برنامه یاد بعضی نفرات
 
محمد علیزاده
گفتگو با پرکارترین خواننده ماه رمضان امسال
محمد علیزاده: من در تلویزیون لابی ندارم
موسیقی ما – وحید لشکری:هر شب در ایام ماه مبارک رمضان سه تیتراژ با صدای «محمد علیزاده» از تلویزیون پخش می شود. در گفتگوی مفصل سایت«موسیقی ما» با این خواننده از هر دری سخن به میان آمد. از نوستالژی های ماه رمضان او تا تیتراژهای امسال و سالهای گذشته اش تا لابی وی در تلویزیون! این گفتگو را تا پایان بخوانید:
 
  • *چرا اغلب تیتراژهایی که شما تا کنون خوانده اید فقط مختص ماه رمضان بوده است؟
چون رمضان ماه محبوب من است و احساس می کنم در این ماه حال و احوالم خیلی بهتر می شود و به نوعی در رمضان از خودم راضی می شوم. چون این ماه را خیلی دوست دارم می خواهم کار موسیقی هم داشته باشم. به همین جهت همیشه از خداوند خواستم که در ماه رمضان کار داشته باشم و خدا هم همیشه به من لطف داشته است. شاید چون از خودش چنین خواسته ای داشتم این لطف را شامل حال من می کند.
 
  • *از بین قطعاتی که تا سال گذشته اجرا کردید خودتان کدام یک را بیشتر دوست داشتید؟
ببین نمی توانم انتخاب کنم. چون هر کدام یک خاطره و یک اتفاق بود و واقعا همه آنها را دوست داشتم یا کارهای امسال را هم به نوعی دوست دارم. امسال بازتاب های خیلی خوبی هم از تیتراژهایم دریافت کردم. با اینکه زمانی نداشتم و از بیست روز قبل از ماه رمضان درگیر تولید این کارها بودم اما هرکدام یک حال خاصی دارد. دیگر برمی گردد به مردم که ببینم آنها کدام کار را بیشتر دوست داشتند.
 
  • *خودتان فکر می کردید موفقیت آن تیتراژها تا حدودی با موفقیت دو آلبوم شما برابر باشد؟
برای من تولید تیتراژ با تولید آلبوم تفاوتی ندارد چون هر دو دغدغه من است. اصلا تولید و خواندن کار خوب دغدغه من است به همین جهت یک مدت کم کار بودم. برخی من را به تنبلی هم متهم می کردند ولی تنبل نبودم و دنبال خواندن کار خوب هستم. نمی خواهم یک سریالی به من پیشنهاد بدهد و فقط به خاطر تیتراژ هر چیزی که هست را بخوانم یا هر ملودی که به ذهنم می آید را بسازم. واقعا آن چیزی که دوست داشته باشم را دوست دارم بخوانم. فکر و زحمت و ایده ای که برای تولید تیتراژ تلویزیونی به کار می برم با ساخت یک آلبوم برای من برابر است به همین خاطر است که لطف خدا باعث شده که تیتراژها هم مورد توجه مردم قرار بگیرد.
 
  • *کلا به نظر شما چرا آثار و تیتراژهای این ماه بیشتر مورد توجه قرار می گیرد؟
به خاطر اینکه مردم ما عاطفی و دوست داشتنی هستند و این مساله را در کوچه و خیابان لمس می کنم. قبلا بیشتر موسیقی من را می شنیدند و چهره ام را نمی شناختند اما اکنون با این محبت هایی که دارند متوجه می شوم که چقدر با احساس هستند. این مردم طالب اتفاقات خوب و خاطره سازی خوب هستند. خدا در این ماه دست آدم را باز می گذارد که حداقل کمی خوب باشید و چون حال زیباتری دارید کار شما هم ماندگارتر می شود. ماه رمضان پر از انرژی مثبت است و همه خوب هستند. مثلا اولین شب قدر من در مشهد مقدس بودم و مردمی را می دیدم که بدون آشنایی از همدیگر فقط به فکر کمک و ایجاد یک حس و اتفاق خوب بودند. چون این ماه پر از لحظات خوب است قطعا موسیقی شما هم در این فضا شنیده می شود. شاید موسیقی خیلی معمولی باشد ولی آنقدر بار مثبت در این ماه هست که ماندگار خواهد شد.
 
