شایدم سرشون گرم نظر دادن درباره ی اینو اونه وقت نمیکنن شما به عنوان یه طرفدار سینه چاک لطف کنین زحمتشو بکشین که شاید ما اسم ایشونم گاهی بشنویم در عرصه های جهانی ! موزیک ما لطفا تایید کنید ببینم چه پاسخهایی دارن ایشون که مام اطلاعاتمونو کامل کنیم متشکرم :)

151.245.36.16
یکشنبه 19 خرداد 1392 - 14:31

سیرواااااااااااااان این نام در آینده هیچ حرفی برای گفتن در مقابل این نام یعنی آرون حسینی نخواهد داشت ... هر چقدرم خوب باشه ولی ارون یه چیزه دیگس ... من حتی سطح شجاعت شفائی رو از سیروان بالاتر میبینم ... زنده باد سلطانه بی رقیب موسیقی ایران رضـــــــــا صـــــــــادقی ......

یکشنبه 19 خرداد 1392 - 17:13
گلناز پرتوی

عجب !!! پیشگو هم هستین شماها ما خبر نداشتیم !! داداش تو اون گوی سحر آمیزن قشنگ دقت کن اون کسی که تا چند سال دیگه با این سبک یکنواختو آهنگای تکراری هیچ جایی تو موسیقی ایران نداره و به فراموش شدگان میپیونده رضا صادقیه خودشم خوب میدونه که افتاده به دست و پا زدن تا با تخریب بزرگان شاید بتونه جایگاه قبلی خودشو به دست بیاره ! اینو به عنوان یه پیشگوویی کوچیک خدمتتون گفتم چون من پیشگووییم از شما خیلی بهتره !

151.245.37.241
یکشنبه 19 خرداد 1392 - 22:03
نازنین

باووووووشه!!!اصلا تو خوبی با همینایی که گفتی!!
ببین جناب,این اشخاصی که نام بردین تمام هنرشون تو کامپیوترشون سیوه!!
اگه خارج از کامپیوتر و تو دنیای واقعی و روی ساز زنده حرفی دارن,بسم الله!!
واگرنه هستن کسانی که با کامپیوتر میتونن صداسازی کنن!!زیادم هستن!!یکیش خود من!!

5.119.245.43
دوشنبه 20 خرداد 1392 - 15:49
ammoooorezam فقط مشکی و مشکی پوشا

اوه برین کنار نازنین آهنگساز اومد .. هه برو بابا اصلا تو میدونی تنظیم چیه ؟ اصلا تو ارون رو میشناسی ؟ به نظره من بهترین تنظیم گننده های ایران یکی ارون حسینی و دیگری کوشان حداد حالا هرچی هم سیروان کار کنه بعیده به اینا برسه مگه باز دست به گریبان رضا بشه که بازم ....

2.145.137.83
جمعه 31 خرداد 1392 - 15:05
حسین مشکی پوش

شمایی گه میگی پشت ساز فکر نمیکنم سیروان چیزی تو نوازندگی داشته باشه در قبال صادقی یا ارون حسینی که بهتر راجعبش بیشتر بخونی؟؟!
سیروانی که اجرا زندس پر فالشی و خیلی جاها داره ملوداین میاد صداشو جابجا میکنه شوخی بذاری جلوی کسی که خدای هنر تو خوندن

2.177.164.209
یکشنبه 19 خرداد 1392 - 15:50

بد نیست اطلاعیه رضا صادقی هم پس از این مصاحبه بخونید تا نظرش رو در مورد سیروان و هواداراش بدونید...
به خدا این حرفایی که میزنید لایق آقا رضا نیست...

ala
یکشنبه 19 خرداد 1392 - 18:20

آدم بايد يکم فروتن باشه خود بزرگ بيني هنر نيست... روي صحبتم به دآقاي صادقي
درخت هرچه پربار تر شاخه هاش افتاده تر

یکشنبه 19 خرداد 1392 - 18:22

ول کنید بابا این حرفارو. اونم نظر خودشو گفت دیگه!
هر کس نظری داره.
منم با نظرش مخالفم.
مهم اینه که خیلیا هستن سیروانو دوست دارن.به این حرفا واکنش نشون ندید انقدر

یکشنبه 19 خرداد 1392 - 19:08

مگه سیروان خواننده ست ؟؟؟
مگه کسی به بی رقیب بودن رضا صادقی شک داره ؟؟؟؟

دوشنبه 20 خرداد 1392 - 02:35
نازنین

من از بنیان به این قضیه مشکوکم!!

