برنامه یاد بعضی نفرات
 
حاشیه نگاری نخستین جشن سالیانه «موسیقی ما» - 1
حضور ستاره ها و بزرگان موسیقی در جشن «موسیقی ما»
 موسیقی ما – بهمن بابازاده: نخستین جشن سالیانه «موسیقی ما» شب گذشته در تالار وحدت برگزار شد تا برترین های موسیقی کشور در سال 91 ، پس از انجام و برگزاری نظرسنجی بزرگ این سایت معرفی شوند.این برنامه که از مدت ها قبل مسئولین برگزاری آن در صدد برگزاری آبرومندانه آن بودند، با حاشیه ها و اتفاقات ریز و درشت مختلفی به مرحله اجرا رسید. بخش اول حاشیه نگاری خبرنگار «موسیقی ما» را از این برنامه می خوانید:

* گروه کارگردانی این جشن با مدیریت «مجید برزگر» از ساعت 9 صبح روز بکشنبه، مراحل نصب دکور و برنامه ریزی های اجراها را در سالن وحدت آغاز کردند. گفتنی است پیش از این قرار بود دکور اجرای نمایش «مرغ باران» (که تا هفتم تیرماه همه روزه در تالار وحدت به روی صحنه می رفت) بر روی صحنه باقی بماند که با مساعدت مدیران تالار وحدت، این دکور از روی صحنه جمع شد تا سن تالار وحدت به صورت کامل در اختیار نحشتین جشن سالانه موسیقی ما قرار گیرد.

* گروه هایی که قرار بود در این جشن به اجرای برنامه زنده بپردازند، از ساعت 1 بعدازظهر روز یکشنبه مراحل تست صدا را آغاز کردند. سهراب پورناظری و گروهش اولین گروهی بودند که تست صدا کردند و در ادامه علی قمصری به ساندچک پرداخت و در نهایت گروه علیرضا قربانی بدون حضور خود این خواننده سازهایشان را کوک کردند. بنا بر برخی دلایل، امکان تست صدا برای اجرای بابک جهانبخش میسر نشد.

* از یکی دوساعت قبل از شروع مراسم، تجمع در برابر تالار وحدت به چشم می خورد و برخی از کاربران و دوستداران چهره های موسیقی برای دیدن چهره های مورد علاقه خود به این محل آمده بودند.

*  چهره ها و ستاره ها یکی پس از دیگری از راه رسیدند و در این بین برخی از آنها نیز با خانواده هایشان به تالار وحدت مراجعه کرده بودند.

* استاد عبدالوهاب شهیدی، استاد شهرام ناظری، استاد کیخسرو پورناظری، همایون شجریان، محمد اصفهانی، علیرضا قربانی، سیمین غانم،  کیوان ساکت، تورج شعبانخانی، فردین خلعتبری، سهراب و تهمورس پورناظری، احسان خواجه امیری، سیروان خسروی، محسن یگانه، رامین صدیقی، محمد حسین توتونچیان، شهرام شعرباف، اعضای گروه پالت، همایون نصیری، اعضای گروه دیوار، سامان احتشامی، فرزاد فرزین، صدرالدین حسین خانی، مجید طوسی، غلام علمشاهی،امیر ارجینی، بابک جهانبخش، پویا نیکپور، پدرام و میلاد درخشانی، زایا سلیمان، کیوان هنرمند، هوشنگ جاوید، مسعود همایونی، بابک ریاحی پور، یاشار و ایلیار خسروی، شهرام شکوهی، ایمان قیاسی، مسعود دهقان، آرون حسینی، رضا خانزاده، مرتضی پاشایی و... از جمله چهره هایی بودند که زودتر از بقیه وارد سالن شدند.