  • *برسیم به امسال که چرا «محمد علیزاده» با سه تیتراژ برای سه شبکه به عنوان پرکارترین خواننده ماه رمضان امسال شناخته شد؟
در اصل دو تیتراژ داشتم. تیتراژی که برای شبکه سه سیما کار کردم به سفارش سازمان«فرهنگی و هنری شهرداری تهران» بود و به دعوت این دوستان برای مردم تهران برنامه هم داشتم. قطعه «حس آرامش» را تولید کردم که در این برنامه ها استفاده شود و دوستان لطف داشتند و کار را در شبکه سه نیز پخش کردند. تیتراژهای اصلی من برای سریال «خروس» و برنامه «جشن رمضان» بود. اما می بینم که قطعه «شهر باران» را در شبکه های مختلف باز هم پخش می کنند در حالیکه هیچ کدام از تهیه کننده های این برنامه ها را نمی شناسم ولی لطف دارند و این کار را پخش می کنند.
 
  • *تولید سه قطعه در زمان کم برای یک ماه تاثیری بر کیفیت آنها نداشت؟
این سوال را باید از مردم بپرسید ولی به خصوص در مورد قطعه «هواتو کردم» حتی بچه های ارکسترم زمانی که با هم برنامه داشتیم تعجب کردند که ظرف مدت ده روز که این کار پخش شد مردم چطور دوست داشتند و از حفظ می خوانند. حتی روی استیج هم گفتم که تعجب می کنم در مدت کم این قطعه به خوبی شنیده شد. البته نباید از هنر «میلاد ترابی» ملودی ساز و تنظیم کننده و «محمد کاظمی» ترانه سرای این کار غافل باشیم که زحمات زیادی برای موفقیت این قطعه متحمل شدند. تو این سوال را باید از مردم بپرسی ولی وقتی در خیابان رد می شوم صدای این موزیک را از ماشین ها می شنوم یا مردمی که در اجرای زنده با من همخوانی می کنند شاید موسیقی را خیلی کم گوش بدهند ولی این کار را می خوانند و حداقل در مورد این تیتراژ یا کار جشن رمضان خودم را موفق می دانم.
 
  • *اما کسانی هم هستند که به تیتراژ خوانی های شما به گونه ای دیگر نگاه می کنند.
بنده سالی یکبار به تلویزیون می آیم در حالیکه شنیده بودم می گویند محمد در تلویزیون لابی دارد اما من در تلویزیون لابی ندارم. همین الان که داریم با هم صحبت می کنیم روی میز کارم سیناپس سه سریال را دارم و باید بخوانم تا پیشنهاد تیتراژ آنها بپذیرم که فقط یک مورد را انتخاب می کنم. تهیه کننده ها رفاقتی با من ندارند و همه لطف خدا است که تماس می گیرند و دوست دارند تیتراژ کارشان را بخوانم.
 
  • *یعنی شما برای خواندن تیتراژ سریال در مورد موضوع آن تحقیق می کنید؟
بله قطعا. من سیناپس سریال خروس را خواندم و «سعید آقاخانی» و «مصطفی کیانی» را دوست داشتم که این پیشنهاد را پذیرفتم.
 
  • *دوست دارید با کدام چهره تلویزیونی همکاری کنید؟
خیلی دوست دارم با «سعید نعمت الله» کار کنم چون نوشته هایش و فیلم هایی که او می نویسد را دوست دارم. یک خواننده تیتراژ جدا از بازیگر نیست و او باید در قالب آن اتفاق باشد. من اگر سریالی را دوست نداشته باشم با آنها همکاری نمی کنم. فکر نکن که شعار می دهم چون برای همین ماه رمضان پیشنهاد یک سریال و یک برنامه جنبی را رد کردم. یک سری سریالها بوده که دوستان خواننده دیگر را برای تیتراژ آنها پیشنهاد داده ام. من تا به حال نه به تهیه کننده ای زنگ زده ام و فقط لطف خدا است. مثلا با سعید آقاخانی سر تیتراژ خروس دوست شدم و از قبل همدیگر را ندیده بودیم. همیشه از خدا خواسته ام که به من آبرو بدهد چون آبرو همه چیز یک آدم است و خدا را شکر تا به حال از این کارها نکرده ام. می دانم چند نفر دیگر از دوستان عزیزم که برایشان حرف در می آورند که لابی می کنند هم به دلیل توانایی های خود پیشنهاد تیتراژ دریافت می کنند. البته سلیقه تهیه کننده و کارگردان هم ملاک است که دوست داشته باشند شما خواننده سریال آنها باشید.
 
