برنامه یاد بعضی نفرات
 
آلبوم راوی آرش کامور
با نوازندگی ارژنگ کامکار، آرش کامور و بهنام معصومی
«راوی» برای مخاطبان روایت می‌شود
موسیقی ما- محمد عبدالهی: آلبوم «راوی» تازه ترین اثر آرش کامور برای چاپ و نشر از سوی شرکت پخش جوان به دست مخاطبان خواهد رسید.آرش کامور آهنگساز و نوانده کمانچه درباره روند انتشار راوی گفت: تازه ترین آلبوم خود را در تهران و شهرستان‌ها از سوی شرکت پخش جوان به دست مخاطبان خود خواهم رساند تا باری دیگر بتوانم ارتباطی صمیمانه با آنها برقرار کنم.

وی با بیان این که  آلبوم «راوی » در مراکز فرهنگی و شهر کتاب‌های تهران و همچنین مراکز فرهنگی شهرستان‌ها به دست علاقمندان می رسد، گفت : گرچه در این آلبوم فضای تازه تری از ساز کمانچه و موسیقی ایرانی به گوش می رسد؛ اما همچنان سعی کرده ام به اصالت های موسیقی ایرانی پایبند مانده و آنها را در آلبوم خود لحاظ کنم. این آلبوم در عین رعایت کردن این موارد از حس روایی برخوردار است.

این نوازنده کمانچه در ادامه خاطر نشان کرد: این اثر که قرار است در روزهای پایانی شهریورماه روانه بازار شود؛ مجموعه‌ای‌ است از سازهای آرشه ای ایرانی که در برخی از قطعات آن سازهای کوبه‌ای مورد استفاده قرار گرفته است. در این مجموعه ارژنگ کامکار نوازنده تنبک، ذکریا یوسفی نوازنده دف، کوزه و بندیر، و بهنام معصومی نوازنده دهل، بندیر، کوزه، ضرب زورخانه، مثلث و شیکر کامور را همراهی کرده‌اند.

گفتنی است؛ «راوی» مشتمل بر یازده قطعه موسیقایی از جمله شوکران، سوگ ناله، نوا، نهفت، چراغی در افق، گل های کبود، رفته از یاد، بیداد، چهارمضراب بیداد و رقص امواج است.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 مرداد 1392 - 14:27

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «راوی» برای مخاطبان روایت می‌شود | موسیقی ما