* سید محمد بهشتی، دکتر سید صادق طباطبایی، جواد مجابی (شاعر)، محمدعلی بهمنی، مریم زندی (عکاس)، سیمین غانم، ابراهیم حقیقی (گرافیست)، بهروز رضوی (گوینده)، شاهرخ تویسرکانی (روزنامه نگار)، صدیق تعریف، میلاد کیایی، حمیدرضا نوربخش، دکتر محمد سریر، فخری ملک پور (نوازنده پیانو)، بیژن بیژنی، مهسا وحدت، مزدا انصاری، ایرج نوذری، شروین مهاجر، علی قمصری، حمید اسفندیاری، آریا عظیمی نژاد، شهاب رمضان، رستاک حلاج، مهرداد نصرتی، امید حاجیلی، دارا دارایی، آرش پژندمقدم، پدرام کشتکار، هومن جاوید، زهرا عاملی، مهران عباسی، و... از جمله هنرمندان حاضر در این مراسم بودند.

* محسن یگانه به همراه فیروز ویسانلو وارد سالن شد.

* احسان خواجه امیری در کنار سیروان و زانیار خسروی و شهاب رمضان، وسط ردیف 4 سالن نشستند و در طول برنامه نیز مدام در حال شوخی و بحث درباره برنامه بودند.

* احسان علیخانی با اشاره به سبد گل های قرمزی که در کنار تریبون اش قرار گرفته بود گفت:«با توجه به زمان محدود برنامه و آیتم های متعددی که باید اجرا شوند، از همه بزرگواران خواهش می کنم که صحبت هایشان بیش از 30 ثانیه به طول نینجامد و در صورت گذشت زمان و برای حفظ شأن هنرمندان گرامی، من یکی از این شاخه گل ها را به آنها تقدیم خواهم کرد.»

* در هنگام تقدیر از استاد عبدالوهاب شهدیدی، همایون شجریان به روی سن آمد و به رسم احترام و رعایت کسوت، دست عبدالوهاب شهیدی را بوسید. این حرکت همایون با استقبال ویژه ای از سوی حاضران در سالن رو به رو شد.

* هنگام تجلیل از عبدالوهاب شهیدی و کیخسرو پورناظری،  ویدئوهایی نیز شامل صحبت و گفتگو با این اساتید و اظهارات اهالی موسیقی درباره آنها، در سالن پخش شد.

* حضور شهرام ناظری روی سن، با تشویق های ممتد جمعیت همراه شد.

* محسن چاوشی متنی را در اختیار مسئولین برگزاری برنامه گذاشته بود که در آن از تمام کسانی که به او رای داده بودند، تشکر و قدردانی کرده بود.

* در تمام بخش هایی که محسن چاوشی برنده شد، مسعود دهقان (مدیر برنامه این خواننده) به نمایندگی از او، جایزه هایش را گرفت.

* سالار عقیلی به دلیل مسافرت خارج از کشور و حسین علیزاده به دلیل عدم حضور در تهران، از جمله سرشناس ترین غایبان برنامه بودند.


ادامه دارد...
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 تیر 1392 - 07:02

دیدگاه‌ها

دوشنبه 10 تیر 1392 - 11:05

منتظر گزارش تصویری هم هستیم

دوشنبه 10 تیر 1392 - 11:14

آقا ویدئو هاشو دراختیار ما هم بذارید ، اگه میشد کل مراسمو به صورت سی دی برای توزیع میذاشتید هم خیلی عالی تر میشد

دوشنبه 10 تیر 1392 - 11:22

مرسي عالي بود ممنون منتظر گزارش هاي بعدي اين جشن هستيم موفق باشيد ممنون

دوشنبه 10 تیر 1392 - 11:31

کاشکی می شد یه فیلم از مراسم بزارید.

