برنامه یاد بعضی نفرات
 
گفت و گو با شهرام ناظری
استاد شهرام ناظری در گفت‌و‌گو با سایت موسیقی ما:
برخلاف کنسرت‌های گذشته، این بار اجرای نوستالژیک خواهم داشت
موسیقی ما - لی‌لا رضایی: شوالیه آواز ایران از اجرای قطعات نوستالژیک خود در اجرای فردا و پس فردای خود خبر داد و گفت: برای مردمی که دوست دارند با قطعات نوستالژیکی که با آن خاطره دارند، دمی خاطره سازی کنند، قطعات قدیمی خود را اجرا می‌کنم.

استاد شهرام ناظری؛ هنرمند سرشناس کشورمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار موسیقی ما از اجرای قطعات خاطره انگیزخود در دوشب اجرای شهریوری‌اش خبر داد و گفت: با توجه به اینکه اجرای ما که در ماه گذشته در تهران برگزار شد با استقبال مردم مواجه شد، و تقاضای بسیاری برای برگزاری مجدد آن داشتیم، بر آن شدیم تا اجرای مجددی از آن را داشته باشیم. در این کنسرت که در ماه گذشته و در سالن نمایشگاه بین المللی برگزار شد با اجرای قطعات «گل صدبرگ»، «لولیان» و «سفر به دیگر سو» مردم تقاضای دوباره برگزار کردن این کنسرت را داشتند، به اجرای دوباره آن اقدام کردیم. این کنسرت در واقع ادامه کنسرت تیرماه است که با گروه «مولوی» برگزار شد.

شوالیه ادامه داد: در این اجرا بر خلاف همیشه که در کنسرتهایم طرحی نو ارائه می‌دادم، این بار فقط به احترام مردم آثاری را اجرا می‌کنم که دوستشان دارند و سال‌ها زمزمه اشان کرده‌اند و برایشان نوستالژیک شده است. این آثار، قطعاتی نیستند جز لولیان، دمی بنشین، آتش در نیستان، قفل زندان و ...و همچنین آثار منتخبی که مردم آن‌ها را دوست داشته و با آن‌ها خاطره دارند.

استاد شهرام ناظری در ادامه افزود: بخش جالب این کنسرت به اجرای موسیقی کردی اختصاص دارد که در آن قطعاتی از موسیقی کردی را برای مخاطبان اجرا خواهیم کرد که موسیقی چند منطقه با هم ادغام شده است.

وی در پاسخ به اینکه چرا باتوجه به اینکه می‌داند دوشب اجرا پاسخگوی هواداران وی نخواهد بود، اما به برگزاری کنسرت در دوشب بسنده کرده است، گفت: فرصت اندک است، تمامی شبهای اخیر سالنهای اجرا پر شده‌اند و کاری از دست ما بر نمی‌آید، بماند برای بعد! ما تصمیم داشتیم سه شنبه و چهارشنبه یعنی 5 و 6 شهریور ماه را هم به کنسرت اضافه کنیم ولی موفق نشدیم چون سالن‌ها پر بودند. ما که نمی‌توانیم به بقیه بگوییم شما برنامه اجرا نکنید چون ما کنسرت داریم. در کنسرت‌های بعدی پاسخگوی مردم خواهیم بود.

گفتنی است کنسرت شوالیه آواز ایران که شهرتی جهانی دارد؛ در روزهای 3 و 4 شهریور ماه در سالن همایش‌های برج میلاد و در ساعت 21 برگزار می‌شود. تمامی بلیت‌های این اجرا به فروش رفته است.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 2 شهریور 1392 - 15:41

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

دوشنبه 4 شهریور 1392 - 11:26

با سلام تو رو خدا به استاد بگید یک البوم جدید برای طرفداراش بسازه با تشکر

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود برخلاف کنسرت‌های گذشته، این بار اجرای نوستالژیک خواهم داشت | موسیقی ما