برنامه یاد بعضی نفرات
 
بابک جهانبخش
یک گفت‌وگوی متفاوت با خواننده آلبوم «اکسیژن»، چند هفته بعد از انتشار اثر جدید:
بابک جهانبخش: اگر پسرم خواننده شد، به او می‌گویم به این شهرت دل نبندد
موسیقی ما - بهمن بابازاده: آلبوم «اکسیژن» چند هفته ای هست که در بازار موسیقی کشور منتشر شده و واکنش ها و اتفاقات مختلفی را نیز از سوی مخاطبان موسیقی و کارشناسان در پی داشته. عده ای اعتقاد دارند که این خواننده در این اثر خودش را تکرار کرده و اتفاق جدید را در آن شاهد نیستیم ولی در مقابل عده ای نیز توانسته اند با این اثر ارتباط برقرار کنند و آنرا جزو آثار موفق این خواننده می دانند. عرف بازار موسیقی کشور نیز به گونه ای است که موفقیت یا عدم موفقیت هر آلبومی، چند ماه بعد از انتشارش مشخص می شود. انتشار آلبوم جدید این خواننده و حرف و حدیث های آن باعث شد که سراغ بابک جهانبخش برویم و درباره آن با خودش گپ بزنیم. گفتگویی که ناخواسته به جاهای جالبی کشیده شد...


* به‌عنوان سوال اول، در مورد اوایل دوران کاریتان حرف بزنیم. زمانی که شروع به کار کردید فکرش را می‌کردید به موفقیت‌های کنونی برسید؟
قطعا نه. اولا اینکه خدا را شکر می‌کنم و بعد به نظرم پشتکار خودم بود که باعث شد این اتفاقات بیفتد. برعکس همه که فکر می‌کردند نباید آلبوم‌هایم را منتشر می‌کردم و در انتظار معجزه می‌ماندم، به نظرم انتخاب‌های خودم باعث شد بتوانم جلو بیایم. هر چند هنوز هم آرزوهای بزرگ‌تری دارم.


* چه عواملی در این مسیر بیشتر از همه به موفقیت‌هایتان کمک کرد؟
پدرم خیلی برایم تلاش کرد. او همیشه به من مشاوره می‌داد و سعی می‌کرد راه درست را به من نشان دهد. از زمانی هم که ازدواج کردم، همسرم تکمیل‌کننده این روند و جریان بود.


* رازهای موفقیت یک هنرمند در بلند‌مدت چيست؟
فکر می‌کنم در زندگی و کلا در هر کاری، اول باید منظم باشیم و کارهایمان را روتین انجام بدهیم. این انضباط خیلی می‌تواند كمکم کند یاد بگیریم دنبال چه هدفی هستیم. خيلي اوقات استفاده از تجربه دیگران هم تعیین‌کننده است. نظر مخاطب یکی از برجسته‌ترین و تعیین‌کننده‌ترین بخش‌های ماجراست و اینکه سعی کنیم شناخت خوبی از جامعه داشته باشیم. یک هنرمند باید روان‌شناس خوبی باشد. در اين صورت می‌تواند فعالیت‌های درستی در زمینه کاری‌اش تجربه كند. او بايد دور از حواشی باشد و این را بداند جایی آمده که هم نقد منفی است و هم مثبت.


* پس با این اوصاف مواقع شکست هم راهکارهای جالبی برای مقابله با آن داشته‌اید؟
به هر حال اوایل هر شکستی، هر کسی اذیت می‌شود. کارها و انتخاب‌ها خیلی افت و خیز دارند. باید از شکست‌هایمان درس بگیریم و خودمان را نبازیم. آن وقت است که مي‌توان جبران کرد. من در کارم این افت و خیزها را تجربه کردم. دوران قبل از آلبوم «چی شده» و دوران بعد از «چی شده». این آلبوم یک اتفاق خوب برای من بود. قبل از آن یک دوران افت داشتم. به صورتی که فراموش شده بودم و به مرور با تلاش و شناخت درست از جامعه و طرفدارانم جلو آمدم.


* این یعنی از هر شکستی، درس‌های زیادی گرفتید؟
مطمئنا. هنوز هم دارم درس می‌گیرم و در حال یاد‌گیری هستم. اگر ایراد‌ها کمتر شده، علتش درس گرفتن از شکست‌ها بوده است. حالا به جایگاهی رسیده‌ام که وقتی از تجربه‌هایم استفاده می‌کنم، حتی اگر از یک نمونه از کارهایم هم کمتر استقبال بشود، باز هم آن رکود باعث تخریبم نمی‌شود. به هر حال رزومه‌ای برای خودم جمع کرده‌ام که بابت آن خوشحالم.


* به شکست عبرت‌آموز اعتقاد دارید؟
به خود آدم بستگی دارد. بعضی‌ها 10 بار هم درس نمی‌گیرند ولی بعضی‌ها سعی می‌کنند بعد آن از تجربه‌ها و اتفاق‌ها درس بگیرند و عاقلانه یاد بگیرند. هر چقدر عجول باشی بیشتر بازنده‌ای. باید صبور باشی. خیلی وقت‌ها زمان و پشتکار مشکلات را حل می‌کنند.


* تا به حال برای شکست‌هایتان گریه کرده‌ايد؟
در مورد شکست‌های کاری گریه نکرده‌ام چون موسیقی برای من شغل نیست و علاقه‌مندي است ولی ناراحت شده‌ام. تا حدي خودخوری هم می‌کنم.


* بزرگ‌ترین شکست زندگی هنری بابک جهانبخش چه بوده؟
فکر می‌کنم اگر بشود اسمش را شکست گذاشت مربوط به دوران ممنوع‌الکاری‌ام است. بسیار اذیت شدم ولی خودم را نباختم. افت و خيز داشتم ولی سعی کردم بجنگم. فراموش شده بودم. خوب آن روزها یادم مانده ولی سختی کشیدم و جنگیدم. تلاشم را ادامه دادم. امروز از خودم بابت پیگیر بودنم بسیار راضی‌ام. اگر به حرف خیلی‌ها گوش می‌کردم بدون شک جایگاه کنونی را نداشتم.


* حالا و در جایگاه کنونی، چه اهداف بزرگی دغدغه این روزهای شماست؟ چه چیزهایی مغزتان را درگیر کرده؟
این روزها قطعا موفقیت آلبوم اکسیژن برایم از همه‌چیز مهم‌تر است. باید به یک کار زمان داد. خدا را شکر انتقادش از تمام آلبوم‌هایم کمتر بوده. در موردش حرف زدن کمی زود است ولی تمام دغدغه‌ام این تفکر و زحمتی است که کشیدم تا این اثر بتواند در ذهن مخاطبم جواب بگیرد. دوست دارم مخاطبم بداند مجموعه‌ای ارائه نداده‌ام که کارهای قبلی را تحت‌تاثیر قرار دهم. او باید متوجه منظورم بشود.


* فکر می‌کنید قابلیت حفظ این موفقیت‌ها را برای سال‌های آینده داری؟
دیگر تعداد آهنگ‌هایم زیاد است و قطعا به فکر انتشار آلبوم نیستم ولی دنیال تک تراک‌های وزین‌ و متفاوت‌ام. یک کار فاخر و قابل دفاع. بیشتر دلم می‌خواهد به کارهای فاخر اضافه کنم تا اینکه به فکر انتشار آلبوم باشم.


* پس سیاست‌گذاری‌های جالبی را هم در نظر دارید؟
کلمه سیاست را دوست ندارم ولی هدف و تفکرم در ارتباط با ادامه فعالیت‌ام این است که گزیده کاری را برگزینم. باید بدانیم در یک مجموعه،10 تا کار داریم. معدل گرفته می‌شود و به‌ همین دليل سخت‌تر می‌شود نظرات را همسو و مثبت کرد ولی وقتی تک تراک کار می‌کنی می‌توانی جزيی‌تر به آن نگاه کنی و با شرایط روزت پیش بروی. در این سبک کاری، این فرصت را دارم که اشتباهات کمتر و تعداد تراک سوخته کمتری داشته باشم.