دوشنبه 10 تیر 1392 - 11:45

آقــــــــــــــــــــــی خـــــــــــــــــــــــــاص موسیقی ایران

محــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسن چاوشی

زنده باد

دوشنبه 10 تیر 1392 - 11:48

:(
من نتونستم بیام .
امیدوارم باز جشن بزارین و بتونم اینبار شرکت کنم.
ممنون موسیقی ما

دوشنبه 10 تیر 1392 - 11:49

اگه میشه عکس یا ویدیویی از این جشن بزارین ممنون

دوشنبه 10 تیر 1392 - 11:51

ایول بابا همه بزرگان بودن عالی بوده پس مراسم مرسی موسیقی ما
زنده باد چاوشی

دوشنبه 10 تیر 1392 - 11:53

فدای سلطان محسن چاوشی بشم با این اخلاق های خاصش
شک نکنید که لقب بهترین خواننده تاریخ موسیقی ایران سزاوار اوست...

چهارشنبه 12 تیر 1392 - 09:07
amir

این که تو جشنواره شرکت نمیکنه اخلاق خاص بش میگن بابا اینو میگن بی احترامی به همه ی اهالی موسیقی کشور.... چاوشی داره با احساسات طرفداراش بازی میکنه و شما اینو میگید اخلاق خاص. این که کنسرت نمیده شما میگید اخلاق خاص تا کی میخواهید خودتونو گول بزنید من بعضی موقع ها به ... شک میکنم.
موسیقی ما تو تایید نکن تو عادت داری متاسفم واسه این سایت که هر چی دلخواهشه تایید میشه.

2.179.179.10
پنجشنبه 13 تیر 1392 - 10:08
hamid reza mahmoudi

آقا امیر واقعا درکتون میکنم سلطان هرسال تموم جوایزی که به اون مربوط میشه رو کسب میکنه و شما با این جای کار مشکل دارید نه اخلاقای خاص سلطان.آخه کم نیست 5 سال آلبوم سلطان داره انتخاب میشه
87 یه شاخه نیوفر / 88 ژاکت / 89 حریص / 90 پرچم سفید / 91 من خود آن سیزدهم

37.255.69.194
چهارشنبه 19 تیر 1392 - 12:37
amir

من از تواناییهای محسن حرف نزدم آره تو استیدیو خوب میخونه من میگم که تا کی میخواد... بگین اخلاق خاص. شما هم خوب میدونید به اینا میگن ضعف یه خواننده. تو به من بگو این نقطه قوت حساب میشه؟ آلبوم های چاوشی واسه شما بهترین آلبوم بود واسه بقیه که بهترین آلبوم نبود منظورم این نیست که آلبوماش قشنگ نبودن منظورم اینه که در هر سالی سه تا آلبوم میتونن بهترین باشن چون این توانایی در خواننده های ما هست منظورم اینه که موسیقی ما تک محوری نیست مثلا نمیتونیم بگیم امسال فقط آلبوم چاوشی خوب بود بقیه آلبوما چیزی واسه گفتن نداشتن. اصلا ما ایرانیها یه اخلاق بدی که داریم اینه که فقط به آلبوم خواننده خودمون گوش میکنیمو میگیم این آلبوم فوق العاده است و به بقیه آلبوما سطحی گوش میکنیم. تازه یه مورد دیگه اینکه صدا سلیقه ای هست و تو نمیتونی بگی این صدا بهترین صداست و اون صدا بدترین صدا.
انقدر هم نگید سال فلان این آلبوم بهترین شد سال فلان اون آلبوم.
بیاییم با هم به پیشرفت موسیقی کمک کنیم انتقاد بجا کنیم بجای اینکه هی به هم توهین کنیم هی خواننده ها رو توهین کنیم. خیلی ببخشیدا اینو دارم میگم اصلا قصدم توهین نیست یارو طرفداره چاوشیه میگه چرا تندیس بهترین اجرای زنده رو به یگانه دادن آخه تو دیگه نباید نظر بدی که وقتی از خواننده ی مورد نظرت حمایت میکنی که خوشم میاد چاوشی تو هیچ برنامه ای شرکت نمیکنه هیچ کنسرتی نمیده اخلاقش خاصه. آخه خواننده تو که اصلا کنسرت نمیده. تمام حرفم اینه که در بخش نظرات بیاییم به پیشرفت موسیقیه کشور کمک کنیم نه توهینو دروغ ببافیم.