  • *و تهیه کننده یا کارگردانی بوده که دوست داشته باشد شما خواننده کارش باشید و رد کنید؟
بله. خیلی از مواقع نمی رسم کاری را تولید کنم چون نمی خواهم کیفیت را فدا کنم. یا مثلا پیشنهاد یک برنامه پر بیننده برای بعد از ماه رمضان را دارم ولی نمی خواهم قبول کنم چون من در این ماه تیتراژ داشتم و درست نیست که دوباره تیتراژ داشته باشم چون این حق دوستان دیگر من است.
 
  • *از تیتراژ جشن رمضان و همکاری با «مهرداد نصرتی» و «حسین غیاثی» برای ما بگویید.
من قبلا با «مهرداد نصرتی» همکاری داشتم و شروع کار ما در رمضان سال 83 بود. مهرداد از دوستان قدیمی من است و او را به عنوان یکی از بهترین ملودی سازهای ایران می شناسم. مهرداد پیشنهاد همکاری با «حسین غیاثی» را ارائه کرد و تا به حال با او ارتباط نداشتم. چون به حرفه ای بودن مهرداد و سابقه کاری خوب حسین غیاثی اعتماد داشتم این همکاری را پذیرفتم. *امکان دارد که در آلبوم بعدی این دو چهره هم حضور داشته باشند؟ مهرداد نصرتی که قطعا حضور دارد و امکان حضور حسین غیاثی هم هست.
 
  • *برخی معتقدند که محمد علیزاده در مقوله تنظیم کارهایش یک چند ضلعی محدود دارد که در راس آنها «میلاد ترابی» حضور دارد ولی الان کم کم «شهاب اکبری» هم در حال ورود به این مجموعه است. آیا واقعا این چند ضلعی محدود است؟
نه واقعا محدود نیست! اگر انتخاب محدود داشتم که در آلبوم «دلت با منه» با «فرشاد حسامی» یا «آرتین زمانی» که اولین کار مجازش را داشت همکاری نمی کردم. من از طریق «علی انصاریان» با آرتین آشنا شدم و نمونه کارهایش را برایم آورد و دیدم که چقدر با استعداد است. «میلاد ترابی» دوست قدیمی من است و اکثر موفقیت هایم با او بوده و کلا میلاد برای من یک آدم محبوب است. ولی «شهاب اکبری» را دوست دارم چون خیلی با اخلاق و باهوش است. علاوه بر شهاب و میلاد تنظیم کننده های دیگر هم در آلبوم جدیدم حضور دارند. چون این دو دوستم را خوب می شناسم و می دانم که مغرضانه صحبت نمی کنند در زمینه انتخاب سایر تنظیم کننده ها از راهنمایی آنها نیز استفاده می کنم.
 
  • *و در مورد بخش ترانه ها نیز با حضور بیشتر «محمد کاظمی» در کارهای شما باز هم می پرسم که محدودیتی قائل می شوید ؟
«محمد کاظمی» ترانه سرای خیلی خوبی است و به تازگی چند ترانه آورده که می بینم بی نظیر است. ببین من در کارهایم اول به دنبال انسان خوب هستم تا بتواند کار خوب تولید کند. محمد کاظمی از آن دسته آدم هایی است که دل و قلب پاکی دارد. در این بخش هم هیچ محدودیتی لحاظ نمی کنم و در آلبوم جدید ترانه سراهای دیگری هم هستند که تا کنون با هم همکاری نداشته ایم. *از بین تیتراژهای دیگر ماه رمضان امسال کدام کار را بیشتر دوست داشتید؟ رمضان امسال فقط تیتراژ «مهدی یراحی» را دوست داشتم.
 
  • * از دوران کودکی چه نوستالژی هایی از ماه رمضان دارید؟
من خواندن را با قرآن شروع کردم. در دوران کودکی بعد از افطار به جلسه آموزش قرآن می رفتیم. یک گروه تواشیح به نام «آل یاسین» داشتیم که اجراهای مختلفی هم برگزار می کردیم. یا زمانی که روزه می گرفتیم و به بهانه های مختلف سوال می پرسیدیم که مثلا اگر صورتمان را بشوییم روزه باطل می شود؟! الان خواهرزاده هایم این سوالات را می پرسند و دقیقا یاد کودکی خودم می افتم. اینها همه نوستالژی هستند چون نیمی از خاطرات کودکی من برای ماه رمضان است. *و کلام آخر؟ تمام تلاشم تولید کار خوب است و امیدوارم مردم تیتراژهای امسال من را هم دوست داشته باشند. تا الان اگر موفقیتی به دست آورده ام بعد از خدا و پدر و مادرم همه را مدیون زحمات و محبت های دوست بزرگوارم آقای «صدرالدین حسین خانی» هستم و از زحمات وی کمال تشکر را دارم.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 مرداد 1392 - 10:47

