برنامه یاد بعضی نفرات
 
سيامك سپهري در گفت و گو با موسيقي ما:
با آلبومي متفاوت وارد عرصه مي شويم
موسیقی ما - لی لا رضایی: سرپرست گروه موسیقی رستاک در گفت و گوی جدیدی که با موسیقی ما داشت، با بیان اینکه مشغول ساخت آلبوم جدید گروه است، به اعلام جزییات فعالیتهای گروه پرداخت.سیامک آقایی درباره فعالیتهای جدید گروه رستاک گفت: هم اکنون با افراد گروه مشغول فعالیتهای جدید گروه هستیم که قرار است در قالب یک آلبوم جدید منتشر شود.  این بار نیز مانند دفعات قبل، به موسیقی مناطقی خواهیم پرداخت که تاکنون کمتر به آن‌ها پرداخته شده است.

وی افزود: هم اکنون آلبوم در مرحله انتخاب سوژه‌ها قرار دارد و کم کم می‌رویم سوژه های انتخاب شده را تمرین کنیم. فکر می‌کنم به امید خدا ضبط آن را از پایان تابستان آغاز شود.

سرپرست گروه رستاک که به تازگی از تورکنسرتهای اروپایی خود به ایران بازگشته است، در ادامه خاطرنشان کرد: نگاه ما در آلبوم جدید، هر چند  دنباله روی اهداف گذشته امان است نگاهی متفاوت بوده و منجر به اتفاقات جدیدی خواهد شد. این تغییرات و تفاوت‌ها حتی در سازبندی قطعات آلبوم نیزمشهود است. کارکردن با اساتید جدید از نواحی دیگری که تاکنون در آلبوم‌ها حضور نداشته‌اند از عمده فعالیتهای ما در این آلبوم است. قرار است بومی‌های هنرمند نیز در آلبوم حضور داشته باشند.

وی تصریح کرد:  برنامه ما برای انتشار این آلبوم این است که از نظر اجرایی نیز بافت متفاوتی داشته باشد. البته بسیاری از بافت آلبوم و جزییات آن هنگام تمرین مشخص می‌شود. از میان تفاوتهای آلبوم همچنین می‌توان به فرم آلبوم و حضور دوستان جدید اشاره کرد. این آلبوم قرار است با فرمت تصویری تولید و منتشر شود.

گفتنی است گروه موسیقی رستاک در اولین نظر سنجی بزرگ سایت موسیقی ما به عنوان گروه برتر مورد توجه مردم و کارشناسان قرار گرفت و توانست تندیس طلایی بهترین آلبوم موسیقی محلی این جشن را از آن خود کند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 تیر 1392 - 16:40

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 13 تیر 1392 - 20:27

ممنون

پنجشنبه 13 تیر 1392 - 21:16

گروه رستاک همیشه متفاوت بوده ، هست و خواهد بود .
با آرزوی موفقیت های روز افزون برای شما و گروهتون .

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود با آلبومي متفاوت وارد عرصه مي شويم | موسیقی ما