* ترس از آینده همیشه بزرگ‌ترین ضربه را به هر هنرمندی می‌زند. شما هم تاكنون دچار این اتفاق شده‌اید؟
نگذاشتم این اتفاق بیفتد. نمونه‌اش همین آلبوم اکسیژن. خودم می‌دانم کارم را درست انجام داده‌ام. زمان نشان مي‌دهد کارم را درست انجام داده‌ام. این ریسک یعنی اینکه من نترسیده‌ام. حتی اگر یک تراک‌ مجموعه اکسیژن هم موفق باشد، کارم را درست انجام داده‌ام. پس نترسیدم و این کار را کردم. این ترس دقیقا نقطه‌ای است که می‌تواند تو را به سمت سقوط بکشاند. جمله «ترس برادر مرگ است» در این بحث قطعا مصداق دارد.


* برگردیم به آلبومتان. هوادارانتان شور و شعف زیادی برای انتشار آلبومتان داشتند. این موضوع وظیفه شما را خیلی سنگین کرده بود.
قطعا همین‌طور است. براي اينكه ثابت کنم چقدر دوستشان دارم از این به بعد گزیده‌کارتر خواهم شد و اشتباهاتم را کمتر می‌کنم.


* موفقیت یک آلبوم را در چه گزینه‌هایی می‌بینید؟
آلبوم موفق یک مجموعه برای تمام طیف‌هاست. در مجموعه اکسیژن، نگاه ویژه‌ای داشتم هم به مردم عام، سنین بالا، جوان تر‌ها، موزیسین‌ها و ترانه‌سراها. نمی‌توانم بگویم یک نفر بیاید و بگوید من کل این آلبوم را پسندیدم. هدفم این نبوده که آلبوم را برای یک نفر بسازم. سعی کردم همه‌چیز را در نظر بگیرم. استاد «مجتبی میرزاده» به من یاد داد آلبومی موفق است که هر کسی یک ترانه را عاشقانه در آن دوست داشته باشد. این یعنی تو کارت را درست انجام داده‌ای و اگر این اتفاق برای من بیفتد کارم را درست انجام داده‌ام. «من و بارون» مجموعه‌ای کاملا متفاوت است، اکسيژن هم همین‌طور است يعني با نگاه و دیدگاهی جدید. آلبوم‌های قبلی هم همین‌گونه بودند. اگر «من و بارون» را تکرار می‌کردم، آن اثر را زیر سوال می‌بردم. نخواستم آن را تکرار کنم. مخاطبان من خدا را شکر به قدری فهیم‌اند که من خودم 90 درصد کامنت خیلی خوب گرفتم. تا امروزم برای من نمره خوبی است.


* فکر می‌کنید این اثر موفقیت آلبوم‌های قبلی شما را در پی خواهد داشت؟
فکر می‌کنم موفقیت این اثر بیشتر خواهد بود. فقط زمان لازم دارد. هر تغییری سخت است. چون عادتی که به اثر قبلی داشته‌اند باعث شده کار جدید را سخت‌تر قبول کنند. باید با آلبوم جدید هم خاطراتی ساخته شوند تا موردپسند قرار بگیرد.


* زندگی خصوصی بابک جهانبخش با تولد پسرش وارد فاز جدیدی شده. تولد پسرتان چقدر باعث شده در پی کشف فضاهای جدید و احساس‌های جدید باشید؟ 
قشنگ‌ترین لحظه زندگی من قطعا تولد پسرم بود. این جمله را بارها شنیده‌ایم که می‌گویند «تا پدر نشی نمی‌فهمی». مطمئنا «آرتا» برکت زندگی من بود و هست. با قاطعیت می‌گویم. واقعا همه این انرژی خوب را مدیون آرتا هستم. خدا را شاکرم. وقتی به این باور می‌رسی که پدر هستی، برخی احساس‌ها در تو تشدید می‌شود.


* پسرتان کدام یک از آثارتان را بیشتر دوست دارد؟
هنوز زود است و آرتا یک سال و نیم بیشتر ندارد ولی خیلی جالب است که در آلبوم جدید، قطعه دوم که پخش می‌شود ری اکشن جالبی دارد! وقتی در ماشین مشغول رانندگی هستم، تا صدای ضبط را زیاد نکنم اصلا آرام نمی‌شود. با حرکت‌های مختلف به من می‌فهماند ضبط را روشن کنم.


* تا به حال به این فکر نکردید برای فرزندتان قطعه‌ای بسازید؟
چرا، فکر کرده‌ام ولی چون دلم می‌خواهد کار ماندگاری بسازم، هنوز به آن حس و درجه مقبولیت نرسیده‌ام که کل حسم را بتوانم بیان کنم. البته آهنگ ایده‌آل را به‌‌ خاطر آرتا خواندم. همیشه هم وقتی آن را می‌شنوم یا می‌خوانم، حس خوبی دارم.


* دوست دارید «آرتا» در آینده خواننده شود؟
قلبا اگر بخواهم بگویم، نه ولی نمی‌توانم به زور سرنوشت بچه‌ام را عوض کنم. هر اتفاقی بیفتد حمایتش می‌کنم. زندگی هنری تنش‌های خاص خودش را دارد. به‌دليل گستره آدم‌هایی که تو را می‌شناسند. دوست دارم بچه‌ام در آرامش باشد. وقتی تو یک هنرمندی، یک روز خوبی و برایت کف می‌زنند و روز بعد... این بالا و پايین‌ها در زندگي سخت‌اند. برخی تجربه‌ها تلخ‌اند.


* اگر پسرتان خواننده شد، بزرگ‌ترین و مهم‌ترین نصیحت شما به او در این مسیر چیست؟
که به این شهرت دل نبندد. با دل و قلبش بخواند و در هر کاری باید تلاش و پشتکار داشته باشد و شکست را نپذیرد و مغرور نشود. اعتماد به نفس خیلی خوب است ولی غرور همه‌چیز را به هم می‌ریزد.


* این روزها چه موسیقی‌ای گوش می‌دهید؟
این روزها موسیقی گوش نمی‌کنم (خنده). چون فضای کارم به قدری پر سر و صداست که در خانه آرامش را بیشتر می‌پسندم.


* سبک یا آلبوم خاصی هست که این روزها به شما آرامش بدهد؟
جدیدا سبک‌های بی‌کلام و تلفیقی را دوست دارم. تلفیقی از شرق و غرب که حس خوبی به من می‌دهد.


* همه شما را به عنوان یک خواننده انرژی مثبت می‌شناسند. این روند در زندگی عادیتان هم جاری است؟
نمی‌توانم به این سوال جواب بدهم. باید از خانواده‌ام بپرسید. هر چند اعتقاد دارم برخی اوقات برای خانواده خودم به‌دليل مشغله‌های کاری فراوان کمتر وقت گذاشته‌ام اما سعی‌ام را خواهم کرد از این به بعد یک تناسبی را رعایت کنم. باید به وظایف خودم برسم. همیشه وقتی کنار خانواده‌ام بودم بهترین‌ها برایم اتفاق افتاده. دوست دارم پدر و همسر خوبی برای خانواده‌ام باشم.
 
  • عکس: سعید عبداللهی
منبع: 
دوهفته نامه زندگی مثبت
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 شهریور 1392 - 10:59

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 19 شهریور 1392 - 15:02

عالی بود بابک جان همیشه حمایتت میکنیم ما بابکی ها .......چون وااقعا لیاقتشو داری که یه دنیا با صدات اروم شن.....................................با شهرت این احساس دنیا رو تکون میدیم......♥♥♥♥♥♥♥

سه شنبه 19 شهریور 1392 - 15:19

عاشقتم بابک!!! هر وقت که مصاحبه هاتو خوندم خود به خود آرامش وجودت و اخلاق گلت رو منم اثر میذاره!!
واقعاً دوست داریم بابک... اکسیژن هم معرکه بود! مطمئنم که بیشتر از من و بارون موفق میشه!!
واقعاً این آلبوم ارزش این همه صبر کردن و داشت!!! برای صدمین بار میگم : مرسی که دلمونو شاد میکنی!! :)) دمت گرم!

سه شنبه 19 شهریور 1392 - 15:44

سلام خسته نباشی به طرفدارن بابک چهانبخش آلبوم خوبی بود از نظر هوادارانش ولی از نظر بقیه زیاد باید دل نبست

چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 10:29
yasamin .m

از طرف همه نظر میدی شما؟!