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 10 مرداد 1392 - 16:34

(به خاطر اینکه مردم ما عاطفی و دوست داشتنی هستند و این مساله را در کوچه و خیابان لمس می کنم.)
واقعا ما مردم احساساتی هستیم

پنجشنبه 10 مرداد 1392 - 16:38

شکی نیست که محمد علیزاده رو همه دوست دارن و از شنیدن صداش لذت میبرن
خب وقتی این همه تیتراز به ایشون پیشنهاد میشه
و همه اصرار دارن که ایشون تیتراز رو بخونن
دیگه لابی کردن معنی نداره

شنبه 12 مرداد 1392 - 20:40

هربار كه "هواتو كردم" رو گوش ميدم واقعا حس خوبي بهم دست ميده يه حس پر از ....
البوم دلت با منه رو هم خيلي دوست داشتم...
در كنار شعر هاي بي نظير روزبه بماني و محمد كاظمي و عبالجبار كاكايي و ... من طرفدار دو آتيشه آقاي مجيد خراطها يا خانم حديث دهقان نيستم ، نظر شخصي من و بعضي از دوستان اينه كه آقاي عليزاده با اين صداي با احساسشون خوب ميشه اگه يك شعر از جنس شعرهاي مجيد خراطها(مثل شعر نميذارم كه برگردي) يا حديث دهقان( مثل شعر عطر نرگس/تراك14آلبوم تصميم ) تو آهنگ هاش استفاده كنه...
شعر"‌ نميذارم كه برگردي" مجيد خراطها روزي رو به تصوير ميكشه كه مردي از بيرون به خونه برميگرده ،ميبينه كسي خونه نيست و خونه به هم ريخته ست ،وقتي كه اين اوضاع رو ميبينه دلواپس معشوقش ميشه كه اتفاقي واسش نيفتاده باشه ، تا اينكه ناگهان تو گوشه اي از خونه به حلقه معشوقش بر ميخوره و اونجاست كه تازه ميفهمه معشوقش واسه هميشه از پيشش رفته...و ديگر ماجرا ...

پنجشنبه 10 مرداد 1392 - 17:13

ما که هر شبکه ای میزنیم ایشون دارن میخونن بهتره که از صداهای مختلف در برنامه های تلویزیونی استفاده بشه نه فقط از یک صدا این جوری به نظر من به ضرر اون خواننده هم هست چون یه حالت یک نواختی و تکرار برای مخاطب پیدا میکنه

جمعه 11 مرداد 1392 - 10:31
رضا یعقوبی

اره مثه امین حبیبی

82.115.8.224
پنجشنبه 10 مرداد 1392 - 17:56

شوخی کرد

پنجشنبه 10 مرداد 1392 - 17:59

محمد علیزاده باید مواظب باشه دچار تکرار نشه

پنجشنبه 10 مرداد 1392 - 18:15

ایول به محمد علیزاده که با بهترین تنظیم کننده های ایران کار میکنه.میلاد و شهاب کارشون حرف نداره.

پنجشنبه 10 مرداد 1392 - 19:40

محمد جان یه خورده به میلاد ترابی و خودت استراحت بده
با اینکه تنهایی محشر بودش
از اون کارایی که فقط شهاب اکبری و تو میتونستید بسازیدش

پنجشنبه 10 مرداد 1392 - 19:50

محمد جان کلا کارهاتو با شهاب اکبری خیلی دوس دارم
و جالبه اکث کسایی که من باهاشون سر و کار دارم دلت با منه رو همه جوره ازش تعریف میکنن
مخصوصا از موزیک و تنظیم فوق العادش
با این که تنهایی رو هم خیلی دوسش داشتم عالی بود تنظیم و اجرا و ملودی و ترانه مال هم بودن و مکمل هم بودن
امیدوارم با وجود شهاب اکبری و فرشاد حسامی و تنظیم کننده های خوب دیگه کشورمون البوم قویتری ارائه بدی
کارهایی که با ملودی و تنظیم میلاد ترابی میسازی مخصوصا البوم جدید و تک اهنگهات اصلا نمیشه درکشون کرد و یه جورایی زور زدن الکیه-ملودیساز و تنظیم کننده های خیلی قویتری داریم پس استفاده کن

پنجشنبه 10 مرداد 1392 - 19:58

ایشون زیاد تکراری شدن ...

