برنامه یاد بعضی نفرات
 
سالارعقیلی در گفت‌و‌گو با سایت موسيقي ما از علاقه‌مندان موسیقی درخواست کرد:
آلبوم «یار مست» را دانلود نکنید
موسیقی ما - لی‌لا رضایی: سالار عقیلی در گفت و گو با سایت موسیقی ما از مردم خواست منتظر انتشار قانونی آلبوم «یار مست» او از سوی انتشارات ایران گام باشند و به هیچ وجه قطعات این آلبوم را از اینترنت دانلود نکنند.سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی که اخیرا آلبوم «یار مست» او توسط عده ای سودجو از طریق اینترنت به صورت غیر مجاز منتشر شده است، در گفت و گو با موسیقی ما گفت: متاسفانه عده ای که نمی‌دانم نامشان را چه بگذارم در یک اقدام غیر اخلاقی دست به انتشار غیر مجاز آلبوم موسیقی «یار مست» با صدای من زده‌اند که تمامی امتیاز آن به شرکت فرهنگی هنری ایران گام واگذار شده است. قرار بود این آلبوم از سوی این شرکت و در آینده ای نزدیک روانه بازار موسیقی شود که متاسفانه این امکان فراهم نشد و آلبوم پیش از موعد مقرر و به شکلی کاملا غیر رسمی و غیر اخلاقی و همچنین توسط یک سری افراد سودجو و منفعت طلب روانه دنیای مجازی اینترنت شده است.

عقیلی با تاکید بر اینکه چنین رفتاری، حرکت زشت و ناپسندی بوده، گفت: از آنجایی که من مدت‌ها پیش امتیاز این آلبوم را به شرکت فرهنگی –هنری ایران گام واگذار کرده‌ام، از تمامی هموطنان عزیزم تقاضا می‌کنم از دانلود قطعات این آلبوم از طریق اینترنت به شدت پرهیز کنند و همانند همیشه که من و همراهانم را از حمایت خود بی نصیب نگذاشتند، این بار نیز حمایتمان کنند. دانلود این اثر هم به ضرر من تمام می‌شود و هم به ضرر شرکت ایران گام که در عرصه موسیقی کشور همواره گامهای مثبتی برداشته است.

این خواننده در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه از این آلبوم فقط چند نسخه نزد من و دوستانی بود که به آن‌ها اعتماد داشتم، به نظر می‌رسد کسانی که دست به چنین کاری زده‌اند، قصد تخریب من را داشته‌اند و این کار آن‌ها دزدی هنری به حساب می‌آید. امیدوارم مردم منتظر باشند تا آلبوم منتشر شود و اجازه انتشار ارجینال آن را بدهند تا از هنرمند خود حمایت‌های لازم را کرده باشند و بار دیگر ثابت کنند که هنرمند با حمایت مخاطب خود زنده است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 شهریور 1392 - 03:23

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

یکشنبه 10 شهریور 1392 - 14:01

حتما اینکارو باید کرد

عقیلی یکی از بهترین هاست

یکشنبه 10 شهریور 1392 - 20:09

متاسفانه من این آلبوم را دانلود کردم...
امیدوارم این آلبوم زودتر روانه بازار بشود..
این هم یه ضعف دیگر در موسسه های پخش

یکشنبه 10 شهریور 1392 - 21:31

خودم از کسایی بودم که همیشه آلبوم ها رو دانلود میکردم اما از وقتی وارد کار موسیقی شدم و فهمیدم با چه زحمت و هزینه ای یه آلبوم تهیه و آماده میشه،آلبوم ها رو اورجینال میخرم

یکشنبه 10 شهریور 1392 - 22:44

چرا عکسای کنسرت محمد علیزاده رو نمیزارید پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دوشنبه 25 شهریور 1392 - 16:30

یکی از برجسته ترین کارهای منتشر شده در سالهای اخیر....آهنگساز با بهره گیری از رپرتوارهای قدیمی واصیل موسیقی سنتی و استفادۀ به جا از ریتمهای پر تحرک موسیقی امروز و با انتخابی خلاقانه از اشعار مولوی مجموعه ایی منسجم و زنده را ارائه می دهد که جای بسی قدردانی است...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «یار مست» را دانلود نکنید | موسیقی ما