2.179.179.105
دوشنبه 10 تیر 1392 - 11:58

برای عموم ازاد بوده یعنی ی ی ی !!!!!!!!! اگه بوده پس چرا به کاربراتوووووون نگفتید بیان ااااااااا

دوشنبه 10 تیر 1392 - 12:00

آخ جون بابک عزیز هم تندیس گرفت
فقط سلطان احساس
:-))

دوشنبه 10 تیر 1392 - 12:06

نتایج رو هم زودتر بگین لطفا
ایول محسن چاوشی...

دوشنبه 10 تیر 1392 - 12:13

عاااااااااااااااااااااااااااااالی بود

دوشنبه 10 تیر 1392 - 12:15

ایول محسن چاوشی درود بر او

دوشنبه 10 تیر 1392 - 12:29

من کارت ورود به جلسه رو داشتم ولی دیشب نرفتم.. ازین کارم پشیمون نیستم چون میشد حدس زد استاد چاوشی نمیاد

دوشنبه 10 تیر 1392 - 14:25
محمدرضا صادق زاده ارجمند

مگه کنکوره

2.178.24.223
دوشنبه 10 تیر 1392 - 12:36

hala didin baz mohsen chavoshi nayomad ????man ke midonam in mohsen mikhad maro degh marg koneee....bekhodaaaaa mond be delemon ye bar bebinimesh..khodaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

دوشنبه 10 تیر 1392 - 12:45

خیلی خیلی مرسی موسیقی ما!!!!
فقط اسم برنده هارو نگفتین!
خیلی ممنون!

دوشنبه 10 تیر 1392 - 12:54

تو رو خدا عكسا شو بذارين

دوشنبه 10 تیر 1392 - 13:01

یه سوالی که از دیشب تا حالا ذهن من و به خودش مشغول کرده اینه که واقعا کارشناسان محترم این برنامه چطوری داوری کردن که تندیس بهترین اجرای صحنه ای رسید به محسن یگانه و خواجه امیری؟!؟!؟
در صورتی که همه ی میدونند که فرزاد فرزین بهترین خواننده آیه که اجراهای صحنه آیه منحصر به فردی رو اجرا میکنه و همیشه کنسرتهاش متفاوته....
هرچند که گرفتن جایزه در بخش مردمی بیشتر از بخش کارشناسی ارزش داشت. ...
ولی حیفه که تنها جشن موسبقی با رایزنی های شما خراب شه....
عادلانه قضاوت کردن اولین شرطه دوووووستان عزیز...

دوشنبه 10 تیر 1392 - 13:13

عاليه ، نتايج و زودتر بزنيد ديگه!

دوشنبه 10 تیر 1392 - 13:26

محسن چاوشی همیشه بهترین بوده و هست و خواهد بود !! درود بر شرف و هنر آقای خاص موسیقی کشور.. مردمی ترین خواننده تاریخ کشور .الحق که آقای خاص برازنده خودت و هنرته !

دوشنبه 10 تیر 1392 - 18:03
خودم

اگه مردمی ترینه پس چرا من توی هیچ مراسم و .... ندیدمش؟؟؟؟
شما دیدی ؟؟؟

151.239.191.226
سه شنبه 11 تیر 1392 - 10:20
نیلوفر فرزین

اگه اقای چاوشی همیشه بهترینه پس چرا اقای خواجه امیری بهترین شدن نکنه ارا اشتباه شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

2.180.83.150
سه شنبه 11 تیر 1392 - 17:35
اميرحسين انصاري

خانم فرزین! آیا شما از نتایج موسیقی ما اطلاع دارید؟!!!!!!!!!! آقای چاوشی در همه ی بخش های مردمی به غیر از تنظیم اول شد. اون وقت میگید خواجه امیری اول شده!!!!!! نتایج رو که نمیشه تغییر داد عزیزم.