پنجشنبه 10 مرداد 1392 - 20:22

کلا چند تا خواننده بیشتر نیستن که همه تیتراژهایی که خوندن قشنگ و هیت بوده که یکیشونم محمد علیزاده ست پس طبیعیه که تهیه کننده ها واسه سریال یا برنامشون برن سراغ این خواننده ها!!! دیگه لابی کردن نداره!!! چون

پنجشنبه 10 مرداد 1392 - 22:36

تیتراژ های امسالش ضعیف تر بود از سال های قبل

پنجشنبه 10 مرداد 1392 - 23:08

ولی در کل مسال 2 تا تیتراژ خوندااا ولی بخش نمیاد مافیا باشه کارش خوبه

جمعه 11 مرداد 1392 - 01:10

من اکثر کارهای محمد علیزاده رو می پسندم .
ولــــــــــــــــــــــــــــــــی
این که ایشون امسال سه تا تیتراژ رو همزمان می خونه نشان دهنده آن است که امسال آخرین سالیه که تیتراژ ماه رمضون می خونن
درست همون تکنیکی که در مورد مجید اخشابی اجرا شد
مجید اخشابی هم چند سال پیش سه تا تیتراژ رو با هم داشت و از همون سال به بعد ما دیگه متاسفانه رد پایی از ایشون تو تیتراژهای ماه رمضونی ندیدیم !
آره دادا

جمعه 11 مرداد 1392 - 01:48

علیزاده اگر هزار تا تیتراژ هم برای همه ماه های سال بخونه، همیشه عالیه و تکراری نمیشه. ولی قطعه «به دادم برس یه چیز دیگه بود.

جمعه 11 مرداد 1392 - 04:12

*چرا اغلب تیتراژهایی که شما تا کنون خوانده اید فقط مختص ماه رمضان بوده است؟
چون رمضان ماه محبوب من است و احساس می کنم در این ماه حال و احوالم خیلی بهتر می شود و به نوعی در رمضان از خودم راضی می شوم. چون این ماه را خیلی دوست دارم می خواهم کار موسیقی هم داشته باشم. به همین جهت همیشه از خداوند خواستم که در ماه رمضان کار داشته باشم و خدا هم همیشه به من لطف داشته است. شاید چون از خودش چنین خواسته ای داشتم این لطف را شامل حال من می کند.
----------------
چه دلیل قانع کننده ای واقعا! آقای علیزاده مردمو چی فرض می کنید که این طوری جواب میدین؟!

*کلا به نظر شما چرا آثار و تیتراژهای این ماه بیشتر مورد توجه قرار می گیرد؟
به خاطر اینکه مردم ما عاطفی و دوست داشتنی هستند و این مساله را در کوچه و خیابان لمس می کنم.
-------------------
عجب!

*تولید سه قطعه در زمان کم برای یک ماه تاثیری بر کیفیت آنها نداشت؟
این سوال را باید از مردم بپرسید ولی به خصوص در مورد قطعه «هواتو کردم» حتی بچه های ارکسترم زمانی که با هم برنامه داشتیم تعجب کردند که ظرف مدت ده روز که این کار پخش شد مردم چطور دوست داشتند و از حفظ می خوانند. حتی روی استیج هم گفتم که تعجب می کنم در مدت کم این قطعه به خوبی شنیده شد.
-------------
لابد اینا هیچ کدوم به این مساله ربط نداره که بهترین و پربیننده ترین زمان پخش به شما رسیده؟! اونم در سه جا!

*اما کسانی هم هستند که به تیتراژ خوانی های شما به گونه ای دیگر نگاه می کنند.
بنده سالی یکبار به تلویزیون می آیم در حالیکه شنیده بودم می گویند محمد در تلویزیون لابی دارد اما من در تلویزیون لابی ندارم. همین الان که داریم با هم صحبت می کنیم روی میز کارم سیناپس سه سریال را دارم و باید بخوانم تا پیشنهاد تیتراژ آنها بپذیرم که فقط یک مورد را انتخاب می کنم.
-----------------------
شما سالی یک بار به تلویزیون می آیدد ولی برای تیتراژ پربیننده ترین سریال ها. انتظار ندارید که با خواننده ای که دو سال یک بار تیتراژ یه سریال کم ببیننده رو میخونه، قابل قیاس باشید؟! تازه امسالم که با سه تا کار تشریف آوردید!
اینم که میگید سیناپس سه تا کار رو میزتونه و فقط یکی رو قبول میکنید چیزی رو ثابت نمیکنه. چون مساله ی اصلی که استفاده انحصاری از بهترین ساعات پخشه همچنان باقیه. تازه من متوجه نشدم. با این حرفتون که فقط یکیشونو انتخاب میکنید خواستید چی رو برسونید؟ اگه قضیه این طور که شما میفرمایید باشه و حضور متوالی شما رد تیتراژهای پربیننده فقط به علت کار خوبتون و حس خوبتون به ماه رمضون و درخواست خود تهیه کننده ست، و از نظر شما خیلی طبیعی و عاری از اشکاله پس چرا میفرمایید که فقط یکی از تیتراژهای این سه سریالی رو سیناپسشونو هنوز نخوندید، قبول میکنید؟! خب هر سه تا بخونید و اگه خوب بودن قبول کنید دیگه! شما که الحمدلله انقدر هنرمندید که نشون دادید میتونید تو مدت کوتاه سه تا تیتراژ آماده کنید و خیلیم خوب جواب میده و محک هنرتونو گذاشتید روی خوندن بچه ها!