5.119.245.43
دوشنبه 20 خرداد 1392 - 10:00

جناب فعلا که شماسلطانت رونروین.جالبه الزایمرم گرفتید.سامان گوران صدای صادقی تقلیدکرد دیدم چقدرصادقی حرمت نگه داشت.

دوشنبه 20 خرداد 1392 - 11:14

جواب سیروان در صفحه ی شخصیش:
همیشه گفتن که انسانهای موفق ، دشمنهای بیشتری دارن.
نمیدونم باید خوشحال باشم یا ناراحت... از اینکه از دید بعضی افراد موفق هستم باید احساس خوشحالی کنم یا از حسادتهای بی دلیلشون ناراحت بشم؟ نکته جالب اینه که من واقعا هنوز خودم رو انسان موفقی نمیدونم... هنوز احساس میکنم خیلی خیلی در کارم و زندگیم باید پیشرفت کنم. اگر هم با جایی رسیدم ، باعث تنگ شدن جای دیگران نشده ...دلیلش هم فقط این بوده که شماها من و کارهامو ، همینطور که هستم دوست داشتید و همیشه خودم رو به این دلیل انسان خوشبختی میدونم.

بیشتر از 7 ماهه که ترجیح دادم برای دوری از حاشیه و تمرکز بیشتر در کارم ، با هیچ نشریه یا سایتی مصاحبه نکنم و اگر هم صحبتی بوده همینجا ، برای شما نوشتم ... ولی در طول این مدت هر ماه و بعضی اوقات هر روز ، هر ترانه سُرا (!) ، تنظیم کننده (!) ، خواننده (!) ، خبرنگار (!) ، مسؤول سایت و خلاصه هر آدمی که فکر میکنه در موسیقی دستی بر آتش داره ، احساس کرده که رسالت بزرگی روی دوشش هست و باید من رو مورد حمله و نقد خودش قرار بده.

کاش این دوستان به جای رفتارهای پر از بخل و حسادت ، کمی روی آرامش درون و تخصصشون کار کنن.

به قول حافظ:

عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت
که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت
من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
هر کسی آن درود عاقبت کار که کشت

دوشنبه 20 خرداد 1392 - 15:44

اخی چقدر مظلوم بوده این سیروان ما خبر نداشتیم چقدر جالب حرف زده... اخه تنظیم گننده ایران کم داره که رو تو قفل کنن و بخوان به کارای تو حسودی کنن ؟ جالبه خیلی جالبه ایشون از خودشون یه قول تنظیم ساختن بابا بیا بیرون از این خیالات .. ما مشکی پوشا خوب میدونیم نصف از شمایی که میان خودتونو طرفداره سیروان جا میزنن کی هستین کسایی که همیشه به رضا و موسیقی رضا حسادت داشتند کسایی که اسمه خواننده مورده علاقه تون همیشه پایین تر اسمه رضا بوده و حالا که دیدن با یه آلبوم بسیار زیبا موسیقی رو تو ایران زنده کرد اومدید و دارید حاشیه درست میکنید ... عیبی نداره ما به مشکی دلخوشیم دو رنگی ها رو بیخیال .. زنده باد مشکی پوشا

سه شنبه 21 خرداد 1392 - 00:58
هادی سیرواانی

جواب ساده و صریح و بی حاشیه ی سیروان خیلی باعث سوزش شما دوستان شده میدونم ولی نحوه ی پاسخ سیروانه که واقعا در نوع خودش بی نظیره کاملا گویاست نیازی به هیچ توضیح اضافه ای نداره مخصوصا 2 بیت آخرش از حافظ که دقیقا جواب شماهاست !!!

