برنامه یاد بعضی نفرات
 
شهرام شکوهی: اینها همه شایعه است!
گفتگو با خواننده آلبوم «مدارا» به بهانه کنسرت تابستانی:
شهرام شکوهی: اینها همه شایعه است!
موسیقی ما – وحید لشکری: پس از موفقیت آلبوم «مدارا» که در سال 90 منتشر شد انتظارها از «شهرام شکوهی» دوچندان شد اما او با ارائه تک قطعات خوب و اجراهای زنده موفق توانست نظر مثبت مخاطبان را جلب کند. طی روزهای بیستم و بیست و یکم مرداد ماه این خواننده در شرایطی متفاوت به روی صحنه می رود. بر خلاف اجراهای گذشته او که در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار می شد قرار است برای نخستین بار در سالن برج میلاد با چند قطعه جدید میزبان دوستداران خود باشد که سرپرست ارکستر «امیرحسین کاشانیان» و رهبر ارکستر «گرشا رضایی» است. از سوی دیگر وی به تازگی یک دوره بیماری قلبی سخت را پشت سر گذاشته است و بر خلاف توصیه پزشکان مبنی بر دوری از هیجان به روی استیج می رود. شهرام شکوهی درباره این کنسرت و برنامه های خود به خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفت:«خدا را شکر در حال حاضر وضعیت جسمانی خوبی دارم و برای اجرای زنده کاملا آماده هستم. چند قطعه به عنوان تیتراژهای تلویزیونی اجرا کرده بودم که در این برنامه به مخاطبان عزیز تقدیم می شود. سازهای بادی نیز به ارکستر اضافه کرده ایم و در بین اعضای اصلی گروه هم تغییری ایجاده نشده است. دو نکته در مورد کنسرت پیش رو وجود دارد. اول این که ما سعی داریم کیفیت اجرای برنامه را بالا ببریم و با امکانات و شرایط بهتر سالن برج میلاد برنامه به یادماندنی را اجرا خواهیم کرد. ثانیا بر خلاف شایعات چند وقت اخیر به دلیل اتمام قرداد من با شرکت «سل فا» این برنامه به همت شرکت «آوای هنر» برگزار می شود. من و آقای «مجید طوسی» هیچ مشکلی با هم نداشتیم و از کارکردن با هم نیز کاملا راضی بودیم و دوستی ما همچنان پابرجا است.»

وی در مورد زمان انتشار آلبوم جدید و تیم سازنده آن نیز خاطرنشان کرد: «مجوز شعرهای آلبوم جدید اخذ شده است و منتظر مجوز موسیقی هستیم. باید تا پایان تابستان آلبوم جدید را منتشر کنم چون امسال ماه محرم از آبان شروع می شود. همچنین اگر تا پایان تابستان این اتفاق رخ ندهد فاصله بین دو آلبوم از مرز دو سال می گذرد که این مساله اصلا به صلاح نیست. در این آلبوم هم سعی کردیم همان تیم سازنده آلبوم «مدارا» حفظ شود. در آلبوم جدید هم اکثر ملودی ها را خودم ساخته ام و تنظیم ها هم توسط آقایان «امیرحسین کاشانیان» و «میلاد ترابی» انجام شده است. فعلا صحبت کردن در مورد آلبوم جدیدم زود است اما قول می دهم که از لحاظ شعر ، ملودی و تنظیم مخاطبان راضی شوند و یک حرکت رو به جلو داشتیم.»
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 18 مرداد 1392 - 02:26

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 19 مرداد 1392 - 14:33

امیدوارم همینطور که میگید باشه

یکشنبه 20 مرداد 1392 - 01:43

با سلام
برای من خیلی جالبه چرا اصلا از کنسرتی که کنسل شد با وجودیکه بلیطهاش فروخته شد و تا این لحطه مبالغ پرداختی برگشت داده نشده توضیحی نمیدین؟؟

دوشنبه 21 مرداد 1392 - 12:23

سلام
آره درست میگی منم بلیط ساعت 6 راداشتم روز اول اما بدون هیچ توضیحی بام تماس گرفتن و گفتن اجرا کنسل شده>>>>
به همین راحتی

دوشنبه 21 مرداد 1392 - 16:15

شاید بنده خدا کنسرتش صندلیاش پر نشده روشون نشده اعلام کن....

چهارشنبه 4 دی 1392 - 20:15

یلدا خانم یکم ادب داشته باشین........

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شهرام شکوهی: اینها همه شایعه است! | موسیقی ما