2.176.221.236
چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 18:16
یاس احساسی (عشق مجید خراطها و شادمهر )

بله نظر چندتا از دوستام پرسدم گفتن ک زیاد خوب نیست البته تا الان بعد از مازیار فلاحی دومین آلبوم برتری ماه هست اما نباید بهترین آلبوم سال باشه چون طوفانی دیگر در راه هست هنوز چاووشی مجید خراطها حمید عسکری و چند تا دیگه آلبوم ندادن که ببینم

2.181.89.144
پنجشنبه 21 شهریور 1392 - 11:39
yasamin .m

اینایی که گفتی من از هیچ کدومشون خوشم نمیاد...بعدشم چندتا دوست شما که بقیه نمیشن!

2.176.139.230
پنجشنبه 21 شهریور 1392 - 23:01
یاس احساسی (عشق مجید خراطها و شادمهر )

بگو خوشم میاد ولی شما حرصت میگیره که آهنگشون بهتر هستند در برابر آلبوم تکراری بابک بعدشم از ما گفتن بود دیگه بعد از آلبوم مازیار دومین آلبوم ماه است

2.179.232.63
جمعه 22 شهریور 1392 - 14:51
yasamin .m

اصن چون ازشون خوشم نمیاد آلبوماشون رو نمیخرم که بعد بیام عین شما تخریب کنم!:|
هر جور دوس داری فکر کن!

2.176.183.27
یکشنبه 31 شهریور 1392 - 16:31
طهورا مشکی پوش ( Only Reza Sadeghi )

در کنار البوم « همین ... » یکی از بهترین آلبومای سال 92 بود هست و میماند
من داداشم از بابک خوشش نمیومد تا آین آلبومشو شنید عاشقش شد
( البته اونم من به زور دادم که گوش کنه و گرنه فقط رضاصادقی گوش میده )

2.178.81.8
سه شنبه 19 شهریور 1392 - 16:11

البوم خوبی نبود بابک یا به اسم اصلی بگم علی خودش را با این البوم تکرار کرد نشان داد که من میخوام پر کار باشم و نتونست البوم خوبی بده بیرون من البوم جشن تنهایی شهاب رمضان را بیشتر از این البوم قبول دارم مخصوصا شعر هایش
ولی البوم بابک افتضاح فقط شعر تراک خونه خوب بود از 10 نمره 1 میدم

محض اطلاع دوستان من خودم اهنگساز تنظیم کننده و میکس و مسترنگ کارم که اینجوری روی یک البوم نظر میدم ضعیف بود البوم مخاطب پسند نبود

من از مدیریت خواهش می کنم که این نظر را تایید کند

پنجشنبه 21 شهریور 1392 - 12:07
محمد رضا قائدی

ممنون میشم شما کارهات رو بزاری ما هم گوش بدیم ببینیم شما چی تنظیم کردی عزیز که کار همه برات ضعیفه

37.254.73.209
سه شنبه 19 شهریور 1392 - 16:12

به عنوان یک هوادرا محمد علیزاده احترام بسیار زیادی برای بابک جهانبخش قائلم

سه شنبه 19 شهریور 1392 - 16:25

عاااااااااااااااااااااالی بود !مرسی
مرسی بابک که این همه با اخلاق و فهمیده و فروتنه !
منم تو آلبوم اکسیژن ترک 2 رو از همه بیشتر دوست دارم...
در کل بابک همیشه تو کاراش پیشرفت بوده!
افتخار میکنم که طرفدارتم

سه شنبه 19 شهریور 1392 - 16:31

امیدوارم یک روز همانند جهانبخش و چاوشی ها شوم....

حمایتتون میکنم..همیشه و همه جا...

سه شنبه 19 شهریور 1392 - 16:46

مرررررررررررررررسی عالی بود
آرتا چقد خوش سلیقس عزیـــــــــــزم :*♥
آقای جهانبخش دوستون داریم و همیشه ازتون حمایت میکنیم .با اکسیژنت نفس میکشیم...♥

سه شنبه 19 شهریور 1392 - 16:49

برعکس برخی از خواننده ها ، بسیار خوش اخلاقه . هم چنین بسیار باشخصیته .
در حد خودش خواننده ی خوبی هم هست و آهنگ هاش استاندارد لازم رو دارن به نظر من .
با تشکر

سه شنبه 19 شهریور 1392 - 16:57

من این مصاحبه رو توی مجله خونده بودم
واقعا مصاحبه خوبی بود
عاشقتم بابک واقعا کارت حرف نداره
تا عمر دارم ازت حمایت میکنم..
با شهرت این احساس دنیارو تکون میدیم
♥♥♥♥♥♥♥♥

سه شنبه 19 شهریور 1392 - 16:58

واقعا هرچی زمان بیشتر میگذره ارزشهای البوم اکسیِژن بیشتر معلوم میشه.... قطعا اون کسایی که با صدای بابک ارتباط برقرار نمیکنند هیچوقت این البوم یا البوم دیگه ای از بابک رو نمیپسندن ولی اونایی که طرفدار صدا و احساس بابک هستن به شدت ازین البوم راضین اینایی که میگمو به چشم دیدم!
و اون تعداد اندکی هم که روز اول انتقاد میکردن الان که زمان گذشته ارزشهای این البومو بیشتر میفهمن...

اکسیژن البومیه که روی تک تک اهنگاش کار شده و برای من تنها البومی بوده هیچ کار ضعیفی نداشته... به قدری بابک با این البوم ترکونده که تو یه ماه 12 سانس تو برج میلاد اجرا داره یه رکورد موندگار! و این یعنی موفقیت کامل

سه شنبه 19 شهریور 1392 - 17:03

بابک خیلی دوست دارم♥♥

با شهرت احســــــآسِت، دنیا رو تکون میدیم ♥♥♥

سه شنبه 19 شهریور 1392 - 17:59

شاید خیلیا صدای بابک جهانبخش ما رو نپسندن خوب حق میدیم چون هر کس برای خودش سلیقه ای داره. اما کمتر کسی پیدا میشه که از شنیدن صدای بابک جهانبخش آرامش نگیره. من خودم شخصا کارای بابک جهانبخش و خیلی دوست دارم و یه حس و انرژی مثبتی از صداش میگیرم و مطمئنا همین از نقاط قوت بابک جهانبخش محسوب میشود. متاسفانه در چندین کامنت سر این دعواست که بابک جهانبخش سلطان احساس نیست و مجید خراطها این لقب و داره ، والا محسن یگانه یه حرف خیلی قشنگ زد و من هنوز یادمه اونم این بود سلطنت 35 سال پیش برداشتن پس هیچ کدوم سلطان نیستن. میتونیم بگیم بابک جهانبخش مرد احساس ایران هست و مجید خراطها مرد غم. فکر میکنم عادلانه باشه مخصوصا آلبوم اکسیژن اون احساس و حسی که به شنونده منتقل میکنه به طور وحشتناکی آرامش دهنده است و همین شنونده رو مجبور میکنه که مدام این آلبوم و گوش کنه. خدا رو شکر با تجربه هایی که بابک جهانبخش در زمینه موسیقی بدست آورده میشه گفت که این آلبوم ( اکسیژن ) میتونه یکی از بهترین های سال 92 تلقی بشه مطمئن باشید که این آلبوم به لطف بابک و همکاران و طرفدارانش تا همین چند هفته ای که اومده اونقدر طرفدار پیدا کرده که اگه این حمایت با همین روند پیش بره مطمئنا یکی از 10 آلبوم برتر سال 92 است برای اینکه بگیم یکی از 5 آلبوم برتر سال باید تا زمستان 92 صبر کرد تا این آلبوم اینجوری که برنامه ریزی شده جلوه کنه و مخاطبان جهانبخشی خودش و بیشتر جذب کنه.
ممنون از موسیقی ما و بابک جهانبخش بابت این گزارش

چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 11:56
Fateme-soley

سلام خدمت دوست عزیزمون...بنده درجریان نیستم شما تا چه اندازه با آثار "مجیدخراطها" آشنایی دارید...آثار ایشون مضمون عاشقانه دارند ، و خودشون بارها در مصاحبه ها بیان کردند که هدف غمگین خوانی ندارند و تلاششون بیان یک سری مشکلات اجتماعی هست که توجه کمتری بهشون میشه..."منو ببخش" ، "تو غصه منو نخور"،"داروندار"،"بهونه"،"قانون احساس" و...و...و... غم و درد و رنج رو مانور نمیدن!تنها حس عاشقانه رو منتقل میکنن ... با این تفاسیر خطاب مجید خراطها به عنوان "مرد غم" نوعی بی انصافی در حق ایشونه...

