برنامه یاد بعضی نفرات
 
با عدم صدور مجوز دفتر موسيقي
اجرای سوئیت سمفونی خلیج فارس به ماه آینده موکول شد
موسیقی ما - اجراي سوئيت سمفوني خليج فارس به رهبري شهرداد روحاني به شهريورماه موكول شد.

موسسه فرهنگي هنري آواي باربد اعلام كرد: براساس هماهنگی های انجام شده ، کنسرت "سوئیت سمفونی خلیج فارس" به رهبری شهداد روحانی با یک ماه تعویق نسبت به زمان اعلام شده ، در آستانه هفته دفاع مقدس اجراخواهد شد.

برگزار كنندگان اين كنسرت اميدوار هستند شرایط لازم و مناسب برای اجرای كنسرت سوئيت سمفوني خليج فارس در فضاي مناسب و حرفه اي و در خور نام بلند خلیج همیشه فارس  فراهم شود.

پيش از نوازندگان اركستر سمفونيك در نامه‌اي اعلام كرده بودند كه به هيچ عنوان با اركستر شهرداد روحاني همكاري نمي‌كنند و از دفتر موسيقي خواسته بودند هيچ مجوزي كه در آن از آنها به عنوان نوازنده ياد شده صادر نكند. اعضاي اركستر سمفونيك علت اين نامه را اجرا شدن سوئيت سمفوني خليج فارس در حاشيه جشنواره موسيقي مقاومت اعلام كردند. اعضاي اين اركستر حدود 5 ماه است كه بر سر موضوع قرارداد و حقوق معوقه خود با موسسه اركسترها و دفتر موسيقي اختلافات جديد دارند. اين نوازنده‌ها در چند هفته گذشته اعتراضاتي را به صورت تحصن در سالن رودكي و همينطور رسانه‌اي بيان كرده بودند.

اسفندياري مدير موسسه آواي باربد در كنفرانس خبري اين كنسرت اعلام كرده بود كه به هيچ عنوان تحت عنوان جشنواره موسيقي مقاومت اين كنسرت اجرا نمي‌شود. شهرداد روحاني كه براي اجراي سوئيت سمفوني خليج فارس به ايران آمده است در اين كنفرانس خبري اعلام كرده بود كه از نوازندگان اركستر حمايت مي‌كند، هرچند آنها تمايل نداشته باشند در اركستر او ساز بزنند.

سوئيت سمفوني خليج فارس به صورت خصوصي و پشتيباني مالي بانك سامان ساخته شده و قرار است كه در قالب كنسرتي در ماه آينده در برج ميلاد به روي صحنه برود.
منبع: 
موسيقي ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 مرداد 1392 - 13:29

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اجرای سوئیت سمفونی خلیج فارس به ماه آینده موکول شد | موسیقی ما