69.164.219.110
سه شنبه 21 خرداد 1392 - 10:08
bita mahani

چیه از حرفای سیروان ناراحت شدین؟؟؟یادتونه ما که ناراحت شدیم از رضا صادقیتون گفتین چیزی نیست فقط نظرشو گفته الانم سیروان فقط نظرشو گفته...در ضمن سیروان انقدر قوی هست واسه ما که نخوایم به رضا صادقیتون حسادت کنیم...تو اینکه سیروان بهترین تنظیم کنندستم شکی نیست تمام امارا اینو نشون میدن

91.98.4.72
سه شنبه 21 خرداد 1392 - 14:41
ammoooorezam فقط مشکی و مشکی پوشا

جالبه که در این سرزمین همیشه از ازادی بیان حرف میزنیم اما گاهی طاقتش رو نداریم

رضا برا هرکسی اندازه ارزشش حرف میزنه اونم ارزشش از این بیشتر نبود ...

رضااااااااااااااااااااااااااا میخوامت سلطااااااااااااااان پاااااااااااااپ ایران

2.145.137.83
چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 11:46
bita mahani

دیگه سیروان عزیزم جواب همرو مختصرو واضح داد نیازی به پاسخ بیشتر نیست...همه چیز تو جوابش مشخصه

91.98.4.72
دوشنبه 20 خرداد 1392 - 16:59

رضا صادقی سلطان بی رقیب در موسیقی ایران ....

همــــین

دوشنبه 20 خرداد 1392 - 17:58

چند روزی هست که مطلب مصاحبه و نقطه نظرم در مورد اقای خسروی بهانه بعضیها شده برای خودنمایی …
جالبه که در این سرزمین همیشه از ازادی بیان حرف میزنیم اما گاهی طاقتش رو نداریم

..
من به خود اقای خسروی هم گفتم که اگه بهترینی در قشر جوان به لحاظ خلاقیت موسیقی باشه قطعا یکی از این نامها سیروان خواهد بود اما در فضای سبک وسیاق خوانندگی از سبک پاپ ایرانی ایشون رو نمیشه لحاظ کرد….
مثلا برادرم محسن چاوشی با وجود فضای خاص موسیقی که کار میکنه اما بازم در روند موسیقیش گوشه های ایرانی و حتی بومی جنوبی بطور قدرتمند وجود داره اما اقای خسروی سبکی که فعالیت میکنن بیشتر تکیه به تنظیم و ملودی در اون تاکید میشه که ایشون هم بهترین حالتش رو خلق و اجرا میکنن..

جالب تر که بعضی حتی همون مصاحبه رو کامل نخوندن ..
در کل این توضیحات رو به احترم درخواست همه مشکی پوشان و همچنین احترام به شعور طرفدارای اقای خسروی خدمتتون عرض کردم و بازم میگم که دوستیها برای من همیشه محترم هستن و از خدا میخوام که یه روزی به این نقطه برسیم که هر کسی در قالب احترام میتونه ازادانه نظر بده …

از هواداران و مشکی پوشان ممنونم که در این قاعله نجیب و محترم پاسخگو بوده و هستن …

بزودی در اولین نشست مشکی پوشان همدیگه رو میبینیم

جالبه که در این سرزمین همیشه از ازادی بیان حرف میزنیم اما گاهی طاقتش رو نداریم
جالبه که در این سرزمین همیشه از ازادی بیان حرف میزنیم اما گاهی طاقتش رو نداریم
جالبه که در این سرزمین همیشه از ازادی بیان حرف میزنیم اما گاهی طاقتش رو نداریم
جالبه که در این سرزمین همیشه از ازادی بیان حرف میزنیم اما گاهی طاقتش رو نداریم
جالبه که در این سرزمین همیشه از ازادی بیان حرف میزنیم اما گاهی طاقتش رو نداریم
توووووجه کردین به گفته های رضا صادقی ... واقعا جالبه

سه شنبه 21 خرداد 1392 - 00:09

اطلاعیه رضا صادقی در مورد سیروان وطرفداراش :

سلام به همه دوستان ساده صبورم

چند روزی هست که مطلب مصاحبه و نقطه نظرم در مورد اقای خسروی بهانه بعضیها شده برای خودنمایی …
جالبه که در این سرزمین همیشه از ازادی بیان حرف میزنیم اما گاهی طاقتش رو نداریم