5.123.57.151
چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 14:36
ارش ابراهیمی

ببینید من طرفدار مجید خراطهام و با صدای بابک جهانبخش اصلا نمیتونم ارتباط برقرار کنم ولی این دلیل نمیشه که ایشون خوانندهی بدی باشه و من بیام توهین کنم ولی برخی از افراد توی این چند روز توهین های زیادی به مجید خراطها انجام دادن که مجبور کردن جوابشونو بدیم در مورد لقب ما میگیم مجید خراطها سلطان احساسه طرفدارای بابک جهانبخش میگن نه خوانندهی ما اینطوریه نه ما حرف اونارو قبول میکنیم نه طرفدارای بابک جهانبخش حرف ما ولی ما طرفدارا اینو اثبات کردیم تو نظرسنجی و مجله شم که چاپ شده
طرفدارای ایشون فکر میکنن بحث لقب ماله امساله که مجید خراطها مجوز گرفتن نه اینطور نیست این لقب سال 84 -85 به ایشون داده شده و مجوز نداشتن دلیل بر ضعیف بودن خواننده نیست که اگه اینجوری بود ترانه مسافر سال 84 تو لیست ترانه های ماندگار ایران تو نظرسنجی قرار نمیگرفت
مجید خراطها طرفدارای خودشو داره که کمم نیستن اینو امار نشون میده منظورم فروش البومه
در اخر به نظرم بهتره این بحثارو ول کنیم چون خواننده های هر دو طرفو به حاشیه میکشونیم

2.189.182.164
چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 18:25
یاس احساسی (عشق مجید خراطها و شادمهر )

شما میگی احساس این آلبوم کجاش احساس داشت آخه برادر من این چه حرفیه که میزی برو آلبوم مجید خراطها گوش بده بعد بیاد درباره احساسی بودن حرف بزن بعدش آهنگ بسه دیگه بابک چه ربطی به احساسی بودن داره آخه مجید خراطها احساسی ترین خواننده ایران اصلان برین تو سبک ها ترکیه که احساسی میخونند گوش بدین بیشتر به سبک کدوم خواننده ایران میخونند

2.181.89.144
چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 18:38
Mehdi

من طرفدار هیچ کدوم نیستم اما به نظرم احساسی که تو صدای بابک جهانبخش هست بی نظیره. مثلا وقتی تو یه قطعه داره التماس میکنه قشنگ میشه اون حس التماس رو فهمید یه جوری که حتی اگه فارسی بلد نباشی میتونی متوجه بشی که مضمون شعری که میخونه التماسه
دوستمون گفتن که طرفدارای خراطها زیادن ولی خداییش ما که این هوادارارو ندیدیم! از بین همه آدمایی که من میشناسم و سلیقه های متفاوتی هم دارن تا حالا یه نفرم نبوده که بگه من طرفدار مجید خراطهام
مجید خراطها اون موقعی طرفدار داشت که خواننده های با استعداد و خوب تعدادشون انگشت شمار بود
امیدوارم هواداراش ناراحت نشن

94.183.91.135
چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 21:22
ارش ابراهیمی

دوست عزیز mehdi : من با این استدلال ها میگم
1. فروش البوم که چهارمین البوم پر فروش شد
2.تو نظر سنجی های مربوط به مجله ترانه ماه معمو لا کثرت هوادارا دیده میشه
3.امار دانلود تک اهنگ اخیرش
در مورد احساس من نمیتونم این حسو از صدای اقای جهانبخش بگیرم ولی دلیل بر بی حس بودن کارای ایشون نیست هر طرفداری خواننده ی خودشو با احساس می دونه و فکر کنم رو این موضوع بحث کنیم به جایی نمی رسیم چون همه ی عالم هم جم بشن نمی تونن اینو تعیین کنن هر کی یه نظری میده الان شما به عنوام یه بیطرف اقای جهانخش رو احساسی تر میدونین تو نظرسنجی مربوط به احساسی ترین خواننده ایران هم اینجوری بود یکی میگفت من طرفدار فلان خوانندم ولی تو این مقوله اقای خراطها با احساسه یا دیگر خواننده ها
اهنگ های خواننده های زیادیو گوش میکنم ولی سوز صدای مجید خراطها واسم یه جور داروی ارامشبخشه در کل میشه گفت سلیقه ای این قضیه

46.164.78.161
پنجشنبه 21 شهریور 1392 - 11:52
بـهــــــــار فتوتی

کاش میشد نظرات بعضی ها رو هم لایک کرد مث آقا مهدی که حرف حساب میزنن:)

5.237.189.199
شنبه 23 شهریور 1392 - 11:20
یاس احساسی (عشق مجید خراطها و شادمهر )

آقا آرش با حرفت موافقم همه

2.179.233.64
چهارشنبه 27 شهریور 1392 - 22:01
فاطمه عاشق همیشگی بابک

بزن به افتخار داداش امیر خودمون .کیف کردم آفرین به این جواب کامل و دندون شکن .هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااافقط بااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااابک و بابکیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.

178.131.228.35
سه شنبه 19 شهریور 1392 - 18:01

سلام
بابک نسبت به قبل پیشرفت خوبی کرده من هنوز درباره البوم اکسیژن نظر ندادم چون هر روز که میشنوم نظرم تثبیت میشه رو قطعاتش که البته برای نظر دادن هم هنوز زوده و هیچ البومی رو نمیشه دربارش زودتر از 2 -3 ماه نظر داد اما پیشرفت تو کار بابک واقعا محسوس بوده و براش آرزوی موفقیت دارم

اما به نظر من جای پوریا حیدری تو کاراری بابک خالیه که امید وارم این دو نابقه باهم دوباره کارکنند البته با ضلع سوم مثلث تازگیا یعنی علی بحرینی

سه شنبه 19 شهریور 1392 - 18:20

واقعا به خودم می بالم که طرفدار همچین خواننده فوق العاده ای هستم همه ی کاراش عالیه و من عاشقشون هستم اکسیژن هم که بی نظیرههههههههههههه- امیدوارم بابک و گروه فوق العاده اش همیشه موفق باشن

سه شنبه 19 شهریور 1392 - 18:26

بابک عزیز آلبوم جدیدت فوق العاده اس به شدت دوسش دارم همه ترک هارو ...البته بجز ترک های (فقط به عشق تو +یه چیزی میگی) که به نظرم ت خیلی تعریفی نیستن. اما ... قطعه "راز" دیوونم کرده خیلی با حس و حاله !!!!. شدیدا این ترک رو دوس دارم .روزی چند مرتبه گوش میدم ...( آرزوی آرامش برای همه. mojtaba 8)

سه شنبه 19 شهریور 1392 - 19:08

آخی خیلی خانواده دوست و با احساسه....امیدوارم موفق باشه

سه شنبه 19 شهریور 1392 - 19:20

دوست دارم بابک و بهت مدیونم به خاطر لحظات خوب و آرامشی که با ترانه هات بهم میدی .لقب سلطان احساس واقعا برازنده شماست.احساست غیرقابل وصفه

سه شنبه 19 شهریور 1392 - 19:25

خونده بودمش
ممنون
اگه میخوایید تایید نکنید ما بابکیا عادت داریم

سه شنبه 19 شهریور 1392 - 19:33

بابک جهانبخش
تو ایده آل ترین خوابی که بیداری من دیده
یه دونه ای بابک جهانبخش
خوش به حال ما که بابک جهانبخش رو داریم

سه شنبه 19 شهریور 1392 - 19:47

S.l.m
ایشوووووون از بهتــرین و محتــرم ترین شخصیت های موسـیقی پاپ کشورمون هستن!فوق العاده با شخصیتن!اینو بی تعارف میگم و البته اینم بگم ک خواننده محبوب من ک کاراشونو دنبال میکنم شخص دیگری هستن ولی با این حال حرف حق رو باید زد دیگه!!!!ایشون خیلللللللللللللی محترم هستن قطعا از بهترین ها هم هستن!من واقعا کارهاشون و رفتارشون رو دوست دارم و بسیار برای من قابل احترام هستن!و بهترین آرزوی من براشون سلامتی و موفقیت خانواده عزیزشون ,همسرشون خودشون و آرتا کوچولو شون هستش!

سه شنبه 19 شهریور 1392 - 21:01

از البوم اکسیژن فقط قطعه عذاب متفاوت بود بقیه تکرار و تکرار

چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 20:08
amir

دوست عزیز خود بابک اعلام کرده اونم صدبار که این آلبوم مکمل من و بارونه و کلا باهاش فرق داره.