جمعه 11 مرداد 1392 - 18:35
mehrnoosh garmabi

شما دقیقا بگو مشکلت چیه ؟؟؟؟
این لحن اصلا درست نیست یعنی چی که شما این الفاظ رو به کار میبرید (
آقای علیزاده مردمو چی فرض می کنید که این طوری جواب میدین؟!) ما هم جز مردم همین جامعه هستیم و با این لحنتون دارید با ما توهین میکنید
متاسفم حالا تهیه کننده ها سراغ خواننده ی مورد علاقه ی شما نمیرن یا که مجبور هر دوسال یا چند سال یکبار تیتراز یه فیلم کم بیننده رو بخونه تقصیر اقای علیزادس
مگه تقصیر ایشون ساعات پیک رسانه تیترازشون پخش میشه

151.247.144.44
جمعه 11 مرداد 1392 - 22:48
فهیمه عزیزی

مهرنوش جان من مشکلمو با مصاحبه ایشون دقیقا بیان کردم. تا جایی هم که اطلاع دارم مسئولین سایت کامنت هیی رو که در لحن و لفظ، بار توهین آمیز داشته باشن رو تایید نمی کنن. الفاظ و لحن من هیچ ایرادی ندارن. گله ی من از آقای علیزاده ست که انتظار دارم جواب سوال ها رو واضح بدن نه این که آسمون ریسمون به هم ببافن. نمیدونم این وسط شما چه طوری به این نتیجه می رسین که دارم به مردم توهین می کنم؟! گه اجازه بدین من هم جزو همون جامعه هستم و از این طرز جواب دادن احساس میکنم به شعورم توهین شده.

شما اگه جواب سوالای منو دارید میتونید جوابمو بدید ولی اگه نمیتونید جواب سوالامو بدید لزومی نداره که پای خواننده ی محبوبمو بکشید وسط. چه قبول داشته و چه نه، سریال های مناسبتی و به خصوص رمضانی، پربیننده ترین سریال های تلویزیونند بعد از سریال های نود شبی. کاملا واضحه خواننده ای که تیتراژ یه سریال کم بیننده رو میخونه توان رقابت با خواننده ای که متوالیا تیتراژهای مناسبتی میخونه رو نداشته باشه. حالا این خواننده چه محبوب من باشه و چه نباشه، این اتفاق براش میفته. حتی اگه این خواننده خود آقای علیزاده هم باشه.
آقای علیزاده می فرماین به دلیل حس خوبشون نسبت ماه رمضن، همیشه تیتراژ سریال های این ماه نصیبشون میشه. این حرف دلیله؟؟؟؟ ببخشید ولی اگه شما با این دلیل قانع میشید من قانع نمیشم خب. این کجاش توهین آمیزه؟؟؟؟ مگه خواننده های دیگه حسشون نسبت به ماه رمضان چه طوریه؟؟؟ مگه ایشون نیت خوانی هم بلدن؟؟؟

از این ها گذشته، من انتظار داشتم به جای این جواب، جواب سوال های آخرم رو بخونم. این که چه طور آقای علیزاده که خودشون و شما معتقید کارشون عالیه و توالی تیتراژخوانیشون در ماه رمضان هیچ ایرادی نداره و کاملا طبیعیه، هنوز سیناپس سه سریالی رو که روی میزشونه، نخوندن ولی اعلام می کنن که فقط تیترژ یکیشونو قبول میکنم؟؟؟؟؟ مگه ایرادی داره که ایشون سه تاشونم قبول کنن؟؟؟