..
من به خود اقای خسروی هم گفتم که اگه بهترینی در قشر جوان به لحاظ خلاقیت موسیقی باشه قطعا یکی از این نامها سیروان خواهد بود اما در فضای سبک وسیاق خوانندگی از سبک پاپ ایرانی ایشون رو نمیشه لحاظ کرد….
مثلا برادرم محسن چاوشی با وجود فضای خاص موسیقی که کار میکنه اما بازم در روند موسیقیش گوشه های ایرانی و حتی بومی جنوبی بطور قدرتمند وجود داره اما اقای خسروی سبکی که فعالیت میکنن بیشتر تکیه به تنظیم و ملودی در اون تاکید میشه که ایشون هم بهترین حالتش رو خلق و اجرا میکنن..

جالب تر که بعضی حتی همون مصاحبه رو کامل نخوندن ..
در کل این توضیحات رو به احترم درخواست همه مشکی پوشان و همچنین احترام به شعور طرفدارای اقای خسروی خدمتتون عرض کردم و بازم میگم که دوستیها برای من همیشه محترم هستن و از خدا میخوام که یه روزی به این نقطه برسیم که هر کسی در قالب احترام میتونه ازادانه نظر بده …

از هواداران و مشکی پوشان ممنونم که در این قاعله نجیب و محترم پاسخگو بوده و هستن …

بزودی در اولین نشست مشکی پوشان همدیگه رو میبینیم

سه شنبه 21 خرداد 1392 - 12:18
Somaye Raeisi

باشه آقااااااااا تو که راست میگی
حیف که ارزش نداره وگرنه حتما در جواب حرف خود سیــــــــــــروان عزیزو می گفتم همینقد بگم

عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت
که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت
من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
هر کسی آن درود عاقبت کار که کشت

67.213.218.74
سه شنبه 21 خرداد 1392 - 14:22

خطاب به جناب مشکی پوش
.
.
عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت
که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت
من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
هر کسی آن درود عاقبت کار که کشت

سه شنبه 21 خرداد 1392 - 18:34

هر کی فهمید که بریدی می خواد از تنت ببره
واسه شیر خسته موشم! یلی میشه و میغره

"رضا صادقی ستون شعر و موسیقی پاپ ایران "

چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 00:17

دیدی که تو برنامه ی ساعت 25 که گزارشی بود از پشت صحنه ی کنسرت رضاصادقی بازم از سیروان تعریف کرد...

تورو خدابس کنید...

s2
یکشنبه 26 خرداد 1392 - 22:57

من میگم بعد این مصاحبه جنچالی همون 4 تا تک آهنگو میذاره همون جوری که قبل انتشار آلبومش بازم همون مصاحبه جنجالی رو انجام دادن کلا جنجال بیشتر از تبلیغات جواب میده محض اطلاع هواداران رضا صادقی که میگن نیاز به تبلیغ ندارههه

دوشنبه 27 خرداد 1392 - 23:04
s2

یه چیز دیگه هم یادم رفت بگم اینه همین مصاحبه های جنجالیه که باعث میشه یه خواننده کارش به حاشیه کشیده بشه

اینم دلیل دومم برای اینکه چرا هیچکس نمی ترکد ؟؟اولیشو بالاتر نوشتم

^._.^
......

5.120.117.112
چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 01:55
حسین مشکی پوش

اون یکسالی که سلطان هر بلایی سرش اوردن دم نزد کجا بودی؟؟؟
شما مشکلت اینه میخواین با کوبیدن اسطوره ای مثله رضا صادقی خوانندتون بیاد بالا ولی نمیشه.
دیگه استاده جنجالم همه میدونن کیه نگو پس لطفا.