2.147.40.177
سه شنبه 11 تیر 1392 - 23:50
نيلوفر فرزين

اقاي انصاري شما درست ميفرماييد من خبر ندارم ولي اون جور كه تيتر سايت موسيقي ما بود نوشته بودن كه عاشقانه هاي احسان خواجه اميري بهترين شده ولي خوب گرچه به من ربطي نداره كه اقاي چاوشي بهترين شدند يا اقاي خواجه اميري چون من طرفدارشون نيستم من فقط از صداشون خوشم مياد ومن فقط طرفدار اقاي فرزاد فرزين هستم

2.180.83.239
دوشنبه 10 تیر 1392 - 13:27

اگه ممکنه ویدئو هم بزارین از این مراسم

دوشنبه 10 تیر 1392 - 13:29

جای بنیامین و مازیار فلاحی خالی بوده
و همچنین روزبه بمانی علیرضا افکاری بهروز صفاریان و کامران رسول زاده هم خالی بوده

دوشنبه 10 تیر 1392 - 13:30

متاسفانه در بخش کارشناسی رفیق بازی جای کارشناسشی رو گرفته! بعد از انتشار البوم سیزده همه ی سایت ها شروع کردن به تعریف وتمجید و واقعا یک حرکت جدیدی تو ایران موسیقی ایران بود>>>

اونوقت چطور عاشقانه ها که فقط یکار دلی بوده میشه اول؟!
ازین خوشحالم که مردممون با انتخاب من خود ان سیزدهم جواب خوبی به کارشناسای عزیزمون دادن

دوشنبه 10 تیر 1392 - 17:15
mary.k .

شما فقط همین نظرو داری که بدی؟؟؟
همه جا همینو کپی کردی....
یکم مثل خواننده ی مورد علاقه ات که بمیرم براش چقدر منزویه و در حقش نامردی !!!!!!! میشه,نو آوری داشته باش

151.241.85.60
دوشنبه 10 تیر 1392 - 13:31

واقعا جای من خالی حیف شد!!!!
با این که آقای لشگری لطف کردند و منو قابل دونستن که تو برنامه حضور داشته باشم اما چون شب قبلش به من خبر دادند و با توجه به اینکه من مشهدم نتونستم بیام
کاش چند روز زودتر خبر میدادین که میتونستم بلیط هواپیما یا قطار گیر بیارم، اما بازم از سایت موسیقی ما تشکر میکنم خیلی خیلی ممنون

دوشنبه 10 تیر 1392 - 13:45
danesh jamshidi

موافقم اگه زودتر میگفتن میشد اومد . ممنون از اقای لشگری

2.190.15.75
دوشنبه 10 تیر 1392 - 13:31

شدیدا دارم حرص میخورم الان که عکسا رو دیدم و گزارش رو خوندم

دوشنبه 10 تیر 1392 - 13:37

از دوستان خوب موزیک ما خیلی تشکر میکنم میدونم خیلی برای برپایی این مراسم تلاش کردن و کار خیلی بزرگی رو انجام دادن که خیلی از اساتید موسیقی مارو شگفت زده کرد کسانی رو که تمام عمر خودشون رو بدون هیچ چشمداشتی صرف هنر این مرز و بوم کردن و جای خالی این گونه مراسم ها برای تجلیل و گرامیداشت این عزیزان همیشه احساس میشد من هم مثل استاد خوبمون جناب خلعتبری ارزو میکنم که ای کاش ما شبکه ای اختصاصی برای موسیقی داشتیم و اخبار موسیقی ایران و همین طور اثار تولید شده در این بخش قبل از هر جای دیگری در رسانه ی ملی بازتاب پیدا میکرد
ارزوی که شاید خیلی دور نباشه اگه مسئولین ما و همین طور هنرمندان کمی همت و تلاش کنن

دوشنبه 10 تیر 1392 - 13:41

"" چاوشـــــــــــــــی تندیس های مردمی را درو کرد ""

تندیس بهترین جلد آلبوم در بخش کارشناسی به آلبوم« خاطرات مبهم» رضا یزدانی اختصاص پیدا کرد و در بخش مردمی به آلبوم « من خود آن سیزده‌ام» رسید.