2.191.71.228
سه شنبه 19 شهریور 1392 - 21:02

اصلا جالب نبود این آلبومش !

ولی من کلا راضی ام ازش !

چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 10:28
yasamin .m

خدارو شکر!!!!
نگران بودیم یه وقت شما راضی نباشی:|

2.176.221.236
سه شنبه 19 شهریور 1392 - 21:06

مرسی موسیقی ما که با آقای جهانبخش مصاحبه کردید عالی بود بابک جان تو فوق العاده ای از همه نظر .اکسیژن هم یه آلبوم بی نظیره اینو به خاطر این نمی گم که یه بابکی دو آتیشه ام چون هر کدوم از اهنگا با بقیه متفاوته و هر کدومشون طرفدار های خودشون رو پیدا کردن و مخاطب می تونه تو هر شرایطی که هست باهاش ارتباط بر قرار کنه مهم تر از همه این که همه ی ترک ها و تک تک واژه ها سرشار از احساسن و مطمینم بزودی همه خبر موفقیت هاشو میگیریم.ما عشقتونیم

سه شنبه 19 شهریور 1392 - 21:09

قبول کنیم که چقد فضای البوم شبیه من و بارون بود.فقط اهنگ اکسیژن فوق العاده بود.تا اینجا البوم مازیار فلاحی و امین رستمی خوب بوده.حالا ببینیم امپراطور موسیقی ایران یعنی مهدی یراحی چیکار می کنه.مطمئنم بهترین البوم سال میشه.

چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 20:10
amir

تا وقتی بزرگان موسیقی مثل بابک جهانبخش مازیار فلاحی محسن چاووشی و شهرام شکوهی تو این عرصه هستند گفتن اسم امپراطور به مهدی یراحی همچین بی خوده. فک کنم همه سال 90 و فراموش کردید که شهرام شکوهی پدیده موسیقی شد و برای دوسال هنوز هم این لقب ادامه داره.

2.191.71.228
چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 21:58
امیررضا دادبخش

استاد شما وقتی کنسرت مهدی رو نرفتی حرف بی خود نزن.حالا اگر هم نرفته باشی حداقل تو سایت ها گزارش کنسرت رو شنیدی.رضا تاجبخش گفت که خواننده های لوکس ایران انگشت شمارن که مهدی جز اون هاست.اصن حرف چاووشی رو نزن که من اصن نه خواننده حسابش می کنم نه آهنگساز.وقتی بهترین ترانه سرا ایران یعنی روزبه بمانی توی البوم هاش هست.قطعه باور نکن رتبه سوم رو توی نظرسنجی سال 90 اورد.وقتی س... از روی ملودی مهدی تقلید می کنه.بسه یا بازم بگم.محسن چاووشی هم که فقط از رضا یزدانی تقلید می کنه.

5.119.71.160
سه شنبه 19 شهریور 1392 - 21:51

البوم خیلی خوبی بود البوم اکسیژن به همرا ه البوم سون خیلی دوس داشتم این دو البومه
امیدوارم جهانبخش هم پاییز 93 البوم بده البته با ترک کمتر 9 ترک فک کنم کافی باشه
و چرا بعضی تک ترک ها و تیتراژ نیمرو در البوم ها قرار نگرفتن
از البوم سعید شهروز مهدی یراحی حمید عسکری علی عبدالمالکی و اصفهانی و اخشابی هم خبر بزارید
ولی البوم مازیار فلاحی منو راضی نکرد ترانه هاش ی مقدار ضعیف تر بود نسبت به البوم قبلش وحسش کمتر شده بود خیلی و ترک یک ی دسته گل ارزون چ معنی میده بهتر نبود ی دسته گل میخک یا شب بو یا مریم استفاده میکرد خیلی بهتر وقشنگ تر بود

چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 12:19
پریسا زرگری

البوم حمید عسکری نیمه ی دوم مهر منتشر میشه من که بیصبرانه منتظر انتشارش هستم

2.187.152.55
سه شنبه 19 شهریور 1392 - 22:11

اين مرد چقد دوست داشتني و خوبه.شخصيتش از پشت حرفاش كاملا مشخصه

سه شنبه 19 شهریور 1392 - 23:01

لطفا مصاحبه ای با شهاب رمضان انجام دهید.

چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 00:48

♥♥♥

چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 03:08

اکسیژن البوم بدی بود و اصلا نکته ی قابل توجهی نداشت.بابک جهانبخش انگار هیچ گاه نمیخواد از این تکراری که گریبانش رو گرفته بیرون بیاد.اخه چقدر دیگه اهنگای یه ریتم و تکراری با تاریخ مصرف کوتاه؟ من در کل صدای بابک رو هم اصلا نمیپسندم و وقتی بیشتر از یک اهنگ ازش گوش میکنم گوشم رو ازار میده ولی بابک میتونه با به روز کردن اهنگاش و عوض کردن تنظیم کننده ها و اهنگسازهاش ضعف صداش رو بپوشونه.

چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 09:39
danesh jamshidi

جناب نوید من خودم الان حدود ده ساله که طرفدار شیش اتیشه ی محسن چاوشیم و از نظرات غرض ورزانه ی شما خسته شدم.. یجورایی دیگه شورشو دراوردی! مطمینا اگه محسن میدونست طرفدارای بی منطقی مثل تو داره خوانندگی رو میزاشت کنار
بابک هر چقدر هم به سلیقه ی منو تو نخوره باز هم طرفدارای خودشو داره.. یکم احترام گذاشتن رو یاد بگیر

2.190.0.32
چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 10:34
yasamin .m

کسی مجبورت نکرده گوش کنی!!!!

2.176.221.236
چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 11:14
shakiba einollahi

اقای نوید ترابی عزیز نظر شما خیلی محترمه ولی دیگه شما هم زیاده روی میکنید محسن چاوشی هم صدای خوبی به اون صورت نداره ولی کارهای قوی از ایشون شنیدیم بابک جهانبخش هم از این قائده مستثنا نیست ایشون هم صدای قوی مثل رضا صادقی ندارن ولی کارهاشون خیلی خوبه در ضمن باید به این نکته توجه کرد که در حال حاضر در کل خواننده ها شاید چند نفر باشن که صدای قوی و صافی داشته باشن و بیشتر به خاطر نوع خوندن محبوب میشوند

5.52.250.231
چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 11:39
saman s72

شما که میگی صدارو نمیپسندی بحثش جداس اصلا مجبور نیستی گوش بدی و نظربدی منم از خیلی صداها بدم میاد ولی گوش نمیدم

2.183.251.137
چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 11:47
( مهناز)lovergirl

دوست عزیز آلبوم بد؟؟؟؟!!!! تکارا؟؟؟!!!!! تاریخ مصرف کوتاه؟؟!!!!ضعف صدا؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
به قول بابک یه چیزی میگیا!!!

151.246.172.139
چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 12:11
علی ابدالی

بابک خواننده ای نیس که با افکت و این جور چیزا ازلکی به صداش خش بده و بگه که صدام خش داره ! قابل توجه شما !

91.98.90.160
چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 13:00
طرفدار بابک

نمیخوای این چرندیاتو تمومش کنی؟؟؟؟؟؟؟بس کن دیگه اگه از صدای بابک خوشت نمیاد و فکر میکنی ازاردهندس مگه مجبوری گوش کنی؟عجب حرف مسخره ای میزنی.جز بی احترامی و متشنج کردن جو هیچ کار دیگه ای بلد نیستی و اینو موقع انتشار البوم هم ثابت کردی.برای خیلی ها هم صدای محسن چاوشی مورد پسند نیست.بهتره بدونی تاریخ مصرف حرفای تو و امثال تو گذشته که شخصیت کسی مثل محسن چاوشیو زیر سوال میبری.تو همون بری با صدای خواننده محبوبت بغض کنی خیلی بهتره تا بیای مزاحم شی...