2.177.104.230
چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 18:47
s2

نمیدونم چرا نظرمو گذاشتم الان عذاب وجدان دارم داداش حسین ببخش حالا نبخشیدی هم حداقلش به دل نگیر حلال کنید تو دلم نقل یه حرفایی هست اگه بگم میری اگه نگم میمیرم
بقول سعدی:
آن کس که از او صبر محال است و سکونم
بگذشت ده انگشت فرو برده به خونم
پرسید که چونی زغم و درد جدایی
گفتم نه چنانم که توان گفت که چونم

5.117.93.115
جمعه 31 خرداد 1392 - 15:01
حسین مشکی پوش

نه داداش گلم فدا سرت من هیچوقت از صادقیم که برام خیلی عزیز طرفداری بی هوده نکردم ولی دوست ندارم کسی کوبیده شه.
حتی وقتی محسن یگانه البوم حباب رو داد و کلی نظر منفی اومد سمتش من مخالفت کردم که چطور 3 ساعته البوم نیومده البوم رو انقدر گوش دادن که میتونن مثله یک کارشناس زحمات 2 ساله یک نفر رو بکوبن.
به هر صورت اسمون و قلبمون مشکی ولی پاک دوست داریم .

2.177.164.209
شنبه 1 تیر 1392 - 00:00

سلطان بی نظیر و تکرار نشدنی موسیقی پاپ ایران :

رضــــــــــــــــــــــا صـــــــــــــــادقــــــــــــــــی...

(واسه شیر خسته موشم...یلی میشه و می غره...
.
حتی اونایی که روزی ، همه یاور بودنو کس
وقتی افتادی می بینی ، که میشن به شکل کرکس...)!!!

سه شنبه 11 تیر 1392 - 09:47

سلام، من این آهنگو میتونم از کدوم سایت تهیه کنم؟ میخوام حق خواننده هم توش رعایت بشه
لطفاً راهنمایی کنید

چهارشنبه 23 مرداد 1392 - 18:56

نمي خواسته همكاري كنه خب نكنه كسي هم زورش نكرده ولي اين دليل نميشه كه بگه من سيروانو خواننده نميدونم خب اين حرفش باعث ميشه هواداران سيروان يا شايد هم خودسيروان ناراحت بشن

یکشنبه 27 مرداد 1392 - 16:39

من بمیییرم برای سیروان همیشه فوق العادم با اون صدا و سبک خاصش که همه بهش حسودی میکنن
اصلا انتظار این بی احترامی رو از آقای صادقی نداشتم ٬ این بود جواب اون همه زحمتای سیروان؟؟؟؟؟
من که به شخصه تنها آهنگی که از همچیش مخصوصا تنظیمش خوشم اومد فقط وایسا دنیا بود که اون هم تنها به خاطر تنظم سیروان همیشه عزیز و خاص بود .
این واقعا درست نیست که با خراب کردن یگران خودمون رو بالا بکشیم و فکر کنیم که هنر کردیم . دیدید که با وجود اینهمه اظهارات نارست و توهین به سیروان و سیروانیست ها از جمله من هرروز به طرفدارهای این عشق هنرند یعنی سیروان اضافه میشه و برای بلیت کنسرتاش سرودست میشکوونن وبه سرعت باد SOLDOUT میشه وهمچنین هر بار رکورد جدیدی در حال ثبته در حالی که هنوز مجوز بعضی ها برای کنسرت صادر نشده.
اینجا جا داره که از آقای صادقی تشکر ویژه ای داشته باشم چون با اینکه نه تنها از محبوبیت ذره ی سیروان کم نشد بلکه مثل همیشه بدون حتی ذره ای مانع از طرف بدخواهان به فعالیت ماهرانش همجنان ادامه میده و ثابت کرد که انقدر قدرتمنده که اینجور حرفها هیچ اثر منفی ای توی کارای خاصش نمیزاره و تازه همین جاهاست که به خوم افتخار میکنم که طرفدار یه همچین فرشته ی عزیزی شدم وهمچنین یه درس زندگی هم به من آموختن که با خراب کردن دیگران نتنها به هیچ جاییی نمیرسیم بلکه پس رفت هم میکنیم مخصوصا اگر خراب کردن کسی باشه که یه زمانی بهمون لطف کرده .
واقعا درسته که میگن انسان های قدرتمند همیشه دشمن های بیتری هم دارن
<<سیروان عزیزم اینو بدون که اگه حتی صد تا بد خواه داری هواتو دام هرجا باشی>>
**********************************SIRVAN*********************************

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رقیب ندارم | موسیقی ما