اما در بخش بهترین قطعه موسیقی پاپ تندیس بخش کارشناسی به قطعه «من و بارون» بابک جهانبخش اختصاص پیدا کرد و در بخش مردمی محسن چاووشی برای قطعه «غلط کردم غلط» تندیس گرفت.

در بخش کارشناسی یک تکه زمین اثر محمد اصفهانی تندیس گرفت و در بخش مردمی قطعه «واسه آبروی مردمت بجنگ» اثر مشترک فرزاد فرزین و محسن چاوشی برگزیده شد.

اما در بخش بهترین آلبوم موسیقی پاپ احسان خواجه امیری برای آلبوم «عاشقانه‌ها» تندیس بخش کارشناسی را به خود اختصاص داد و محسن چاوشی برای آلبوم « من خودم سیزده‌ام» برگزیده بخش مردمی شد.

* در تمام بخش هایی که محسن چاوشی برنده شد، مسعود دهقان به نمایندگی از این خواننده، جایزه های چاوشی را گرفت.

دوشنبه 10 تیر 1392 - 13:52

سلطان یعنی پدر تنظیم ایران سیروان خسروی

دوشنبه 10 تیر 1392 - 14:00

ماشالا به سیروان خسروی.
بهترین تنظیم کننده ی سال.هم از نظر مردم هم از نظر کارشناسا.
این خیــــــــــــلی معنی داره ها.خیــــــــــلی

دوشنبه 10 تیر 1392 - 14:15

FAGHAT EHSAN KHAJEH AMIRI: D

دوشنبه 10 تیر 1392 - 14:41

Faghat SIRVAN
Age mishe filme marasem ham bezarid. Mamnooooon

دوشنبه 10 تیر 1392 - 14:50

FAghat soltane ehsas BABAK JAHANBAKHSH....eshgheeeeeeeeeeeeeee<3

دوشنبه 10 تیر 1392 - 15:02

موسیقی ما اگه ممکنه فیلم این جشن را بصورت سی دی بیرون بدین
ممنون میشم

Z M
دوشنبه 10 تیر 1392 - 15:10

..................احسان خواجه امیری..............

دوشنبه 10 تیر 1392 - 16:25

بهترین تنظیم کننده موسیقی پاپ – بخش مردمی و کار‌شناسی: سیروان خسروی
سیروان به حقش رسید. خدا رو شکر.

دوشنبه 10 تیر 1392 - 16:26

خیلی خوب میشه اگه فیلم جشن رو هم آماده کنید

دوشنبه 10 تیر 1392 - 16:29

just yeganeh

دوشنبه 10 تیر 1392 - 16:32

بهترین آهنگسار موسیقی پاپ – بخش کار‌شناسی: علیرضا افکاری
واقعا خوشحالم که این جایزه به کسی که حقش بود رسید.

دوشنبه 10 تیر 1392 - 17:00

واقعا جای خیلی از عزیزان خالی بود
مثل محمد علیزاده که در دو بخش کاندید بود
وهمین طور محسن چاووشی که ای کاش حداقل به خاطر مردمی که برای کار و هنرش ارزش قائل شدن و انتخابش کردن در این جشن حاضر میشد فکر نمیکنم که این چیز کمی باشه

دوشنبه 10 تیر 1392 - 17:37

لطفا ویدیو کامل مراسم رو برای دانلود بزارید.خواهش می کنم.با تشکر از سایت خوبتون.