2.178.143.162
چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 13:15
Reza

دوست خوبم...طرفدار محسن چاووشی که هر جا میریم میبینم اونجا رو دارید تخریب میکنید لطفاااا و بازم لطفااا ایرادای خواننده خودتون رو بگیرید ببینید تا کجای آسمون میره کسی که طرفدار زیاد داشته باشه نیازی نداره هی بگن چاوووشی فلان چاوووشی بیسار..............
شما اگر دانش موسیقی داشتی میفهمیدی تو این آلبوم تکرار وجود که هیچی معنا نداره و اینو فقط طرفدارایی که بدون هیچ قصد خاصی آلبوم رو گوش دادند متوجه میشن
حالا هی طرفدارای چاووشی برن بالا بیان پائین بگن آلبوم خوب نبود تکراری بود فلان بود....مهم نیست نه واسه طرفدارای بابک جهانبخش سلطان احساس ایران نه واسه هیچ کس دیگه
برید قسمت نظرات آلبوم اکسیژن ببینید طرفدارای چاووشی اونجا را تبدیل کردند به میدون جنگ ما وقتی آلبوم من خود آن سیزدهم اومد با وجود کمی و کاستی های آلبوم بهتون تبریک گفتیم ولی شما چکار کردید

موسیقی ما اگر بی طرفی تائید کن

2.182.27.234
چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 15:42
امیررضا فلاح نژاد

چرا طرفدارای چاووشی همیشه در حال انتقاد از خواننده های دیگه هستن و فقط کارای خود چاووشی رو قبول دارن؟

5.238.22.39
چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 17:06
نوید (طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر) ترابی(طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر)

دوستان گرامی واقعیت رو باید دید و باید نقد پذیر بود.واقعیت در مورد بابک جهانبخش اینه که کاراش خیلی خیلی تکراری شده و وقتی هم بیشتر از 3 بار اهنگاش رو گوش میکنی دیگه حوصله ت سر میره و به این میگن تاریخ مصرف بسیار کوتاه.به جای اینکه جبهه بگیرین نقد پذیر باشین تا خواننده ی مورد علاقتون پیشرفت کنه.

2.147.13.122
چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 17:36
رسول صحرانورد

من طرفدار ۲ آتیشه چاوشیم ولی به همه ی خواننده ها احترام می ذارم...حتی از کسایی که بدم میاد ازشون...
آقا نوید شما طرفدار ۲ آتیشه محسن نیستید چون اینجوری هم محسنو هم طرفدارشو بد نشون میدید.
اکسیژن بابک هم آلبوم خوبی بود به نظر من از من و بارون بهتر بود...
این آلبوم نوش جون طرفدارش.....
بهترین ترک ها : 1 - 2 - 4 - 6 - 7

5.117.25.159
چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 18:37
یاس احساسی (عشق مجید خراطها و شادمهر )

با آقا نوید موافقم راست میگه دیگه من که فقط یکبار گوشش دادم دیگه گوشش هم نکردم رفتم آهنگ قانون احساس سلطان احساس گوش کردم به اون میگن آهنگ
بعدشم از کار که آقای چاووشی کرد که گفت راضی نیست صداش تو صدا سیما پخش متشکریم بزار اونیکه عشق شهرت هستند و آلبوم تکراری میدن بیرون صداشون پخش بشه

2.181.89.144
چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 18:50
danesh jamshidi

جناب علی ابدالی اصلا افکت میدونی چیه و چجور به کار میره ؟ اصلا با نرم افزار موسیقی کار کردی که اینجوری افاضات میکنی؟
مشکل از شما نیست ازین اقا نوید که همه جا باید خود نمایی کنه که شنوننده ی اماتوری چون شما به خودش اجازه ی گفتن هر چیز ی رو بده..و بدون با گفتن اینچیزا د اقای علی ابدالی شمام از نظر شخصیتی تفاوتی با جناب نوید ترابی نداری..

جناب رضا دوست گلم: شما اگه چند بار به این سایت مراجعه کنی میفهمی این طرفدارای تخریب چی چاوشی که میفرمایین سر جمع پنج نفر نیستن ..اصلا از ما نیستن .. این نوید ترابیو فلش کن میاد ی نظر میده میره بی ازاره! من خودم چاوشیستم ازش زله شدم وای به حال شما!!
ولی یچیزیو متوجه نشدم میشه چندتا از اشکالات چاوشی رو بگی؟!!!

5.238.29.56
چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 18:59
Mehdi

دوست عزیز نظرت خیلی عجیبه! آهنگای بابک تکراری نیستن ولی فضای کارای بابک همینه، حالا یکی دوس داره یکی دوس نداره! گفتی که صداش گوشتو آزار میده؟!! یه عده با صداش آرامش میگیرن یه عده هم صداشو نمیپسندن ولی دیگه آزار دادن گوش خیلی خنده داره!تنظیم میدونی چیه دقیقا؟! تنظیما کلا خوب بودن و تنظیم قطعه های 2،4 و به خصوص 10 واقعا حرف نداره. دیگه قراره چیکار کنه یه تنظیم کننده؟!شما که از همه لحاظ بابک جهانبخش و آلبومشو بردی زیر سوال ولی یه سوالی واسه من پیش اومده، شما که کارای جهانبخش انقد واست آزار دهندس اصلا واسه چی گوش میدی؟! مگه نمیگی گوشتو آزار میده؟ مجبوری خودتو زجر بدی؟ یا شایدم آزار کشیدن از صداش برات لذت بخشه؟!!
اینو بگم که من از طرفدارای محسن یگانه ام اما به شما توصیه میکنم وقتی میخوای همچین نظرات مغرضانه ای بذاری حداقل لو نده طرفدار کی هستی که باعث نشه دیگران به خاطر نظر شما بیان به ایشون بپرن

94.183.91.135
چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 21:29
ارش ابراهیمی

صدای محسن چاوشی به هیچ وجه افکتو اینا نداره افرادی که با ایشون مصاحبه کردن اینو میگن !!!
محسن چاوشی درسته که شاید با صلیقه برخی مثلا من سازگار نباشه ولی کارای موفقی داشتن تا به امروز مخصوصا البوم من خود ان سیزدهم به نظر من به دلیل اینکه از اشعار شاعرا استفاده شده یه اتفاق خوب برای موسیقی کشورمون بود فکر کنم ملودی سازی رو همچین کارایی سخت باشه که ایشون خوب از عهدش بر اومد

46.164.78.161
چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 22:18
هوادار بابک

کی گفته همه اینا هوادارنما هستن؟تعصب خیلیارو کور میکنه!از این اقا بدتر هم اونایی هستن که از اب گل الود ماهی میگیرن و میان عقده هاشونو میریزن وسط دایره.فقط جای خجالت داره تو صفحه یه خواننده بی حاشیه و اروم همچین.........پیدا میشن.معرفی میکنم یاسر احساس ورژن جدید نوید ترابی!!!!!!

2.178.129.55
پنجشنبه 21 شهریور 1392 - 01:24
نوید (طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر) ترابی(طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر)

اقای علی ابدالی اگه استاد چاوشی از افکت خش و نمیدونم این جور فیلترها استفاده میکنه پس چرا هیچ صدای دیگری شبیه به صدای استاد متولد نشده؟ چرا هیچ خواننده ی دیگری نتونسته با فیلتر صدا و افکت حتی یک درصد از محبوبیت و شهرت محسن چاوشی رو بدست بیاره؟ من افتخار میکنم طرفدار استاد چاوشی هستم و بعد از اینکه فهمیدم محسن گفته اهنگام رو از صدا و سیما پخش نکنید این علاقه م نسبت به شخصیت استاد هم بیشتر شد.استاد چاوشی بدون اینکه بخواد خودش رو مطرح کنه و کنسرت بذاره این همه محبوبیت داره نه مثل بابک جهانبخش که روزی 3بار کنسرت میذاره و به صدا و سیما هم نقل مکان کرده و هرروز در نشریات مصاحبه میکنه ولی 5 درصد محبوبیت و شهرت استاد چاوشی رو نداره.

2.146.198.106
پنجشنبه 21 شهریور 1392 - 08:46
غزل طرفدار سلطان احساس

چه طور دلتون میاد این حرفا رو بزنین...؟ تمامه آهنگا فوق العاده جدید و سرشار از احساسن...! این که طرفدار یه خواننده ی دیگه این دلیل نمیشه که یه خواننده دیگه رو تخریب کنین...ما بابکیا تا اخر پشت سلطانمون هستیم.

91.99.223.91
پنجشنبه 21 شهریور 1392 - 11:47
yasamin .m

بابا آخه نوید خان محترم(!) یه چیزی میگیااااا!شما که نقد نکردی که کسی بخواد بپذیره اصن!!!!!
نقد باید سازنده باشه!اونوقت شما اومدی میگی من از صداش خوشم نمیاد و چند تا حرف کلیشه ای مثل تکراری بود و از این حرفا!این نقده آخه؟نه خدایی نقده؟!
یه کم منطقی باش...

