برنامه یاد بعضی نفرات
 
فرشید اعرابی: مهرماه به روی صحنه می روم
خواننده آلبوم «به رنگ شب» در گفتگو با «موسیقی ما»:
فرشید اعرابی: مهرماه روی صحنه می‌روم
موسیقی ما – وحید لشکری: سال گذشته و پس از مدتها سکوت «فرشید اعرابی»، جدیدترین آلبوم خود به نام «به رنگ شب» را روانه بازار کرد که با استقبال خوبی همراه بود. اتفاقی که معمولا در قبال آلبوم های این چهره صورت می گیرد و به دلیل فعالیت در سبک مهجور متال و راک و گستردگی طیف مخاطبان این سبک ها، همیشه خبرساز و موفق بوده است.

این هنرمند درباره فعالیت های اخیر خود به سایت «موسیقی ما» گفت:« آلبوم «به رنگ شب» شش ماه پیش منتشر شد و هنوز به طوری جدی کار بر روی آلبوم جدید را آغاز نکرده ام. من معمولا تا ترک ها جمع نشود کار ضبط نهایی را انجام نمی دهم. البته کم و بیش کارهایی را انجام می دهم. اصولا فرم آثار من در سه آلبوم گذشته یک تیپ است و اگر آلبوم جدید آغاز شود فقط تغییراتی در بخش تنظیم ایجاد می کنم.»

او همچنین سال آینده را زمان احتمالی انتشار آلبوم جدید خود عنوان کرد و افزود:« من خیلی سریع کار انجام نمی دهم چون تا زمانی که از ترک هایی که ساخته ام راضی نباشم به آلبوم فکر نمی کنم. می خواهم دیگر بین دو آلبوم خودم چند سال فاصله ایجاد نشود و سعی می کنم حداقل تا سال آینده یک آلبوم را به مرحله انتشار برسانم. من در کارهایم وسواس به خرج نمی دهم ولی روش کارم به اینگونه است که مثلا بیست یا بیست و پنج ترک آماده و از بین آنها ده ترک را انتخاب می کنم. یا مثلا الان سه ترک جدید می سازم و تا شش ماه آینده که بخواهم کارهای جدید تولید کنم از ترک های قبلی خسته می شوم و می خواهم آثار متفاوت تری داشته باشم. ده قطعه آلبوم «به رنگ شب» را از میان بیست و شش ترک انتخاب کردم و از بقیه هم اصلا استفاده نکردم. به همین جهت است که کار من همیشه عقب می افتد و اگر بخواهم این روش را نداشته باشم می توانم سالی دو آلبوم هم منتشر کنم. همه این کارها را انجام می دهم که بتوانم یک اثر خوب و شایسته را به گوش مخاطبان برسانم چون هنرمندان هر کدام رسالت بزرگی دارند.»

فرشید اعرابی همچنین درباره اجراهای زنده خود خاطرنشان کرد:« الان تمرکز اصلی ما بر روی کنسرت است. در حال طی کردن مراحل اداری برای اخذ مجوز هستم و احتمالا مهرماه به روی صحنه می روم که در صورت قطعی شدن این برنامه از طریق سایت «موسیقی ما» جزئیات کامل را به اطلاع مخاطبان می رسانم. حدودا یک ماه است که تمرینات را آغاز کرده ایم و تنها تغییر گروه اضافه شدن «محمد نیک» به جای «آرش مقدم» به عنوان نوازنده گیتار بیس است».
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 12 مرداد 1392 - 01:45

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 12 مرداد 1392 - 17:35

امیدوارم دواره به تعویث نیفته
قبلا هم گفته بود تابستون

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود فرشید اعرابی: مهرماه روی صحنه می‌روم | موسیقی ما