2.190.18.237
شنبه 12 مرداد 1392 - 16:29
mehrnoosh garmabi

از اخر شروع میکنم به اول ایشون قراره که هر سه سیناپس رو مطالعه کنن و بهترین رو انتخاب کنن ولزومی نداره که همه ی پیشنهاد ها رو قبول کنن . ایشون از اول قرار بوده که فقط 2تا تیتراز برای پخش داشته باشن ویک پیشنهاد هم از شهرداری تهران داشتن که اصلا قرار نبوده از رسانه پخش بشه ولی این قدر خوب بوده که مورد توجه قرار بگیره . اون چیزی که از همه مهم تر این که شروع کار حرفه ای شون یعنی درست زمانی که رسما قراربوده با البوم سورپرایز پا به عرصه بگذارند اون اتفاق ها براشون پیش می یاد البومی که اگه به صورت مجاز وارد بازار میشد میتونست رقیب سرسختی برای خیلی ها باشه کما این که الآن هم هست این نشون میده اگر که کسی واقعا بخواد و کار خوب بسازه حتما شنیده میشه

151.247.249.148
شنبه 12 مرداد 1392 - 17:38
مهدی

سرکار خانم عزیزی
یه خواننده مطرح (استاد باشه یا نباشه فرقی نمیکنه) اصولاً برای کل سال کاریش برنامه ریزی مشخصی داره و زمان بندی میکنه که چقدر زمان به تولید آلبوم جدید ، چقدر زمان به تمرین با ارکستر برای کنسرت و چقدر زمان برای کارای جانبی مثل تیتراژ اختصاص بده.
اینکه چرا تو فاصله 20روز مونده به ماه رمضون سفارش ساخت تیتراژ به خواننده داده میشه مشکل بی برنامه گی تهیه کننده های ماست نه خواننده.
ولی وقتی سه تا پیشنهاد غیر فوری میاد روی میز دلیل نداره از وقت آلبوم ، کنسرت و زندگیش بزنه بره 3 تا تیتراژ بخونه
در پایان وقتی گفته ماه رمضون حس خوبی بهش میده و دوست داره توی این ماه کار بخونه و اینکه مردم ما عاطفی و دوست داشتنی هستند ، انتظار نداشته که همه اینو درک کنن
شما ناراحت نشین این بخش مربوط به شما نیست مربوط به کساییه که وقتی میگه "تو دریایی و من همش فکر آب .... به جز تو همه چی سرابه سراب" اشک تو چشماشون جمع میشه و حس خاص شاعر و خواننده رو با قلب و روحشون درک میکنن.

212.16.90.21
جمعه 11 مرداد 1392 - 14:53

امسال اصلاً كاراي آقاي عليزاده رو دوست نداشتم.

جمعه 11 مرداد 1392 - 18:15

خانوم عزیزی محترم من جواب این طومار شما رو فقط در یک خط میدم ، قضیه ازاین قراره که وقتی یه جنسی خراب باشه هیچ آدم عاقلی نمیره پولشو بده اون جنس و بخره مگه این که طرف مجنون باشه ، قضیه استاد علیزاده هم همینه وقتی کارش خوبه خب مسلمه که تهیه کننده ها بیان سراغش و بهش سفارش کار بدن...
ببخشین که بیشتر از یه خط شد در ضمن سلام منو به خواننده ی مورد علاقتون برسونید!!!!

جمعه 11 مرداد 1392 - 22:34
فهیمه عزیزی

آقای علیزاده ی گرامی
این طوماری که شما ازش می گید، بیشتره صحبت های خود به قول شما استاد(!) علیزاده ست. البته واقعا نمیدونم چه طوری راضی میشید بهشون لقب استاد بدید. ایشون هرچه قدرم که خواننده ی خوبی باشن از نظر شما، باز هم تا استادی خیلی فاصله دارن. خواهشا شان استاد رو این همه نادیده نگیرین. نه ایشون و نه خواننده های محبوب من (که احتمالا شما از اسمشون بی خبرید) لایق لقب استاد نیستن.
سوال من کاملا مشخص بود. مگه شما و خواننده ی محبوبتون نمی فرمایید که توالی تیتراژخوانی ایشون خیلی مسلم و طبیعیه؟ و ایرادی نداره؟ خب با این حساب من متوجه نشدم پس چه ایرادی که ایشون بعد از مطالعه ی سیناپس این سه سریالی که روی میزشون هست، درصورتی که از هر سه تا خوششون اومد، قبول کنند که تیتراژ هر سه تا رو بخونن؟ ایشون چه طور در حالی که از خلاصه داستان این سه سریال بی خبرن، اعلام می کنن که فقط برای یکیشون تیتراژ می خونن؟ خب اگه قضیه این طوریه که شما می فرمایید و تهیه کننده ها این همه مشتاق ایشونن و ایشون هم هیچ ایرادی در این امر نمی بینن چرا فقط یکیشونو قبول میکنن؟ این تناقض نیست؟
در ضمن سلامت باشید :)