2.176.139.230
پنجشنبه 21 شهریور 1392 - 13:57
علی ابدالی

danesh jamshidi : قبلا هم گفتم یه دونه شما میدونی واسه صد ملت بسه !
خدا رو شکر که این اتفاق افتاد تا همه بفهمن که کیا نظرات بی ربط و پوچ و بی ارزش میزارن !

91.98.90.125
پنجشنبه 21 شهریور 1392 - 16:11
Reza

danesh jamshidi:آقا شما برو قسمت نظر سنجی های آلبوم های اکسیژن لعنت به من همین یا هر چیز دیگه ای آمار بگیر...میبینی بیشتر از اون عددی هست که شما میگی حالا از شما باشه یا نه داره از طرف یه هوادار چاوشی نظر میده اونم با قصد و نیت تخریب و ما هم اجازه این کار رو نمیدیم
در مورد اشکالات چاوشی مطمئناً خود محسن چاوشی در جریان هستند یکیش رو جناب علی ابدالی گفت بقیشو خود چاوشی میدونه !!!!

2.182.6.158
پنجشنبه 21 شهریور 1392 - 16:20
زهرا د

آخه آقا نوید شما که انتقاد نکردید گفتید من از صداش خوشم نمیاد!!! و آهنگا تکراریه!!!
خب وقتی صدای آقای جهانبخش شما رو آزار میده مجبور نیستید گوش کنید که!!!
تا اونجایی که من میدونم آقای چاووشی خیلی باشخصیت و به دور از حاشیه هستند!!
پس لطفا با نظرات بی منطق اسم آقای چاووشی رو بد نکنید!!! و آهنگای رو که دوست دارید و شما رو آزار نمیده گوش بدید!! ;)

86.57.75.34
پنجشنبه 21 شهریور 1392 - 16:47
زهرا د

آقا نوید !!! آخه شما که اصن انتقاد نکردید فقط گفتید صداش خسته کنندس و سبکش تکراریه!!!
خب درسته شما خوشتون نمیاد ولی به نظرم درست نباشه که بی احترامی کنید خب اگه آزارتون میده گوش نکنید لطفا!!
تا اونجایی که من میدونم آقای چاووشی عزیز که با شخصیتن و به دور از حاشیه (درش شکی نیست)!!!
پس لطفا با حرف های نابه جا اسم ایشون و طرفدارانشون رو بد نکنی
هرکس باید به سلیقهی دیگران احترام بذاره حتی اگه دوسش نداشته باشه!!!!! :)

86.57.75.34
پنجشنبه 21 شهریور 1392 - 23:11
یاس احساسی (عشق مجید خراطها و شادمهر )

با حرف نوید موافقم این آقا جهانبخش عشق شهرت هست دوست داره همه بشناسنش دیگه
ولی از شوخی گذشته صدای خوبه ولی نه در حد سلطان احساس بابک صداشو نازک میکنه که احساسی جلوه بده خودشو بعدش به صدا خش داره چاووشی گیر میدین صدا چاووشی یکی از نوادر موسیقی ایران هست هم خودش هم صداش

2.179.232.63
جمعه 22 شهریور 1392 - 08:34
Mehdi

نمیدونم چرا یه عده تا این حد نظراتشون رادیکالیه؟! پخش شدن یا نشدن صدای آقای چاووشی توی صدا و سیما چه ربطی به میزان علاقه شما به ایشون داره؟! اتفاقا به نظر من پخش شدن آهنگای اینجور خواننده ها توی صدا و سیما هم واسه خودشون خوبه هم واسه مردم. بالاخره هرچقدم برنامه هاشون ضعیف باشه باید قبول کرد که خیلیا دنبال میکنن این برنامه هارو و دوس دارن صدای خواننده مورد علاقشون از رسانه ملی پخش بشه! نمونش برنامه هفت ترانه شبکه شما که با وجود اینکه پایه و اساس کاملا غیر حرفه ای و غیر اصولی تو نظرسنجی هاش داره ولی بیننده هاش کم نیستن
در ضمن آقای چاووشی به پخش بدون اجازه آهنگاشون از صدا و سیما اعتراض کردن نه صرفا پخش آهنگا، که خب اعتراضشونم کاملا به جا و به حقه

94.183.95.85
جمعه 22 شهریور 1392 - 13:06
امیر احسانی

آقای نوید خان که میگی صدایی مثل محسن چاووشی تولید نمیشه ! اولا که صدای محسن چاووشی همونقدر که طرفدار داره مخالف هم داره و این عینا در کامنت ها مشاهده میشه ! دوما مثل این صدا رو میشه در صدای استاد س ... دید که صدایی تقریبا هم شکل چاووشی داره ولی صاف تر و دلنشین تره و سوما شما که میگی محسن چاووشی بدون کنسرت و شرکت در صدا و سیما معروفه کاملا حرف غیر منطقی است ! همه آرزو دارن واسه صدا و سیما بخونن و اونوقت استاد چاووشی با این کارشون غرورشون رو نشون دادن و تمام ارزش های یک مملکت رو زیر سوال میبرن و درباره ی کنسرت هم باید بگم کنسرت گذاشتن واقعا عرضه میخواد . شما با حرف هایی که زدید استاد چاووشی رو خودتون با زبان خودتون زیر سوال بردید . (با تمام احترامی که به استاد چاووشی و هوادارانش دارم) (موسیقی ما انصافا اگر منطقی نبود تایید نکن .)

5.118.59.157
جمعه 22 شهریور 1392 - 13:50
Reza

danesh jamshidi:بفرما این یاسر احساس هم جزء همون 5 نفری هست که شما میگی؟خوب آقای یاسر خان شما که نمیدونی چرا حرف میزنی ؟شما معلومه در موسیقی هیچکس رو نمیشناسی فقط از موسیقی پلی کردن آهنگ ها را بلدی. با این مخاطبا اونوقت میگن چرا موسیقی پیشرفت نمیکنه برای کی پیشرفت کنه؟ برای کسایی که فقط قصدشون تخریبه؟ متاسفم برای شما همین

2.182.26.207
شنبه 23 شهریور 1392 - 14:34
danesh jamshidi

جناب امیر احسانی: سعی کن اول در جریان قرار بگیری بعد اظهار نظر کنی..
در مدت یک هفته شبکه ی شما برداشت بجای پخش اهنگ اصلی ریمیکس اهنگای ایشون رو پخش کرد.. یعنی بدون اجازه اثارش رو تحریف میکرد
( پخش که جای خودشو داره).. دلیل اعتراض محسن چاوشی به صدا سیما این بود.. در ضمن بزرگانی مثل شجریان و صفاریان و چاوشی( حالا هرکدوم در ژانر خودشون) هیچ علاقه ای ندارن که صداشون از تیوی پخش بشه داداشم اون حامد زمانیه که از خداشه
در ضمن محسن چاوشی عرضشو با همین نظرسنجیا و فروش البوماش نشون داده.. و اگرم به کام شما شیرین نیوده پس موسیقیش رو به زواله وای به حال ما!!

5.238.29.56
شنبه 23 شهریور 1392 - 15:33
یاس احساسی (عشق مجید خراطها و شادمهر )

آقا مهدی شما دارین افتخار میکنید که آهنگ بابک جهانبخش که تو برنامه هفت ترانهپخش میشه براتون متاسفم واقعان این برنامه به غیر از توهین هیچ چیزی نداره چون تمام سبک ها رو میزاره بعدشم برو نگاه کن کیا این برنامه ها رو نگاه میکنند واقعان متاسفم
جناب رضا من اندازه سنت آهنگ گوش کردم میدونم کی چی میخونه چی که شعری میگه تنظیم چیه بعدشم آقا جهانبخش خواننده بود خودشو با کسی نمیچسبوند که معروف بشه به شما نیازی ندارم نیست جواب پس بدم

2.179.233.64
دوشنبه 25 شهریور 1392 - 15:20
امیر احسانی

آقای دانش جمشیدی : بنده در جریان بودم که چرا چاووشی عزیز این کار رو کردن و طرف صحبتم هم با همین مسئله بود . این چیزی که اتفاق افتاده اعتراض نیست ! این اغراق و حس خودخواهی است که فقط مسبب این میشه و شکی نیست که آقای چاووشی افکت میده دلیلش هم برگزار نکردن کنسرت هست ! توی آمریکا قانونی هست که هر کی آلبومی میده بیرون باید کنسرت بده تا همه بدونن که صدای گاها موفق یا نا موفق افکت نبوده (البته دلیل اصلیش این نیست) که آقای چاووشی کاملا با این کارشون دارن نشون میدن که صداشون از یه خروجی دیگه میاد و کاملا هم شفافه چاووشی صدای غیر معمولی داره نه خاص ! هر صدای غیر معمولی که خاص نیست و اصلا هر صدای خاصی که زیبا نیست ! من یکی از مخالفین سر سخت آقای چاووشی هستم و صراحتا اعلام میکنم صدای ایشون افکتی بیش نیست .