دوشنبه 10 تیر 1392 - 18:19

واقعا که!!!!!!!!!
کارشناساتون مثلا نظر کارشناسی دادن؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وقتی مردم فرزاد فرزین رو به عنوان بهترین فرد برای اجرای زنده انتخاب میکنن،اونوقت شما باید پارتی بازی کنین و تندیس رو به کسایی بدین که اجرای کنسرتاشون اصلا با فرزاد فرزین قابل مقایسه نیست؟!
خداییش کی مثل فرزاد فرزین میتونه کنسرت هاشو انقدر قشنگ و با تسلط و به عشق هوادارانش اجرا کنه؟
این کارشناسایی که رای دادن تا حالا چند بار رفتن کنسرت فرزاد فرزین که حالا در موردش اینجوری نظر بدن؟؟
واقعا متاسفم که موسیقی ما همچین کارشناسایی داره که بهترین ها رو تشخیص نمیدن...

سه شنبه 11 تیر 1392 - 23:59
نيلوفر فرزين

واقعا.... من هم دقيقا نظر شما رو دارم و حرف هاتون كاملا درسته .

2.180.83.239
دوشنبه 10 تیر 1392 - 19:40

مرررررررررررررررررررررررسی سییییییییییییییییییروان...
همیییییییییییییییییییییییشه باعث افتخاری....:))))همیییییییییییییییییییییییشه پر انرژی.....;)))))))))
3>

دوشنبه 10 تیر 1392 - 20:59

من فقط میخوام بدونم عمو رضا دعوت شده بود یا نه ؟؟؟؟
اگه ارش دعوت نشده باشه باید فاتحه این موسیقی رو خوند

سه شنبه 11 تیر 1392 - 01:30

*(فقط احسان خواجه امیری عزیز)*

سه شنبه 11 تیر 1392 - 10:15

جای ما واقعا خالی بود ! ممنون از موسیقی ما بابت این حرکت نو و بسیار با ارزش..

سه شنبه 11 تیر 1392 - 10:25

واقعا که اخه چه طوری دلتون میاد انقدددددر در حق فرزاد فرزین نامردی کنین وقتی توسط رای مردم به عنوان بهترین فرد برای اجرای زنده در کنسرتها انتخاب شده ! اخه چرا پارتی بازی میکنین ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!! واقعا برای همتون متاسفم که یه همچین کارشناسایی داره سایت موسیقی ما ! این تندیس ها حق فرزاد بود نه ... واقعا به قول این دوستمون باید فاتحه ی این موسیقی رو خوند!!!!

چهارشنبه 12 تیر 1392 - 00:02
نيلوفر فرزين

واقعا منم براي همشون متاسفم... و تنديس بهترين اجراي زنده حق اقاي فرزاد فرزين بود .

2.180.83.239
یکشنبه 16 تیر 1392 - 15:07
مائده کلانتری

دوست عزیز همین مردمی برنده شدن فرزاد فرزین هم غیر واقعیه . چون تو نظرسنجی انتخاب ما عوض شد و به جاش اسم آقای فرزین ثبت شد... منم نمیدونم تا کی میخوان پارتی بازی کنن واقعا...

موسیقی ما من هی کامنت میزارم تو تایید نکن... باشه!؟!؟

178.131.96.208
سه شنبه 11 تیر 1392 - 16:21

فرزاد فرزین بهترن خواننده ی دنیا

سه شنبه 11 تیر 1392 - 19:22

آخه چرا دارید از حسودی میمیرید؟
خجالت نمیکشید همش میگید پارتی بازی پارتی بازی؟
من واقعا تعجب میکنم اگه خواننده ی شما هم بهترین میشد؟ باز میگفتید پارتی بازی؟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خواهشا یکم خجالت بکشید

سه شنبه 11 تیر 1392 - 21:26

سیروان مثل همیشه بهترین بوده هست و خواهد بوود

شنبه 22 تیر 1392 - 18:33

سلام
از کجا میشه ویدیو کل مراسم رو تهیه کرد؟

یکشنبه 30 تیر 1392 - 22:06

دوستان عزیز نگران نباشید کارشناسا که چیزی درمورد اجرای زنده نمیدونن این مردمن که کنسرتارو میرن و بهتر از هر کسی میدونن که فرزاد فرزین سلطان اجراهای زنده س.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حضور ستاره ها و بزرگان موسیقی در جشن «موسیقی ما» | موسیقی ما