برنامه یاد بعضی نفرات
 
گروه آرسنوا
در گفت و گو با موسیقی ما مطرح شد:
گروه آرسنوا در تهران روی صحنه می‌رود
موسیقی ما - غزاله سعادتی: گروه بادی آرسنوا به سرپرستی آرمین قیطاسی مهرماه سال جاری در تهران به صحنه می‌رود.آرمین قیطاسی، سرپرست گروه آرسنوا و نوازنده در گفت و گو با خبرنگار موسیقی ما گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای برگزاری کنسرتی هستیم که این کنسرت اواخر مهرماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

این نوازنده در ادامه افزود: در این کنسرت گروه آرسنوا با یک رپرتوار جدید به صحنه می‌رود، همچنین قرار است موسیقی جاز و موسیقی پاپ و… با یک دیگر ادغام شوند.

سرپرست گروه آرسنوا در ادامه تاکید کرد: در این کنسرت اعضا گروه آرسنوا به همراه چند نوازنده میهمان به اجرای برنامه می‌پردازند.

رهبر ارکستر آرسنوا خاطر نشان کرد: گروه آرس نووا را آرمین قیطاسی، بهنام ابوالقاسم، امیر حسین محمدیان، امید ملک زاده، حسام صدفی نژاد، آرین قیطاسی، غزل سعیدی، سایوری شفیعی، اصغر شمس آبادی، علیرضا میر آقا، رضا آذر نژاد، کامیار ماندگاریان، هومن نامداری، فرزان بیژنی، داریوش بیژنی، حسام سید احمد، حسین شریفی، رامین براتی، بابک مالکی فر، دارا دارایی، محمد شعبانی و هومن غفاری تشکیل می‌دهند.

گفتنی است، پایه ارکستر بزرگ بادی آرس نوا، توسط اعضای آنسامبل و در شهریور ماه ۱۳۹۰ طزح ریزی شد و از ابتدای آذر ماه کار خود را آغاز کرد. هدف تشکیل این گروه ایجاد فرهنگ شنیداری نونسبت به موسیقی جاز، لاتین و پاپ به وسیله تنظیم قطعاتی بود که همگان با آن‌ها خاطراتی چندین و چند ساله دارند. معیار اصلی تشکیل این گروه پدید آوردنجریان تازه ای در موسقی مورد علاقه عامه و به نوعی نوستالوژیک و همراه کردن آن با تنظیمات پیچیدهٔ جاز، لاتین، پاپ و حتی کلاسیک است، بدیهی است که هدف ایده آل اعضای ارکستر نیز، ارتقای سطح فرهنگ شنیداری در زمینه موسیقی‌های ژانر جاز، لاتین و کلاسیک است.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 11 مرداد 1392 - 13:38

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه آرسنوا در تهران روی صحنه می‌رود | موسیقی ما