5.238.137.176
چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 10:28

آلبوم اکسیژن بهترین البوم امسال هست به نظر من و بسیار فوق العاده بود مرسی بابک

چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 11:48

موفق باشی بابک جان...لایق بهترینهایی

چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 12:13

آلبوم اکسیژن یه آلبوم به معنای واقعی هستش ! چون هر کی یه آهنگشو دوست داشت و نشون داد که فقط رو یکی دو قطعه کار نکرده و روی تک تک قطعات کار کرده و این یعنی همان آلبوم محور بودن و نه آهنگ محور بودن ! مطئنم از بهترینای امسال میشه !
عشق است بابک جهانبخش

چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 12:51

بابک جهانبخش جزو بهترین خوانندههای کشورماست همیشه توی کاراش موفق بوده و هست
و معلومه بسیار خانواده دوسته برای خودش و خانوادش ارزوی سلامتی وتن درستی دارم
ولی ای کاش میشد توی اسلامشهر هم یه کنسرت بزارن چون توی اینجا واقعا طرفدار داره
این مسئله رو توی فیسبوک هم خیلی مترح کردم امیدوارم بهش توجه کنی
دوســـــــــــــــــــــت دارم بــــــــــابـک جـــــــهــانـــبــــخــــش♥♥♥♥♥

چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 13:40

من طرفدار وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی هستم خیلی با البوم اکسیژن بابک جهانبخش عزیز حال کردم و باید بگم که ایشون مثل علی عبدالمالکی عزیز یکی از با اخلاق ترین های ایران هستن بدون شک و اینو ثابت کردن براشون ارزوی موفقیت میکنم.{وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی}.

جمعه 22 شهریور 1392 - 18:37
Reza

مرسی از طرفدارای با شخصیت علی عبدالمالکی به شما پیشنهاد میکنم مصاحبه اختصاصی علی عبدالمالکی رو در مجله روزهای زندگی 15 شهریور بخونید خیلی قشنگه :)

2.182.6.118
چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 15:32

بابک انقد خوب و انقد مردمی و انقد مهربون هستی که بعضیا چشم ندارن ببیننت و از نظراتشونم مشخصه.ولی ما همیشه پشتتیم و دوست داریم.♥

چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 18:38

بعدشم از کار که آقای چاووشی کرد که گفت راضی نیست صداش تو صدا سیما پخش متشکریم بزار اونیکه عشق شهرت هستند و آلبوم تکراری میدن بیرون صداشون پخش بشه

چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 19:04

بنده نیز (به عنوان طرفدار علی عبدالمالکی) آلبوم اکسیژن رو شدیدا دوست دارم و خود علی عبدالمالکی نیز بابک عزیز رو به عنوان یکی از خواننده های محبوبش معرفی کرده .

امیر احسانی عضو رسمی کانون هواداران بابک جهانبخش و علی عبدالمالکی .

پنجشنبه 21 شهریور 1392 - 12:38

سلام من یکی از طرفداران اصلی اقای جهانبخش هستم و میخواستم از همین جا بهشون به خاطر حس فوق العاده ای که در خوانندگی دارند و البوم زیبای اکسیژن که طرفداران زیادی هم داره تبریک بگم و از همه مهمتر خسته نباشید به خاطر زحماتی که میکشند.

پنجشنبه 21 شهریور 1392 - 16:53

سلام واقعا جاداره یک تشکر و خسته نباشید . و تبریک فوق العاده به بابک حهانبخش عزیز و گروهشون بگیم .من با نظر سامان موافقم کسانی که بابک رو به خوبی میشناسن و مثل من با احساسش بزرگ شدن آلبوم اکسیژن یکی از اتفاقات خوب و موفق ذر زندگیشون بوده و در آینده نیز خواهد بود .من یکی از هواداران سر سخت بابک هستم و تا آخر عمر از خودش و کارهاش حمایت میکنم بابک عااااااااااااااااااااااااالی بود دستت درد نکنه عاشششششششششششششششقتم. با آرزوی موفقیت های روز افزون و سلامتی و خوشبختی برای بابک و آرتا جان و همسر محترمشان.

جمعه 22 شهریور 1392 - 21:35

آلبوم اکسیژن به نظرم هیچ عیب و نقصی نداشت
کل تراک ها زیبا بودن
مخصوصا تراک هایی که آقای محسن شیرالی ترانه سراشون بود
در کل زیبا بود
صدای آقای جهانبخش هم که پر از انرژی مثبت و آرامشه
پس هیچ ایرادی بش وارد نیست
واقعا باید خسته نباشید گفت
قطعه راز رو خیلی دوست داشتم
به نظرم ترانه ی خیلی فاخریه

شنبه 23 شهریور 1392 - 20:36

مرسی بابک که صداش همیشه آرامش بخشه.. واقعا هر سال خیلی خوب داره پیشرفت میکنه..
من که عشق میکنم آهنگاشو میشنوم.. خدا پسرشو براش حفظ کنه..
عاشقتممممم بابک..

یکشنبه 21 مهر 1392 - 12:56

مرسي از مصاحبه خوبتون.
البوم اكسيژن واقعا عالي بود بي نظير و واقعا به قول بابك مكمل من و بارون بود مرسي يه خسته نباشيد جانانه به بابك عزيز و گروه خوبش و از همه بابكي ها ميخوام همونجور كه بابك از ما خواسته با منتقد ها و طرفداراي ديگه خواننده ها بحث نكنيم نظر همه محترم اما بقيه هم توجه كنند كه نقد سازنده باشه نه توهين چون ما طاقت نداريم به خواننده مورد علاقمون توهين شه بعضي هوادارا فقط بلدن چهره خواننده خودشون هم خراب كنند با توهيناشون.
دوست دارم بابك جان عزيز

یکشنبه 28 مهر 1392 - 15:24

اینو میگم واسه اونای که بابکو با خواننده های درجه 2 مقایسه میکنن بابک تا الان حدود 90 اهنگ داده تمامش تو زمانه خودشون عالی بوده یه تعدادشم بدونه تعصب اگه علی نبود ولی خوب بوده به این میگن قدرت تازه از نظر اجرا زنده هم رکورداره پر کردن سالن برج میلاد تهران انم 12 سانس و توی یک ماه کاره هر خواننده ای نیست همینارو که با بقیه مقایسه کنین قدرت و محبوبیت بابک به هتون ثابت میشه امظا دلم واسه بابک تنگ شده

یکشنبه 10 آذر 1392 - 13:07

من ب خوانندگی خیلی علاقه دارم از بچگی این تمرینو با خودم کردم خیلی دوست دارم بدونم بابک جهانبخش جایی کار تدریس خوانندگی انجام میده یا نه تا یکی از بهترین شاگرداش باشم

سه شنبه 24 دی 1392 - 10:48

خیلی صداشو دوس دارم واقعا کیه که قدرهمچین خواننده های بااخلاقی روبدونه ارزویه موفقیت وسلامتی برای خودش وارتاومروارید جونودارم

جمعه 10 مهر 1394 - 02:10

بابکی بودن یه ادعا نیست یه افتخاره ....... اینو فقط کسی میفهمه و درک میکنه که شخصیت و باطنت بابک جهانبخش رو شناخته باشه..... انعکاس یه فرشته رو زمینی

جمعه 27 آذر 1394 - 17:41

هیچ جمله یا کلمه ای برای توصیفت پیدا نمیکنم فقط میتونم بگم از دیدگاه من فوق العاده ی عاشقتم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بابک جهانبخش: اگر پسرم خواننده شد، به او می‌گویم به این شهرت دل نبندد | موسیقی ما