2.190.18.237
شنبه 12 مرداد 1392 - 17:24
مطهره

استاد محمد عليزاده جالبه مد شده تازگيا به هر كسي بگيم استاد ديگه كاري داريم كه طرف لايقش هست يا نه
وازه ي استاد و خرابش كرديم سطحشو اورديم پايين اگه محمد عليزاده استاد باشه پس استاد شجريان ديگه چيه بايد بهش گفت اسطوره ديگه وقتي به هر كي ميگن استاد استاد حسين عليزاده رو با اون همه هنرش بهش نميگيم استاد حسين عليزاده اون وقت به محمد عليزادهميگيم استاد جالبه خيلي جالبه

2.177.14.122
شنبه 12 مرداد 1392 - 20:48
mehrnoosh garmabi

محمد علیزاده بهترین بهترین اما هنوز خیلی جووون و هنوز باید مثل خیلی از ماها مسیر زندگی رو طی کنه حالا بعضی از دوستان لطف دارن که ایشون رو استاد خطاب میکنن به نظرم خودشون هم خیلی مایل نباشن به این که ما لقب استاد رو بهشون بدیم خواهشا این بحث رو تموم کنید

151.247.153.101
جمعه 11 مرداد 1392 - 21:54

مرسی گزارش خوبی بود

جمعه 11 مرداد 1392 - 22:33

محمد علیزاده جز بهترین هاست
چوووووون بهترین هواداری دنیا رو داره
به عشق اون ها هم که شده همیشه تمام تلاشش رو میکنه تا بهترین هارو به اون ها هدیه بده

جمعه 11 مرداد 1392 - 22:42

البته که صدا و سیما هیچ وقت سیاست قابل قبولی در قبال موسیقی پاپ نداشته نمونش هم امسال که 3 آهنگ از آقای علیزاده در یکماه پخش میشن که در نوع خودش واقعا عجیبه!!

شنبه 12 مرداد 1392 - 04:25

نشد موسیقی ما یه گزارش بذاره و شما سرش با هم دعـــــــــــوا نکنید!:|

شنبه 12 مرداد 1392 - 10:59

محمد علیزاده آینده خوبی در انتظارشه .
امیدوارم همه ی خواننده ها هر روز بهتر از دیروز باشن

شنبه 12 مرداد 1392 - 13:00

واقعا نمیدونم چرا بعضیا به میلاد ترابی حسادت میکنن
کسی که واقعا کار هیت زیاد داشته.
محمد علیزاده عزیز بهت تبریک میگم که بهترینه ایرانو انتخاب کردی

شنبه 12 مرداد 1392 - 16:11

بعید میدونم بدون لابی اینقدر کار به کسی پیشنهاد بشه. مثلا همین ماه عسل تیتراژش رو فرزاد فرزین و مهدی یراحی خوندن که دوستای احسان علیخانی هستند. تو ایران تو هر حرفه‌ای باید لابی داشته باشی وگرنه کارت به چشم نمیاد. بگو خوب

شنبه 12 مرداد 1392 - 16:38

راستش دیگه صداشون تو همه شبکه ها هست خب این خسته کنندست.یکمم بد نیست رو معنی ترانه هاشون کار کنن.واقعا ترانه هاشون ضعیفن

شنبه 12 مرداد 1392 - 21:24

فقط و فقط صدای محمد علیزاده

صد سال هم بخونه صداش از خیلی ها بهتره...

یکشنبه 13 مرداد 1392 - 19:11

ببینید دوستان برای افرادی مثه محمد علیزاده لابی کردن معنی داره|
صدای خوبش کافیه تا همه بخوان براشون تیتراژ بخونه...

سه شنبه 19 شهریور 1392 - 17:16

صداش عالیه اگه تو تمامی شبکه ها هم بخونه اشکالی نداره صداش معرکه اس اهنگاش همه خوشکللللللللللللللللللل کنسرتاش که بینظیر و تک

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود محمد علیزاده: من در تلویزیون لابی ندارم | موسیقی ما